חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אינפורמציה אודות שעוני ברייטלינג

מאת: אופיר בן צורצרכנות13/10/20121638 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אינפורמציה אודות שעוני ברייטלינג

כאשר אנו מחפשים שעון יוקרתי איכותי וברמה גבוהה, אפשר לומר בגאווה כי שעוני ברייטלינג הם השעונים אשר אנו מחפשים וזאת בשל הטכנולוגיה הייחודית והעיצוב המדויק בירידה לפרטים הקטנים ביותר וכמובן האיכות אשר מציע שעון זה.

ברייטלינג (Breitling) היא חברת שעונים שווצרית שהוקמה בשנת 1884 על ידי ליאון ברייטלינג שען בן 24. בתחילה החברה נועד על מנת ליצר שעונים תעשייתיים ומלכתחילה היה לחברה קשר הדוק עם טייסים ומטוסים. שעוני ברייטלינג (Breitling) השוויצריים מציעים שעונים מקצועיים שנועדו בתחילה לשימוש על ידי טייסים ולצרכי תעופה וזאת בשל טכנולוגית שעון הכרונוגרף הראשון אשר שימש כעזרי הטיסה. כאשר במהלך השנים שעוני ברייטלינג מוצגים גם כשעוני יוקרה אופנתיים גם לאלו אשר לא באו מתחום התעופה.שעונים ברייטלינג הינם שעונים כבדים מהמקובל ומתאפיינים בלוח שעות גדול יחסית לשעוני יד אחרים. כאשר מרבית שעוני החברה מבוססים על מנגנון מתיחה מכני אוטומטי המבוסס על תנועות היד. שעונים אלה מיוצרים בשוויץ ומחומרים שווצרים בלבד.

הסטוריית החברה

בשנת 1914 כאשר הלך לעולמו לאון ברייטלינג מייסד החברה זו עברה לניהול של בנו גסטו. כאשר גסטון שנה לאחר מכן השיק את שעון הכרונוגרף, ששימש כאמצעי עזר לטייסי קרב במלחמת העולם הראשונה. לאחר תקופה של 18 שנה בשנת 1932 עברה חברת ברייטלינג לידי בנו של גסטון, וילי. כאשר בשנת 1936 סגר וילי את אחת העסקאות היותר מוצלחות של החברה והפך את שעוני ברייטלינג לשעונים הרשמים של חיל האוויר המלכותי. כמו כן, חברת ברייטלינג היתה הראשונה אשר פיתחה את שעון הכונוגרף בעל מנגנון מתיחה אוטומטי. כאשר בשנת 1979 עברה החברה מידיו של הנכד של המייסד וילי ברייטלינג לידי ארנסט שניידר. אשר היה שען וטייס שהתמחה במיקרואלקטרוניקה. כאשר בשנת 1984 השיקה ברייטלינג שעון מכני שהפך לדגם הנמכר ביותר מבין שעוני החברה העונה לשם דגם ה-Chronomat. כאשר בשנת 1995 השיקה ברייטלינג שעון בעל פונקציות מרובות המצויד במשדר חירום בתדר 121.5 מגה הרץ, אשר נועד על מנת לאתר טייסים שנטשו את מטוסם שעון זה עונה לשם דגם Emergency.

למידע אודות מוכרי שעוני ברייטלינג יד-2

ידוע כי מחירי שעוני ברייטלינג מגיעים לסכומים עצומים, אך נחמד לדעת כי כיום ניתן לרכוש שעוני ברייטלינג יד שנייה במצב איכותי אשר לא יורד מאיכותם של השעונים החדשים. כאשר המחירים המציאותיים של השעונים מאפשרים גם לבעלי מעמד הביניים ליהנות ממותרות זו של שעוני יוקרה.

האות הראשונה בסימן דגם שעון הברייטלינג, המופיע בגב השעון ,מסמנת את החומר שממנו מיוצר השעון:

A = מתכת STEEL

B=מתכת משולבת עם ציפוי זהב two-tone

C =מתכת STEEL עם טבעת הקפית מזהב מלא ורוד ROSE GOLD מלא

D = מתכת STEEL עם טבעת הקפית מזהב צהוב

E = טיטניום

F = טיטניום וזהב

H =זהב ורוד

J= זהב לבן

K = זהב צהוב

L = פלטיניום

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אופיר בן צור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אופיר בן צור

מאת: אופיר בן צוראטרקציות27/11/121400 צפיות
זוגות בינינו אשר מחפשים אחר אטרקציות תיירותיות חדשות ומבוקשות. ניתן למצוא מגוון רחב של אטרקציות מסוג זה כגון: הפלגות רומנטיות, טיסות רומנטיות, ספא סוגי רומנטי ומפנק, טיולי סוסים וכ'ו. כמו כן, אופציות שונות אלה של חוויות מדהימות ניתן גם לשלב כמו למשל שילוב של ספא רומנטי זוגי והפלגה מפנקת ועוד ועוד...

מאת: אופיר בן צורקניות 26/11/121298 צפיות
בזכות הטכנולוגיה אנחנו מצליחים להגבר על מכשולים גופניים שבעבר נאלצנו לחיות עמם. לקות שמיעה היא אחד ממגוון הלקויות שהטכנולוגיה של היום מצליחה להתגבר עליה כמעט לכדי שלמות בהנחה ואתה האיש המתאים לטכנולוגיה. מכשיר שמיעה מאפשר לאנשים בעלי לקות שמיעה לשמוע צלילים שכבר שכחו איך נשמעים ולחיות חיים רגילים. ליהנות מטלוויזיה ומוזיקה ומשיחה. ולא להיות תלויים באנשים אחרים.

מאת: אופיר בן צורבריאות העין20/11/121488 צפיות
כאשר אתה נמצא באמצע החיים וכול הלחצים שיש איתם אתה אמור להחליט ולהיות בטוח בהחלטתך ולכך התוצאה שזה מרתיעים רבים. לעומת משקפיים או ניתוח לייזר, עדשות המגע עוד אפשרות

מאת: אופיר בן צורקניות 19/11/121988 צפיות
הצרכנות האנושית נמצאת בשיאה וכל עוד היא בשיאה תמיד יהיו מוצרי יד שניה זמינים. חלקם איכותיים יותר וחלקם איכותיים פחות. מה שבטוח שאם אתם מחפשים מוצר שהיה איכותי במקור ביד שניה הסבירות שתמצאו אותו באיכות גבוהה גדל. שעוני יוקרה זה מוצר מהסוג שנשאר איכותי לאורך שנים מהרכישה והיצור שלו וזאת עובדה ידועה. כאשר מדובר במוצר מאוד איכותי ועמיד כמו שעון יוקרה אני מאמין שחבל לא לתת סיכויי למציאה של אחד ביד שניה.

מאת: אופיר בן צורטלפונים סלולריים17/11/122690 צפיות
בראש ובראשונה סמארטפון הוא טלפון סלולרי, אך הוא טלפון סלולרי אשר נוספו לו תכונות נוספות ההופכות אותו למעשה לטלפון חכם. התכונות האלה אשר מדובר עליהן הן למעשה מאפשרות לטלפון לבצע פעולות נוספות פרט לשימוש המוכר שעושים בטלפון כאמצעי לשיחות. הפעולות אשר מגדירות את הסמארטפון כחכם הן: קבלה ושליחת מיילים, קסטומיזיצה של ממשק המשתמש, גלישה חופשית ברשת האינטרנט, הורדת אפליקציות אשר יוצרו על ידי מפתחי אפליקציות שונים וההפעלה שלהן בנייד ועוד...

מאת: אופיר בן צורנשים - כללי16/11/121898 צפיות
את אלפי מסיבות הרווקים המתקיימות ברחבי הארץ מדי יום, ניתן לחלק לשניים: לא, לא התכוונו לכאלו שיש בהם בשר לעומת אלו בהם מסתפקים בפיצות; גם לא דיברנו על וילות לעומת לופטים. הכוונה היא לכאלו אליהן הוזמנו חשפניות, לעומת אלו בהן העדיפו החבר'ה ערב גברי משעמם ופשוט למדי.

מאת: אופיר בן צורהפקות אירועים15/11/121325 צפיות
לא כל יום חבר מתחתן וזו בהחלט סיבה למסיבה, כדי לציין את השינוי המשמעותי הזה צריך לתכנן. כמה נקודות חשובות שצריך להתחשב בהן כדי לארגן מסיבת רווקים מוצלחת. כי גם אם אתם יודעים מהן האטרקציות שתשלבו באירוע , מסיבת רווקים איכותית תלויה במידה רבה בבחירת מקום שמתאים לאופי האירוע ומספר המשתתפים, הכול שאלה של איך אתם והחתן בפרט אוהבים לחגוג.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214211 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204349 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205251 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194163 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193392 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193436 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182909 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica