חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדילים הטובים ביותר מבין 123 מלונות בסן חוזה, קוסטה ריקה

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון13/10/20121228 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 123 מלונות בסן חוזה, קוסטה ריקה עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר!

מלונות מומלצים בסן חוזה
רשימת הערים עם המלונות הפופולאריים בקוסטה ריקה

Barcelo San Jose Palacio

בין אם אתם מעוניינים במלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, Barcelo San Jose Palacio הוא המקום המושלם עבורכם. במלון תמצאו מגרשי טניס, דלפק סיורים ומסלול גולף, וגם חדר/י ישיבות, סאונה וקונסיירז'. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות ברכב למרכז העיר סן חוזה.


גינת המלון הינה פינה שלווה, והיא נהדרת למי שמעוניין לנוח ולהירגע. לנוחיות האורחים, הBarcelo San Jose Palacio נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. בBarcelo San Jose Palacio פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם.


בכל החדרים תמצאו חדר אמבטיה פרטי הכולל חלוק רחצה ומוצרי אמבט. לנוחיות האורחים, הBarcelo San Jose Palacio מציע חדרים ללא עישון. כל חדר מכיל טלוויזיה וכבלים / לוויין.


United World College Costa Rica וThe Ara Project ממוקמים במרחק של נסיעה קלה מBarcelo San Jose Palacio. האורחים מוזמנים להנות מחיבור לאינטרנט ולהמשיך ולהתעדכן גם במהלך החופשה. במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר אטרקציות כמו Museo Nacional de Costa Rica, Melico Salazar Theatre וNational Theatre of Costa Rica, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם ללנוחות האורחים.


--------------------------------------------------------------------------------

BEST WESTERN San Jose Downtown

עם מיקום נוח בלב העיר, BEST WESTERN San Jose Downtown מציע חדרים עם נוף פנורמי של הבריכה. במלון תמצאו בריכה מחוממת , אינטרנט אל- חוטי חינם ודלפק סיורים, ובנוסף שירותי בייביסיטר, קבלה הפועלת 24 שעות וניקוי יבש. במרחק קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של סן חוזה, כמו למשל Melico Salazar Theatre וCosta Rican Center of Science and Culture.


גינת המלון הינה פינה של שקט, והיא מושלמת עבור מי שרוצה לנוח ולהירגע. הצוות של המלון ישמח לספק מידע ולעזור בארגון שהייתכם בסן חוזה ולהמליץ על מסעדות מקומיות. בנוסף לשירותי כביסה וכספת, יש במלון המרת מט"ח, מכונת כביסה ואחסון מזוודות.


לנוחיות האורחים, הBEST WESTERN San Jose Downtown מציע חדרים ללא עישון. החדרים מצויידים היטב על מנת לספק נוחות מקסימלית ומכילים טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. כל חדר בהמלון מכיל חדר אמבטיה פרטי, פינת קפה ומכונת קפה.


United World College Costa Rica וThe Ara Project נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מBEST WESTERN San Jose Downtown. Tobias Bolanos International Airport (SYQ) נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Museo Nacional de Costa Rica, National Theatre of Costa Rica וMuseum of Contemporary Art and Design ובמרחק של 10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Estadio Nacional de Costa Rica.


--------------------------------------------------------------------------------

Ramada Plaza Herradura Hotel

במלון יש בריכה, מרכז בריאות וספא ומגרשי טניס, וגם חדר/י ישיבות, סאונה וקבלה הפועלת 24 שעות. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר הרדיה.


המלון פופולרי בקרב משפחות ומציע בריכת ילדים ושירותי בייביסיטר. השירותים כוללים הסעות חינם אל ומשדה התעופה, מרכז עסקים וסלון יופי. הצוות של המלון ישמח לספק המלצות ולסייע בתכנון שהייתכם בהרדיה ולספק מידע מקיף על האזור. הצוות של המלון ישמח לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בהרדיה ובנוסף ישמח להציע המלצות למקומות בילוי.


לנוחיותכם, חדר האמבטיה מכיל ג'אקוזי, הדרך הטובה ביותר להירגע בסוף היום. בחדרים תמצאו אינטרנט אל חוטי, טלוויזיה ומטבח המצויד במכונת קפה ופינת קפה. כל חדר מצוייד בכספת, כבלים / לוויין ומיני בר.


המלון מגיש ארוחת בוקר אמריקאית או מן התפריט (א לה קרט) מידי יום. האורחים מוזמנים להתרווח עם כוסית משקה בבר של המלון. האורחים יכולים להזמין שרות חדרים מסביב לשעון.


במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות תיירותיות כמו Estadio Nacional de Costa Rica, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם לכלל האורחים. Juan Santamaria International Airport (SJO) הינו במרחק קצר של 20 דקות במכונית. מתוך מבחר האטרקציות אשר בקרבת ההמלון תמצאו גם את ה-Museo Nacional de Costa Rica, National Theatre of Costa Rica וCosta Rican Center of Science and Culture.


--------------------------------------------------------------------------------

Holiday Inn San Jose Aurola

ממוקם במרכז העיר ורק הליכה קצרה ל National Theatre of Costa Rica, המלון מציע שרות נוח, נעים ומיקצועי. המלון מציע איטרנט אלחוטי בחינם, מועדון כושר ובריכה לשמחת האורחים המעוניינים לשמור כושר, ורק עשר דקות הליכה אל Museo Nacional de Costa Rica, Melico Salazar Theatre וMuseum of Contemporary Art and Design. במלון תמצאו מגרשי טניס והזמנת סיורים ואטרקציות, ובנוסף חדרי דיונים, שירותי בייביסיטר וסלון יופי.


Holiday Inn San Jose Aurola מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם קונסיירז', חדר/י ישיבות ומרכז עסקים עבור האורחים. אורחי המלון אשר אוהבים לשמור על כושר בזמן חופשתם יהנו מחדר הכושר המודרני והמיקצועי. Holiday Inn San Jose Aurola מציע מעברים רחבים ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים.


בHoliday Inn San Jose Aurola תהנו מחדרים ללא עישון, נקיים וריחניים המציעים כבלים / לוויין וטלוויזיה. החדרים מצויידים בחדר אמבטיה פרטי, כספת, פינת קפה ותה ומשקיפים על הנוף הפנורמי של העיר וההרים. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים המעוצבים לאירוח משפחות.


אם תעדיפו לא להרחיק בשביל ארוחה טובה, תוכלו להנות באווירה הנעימה של מסעדת המלון. שרות החדרים זמין 24 שעות והצוות האדיב ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה. ארוחת הבוקר מפנקת מוגשת לאורחי המלון בכל בוקר.


אתרים תירותיים רבים ופופולריים נמצאים במרחק בהליכה קצרה מהמלון. Estadio Nacional de Costa Rica נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון. Costa Rican Center of Science and Culture נמצא במרחק של 20 דקות הליכה מהמלון.


--------------------------------------------------------------------------------

Crowne Plaza Hotel Corobici

בין אם הינכם מעוניינים במלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או עבור חופשה מפנקת, Crowne Plaza Hotel Corobici הוא המקום המושלם עבורכם. במלון יש דלפק סיורים ומגרשי טניס, ובנוסף סלון יופי, חדר/י ישיבות וסאונה. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר סן חוזה.


לנוחיותכם, הCrowne Plaza Hotel Corobici מציע חדרים ללא עישון. לנוחיות האורחים, הCrowne Plaza Hotel Corobici נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. בCrowne Plaza Hotel Corobici פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם.


בחדרים תמצאו נגן תקליטורים ובנוסף טלוויזיה עם כבלים / לוויין. כמו כן החדרים מכילים מיני בר, כספת ופינת קפה. כל חדר כולל מכונת קפה ומקרר.


אם תעדיפו לא להתרחק עבור ארוחה טובה, תוכלו להנות באווירה הרגועה של מסעדת המלון. האורחים יכולים להנות משרות חדרים בכל זמן של היום. האורחים ימצאו מגוון בתי קפה ומסעדות בקרבת מקום.


במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר אטרקציות תיירותיות כמו Costa Rican Center of Science and Culture, Melico Salazar Theatre וMuseo Nacional de Costa Rica, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף ללרווחת האורחים. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את הUnited World College Costa Rica וThe Ara Project. Museum of Contemporary Art and Design ממוקם במרחק של 10 דקות ברכב.


--------------------------------------------------------------------------------

Balmoral Hotel San Jose

המיקום המרכזי של Balmoral Hotel San Jose יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות האטרקטיביים של סן חוזה כמו למשל Museo Nacional de Costa Rica, Museum of Contemporary Art and Design וMelico Salazar Theatre אשר נמצאים במרחק הליכה קצרה. במלון תמצאו מרכז עסקים הפועל 24 שעות, אינטרנט אל- חוטי חינם ובריכת שחייה, וגם סאונה, מכון יופי וחדר/י ישיבות.


Balmoral Hotel San Jose מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף חדרי דיונים, קונסיירז' וסאונה לנוחות האורחים. אתרים תירותיים שונים ופופולריים ממוקמים במרחק בהליכה של מספר דקות מהמלון. בין מגוון השירותים שהמלון מספק למשפחות תוכלו למצוא שירותי בייביסיטר. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שBalmoral Hotel San Jose מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.


אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבBalmoral Hotel San Jose ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. חדרי האמבטיה הפרטיים כוללים מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , מייבש שיער ומקלחת. כל חדר מצוייד היטב על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומציע מיני בר, מקרר ופינת קפה ותה. החדרים הממוזגים כוללים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין.


אם תעדיפו לא להרחיק בשביל ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הרגועה של מסעדת המלון. בנוסף תמצאו מגוון מקומות בילוי הנמצאים בשכנות.


במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות כמו Estadio Nacional de Costa Rica, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לרווחת האורחים. Tobias Bolanos International Airport (SYQ) נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. המלון נמצא במרחק של חמש דקות הליכה אל National Theatre of Costa Rica, בעוד המרחק אל Costa Rican Center of Science and Culture הוא כ-20 דקות הליכה.


--------------------------------------------------------------------------------

Pension de la Cuesta B&B

הbed and breakfast ממוקם במרחק הליכה קצרה בלבד מ-Museum of Contemporary Art and Design וMuseo Nacional de Costa Rica וסמוך לאטרקציות התיירותיות ולמרכז הקניות הראשי. בPension de la Cuesta B&B תהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים ללילה ואינטרנט אלחוטי בחינם.


Pension de la Cuesta B&B מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם המרת מטבע זר עבור האורחים. צוות הקבלה הידידותי ישמח לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. הPension de la Cuesta B&B מאיר פנים לחיות הבית של כלל האורחים.


כל חדר בbed & breakfast מכיל מאוורר תקרה וכספת.


הbed and breakfast ממוקם כ-10 דקות הליכה אל National Theatre of Costa Rica וMelico Salazar Theatre וכעשרים דקות של הליכה אל Costa Rican Center of Science and Culture. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את הEstadio Nacional de Costa Rica. המרחק של Tobias Bolanos International Airport (SYQ) מן ה-bed and breakfast הוא רק 20 דקות באוטו.


--------------------------------------------------------------------------------

BEST WESTERN Irazu

בהמלון תמצאו חדרים נוחים וספא יום והוא ממוקם כ-10 דקות נסיעה מTobias Bolanos International Airport (SYQ). במלון יש אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה ומרכז עסקים הפועל 24 שעות, ובנוסף חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות וסאונה. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר סן חוזה.


הגינה במלון הינה מקום שקט ונעים, והיא נהדרת למי שרוצה לנוח ולהירגע. אורחי המלון יוכלו להנות ממגרשי טניס חיצוניים, סאונה והסעות חינם אל ומשדה התעופה. בין מתקני המלון תמצאו כספומט, חנות מזכרות/מתנות ועמדת עיתונים. United World College Costa Rica נמצאים רק 20 דקות נהיגה מההמלון.


לנוחיותכם, הBEST WESTERN Irazu מציע חדרים ללא עישון. החדרים ממוזגים ומכילים כספת, טלוויזיה שטוחה וחדר אמבטיה פרטי. החדרים מאובזרים היטב על מנת להבטיח נוחות מקסימלית ומכילים פינת קפה, מכונת קפה ושי מוצרי טיפוח.


בבר של ההמלון תוכלו לשבת בנחת עם משקה ולהנות מאווירה נעימה. האורחים יכולים להנות משרות חדרים בכל זמן של היום.


The Ara Project וMuseum of Contemporary Art and Design נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מהמלון. הצוות המקצועי יכול לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בסן חוזה ולהציע רעיונות למסעדות ובתי קפה באזור. במרחק 10 דקות נהיגה בלבד תמצאו את Museo Nacional de Costa Rica, Melico Salazar Theatre וNational Theatre of Costa Rica.


--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Santo Tomas

נמצא במיקום מרכזי, Hotel Santo Tomas מאפשר גישה קלה אל מרכזי הבידור והתיירות של סן חוזה ומציע הזמנת סיורים ואטרקציות, אינטרנט אל- חוטי חינם ובריכה. במרחק קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של סן חוזה, כמו למשל Museo Nacional de Costa Rica, Melico Salazar Theatre וNational Theatre of Costa Rica.


Hotel Santo Tomas מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף ניקוי יבש, בריכת ילדים וקונסיירז' לנוחות האורחים. מתקני המלון כוללים שירותי כביסה, מועדון כושר וכספת. האורחים יכולים לשבת בנחת ולנוח בחצר השקטה של המלון. הינכם מוזמנים להתפנק ולהנות במתקני הבריאות אשר כוללים בין השאר סולריום וג'קוזי. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שHotel Santo Tomas מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.


בHotel Santo Tomas תהנו מחדרים ללא עישון, נקיים וריחניים המציעים טלוויזיית פלזמה/ LCD וכספת. החדרים מצויידים במגהץ, חדר אמבטיה פרטי וטלפון ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת האורחים.


--------------------------------------------------------------------------------

Presidente Hotel San Jose

ממוקם במרכז העיר ורק הליכה קצרה ל National Theatre of Costa Rica, המלון מציע שרות נוח, נעים ומיקצועי. החדרים במלון מסודרים היטב וממוזגים והגישה לאינטרנט היא בחינם. במרחק קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של סן חוזה, כמו למשל Melico Salazar Theatre, Museo Nacional de Costa Rica וMuseum of Contemporary Art and Design.


Presidente Hotel San Jose מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם קונסיירז', סאונה ומרכז עסקים לשרות האורחים. למען הנוחות המקסימלית של כלל האורחים, יש במקום ניקוי יבש, סאונה ושירותי כביסה. אטרקציות תיירותיות שונות נמצאות במרחק הליכה מהמלון. הצוות הידידותי בעמדת הקבלה יקבל אתכם עם בואכם וידאג לכל צרכיכם.


אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, לPresidente Hotel San Jose ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. חדרי האמבטיה הפרטיים מכילים מקלחת ומייבש שיער. כל חדר מצוייד בטלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת.


בבר של ההמלון תוכלו להתרווח עם כוסית ולהנות מאווירה נעימה. האורחים ימצאו מגוון בתי קפה ומסעדות בסביבה.


במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות תיירותיות כמו Estadio Nacional de Costa Rica, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם ללרווחת האורחים. Tobias Bolanos International Airport (SYQ) נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה. הצוות הידידותי ישמח לעזור בארגון סיורים ופעילויות במהלך שהייתכם בסן חוזה והוא ישמח להציע רעיונות למסעדות ובתי קפה באזור.


--------------------------------------------------------------------------------

Inca Real Hotel San Jose

Inca Real Hotel San Jose יושב בלב העיר ורק הליכה קצרה אל Costa Rican Center of Science and Culture, National Theatre of Costa Rica וMelico Salazar Theatre. בInca Real Hotel San Jose תהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם מחירים נמוכים ללילה ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.


אורחי ההמלון נהנים מחניה ללא תשלום. בInca Real Hotel San Jose פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. בין מתקני המלון תמצאו חנות מזכרות/מתנות. בנוסף לניקוי יבש וקונסיירז', יש במלון כספת, המרת מטבע זר ושירותי כביסה.


כל חדר במלון מאובזר בטלוויזיה, כספת וחדר אמבטיה פרטי. החדרים מציעים פינת קפה ותה, מכונת קפה ומגהץ. לרשותכם חדרים ללא עישון.


מקומות אטרקטיביים רבים ופופולריים נמצאים במרחק בהליכה של מספר דקות מהמלון. Tobias Bolanos International Airport (SYQ) ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה. Museum of Contemporary Art and Design וMuseo Nacional de Costa Rica נמצאים במרחק הליכה של-20 דקות מהמלון.


--------------------------------------------------------------------------------

Costa Rica Marriott Hotel San Jose

בין אם הינכם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, Costa Rica Marriott Hotel San Jose הוא המקום האידיאלי עבורכם. במלון יש ספא יום, דלפק סיורים ומגרשי טניס, וגם סאונה, חדר/י ישיבות וקבלה הפועלת 24 שעות.


לנוחיותכם, הCosta Rica Marriott Hotel San Jose מציע חדרים ללא עישון. המלון ממוקם במרחק של 10 דקות נסיעה מJuan Santamaria International Airport (SJO). בין מתקני המלון תמצאו חנות מזכרות/מתנות, כספומט וספר. בין השרותים שתמצאו יש סלון יופי, קונסיירז' וחדרי דיונים.


במידה ואתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבCosta Rica Marriott Hotel San Jose ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. החדרים מציעים כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. לנוחות מירבית, כלולים בחדר גם חלוקי רחצה. החדרים מצויידים במיני בר, פינת קפה ומקרר ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת האורחים.


בבר של המלון ניתן להתרווח עם משקה ולהנות מחברה טובה.


Museo Nacional de Costa Rica וEstadio Nacional de Costa Rica ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מCosta Rica Marriott Hotel San Jose. במרחק 20 דקות נסיעה בלבד תמצאו את הMelico Salazar Theatre, Costa Rican Center of Science and Culture וNational Theatre of Costa Rica. הצוות בדוכן הקבלה ישמח לעזור בכל בקשה שתהיה לכם בזמן השהות במלון. במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אתרים תיירותיים כמו The Ara Project, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לכלל האורחים.


--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Europa San Jose

המיקום המרכזי של Hotel Europa San Jose יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות המומלצים של סן חוזה כמו למשל Costa Rican Center of Science and Culture, Museum of Contemporary Art and Design וNational Theatre of Costa Rica אשר נמצאים במרחק הליכה קצרה. בHotel Europa San Jose תהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים לחדר ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.


הטראסה של המלון מוקפת בנופים פנורמיים של העיר. בנוסף לחדר/י ישיבות ובריכה, תמצאו במלון מרכז עסקים, קונסיירז' וחדרי דיונים. השרות לעסקים כולל שירותי מזכירות. צוות הקבלה החם והמקצועי ישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. הצוות המקצועי יכול להזמין עבורכם סיורים מודרכים בסן חוזה ולהציע רעיונות לבתי קפה ומסעדות בעיר.


כל חדר במלון מכיל חדר אמבטיה פרטי, כספת וטלוויזיה. כל חדר מציע גם מקרר, מיני בר ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. בנוסף ישנם חלוקי רחצה לנוחות מירבית.


הבר של Hotel Europa San Jose מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.


המלון נמצא כחמש דקות הליכה אל Melico Salazar Theatre, בעוד המרחק אל Museo Nacional de Costa Rica הוא כ-20 דקות הליכה. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את הUnited World College Costa Rica. ונסיעה של 10 דקות מהמלון תביא אתכם אל Estadio Nacional de Costa Rica.


--------------------------------------------------------------------------------

Casa Conde Apartotel & Suites San Jose

בין אם אתם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה מפנקת, Casa Conde Apartotel & Suites San Jose הוא המקום המושלם עבורכם. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר סן חוזה.


המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות עם ילדים ויש בו מגרש משחקים, שירותי בייביסיטר ומועדון ילדים. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שCasa Conde Apartotel & Suites San Jose מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בספא תוכלו להנות ממכון יופי, סאונה וג'קוזי. Estadio Nacional de Costa Rica נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.


אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבCasa Conde Apartotel & Suites San Jose ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. לנוחיות האורחים, הCasa Conde Apartotel & Suites San Jose מציע חדרים ללא עישון. החדרים הממוזגים במלון מציעים כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. בכל חדר תמצאו מטבחון עם מקרר, מכונת קפה ופינת קפה.


אם תעדיפו לא להרחיק בשביל ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הרגועה של מסעדת המלון. ארוחת בוקר מוגשת מידי יום ובנוסף ישנה אפשרות לקבל את הארוחה בחדר.


במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות כמו National Theatre of Costa Rica, Costa Rican Center of Science and Culture וMuseo Nacional de Costa Rica, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף ללרווחת האורחים. בCasa Conde Apartotel & Suites San Jose פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. מלא חיים ותוסס, האזור הזה ידוע בזכות הכמות והמבחר הרחב של מקומות הבילוי שהוא מכיל.


--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Kekoldi San Jose

המלון נמצא בסמוך למרכז העיר ובמרחק 10 דקות הליכה בלבד אל Museum of Contemporary Art and Design, Costa Rican Center of Science and Culture וNational Theatre of Costa Rica.


Hotel Kekoldi San Jose מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף שירותי כביסה, כספת וקונסיירז' לשרות האורחים. למען הנוחות המקסימלית של כלל האורחים, יש במקום חניה מקורה והמרת מטבע זר. ואם אתם מעוניינים להמשיך ולהתעדכן במהלך חופשתכם, ודאי תשמחו לדעת שהאינטרנט האלחוטי זמין לכל האורחים. לאורחים יש גישה לחצר. גינת המלון הינה המקום המושלם להפסקה קצרה מטירדות היום.


החדרים מציעים כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. כל חדר מצוייד במיטה בגודל Queen size, מאוורר תקרה וטלפון.


Tobias Bolanos International Airport (SYQ) ממוקם רק 20 דקות נסיעה במכונית. Estadio Nacional de Costa Rica נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. Melico Salazar Theatre וMuseo Nacional de Costa Rica נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמלון.


--------------------------------------------------------------------------------

Barcelo Palma Real

המלון ממוקם פחות מ-10 דקות נסיעה אל Tobias Bolanos International Airport (SYQ), ומציע חדרים ממוזגים וחסינים לרעש, מועדון כושר, בריכה, ומסעדה. במלון תמצאו מסלול גולף ומגרשי טניס, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות, קונסיירז' וחדר/י ישיבות. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר סן חוזה.


בין השרותים והמתקנים שיש במלון תמצאו מרכז עסקים, חדרי דיונים ושירותי בייביסיטר. בBarcelo Palma Real פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. הגינה היא המקום המושלם לתפוס שלווה.


החדרים כוללים טלוויזיה, פינת קפה ותה וכספת. בכולם תמצאו מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , מיני בר ומכונת קפה. בנוסף כלולים חלוקי רחצה לנוחות מירבית.


במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות כמו National Theatre of Costa Rica, Melico Salazar Theatre וMuseo Nacional de Costa Rica, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לרווחת האורחים. United World College Costa Rica וThe Ara Project ממוקמים במרחק של נסיעה קלה מBarcelo Palma Real. ובמרחק של פחות מעשר דקות ברכב נמצאים Museum of Contemporary Art and Design וCosta Rican Center of Science and Culture.


--------------------------------------------------------------------------------

Doubletree Cariari Hotel San Jose

במלון תמצאו מגרשי טניס, מסלול גולף ובריכה, ובנוסף חדר/י ישיבות, מכון יופי וסאונה.


Doubletree Cariari Hotel San Jose מציע מרכז עסקים, סלון יופי ובריכת ילדים. בשטח המלון תמצאו ספר וחנות מזכרות/מתנות. בDoubletree Cariari Hotel San Jose פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. הצוות הידידותי יכול להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בסן חוזה ולהציע רעיונות למסעדות ובתי קפה באזור.


החדרים המרווחים של המלון מציעים פינת קפה ותה, כספת וטלוויזיית פלזמה/ LCD. בחדרים יש גם מיני בר, מקרר ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. חדר האמבטיה מכיל מייבש שיער, אמבט ספא ומקלחת. החדרים נגישים וכוללים את כל העזרים והמרחב לנוחיות האורחים בכסאות גלגלים.


אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להנות באווירה הנעימה של מסעדת המלון. בסוף היום תוכלו להתרווח עם כוסית משקה מהמבחר המגוון המוצע בבר. שרות החדרים זמין ללא הפסקה והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה.


מתוך מגוון אתרי התיירות אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Melico Salazar Theatre, National Theatre of Costa Rica וMuseo Nacional de Costa Rica. Museum of Contemporary Art and Design, Costa Rican Center of Science and Culture וUnited World College Costa Rica נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון. המרחק של Juan Santamaria International Airport (SJO) מן המלון הוא רק 20 דקות במכונית.


--------------------------------------------------------------------------------

Gran Hotel Costa Rica

ממוקם במרכז סן חוזה ורק מספר צעדים מNational Theatre of Costa Rica וMelico Salazar Theatre, המלון מתגאה במחירים נוחים ושרות חם ומקצועי. המלון מציע איטרנט אלחוטי בחינם, מועדון כושר ובריכת שחייה לשמחת האורחים המעוניינים לשמור כושר, ורק עשר דקות הליכה אל Museum of Contemporary Art and Design וMuseo Nacional de Costa Rica.


Gran Hotel Costa Rica מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף קונסיירז', מרכז עסקים וחדר/י ישיבות לנוחות האורחים. בGran Hotel Costa Rica פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. בין מבחר השירותים שהמלון מספק למשפחות תוכלו למצוא שירותי בייביסיטר ומגרש משחקים. לנוחיות האורחים, הGran Hotel Costa Rica נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.


במידה ואתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבGran Hotel Costa Rica ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. חדר האמבטיה מצוייד במקלחת, מייבש שיער ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. החדרים מצויידים בכספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת האורחים.


התעוררו לארוחת בוקר אמריקאית ומן התפריט (א לה קרט) מפנקת לפני שאתם יוצאים ליום של חוויות בסן חוזה. בבר של המלון תוכלו לשבת בנחת מכוסית ולהנות מאווירה נעימה ורגועה. בנוסף ישנם מגוון מקומות בילוי במרחק הליכה קצר.


מקומות אטרקטיביים רבים ופופולריים ממוקמים במרחק בהליכה קצרה מהמלון. United World College Costa Rica נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. המרחק של Tobias Bolanos International Airport (SYQ) מן המלון הינו 20 דקות ברכב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355865 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123764 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127454 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127424 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127382 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127352 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127037 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182164 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182026 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181396 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181482 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica