חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אינפורמציה על שעוני ברייטלינג

מאת: אופיר בן צורצרכנות13/10/20121500 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אינפורמציה על שעוני ברייטלינג

כאשר בדובר על שעוני יוקרה מהרמה בין הטובות הקיימות בתחום זה של שעוני יוקרה ניתן לומר בביטחון מלא כי שעוני ברייטלינג הינם שעונים העומדים בקריטריונים אלה ברמה גבוהה. זאת מאחר ושעונים אלה מציעים טכנולוגיות מהמתקדמות ביותר בענף שעוני היוקרה. תוך עיצובים מפוארים וייחודיים לברייטלינג. ושימוש בחומרים מהטובים ביותר בנמצא.

ברייטלינג וענף התעופה

שעוני ברייטלינג בתחילת דרכם יוצרו לקהל יעד ספציפי טייסים, כאשר שעונים אלה הציעו טכנולוגיות מתקדמות אשר סייעו לטייסים באופן מושלם. ברייטלינג מתמחה בייצור שעונים מדויקים לשימושים טכניים ולמטרות מדעיות ותעשייתיות. כאשר בשנת 1915 יצר גסטון ברייטלינג את שעון הכרונוגרף הראשון ששימש ככלי עזר לטייסים אשר השתתפו במלחמת העולם הראשונה. כתוצאה מביקורות טובות על השעון הפכה ברייטלינג לספק השעונים הרשמי של חיל האוויר המלכותי. כמו כן, מאחר וחברת ברייטלינג שמה את הדגש על ענף התעופה. השיקה החברה בשנת 1954 את דגם ה-Navitimer, אשר זהו שעון יד המצויד במחשב ניווט. ובשל כך הפך לנפוץ היותר בקרב טייסי קרב בעולם. כמו כן, תרמה חברת ברייטלינג לענף התעופה בעוד טכנולוגיה מתקדמת אשר באה לידי ביטוי בהשקתו של דגם Emergency, שעון בעל פונקציות מרובות המצויד במשדר חירום בתדר 121.5 מגה הרץ, שנועד לאיתור טייסים שנטשו את מטוסם.

בשנת 2004 ביצעה ברייטלינג את ההחלטה שאולי תהיה אחת החשובות בתולדותיה,והיא פיתוח של מנגנוני תנועה איכותיים. פיתוח מנגנון תנועה מכני איכותי הוא תהליך מורכב ארוך ויקר גם לחברות יצרניות אשר מחזיקות קו ייצור ומרכז פיתוח ,קל וחומר לחברה כמו ברייטלינג אשר התמחותה הייתה בהשבחת מנגנוני תנועה קיימים של יצרן אחר. בשנת 2012 השיקה ברייטלינג עוד 3 מנגנוניים ביצור עצמי ,מנגנון מורכב (UNITIME ), מנגנון מתיחה ידני (לא אוטומטי ) בפורמט ייחודי של  24H ומנגנון GMT.

ידוע כי מחירי שעוני הברייטלינג הינם גבוהים במיוחד והרבה אנשים לא יכולים להרשות לעצמם לרכוש שעונים אלה אפילו אם הם מאוד חושקים בכך. אך נחמד לדעת כי כיום ניתן למצוא שעוני ברייטלינג יד-2 אשר מתאימים לכיסם של בני מעמד הביניים ובכך מתאפשר גם לאנשים מסוג זה ליהנות מיוקרתו ואיכותו של שעוני ברייטלינג יד שנייה, אשר לא יורדים מאיכותם ויופיים של השעונים החדשים.

כמה נתונים מעניינים על ברייטלינג:

משנת 1999 נכנסה חברת ברייטלינג למועדון ה COSC ומשנת 2000 כל השעונים שהחברה מייצרת עומדים בתקן של CERTIFIE CHRONOMETRE

חברת ברייטלינג נסגרה בשנת 1979 בגלל מצבו הרעוע של שוק השעונים השוויצרים,פטירתו מסרטן של וילי ברייטלינג והשתלטות שעוני קוורץ מהשוק היפני,ארנסט שניידר רכש את בסיס החברה פתח אותה מחדש והוביל אותה להצלחה.

לפי סקר שנערך בשנת 2002: 5% מלקוחות חברת ברייטלינג הם טייסים.

מלאכת הרכבת השעונים מורכבת ,במנגנון קליבר 13 ישנם יותר מ 140 חלקים רובם מורכבים ביד,תהליך ההרכבה עובר 41 עמדות ביקורת ולאחר ההרכבה נבדק במשך 15 ימים ולילות רצופים ב 3 מצבי טמפרטורה שונים.

במנגנונים אחדים של דגמי ה Navitimer נמצאים יותר מ 250 חלקים שונים,גם הם מורכבים ברובם בעבודת יד.

בדגם ה BENTLEY PERPETUL של ברייטלינג יש כמעט 500 חלקים,המנגנון אוטומטי והוא מראה לוח שנה מחוגי  עם : יום ,תאריך ,שבוע בשנה,עונה,מצבי ירח,חודש והחלפת שנה,כרונוגרף בדיוק של רבע שנייה וכמובן את שעה  ואת הכול מתזמן מנגנון אוטומטי מכני ללא סוללה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אופיר בן צור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אופיר בן צור

מאת: אופיר בן צוראטרקציות27/11/121405 צפיות
זוגות בינינו אשר מחפשים אחר אטרקציות תיירותיות חדשות ומבוקשות. ניתן למצוא מגוון רחב של אטרקציות מסוג זה כגון: הפלגות רומנטיות, טיסות רומנטיות, ספא סוגי רומנטי ומפנק, טיולי סוסים וכ'ו. כמו כן, אופציות שונות אלה של חוויות מדהימות ניתן גם לשלב כמו למשל שילוב של ספא רומנטי זוגי והפלגה מפנקת ועוד ועוד...

מאת: אופיר בן צורקניות 26/11/121301 צפיות
בזכות הטכנולוגיה אנחנו מצליחים להגבר על מכשולים גופניים שבעבר נאלצנו לחיות עמם. לקות שמיעה היא אחד ממגוון הלקויות שהטכנולוגיה של היום מצליחה להתגבר עליה כמעט לכדי שלמות בהנחה ואתה האיש המתאים לטכנולוגיה. מכשיר שמיעה מאפשר לאנשים בעלי לקות שמיעה לשמוע צלילים שכבר שכחו איך נשמעים ולחיות חיים רגילים. ליהנות מטלוויזיה ומוזיקה ומשיחה. ולא להיות תלויים באנשים אחרים.

מאת: אופיר בן צורבריאות העין20/11/121489 צפיות
כאשר אתה נמצא באמצע החיים וכול הלחצים שיש איתם אתה אמור להחליט ולהיות בטוח בהחלטתך ולכך התוצאה שזה מרתיעים רבים. לעומת משקפיים או ניתוח לייזר, עדשות המגע עוד אפשרות

מאת: אופיר בן צורקניות 19/11/121998 צפיות
הצרכנות האנושית נמצאת בשיאה וכל עוד היא בשיאה תמיד יהיו מוצרי יד שניה זמינים. חלקם איכותיים יותר וחלקם איכותיים פחות. מה שבטוח שאם אתם מחפשים מוצר שהיה איכותי במקור ביד שניה הסבירות שתמצאו אותו באיכות גבוהה גדל. שעוני יוקרה זה מוצר מהסוג שנשאר איכותי לאורך שנים מהרכישה והיצור שלו וזאת עובדה ידועה. כאשר מדובר במוצר מאוד איכותי ועמיד כמו שעון יוקרה אני מאמין שחבל לא לתת סיכויי למציאה של אחד ביד שניה.

מאת: אופיר בן צורטלפונים סלולריים17/11/122695 צפיות
בראש ובראשונה סמארטפון הוא טלפון סלולרי, אך הוא טלפון סלולרי אשר נוספו לו תכונות נוספות ההופכות אותו למעשה לטלפון חכם. התכונות האלה אשר מדובר עליהן הן למעשה מאפשרות לטלפון לבצע פעולות נוספות פרט לשימוש המוכר שעושים בטלפון כאמצעי לשיחות. הפעולות אשר מגדירות את הסמארטפון כחכם הן: קבלה ושליחת מיילים, קסטומיזיצה של ממשק המשתמש, גלישה חופשית ברשת האינטרנט, הורדת אפליקציות אשר יוצרו על ידי מפתחי אפליקציות שונים וההפעלה שלהן בנייד ועוד...

מאת: אופיר בן צורנשים - כללי16/11/121903 צפיות
את אלפי מסיבות הרווקים המתקיימות ברחבי הארץ מדי יום, ניתן לחלק לשניים: לא, לא התכוונו לכאלו שיש בהם בשר לעומת אלו בהם מסתפקים בפיצות; גם לא דיברנו על וילות לעומת לופטים. הכוונה היא לכאלו אליהן הוזמנו חשפניות, לעומת אלו בהן העדיפו החבר'ה ערב גברי משעמם ופשוט למדי.

מאת: אופיר בן צורהפקות אירועים15/11/121329 צפיות
לא כל יום חבר מתחתן וזו בהחלט סיבה למסיבה, כדי לציין את השינוי המשמעותי הזה צריך לתכנן. כמה נקודות חשובות שצריך להתחשב בהן כדי לארגן מסיבת רווקים מוצלחת. כי גם אם אתם יודעים מהן האטרקציות שתשלבו באירוע , מסיבת רווקים איכותית תלויה במידה רבה בבחירת מקום שמתאים לאופי האירוע ומספר המשתתפים, הכול שאלה של איך אתם והחתן בפרט אוהבים לחגוג.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214244 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204381 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205283 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193443 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica