חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצא בזול את המלונות המומלצים ובזול בעיר פוארטו ויארטה, מקסיקו

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון13/10/20121099 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פוארטו ויארטה, מקסיקו

פוארטו ויארטה

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 117 מלונות בפוארטו ויארטה, מקסיקו עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר!

פוארטו ויארטה

מקסיקו

Barcelo Hotel Puerto Vallarta

בכפר נופש יש מרכז בריאות וספא, בריכה וספא יום, ובנוסף מכון יופי, חדר/י ישיבות וסאונה. הכפר נופש מציע מתקני כושר נהדרים, ביניהם מועדון כושר ומגרשי טניס חיצוניים. עם רחש הגלים ומרחק קצר מהחוף, כפר הנופש הוא בחירה מוצלחת במיוחד.

הספא של כפר הנופש מציע מבחר טיפולים מרגיעים כמו למשל עיסוי, סאונה וג'קוזי. האורחים מוזמנים להירגע בספא של כפר הנופש, הכולל בין השאר טיפולי פנים, סלון יופי וטיפולי גוף. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולעזור בארגון שהייתכם בפוארטו ויארטה ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

מצויידים בכל מה שצריך על מנת להבטיח שהייה מהנה, בחדרים תמצאו פינת קפה ותה, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכספת. החדרים מצויידים במכונת קפה, מקרר ומיני בר ובנוסף כפר הנופש מציע שירות חדרים לנוחות האורחים. Barcelo Hotel Puerto Vallarta מציע מעברים רחבים ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים.

במידה ואתם מגיעים עם רכב, בטח תשמחו לדעת שהחניה בכפר נופש היא ללא תשלום נוסף. בין האפשרויות לבילוי שעות הפנאי בסביבה הקרובה תמצאו שנורקלינג, צלילה ורכיבת סוסים. הצוות המקצועי יכול לעזור לכם בארגון סיורים ופעילויות במהלך שהייתכם בפוארטו ויארטה ולספק המלצות על מסעדות ובתי קפה באזור.

--------------------------------------------------------------------------------

Westin Resort & Spa Puerto Vallarta

הכפר נופש הממוקם על קו החוף מציע מגרשי טניס, מסלול גולף ובריכה. אורחי המלון יהנו מהשלווה והפרטיות בחוף הים הצמוד והפרטי של Westin Resort & Spa Puerto Vallarta. בכפר נופש יש מועדון כושר, דלפק סיורים ומרכז בריאות וספא, וגם שירותי בייביסיטר, חדרי דיונים ומועדון ילדים. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות ברכב למרכז העיר פוארטו ויארטה.

Westin Resort & Spa Puerto Vallarta מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף חדר/י ישיבות, מרכז עסקים וסאונה לנוחות האורחים. כפר הנופש מציע מגוון אפשרויות למנוחה ולחידוש כוחות כמו למשל סאונה טורקית, עיסוי וסאונה. אורחים המעוניינים בכפר נופש עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שWestin Resort & Spa Puerto Vallarta מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

לנוחיותכם, הWestin Resort & Spa Puerto Vallarta מציע חדרים ללא עישון. בחדרים תימצאו נופים פנורמיים של ההרים והאוקיינוס וכמו כן טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. כל חדר בכפר נופש מכיל טלפון, מגהץ ומיני בר.

בבר של כפר הנופש ניתן לשבת בנחת עם משקה ולהנות מחברה טובה. כפר הנופש מגיש ארוחת בוקר מן התפריט (א לה קרט), ובנוסף מפעיל שרות חדרים מסביב לשעון.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר אתרים תיירותיים כמו Cruise Ship Pier, ובנוסף תשמחו לדעת שכפר הנופש מציע חניה ללא תשלום נוסף ללנוחות האורחים. בWestin Resort & Spa Puerto Vallarta פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. הWestin Resort & Spa Puerto Vallarta מאיר פנים לחיות הבית של כלל האורחים.

--------------------------------------------------------------------------------

CasaMagna Marriott Puerto Vallarta Resort & Spa

CasaMagna Marriott Puerto Vallarta Resort & Spa הוא מלון המדורג 5 כוכבים וממוקם פחות מ-20 דקות נהיגה מנמל התעופה הבינלאומי ליסנסיאדו גוסטבו דיאז אורדז וממרכז העיר. במלון תמצאו ספא יום, מסלול גולף ובריכה, וגם מכון יופי, חדר/י ישיבות וסאונה.

CasaMagna Marriott Puerto Vallarta Resort & Spa מציע סאונה, מרכז עסקים ובריכת ילדים. מבין מגוון השירותים המיועדים למשפחות תמצאו מגרש משחקים, שירותי בייביסיטר ומועדון ילדים. אורחי המלון יכולים להירגע בג'קוזי או לקבוע תור למסז'. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שCasaMagna Marriott Puerto Vallarta Resort & Spa מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

החדרים כוללים כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. הם כוללים מיני בר, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ופינת קפה ותה. חדר האמבטיה כולל מייבש שיער, אמבט ספא ומקלחת. בנוסף כלולים חלוקי רחצה לנוחות מירבית.

על מנת להבטיח התחלה טובה ליום, המלון מגיש בופה עשיר ומפנק לארוחת בוקר. בבר של המלון תוכלו לשבת בנחת עם משקה ולהנות משרות אדיב וחברה נעימה. בנוסף תמצאו מבחר מקומות בילוי הנמצאים בשכנות.

אורחי ההמלון נהנים מחניה בחינם. Cruise Ship Pier הוא במרחק נסיעה קלה מהמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Sheraton Buganvilias Resort Puerto Vallarta

Sheraton Buganvilias Resort Puerto Vallarta נמצא לנוחותכם במרכז העיר ומציע אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה ומרכז בריאות וספא. בכפר נופש יש הזמנת סיורים ואטרקציות ומועדון כושר, ובנוסף חדר/י ישיבות, מכון יופי וסאונה. עם רחש הגלים ורק צעדים ספורים מהחוף, כפר הנופש הוא בחירה מושלמת.

Sheraton Buganvilias Resort Puerto Vallarta מציע בריכת ילדים, סאונה ומרכז עסקים. האורחים יכולים לשבת ולנוח בחצר הנעימה של כפר הנופש. האורחים מוזמנים להנות מהספא של כפר הנופש, עם מגוון טיפולים כמו למשל עיסוי, טיפולי גוף וסלון יופי. אורחים המעוניינים בכפר נופש עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שSheraton Buganvilias Resort Puerto Vallarta מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

במידה ואתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבSheraton Buganvilias Resort Puerto Vallarta ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. החדרים מצויידים בכספת, טלוויזיה ופינת קפה ותה ובנוסף כפר הנופש מציע שירות חדרים לרווחת האורחים. חדרי האמבטיה מצויידים בקפידה על מנת לספק את כל הנוחות הדרושה ומכילים בין השאר מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , מקלחת ואמבט ספא.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות כמו Cruise Ship Pier, ובנוסף תשמחו לדעת שכפר הנופש מציע חניה ללא תשלום נוסף לכלל האורחים. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי ליסנסיאדו גוסטבו דיאז אורדז מן כפר הנופש הינו פחות מ-10 דקות נסיעה.

--------------------------------------------------------------------------------

Los Arcos Suites Hotel Puerto Vallarta

Los Arcos Suites Hotel Puerto Vallarta מציע חדרים נוחים, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אל חוטי על חשבון הבית. במלון יש דלפק סיורים, בריכה ומרכז בריאות וספא, וגם בריכת ילדים, חדרי דיונים וקונסיירז'. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר פוארטו ויארטה.

הגינה במלון הינה מקום שקט ונעים, והיא נהדרת עבור מי שמעוניין לנוח ולהירגע. הצוות של המלון ישמח לתת מידע ולעזור בתכנון שהייתכם בפוארטו ויארטה ולהמליץ על מסעדות מקומיות. כמו כן, תמצאו בLos Arcos Suites Hotel Puerto Vallarta ניקוי יבש, שירותי כביסה ושירותי בייביסיטר.

במידה ואתם מתכננים טיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבLos Arcos Suites Hotel Puerto Vallarta ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. המטבחון כולל מכונת קפה, מקרר קטן ומקרר ומאפשר לאורחים לבשל בעצמם. כל חדר בהמלון מכיל כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה.

--------------------------------------------------------------------------------

Velas Vallarta Suite Resort Puerto Vallarta

Velas Vallarta Suite Resort Puerto Vallarta הוא כפר נופש המדורג 4 כוכבים וממוקם פחות מ-20 דקות נהיגה מנמל התעופה הבינלאומי ליסנסיאדו גוסטבו דיאז אורדז וממרכז העיר. בכפר נופש יש מסלול גולף, ספא יום ובריכה, וגם סאונה, קבלה הפועלת 24 שעות וחדר/י ישיבות. הכפר נופש ממוקם ליד הים.

הכפר נופש פופולרי בקרב משפחות עם ילדים ויש בו מועדון ילדים, שירותי בייביסיטר ובריכת ילדים. כפר הנופש מפעיל מגוון שרותים לעסקים הכוללים חדרי דיונים ומרכז עסקים. כמו כן, יש בVelas Vallarta Suite Resort Puerto Vallarta ניקוי יבש, סלון יופי ומגרשי טניס.

במידה ואתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבVelas Vallarta Suite Resort Puerto Vallarta ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. בחדרים תימצאו נופים פנורמיים של האוקיינוס, החוף והים וכמו כן כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה שטוחה. בנוסף, יש בחדרים מקרר, מיני בר ומגהץ.

בבר של ההכפר נופש ניתן להתרווח עם משקה ולהנות מחברה טובה. האורחים יכולים להתקשר אל שרות חדרים לאורך כל היום וכל הלילה. האורחים ימצאו מגוון בתי קפה ומסעדות בקרבת מקום.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אתרים תיירותיים כמו Cruise Ship Pier, ובנוסף תשמחו לדעת שכפר הנופש מציע חניה ללא תשלום נוסף לכלל האורחים. הצוות המקצועי בעמדת הקבלה עומד לשרותכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו במשך ביקורכם. הצוות של המלון ישמח לארגן עבוכם סיורים במהלך ביקורכם בפוארטו ויארטה ובנוסף ישמח לתת המלצות למסעדות.

--------------------------------------------------------------------------------

Playa Los Arcos Hotel Puerto Vallarta

במלון יש בריכה, ספא יום ואינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף חדר/י ישיבות, בריכת ילדים ומכון יופי. עם רחש הגלים ורק צעדים ספורים מהחוף, המלון הוא בחירה אידיאלית. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר פוארטו ויארטה.

Playa Los Arcos Hotel Puerto Vallarta מציע חדרי דיונים, מרכז בריאות וספא ושירותי בייביסיטר. בין מתקני המלון תמצאו חנות מזכרות/מתנות. ישנן מבחר פעילויות מים כיפיות ובלעדיות.

במידה ואתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבPlaya Los Arcos Hotel Puerto Vallarta ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. חדרי האמבטיה הפרטיים מכילים מקלחת, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ואמבט ספא. בכל החדרים יש מיזוג אוויר, כבלים / לוויין וטלוויזיה.

המסעדה של Playa Los Arcos Hotel Puerto Vallarta מציעה תפריט גורמה ואירופאי נהדר ומבטיחה לאורחיה בילוי מושלם מבלי לצאת מן המלון. בבר תמצאו מבחר רחב של משקאות איכותיים. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.

במידה ואתם מגיעים עם רכב, ודאי תשמחו לדעת שהחניה במלון הינה בחינם. Cruise Ship Pier נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. הצוות של המלון ישמח לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בפוארטו ויארטה ובנוסף ישמח להציע רעיונות למקומות בילוי.

--------------------------------------------------------------------------------

Costa Sur Resort and Spa

המלון ממוקם 10 דקות נהיגה מנמל התעופה הבינלאומי ליסנסיאדו גוסטבו דיאז אורדז, וכ- 20 דקות נהיגה ממרכז פוארטו ויארטה. כאורחי Costa Sur Resort & Spa אתם תהנו מהשלווה והפרטיות של חוף הים הצמוד.

Costa Sur Resort & Spa מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם סאונה, בריכה וחדר/י ישיבות לשרות האורחים. בילוי בספא יום יסייע לכם להפיג את כל המתחים של היום ויותיר אתכם רגועים מתמיד. צוות הקבלה הידידותי זמין לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. שרותים נוספים כוללים גם ניקוי יבש, מרכז בריאות וספא, שירותי כביסה , ועל מנת שתוכלו להישאר מעודכנים יש גם שרות של אינטרנט אל חוטי.

לכל החדרים של המלון יש מיטת קינג וחדר אמבטיה פרטי עם מייבש שיער, מגבות ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. החדרים מצויידים בכספת, טלוויזיית פלזמה/ LCD, פינת קפה ותה ומשקיפים על הנוף הפנורמי של האוקיינוס והחוף. כל חדר מצוייד היטב על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומכיל מגהץ, טלפון ומקרר.

אם אתם מגיעים עם רכב, ודאי תשמחו לדעת שהחניה במלון היא ללא תשלום נוסף. הצוות הידידותי ישמח לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בפוארטו ויארטה ולהציע רעיונות למסעדות ובתי קפה באזור. אורחי המלון ימצאו חנות מזכרות/מתנות, מיני מרקט וכספומט בתוך שטח המלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Casa Anita & Corona Del Mar Hotel Puerto Vallarta

מתקני הפנאי של Casa Anita & Corona Del Mar Hotel Puerto Vallarta כוללים בריכה מחוממת ורכיבת סוסים. השירותים כוללים מכונת כביסה, המרת מט"ח ושירותי כביסה. המלון מציע לאורחיו אינטרנט אל-חוטי. גינת המלון הינה המקום המושלם להנות בשקט ושלווה. חובבי הדייג המושבעים יהנו מהקירבה של ההמלון לאתרי הדייג ההפופולרים.

Cruise Ship Pier נמצא במרחק נסיעה קצרה מהמלון. מרכז העיר פוארטו ויארטה נמצא במרחק של 10 דקות נסיעה. נמל התעופה הבינלאומי ליסנסיאדו גוסטבו דיאז אורדז נמצא במרחק של 20 דקות ברכב. Casa Anita & Corona Del Mar Hotel Puerto Vallarta מוקף במגוון מסעדות ובתי קפה.

--------------------------------------------------------------------------------

InterContinental Presidente Hotel Puerto Vallarta

במלון יש מגרשי טניס, בריכה וספא יום, וגם מרכז עסקים, חדרי דיונים וחדר/י ישיבות.

האורחים מוזמנים להירגע בספא של המלון, הכולל בין השאר מספרה, עיסוי וג'קוזי. הגינה של InterContinental Presidente Hotel Puerto Vallarta היא מקום נהדר להירגע, ואם תירצו לקרוא ספר טוב, הינכם מוזמנים להשאיל אחד מהמגוון הרחב של ספריית המלון. בInterContinental Presidente Hotel Puerto Vallarta פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. במלון יש ניקוי יבש, מועדון ילדים ושירותי בייביסיטר. אם תבקשו לשמור על הגיזרה גם במהלך חופשתכם, וודאי תשמחו לדעת שהמקום מפעיל חדר כושר.

במידה ואתם מתכננים טיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבInterContinental Presidente Hotel Puerto Vallarta ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. כמו כן החדרים מכילים פינת קפה ותה, טלוויזיה וכספת. כמו כן, תמצאו בחדרים נגן די וי די, מכונת קפה ומיני בר.

עם מאכלים מהמטבח הבין-לאומי ואיטלקי מסעדת המלון מציעה תפריט עשיר ומגוון. שרות החדרים פועל ללא הפסקה והצוות האדיב ישמח לעמוד לרשותכם תמיד.

אורחי ההמלון נהנים מחניה ללא תשלום. מרכז העיר פוארטו ויארטה ממוקם במרחק 20 דקות נסיעה. נמל התעופה הבינלאומי ליסנסיאדו גוסטבו דיאז אורדז ממוקם רק 20 דקות נסיעה. הCruise Ship Pier נמצא 20 דקות נסיעה.

--------------------------------------------------------------------------------

Casa Velas Hotel Puerto Vallarta

Casa Velas Hotel Puerto Vallarta הוא מלון המדורג 5 כוכבים וממוקם פחות מ-20 דקות נהיגה מנמל התעופה הבינלאומי ליסנסיאדו גוסטבו דיאז אורדז וממרכז העיר. במלון יש מגרש גולף עם 18 גומות, ספא יום ובריכה, ובנוסף סאונה, חדר/י ישיבות וקבלה הפועלת 24 שעות.

ממוקם על קו החוף, המלון מציע חדרים עם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. אורחי המלון מוזמנים לבקר במרכז בריאות וספא עם מגוון מסאז'ים וטיפולי גוף. צוות הקבלה החם והמקצועי ישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. בסביבת ההמלון ישנם יופי של אתרי דייג , מומלץ לכל מי שמעוניין להתרחק ולהירגע.

--------------------------------------------------------------------------------

Raintree Villa Vera Puerto Vallarta

בכפר נופש תמצאו מגרשי טניס, בריכה ומסלול גולף, וגם חניה מקורה וקונסיירז'. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר פוארטו ויארטה.

גינת הכפר נופש הינה פינה שלווה, והיא נהדרת עבור מי שמעוניין לנוח ולהירגע. אורחים המעוניינים לשמור על הכושר במהלך חופשתם בהכפר נופש ישמחו לדעת שבמקום פועל חדר כושר. ואם חשוב לכם להמשיך ולהתעדכן גם בזמן שהייתכם, ודאי תשמחו לדעת שהגישה האלחוטית זמינה לכלל האורחים. הצוות הידידותי בשולחן הקבלה זמין עבורכם וישמח להקשיב ולעזור עם כל שאלה ודרישה שיעלו בזמן חופשתכם.

החדרים מצויידים היטב על מנת להבטיח נוחות מקסימלית ומאובזרים בטלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. החדרים מצויידים בטלפון ובנוסף כפר הנופש מציע שירות חדרים לנוחות אורחיו.

הכפר נופש נמצא כ- 10 דקות נהיגה מנמל התעופה הבינלאומי ליסנסיאדו גוסטבו דיאז אורדז. Cruise Ship Pier הוא במרחק נסיעה קצרה מכפר הנופש.

--------------------------------------------------------------------------------

San Marino Hotel Puerto Vallarta

במלון יש הזמנת סיורים ואטרקציות ובריכה, וגם קונסיירז', חדר/י ישיבות ובריכת ילדים. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר פוארטו ויארטה.

הספא של המלון מציע מבחר טיפולים מרגיעים כמו למשל טיפולי פנים, עיסוי ומספרה. בין מבחר השירותים שהמלון מציע למשפחות ניתן למצוא שירותי בייביסיטר, מועדון ילדים ומגרש משחקים. בין השאר, תמצאו במלון שירותי כביסה, כספת וחדרי דיונים. בין מתקני המלון תמצאו ספר. San Marino Hotel Puerto Vallarta מציע מעברים רחבים ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים.

החדרים ממוזגים וכוללים כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. החדרים מציעים מגהץ, חדר אמבטיה פרטי וטלפון. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

אם תעדיפו לא להתרחק עבור ארוחה טובה, תוכלו להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון. בנוסף ישנם מבחר בתי קפה ומסעדות במרחק הליכה קצר.

--------------------------------------------------------------------------------

Villas Vallarta Hotel & Suites Resort Puerto Vallarta

המלון נמצא במרחק 5 דקות נסיעה ממרכז פוארטו ויארטה ומחיריו לא יקרים, זהו המקום המושלם לחופשה מקסימה וחסכונית. במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה ומגרשי טניס, וגם חדר/י ישיבות, מרכז עסקים וחדרי דיונים.

Villas Vallarta Hotel & Suites Resort Puerto Vallarta מציע ניקוי יבש, שירותי כביסה ושירותי בייביסיטר. בשטח המלון תמצאו מיני מרקט. אם אתם מגיעים עם רכב, בטח תשמחו לדעת שהחניה במלון היא ללא תשלום נוסף.

לכל החדרים של המלון יש מיטת קינג וחדר אמבטיה פרטי עם מקלחת ומייבש שיער. ובנוסף תמצאו בכל חדר מטבחון עם מיקרוגל ומקרר פתרון מושלם לארוחת בוקר זריזות או ארוחות ערב קלות. כמו כן החדרים מאובזרים בטלפון ומגהץ. החדרים מצויידים היטב על מנת להבטיח נוחות מקסימלית ומאובזרים בטלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת.

המלון ממוקם כ- 10 דקות נהיגה מנמל התעופה הבינלאומי ליסנסיאדו גוסטבו דיאז אורדז. במרחק 10 דקות נהיגה בלבד תמצאו את Cruise Ship Pier.

--------------------------------------------------------------------------------

Comfort Inn Puerto Vallarta

המלון ממוקם 10 דקות נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי ליסנסיאדו גוסטבו דיאז אורדז, וכ- 20 דקות נסיעה ממרכז פוארטו ויארטה.

Comfort Inn Puerto Vallarta מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם בריכה, מסלול גולף וחדר/י ישיבות לנוחות האורחים. השרותים כוללים בין השאר שירותי כביסה, ניקוי יבש ומרכז עסקים. בחצר השקטה של המלון תוכלו לשבת ולהירגע. מבין מבחר השירותים המיועדים למשפחות תמצאו מגרש משחקים. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שComfort Inn Puerto Vallarta מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

Comfort Inn Puerto Vallarta מציע חדרים נוחים, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אל חוטי חינם. החדרים מצויידים בפינת קפה ותה, כספת וטלוויזיה ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. כמו כן, תמצאו בחדרים מכונת קפה, מקרר ומגהץ.

הבר של Comfort Inn Puerto Vallarta מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. ארוחי המלון מוזמנים להנות מארוחה טובה במסעדה כמו גם מארוחת בוקר מפנקת המוגשת מידי יום. ואם תירצו לנסות טעמים חדשים, ישנו מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים בסמוך.

במידה ואתם מגיעים עם רכב, בטח תשמחו לדעת שהחניה במלון היא בחינם. Cruise Ship Pier נמצא גם כן בקרבת מקום.

--------------------------------------------------------------------------------

Hola Puerto Vallarta Club & Spa Hotel

Hola Puerto Vallarta Club & Spa Hotel מציע חדרים מרוהטים מקפידה, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אלחוטי חינם. המלון מכיל חדרים נוחים וספא יום והוא ממוקם במרחק של 10 דקות נהיגה מנמל התעופה הבינלאומי ליסנסיאדו גוסטבו דיאז אורדז. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר פוארטו ויארטה.

מתקני הפנאי של Hola Puerto Vallarta Club & Spa Hotel כוללים ביליארד, בריכה מחוממת וטניס שולחן. בספא תוכלו להנות ממכון יופי, סאונה וג'קוזי. בנוסף ישנם חדר/י ישיבות, סאונה וקבלה הפועלת 24 שעות.

--------------------------------------------------------------------------------

Golden Crown Paradise Resort Puerto Vallarta

בכפר נופש תמצאו מגרשי טניס, בריכה ומסלול גולף, וגם מרכז עסקים, חדר/י ישיבות ומכון יופי. הכפר נופש ממוקם ליד הים. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר פוארטו ויארטה.

גינת כפר הנופש הינה פינה של שקט, ווהיא נהדרת למי שרוצה לנוח ולהירגע. מלבד מרכז בריאות וספא, חדרי דיונים וסלון יופי, הכפר נופש מציע גם ביליארד וכדורגל וכדורעף חופים. לאורחים יש אפשרות להנות משרות חדרים בכל זמן של היום.

--------------------------------------------------------------------------------

Emperador Hotel & Suites Puerto Vallarta

עם טראסה על הגג ונוף פנורמי של העיר וההרים , המלון מציע חדרים ממוזגים עם טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. במלון תמצאו בריכה ודלפק סיורים, וגם כספת, קבלה הפועלת 24 שעות ושרות חדרים מידי יום. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר פוארטו ויארטה.

גינת המלון הינה פינה של שקט, והיא מושלמת למי שרוצה לנוח ולהירגע. במלון תמצאו המרת מט"ח ושירות כרטיסים. האורחים יכולים להירגע בג'קוזי.

Cruise Ship Pier נמצא במרחק נסיעה קלה מהמלון. הצוות של המלון ישמח לספק מידע ולעזור בארגון שהייתכם בפוארטו ויארטה ולהמליץ על מסעדות מקומיות. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי ליסנסיאדו גוסטבו דיאז אורדז מן ההמלון הוא רק 20 דקות נסיעה.

--------------------------------------------------------------------------------

Playa Conchas Chinas Hotel Puerto Vallarta

במלון יש הזמנת סיורים ואטרקציות, אינטרנט אל- חוטי חינם ובריכה, וגם בריכת ילדים, מרכז עסקים וקונסיירז'. כאורחי Playa Conchas Chinas Hotel Puerto Vallarta אתם תהנו מהרוגע והפרטיות של חוף הים הפרטי. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות ברכב למרכז העיר פוארטו ויארטה.

במידה ואתם מגיעים עם רכב, בטח תשמחו לדעת שהחניה במלון הינה בחינם. האורחים מוזמנים להירגע בספא של המלון, עם מגוון טיפולים כמו למשל ג'קוזי ועיסוי. צוות הקבלה החם והמקצועי ישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. בנוסף לכספת ושירותי כביסה, תמצאו במלון גם דוכן השכרות רכב, מכונת כביסה והמרת מטבע זר.

החדרים כוללים מטבחון המצוייד במקרר קטן, פינת קפה ותה ומקרר. כמו כן, תמצאו בחדרים מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , טלוויזיה וכספת. החדרים הממוזגים כוללים מאוורר תקרה, טלפון ומגהץ.

התעוררו לארוחת בוקר מן התפריט (א לה קרט) ואמריקאית מפנקת לפני שאתם יוצאים ליום של חוויות בפוארטו ויארטה. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355861 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123760 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127451 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127420 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127377 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127348 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127033 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182160 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182024 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181393 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181495 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181574 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181478 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181466 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica