חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצא בזול את המלונות המומלצים ובזול בעיר קאבו סן לוקאס, מקסיקו

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון13/10/20121278 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קאבו סן לוקאס, מקסיקו

קאבו סן לוקאס

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 71 מלונות בקאבו סן לוקאס, מקסיקו עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר!

המלונות הכי כדאיים בקאבו סן לוקאס


המלונות הכי טובים בעיר מקסיקו

ME Cabo Resort Cabo San Lucas

הכפר נופש ממוקם כ-20 דקות הליכה ממרכז העיר וכולל בריכה, ספא יום ואינטרנט אל- חוטי חינם. האורחים יהנו מהשקט והפרטיות בחוף הים הצמוד והפרטי של ME Cabo Resort Cabo San Lucas. הכפר נופש ממוקם ליד הים.

ME Cabo Resort Cabo San Lucas מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם קונסיירז', סאונה וחדר/י ישיבות לשרות האורחים. אורחי כפר הנופש יכולים להנות ממגוון המתקנים שהמקום מפעיל לבילוי בשעות הפנאי, כמו למשל טניס שולחן. האורחים יכולים לנצל את הספא של כפר הנופש, הכולל, בין השאר, ג'קוזי, עיסוי וטיפולי פנים. בנוסף, יש בME Cabo Resort Cabo San Lucas מרכז עסקים, מרכז בריאות וספא ומגרשי טניס.

החדרים מעוצבים באלגנטיות ופאר ברמה של חמישה כוכבים. החדרים הממוזגים בכפר נופש מכילים כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיית פלזמה/ LCD. החדרים מצויידים בפינת קפה, נגן די וי די, מיני בר ומשקיפים על הנוף המדהים של החוף.

בבר של כפר הנופש תוכלו להתרווח עם כוסית ולהנות משרות אדיב וחברה נעימה. ארוחת בוקר מן התפריט (א לה קרט) מוגשת מידי בוקר.

--------------------------------------------------------------------------------

Casa Dorada Los Cabos

עם טראסה על הגג ונוף מדהים של הים והאוקיינוס , הכפר נופש מציע חדרים ממוזגים עם כספת, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה שטוחה. בכפר נופש יש בריכה, מרכז עסקים הפועל 24 שעות ומסלול גולף, וגם חדר/י ישיבות, מכון יופי וסאונה. האורחים יהנו מהשלווה והפרטיות בחוף הים הצמוד והפרטי של Casa Dorada Los Cabos.

Casa Dorada Los Cabos מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף בריכת ילדים, ספא יום וסאונה עבור האורחים. הכפר נופש כולל רכיבת סוסים, כדורגל וכדורעף חופים ומגרשי טניס להנאת האורחים בשעות הפנאי. אם חשובה לכם הנגישות של כפר הנופש, תשמחו לדעת שCasa Dorada Los Cabos מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים.

במידה ואתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבCasa Dorada Los Cabos ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. ובנוסף יש בחדרים פינת קפה, נגן די וי די ושי מוצרי טיפוח. בחדר האמבטיה העשוי שייש תמצאו מקלחון- גשם רב עצמה.

בבר של כפר הנופש ניתן להתרווח עם משקה ולהנות מחברה טובה. האורחים יכולים להזמין שרות חדרים מסביב לשעון. האורחים ימצאו מגוון בתי קפה ומסעדות בקרבת מקום.

--------------------------------------------------------------------------------

Bahia Hotel & Beach Club

במלון יש ספא יום, בריכה ואינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף הסעות אל וממרכז העיר, קבלה הפועלת 24 שעות ומכון יופי. ממוקם על קו החוף, המלון מציע חדרים עם שי מוצרי טיפוח, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכספת.

בBahia Hotel & Beach Club תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שBahia Hotel & Beach Club מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בBahia Hotel & Beach Club פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. בסביבת המלון ישנם יופי של אתרי דייג נהדרים, מומלץ לכל מי שמעוניין להתרחק ולהירגע. מתקני המלון כוללים שרות חדרים מידי יום, שירותי כביסה וכספת.

אם תעדיפו לא להתרחק עבור ארוחה טובה, תוכלו להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון. האורחים ימצאו מגוון בתי קפה ומסעדות בקרבת מקום.

--------------------------------------------------------------------------------

Riu Santa Fe Hotel Cabo San Lucas

עם טראסה על הגג ונוף פנורמי של החוף והאוקיינוס , המלון מציע חדרים ממוזגים עם כספת, טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי. במלון תמצאו ספא יום, מגרשי טניס ובריכה, ובנוסף מכון יופי, סאונה וחדר/י ישיבות. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות ברכב למרכז העיר קאבו סן לוקאס.

מתקני הפנאי של Riu Santa Fe Hotel Cabo San Lucas כוללים רכיבת סוסים, טניס שולחן וביליארד. האורחים יכולים להירגע בסאונה וג'קוזי. השרות לעסקים כולל חדרי דיונים. בשטח המלון תמצאו חנות מזכרות/מתנות, מיני מרקט וסלון יופי. בנוסף, תמצאו בRiu Santa Fe Hotel Cabo San Lucas בריכת ילדים, קונסיירז' ומרכז עסקים.

החדרים כוללים מגהץ, טלפון ומיני בר.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להנות באווירה הנעימה של מסעדת המלון.

Cabo San Lucas International Airport (CSL) נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. הצוות הידידותי של המלון יכול לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בקאבו סן לוקאס ובנוסף ישמח להציע רעיונות למסעדות.

--------------------------------------------------------------------------------

Fiesta Americana Grand Resort Cabo San Lucas

עם טראסה על הגג ונוף פנורמי של החוף והאוקיינוס , הכפר נופש מציע חדרים ממוזגים עם טלוויזיית פלזמה/ LCD, כספת ופינת קפה. בכפר נופש תמצאו מרכז בריאות וספא, ספא יום ובריכה, ובנוסף סאונה, חדר/י ישיבות ומכון יופי. הכפר נופש ממוקם ליד הים. האורחים יהנו מהשלווה והפרטיות בחוף הים הצמוד והפרטי של Fiesta Americana Grand Resort Cabo San Lucas.

מתקני הפנאי של Fiesta Americana Grand Resort Cabo San Lucas כוללים מגרשי טניס חיצוניים ורכיבת סוסים. אם חשובה לכם הנגישות של כפר הנופש, תשמחו לשמוע שFiesta Americana Grand Resort Cabo San Lucas מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בFiesta Americana Grand Resort Cabo San Lucas פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם.

בFiesta Americana Grand Resort Cabo San Lucas תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. בכל החדרים של כפר הנופש תמצאו מיני בר, מכונת קפה ונגן די וי די. בנוסף כלולים חלוקי רחצה לנוחות מירבית.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להנות באווירה הנעימה של מסעדת כפר הנופש. האורחים יכולים להנות משרות חדרים 24 שעות ביממה.

--------------------------------------------------------------------------------

Pueblo Bonito Pacifica Holistic Retreat & Spa Cabo San Lucas

עם טראסה על הגג ונוף מדהים של האוקיינוס והחוף , הריטריט מציע חדרים ממוזגים עם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. האורחים יהנו מהרוגע והפרטיות בחוף הים הצמוד והפרטי של Pueblo Bonito Pacifica Holistic Retreat & Spa Cabo San Lucas. ספא היום של הריטריט מספק מגוון מסז'ים מפנקים וטיפולי יופי. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר קאבו סן לוקאס.

מתקני הפנאי של Pueblo Bonito Pacifica Holistic Retreat & Spa Cabo San Lucas כוללים מגרשי טניס חיצוניים ובריכה מחוממת. אם חשובה לכם הנגישות של המקום, ודאי תשמחו לדעת שבהריטריט יש מעלית גישה נוחה לכסאות גלגלים. בנוסף לחדר/י ישיבות וסאונה, יש בריטריט גם קונסיירז', מרכז עסקים וקבלה הפועלת 24 שעות.

בPueblo Bonito Pacifica Holistic Retreat & Spa Cabo San Lucas תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. בחדרים יש גם שי מוצרי טיפוח, חדר אמבטיה פרטי ופינת קפה. לשימושכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי הריטריט, והינכם יכולים להישאר מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם אם רק תירצו בכך.

ארוחת בוקר מן התפריט (א לה קרט) או אמריקאית מוגשת בPueblo Bonito Pacifica Holistic Retreat & Spa Cabo San Lucas מידי יום. לנוחותכם ניתן להזמין שרות חדרים בכל זמן של היום.

--------------------------------------------------------------------------------

Solmar Resort Cabo San Lucas

הכפר נופש נמצא הליכה קצרה ממרכז העיר וכולל בריכה, מסלול גולף וספא יום. אורחי המלון יהנו מהשלווה והפרטיות בחוף הים הצמוד והפרטי של Solmar Resort Cabo San Lucas. בכפר נופש יש מועדון כושר ודלפק סיורים, וגם חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות וקונסיירז'.

מתקני הפנאי של Solmar Resort Cabo San Lucas כוללים רכיבת סוסים ומגרשי טניס חיצוניים. לנוחיותכם, הSolmar Resort Cabo San Lucas מציע חדרים ללא עישון. אורחים המעוניינים בכפר נופש עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שSolmar Resort Cabo San Lucas מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

כל חדר מצוייד בכספת, פינת קפה וטלוויזיה. כל חדר בכפר נופש מכיל מכונת קפה, מיני בר ומקרר. בחדר האמבטיה כולל אמבט ספא, מייבש שיער ומקלחת.

בבר של כפר הנופש ניתן לשבת בנחת עם כוסית ולהנות משרות אדיב וחברה נעימה. האורחים יכולים להנות מתבשילים מהמטבח האיטלקי במסעדה. יש מספר מסעדות ובתי קפה במרחק של חמש דקות הליכה.

--------------------------------------------------------------------------------

Marbella En La Playa Suites Cabo San Lucas

בין אם אתם מעוניינים במלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, Marbella En La Playa Suites Cabo San Lucas הוא המקום המושלם עבורכם. במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, מסלול גולף וספא יום, ובנוסף קונסיירז', חדרי דיונים וחדר/י ישיבות.

בMarbella En La Playa Suites Cabo San Lucas תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולסייע בארגון שהייתכם בקאבו סן לוקאס ולהמליץ על מסעדות מקומיות. האורחים יכולים לנצל את הספא של המלון, הכולל, בין השאר, טיפולי פנים ועיסוי. הצוות הידידותי בדוכן הקבלה יקבל אתכם עם בואכם וידאג לכל צרכיכם. הצוות הידידותי של המלון יכול לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם בקאבו סן לוקאס ובנוסף ישמח להציע רעיונות למסעדות.

אם אתם מתכננים טיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבMarbella En La Playa Suites Cabo San Lucas ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. ובנוסף תמצאו בכל חדר מטבחון עם מקרר, פינת קפה ומיקרוגל. בכולם תמצאו כבלים / לוויין, מטבח מאובזר וטלוויזיה. גם חדרי האמבטיה מאובזרים בקפידה כדי להבטיח לכם נוחות מושלמת וכוללים בין השאר אמבט ספא, מקלחת ומייבש שיער.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, תוכלו להנות באווירה הנעימה של מסעדת המלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Pueblo Bonito Rose Resort Cabo San Lucas

הכפר נופש ממוקם רק 20 דקות הליכה מלב העיר ומכיל מגרשי טניס, בריכה וספא יום. בכפר נופש תמצאו עמדה להזמנת סיורים מודרכים, מועדון כושר ומרכז בריאות וספא, וגם חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות וסאונה. הכפר נופש ממוקם ליד הים.

הכפר נופש פופולרי בקרב משפחות עם ילדים ויש בו מועדון ילדים, שירותי בייביסיטר ובריכת ילדים. אם חשובה לכם הנגישות של כפר הנופש, תשמחו לשמוע שPueblo Bonito Rose Resort Cabo San Lucas מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בנוסף לסאונה וקונסיירז', תמצאו בכפר נופש חדרי דיונים, מרכז עסקים וסלון יופי.

אם תעדיפו לא להרחיק בשביל ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הרגועה של מסעדת כפר הנופש. האורחים יכולים להתקשר אל שרות חדרים לאורך כל היום וכל הלילה. האורחים ימצאו מגוון בתי קפה ומסעדות בסביבה.

--------------------------------------------------------------------------------

Villa Del Arco

בכפר נופש יש ספא יום, מגרשי טניס ובריכה, וגם מכון יופי, סאונה וחדר/י ישיבות. ממוקם על קו החוף, הכפר נופש מציע חדרים עם כספת, פינת קפה וטלוויזיה. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר קאבו סן לוקאס.

Villa Del Arco Beach Resort Cabo San Lucas מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף קונסיירז', בריכת ילדים וסאונה לנוחות האורחים. אורחי כפר הנופש מוזמנים להשתמש במבחר המתקנים שהמקום מציע לבילוי בזמנם הפנוי, כולל רכיבת סוסים וביליארד. הצוות של כפר הנופש ישמח לספק המלצות ולסייע בתכנון שהייתכם בקאבו סן לוקאס ולהמליץ על מסעדות מקומיות. אורחים המעוניינים בכפר נופש עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שVilla Del Arco Beach Resort Cabo San Lucas מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

במידה ואתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבVilla Del Arco Beach Resort Cabo San Lucas ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. החדרים מצויידים במקרר, מיני בר ומגהץ ובנוסף הכפר נופש מציע שירות חדרים לרווחת האורחים. כל החדרים בכפר נופש מכילים מטבח מאובזר ומכונת כביסה. בכל חדר תמצאו מטבחון עם מיקרוגל.

אם תעדיפו לא להתרחק בשביל ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להנות באווירה הרגועה של מסעדת כפר הנופש.

--------------------------------------------------------------------------------

Villa del Palmar Beach Resort & Spa Los Cabos

בכפר נופש תמצאו מסלול גולף, ספא יום ובריכה, ובנוסף מכון יופי, חדר/י ישיבות וסאונה. האורחים יהנו מהשקט והפרטיות בחוף הים הצמוד והפרטי של Villa del Palmar Beach Resort & Spa Los Cabos. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר קאבו סן לוקאס.

Villa del Palmar Beach Resort & Spa Los Cabos מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מרכז עסקים, סאונה ובריכת ילדים לשרות האורחים. לנוחיות האורחים, הVilla del Palmar Beach Resort & Spa Los Cabos נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. צוות כפר הנופש יכול לעזור בארגון השכרת רכב והסעות אל ומשדה התעופה בתשלום כמו גם הסעות אל וממרכז העיר. בVilla del Palmar Beach Resort & Spa Los Cabos פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם.

משפחות המחפשות מקום לחופשתם הבאה ישמחו לדעת שישנם חדרים המיועדים במיוחד לאירוח משפחות עם ילדים, מספיק מרווחים על מנת לספק לכם חופשה נעימה ונוחה. כל חדר מצוייד היטב על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומציע מטבח מאובזר, טלוויזיה וכבלים / לוויין. אורחי המלון יכולים להנות מארוחות ביתיות במטבח המשוכלל והמאובזר העומד לרשותם בחדרים. החדרים מצויידים בכספת, פינת קפה ושי מוצרי טיפוח ובנוסף הכפר נופש מציע שירות חדרים לנוחות האורחים.

בבר של כפר הנופש תוכלו להתרווח עם משקה ולהנות משרות אדיב וחברה נעימה.

--------------------------------------------------------------------------------

Wyndham Cabo San Lucas Resort

במלון יש מרכז בריאות וספא, בריכה ועמדה להזמנת סיורים מודרכים, וגם סאונה, חדר/י ישיבות ומכון יופי.

לנוחיות האורחים ישנה חניה חינם במלון. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולסייע בתכנון שהייתכם בקאבו סן לוקאס ולהמליץ על מסעדות מקומיות. הספא כולל מגוון שרותים כולל טיפולי גוף, עיסוי וטיפולי פנים. האורחים יכולים לנצל את רשת האינטרנט ולהמשיך ולהתעדכן גם במהלך החופשה. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שWyndham Cabo San Lucas Resort מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים.

בבר של המלון ניתן להתרווח עם כוסית ולהנות מאווירה נעימה. האורחים ימצאו מגוון בתי קפה ומסעדות בקרבת מקום.

--------------------------------------------------------------------------------

El Ameyal Hotel Cabo San Lucas

El Ameyal Hotel Cabo San Lucas מציע חדרים מרוהטים מקפידה, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אלחוטי על חשבון הבית. במלון תמצאו מסלול גולף, ספא יום ובריכה, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות, קונסיירז' וסאונה. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר קאבו סן לוקאס.

המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות עם ילדים ויש בו שירותי בייביסיטר ובריכת ילדים. לנוחיות האורחים, הEl Ameyal Hotel Cabo San Lucas נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. האורחים יכולים לשבת בנחת ולנוח בחצר השקטה של המלון. בנוסף למרכז בריאות וספא ושירותי כביסה, תמצאו במלון שרות חדרים מידי יום, מועדון כושר וכספת.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבEl Ameyal Hotel Cabo San Lucas ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. המטבחון כולל מקרר, מכונת קפה ומיקרוגל ומאפשר לאורחים שמעוניינים בכך לבשל ולהכין את הארוחות לבד. בכל החדרים של המלון תמצאו מגהץ, טלפון ומאוורר תקרה. כל חדר במלון כולל טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין.

בבר של המלון תוכלו להתרווח עם משקה ולהנות משרות אדיב וחברה נעימה.

--------------------------------------------------------------------------------

Villa La Estancia Beach Resort & Spa Cabo San Lucas

בין אם הינכם מעוניינים במלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, Villa La Estancia Beach Resort & Spa Cabo San Lucas הוא המקום הקלאסי עבורכם. במלון יש מגרשי טניס, מסלול גולף וספא יום, ובנוסף חדר/י ישיבות, מכון יופי וסאונה. המלון ממוקם ליד הים. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר קאבו סן לוקאס.

Villa La Estancia Beach Resort & Spa Cabo San Lucas מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם סאונה, בריכת ילדים וסלון יופי עבור האורחים. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולסייע בארגון שהייתכם בקאבו סן לוקאס ולספק מידע מקיף על האזור. צוות המלון ישמח לבוא לעזרתכם בתכנון טיולים וסיורים ולסייע בהשכרת רכב.

כל חדר מצוייד, בין השאר בטלוויזיה, מטבח מאובזר וכבלים / לוויין. כמו כן החדרים מכילים מקרר, כספת ושי מוצרי טיפוח. ובנוסף תמצאו בכל חדר מטבחון עם מיקרוגל.

בבר של המלון ניתן לשבת בנחת עם כוסית ולהנות מאווירה נעימה. המלון מגיש ארוחת בוקר מן התפריט (א לה קרט), ובנוסף מפעיל שרות חדרים הפועל 24 שעות.

--------------------------------------------------------------------------------

Quinta del Sol Hotel Cabo San Lucas

בין אם אתם מעוניינים במלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה מפנקת, Quinta del Sol Hotel Cabo San Lucas הוא המקום המושלם עבורכם. במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, דלפק סיורים ומסלול גולף, וגם קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות וקונסיירז'.

לנוחיות האורחים, הQuinta del Sol Hotel Cabo San Lucas מציע חדרים ללא עישון. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שQuinta del Sol Hotel Cabo San Lucas מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. שרות החדרים זמין בשעות קבועות. הצוות של המלון ישמח לתת המלצות ולעזור בתכנון שהייתכם בקאבו סן לוקאס ולספק מידע מקיף על האזור. בנוסף לבריכת ילדים וחדרי דיונים, תמצאו במלון שירותי כביסה, ניקוי יבש ושירותי בייביסיטר.

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבQuinta del Sol Hotel Cabo San Lucas ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. חדר האמבטיה מכיל מייבש שיער ומקלחת. החדרים במלון מכילים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. המטבחון כולל מקרר, מכונת קפה ופינת קפה ומאפשר לאורחים לבשל בעצמם.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הרגועה של מסעדת המלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Capella Pedregal

המלון נמצא כ-20 דקות הליכה ממרכז העיר וכולל אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה ומרכז בריאות וספא. במלון יש הזמנת סיורים ואטרקציות, חוף פרטי ומועדון כושר, וגם מכון יופי, חדר/י ישיבות וסאונה.

במלון יש קבלה הפועלת 24 שעות, מרכז עסקים וחדרי דיונים. הוא מציע שירותי חניה, שרות חדרים 24 שעות ורק מספר צעדים אל חוף הים. אורחי המלון אשר מעוניינים לשמור על כושר בזמן חופשתם יהנו מחדר הכושר המאובזר והמיקצועי. מבין מבחר השירותים המיועדים למשפחות תמצאו שירותי בייביסיטר. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שCapella Pedregal מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

החדרים משקיפים על הנופים הפנורמיים של האוקיינוס ומציעים טלוויזיית פלזמה/ LCD, כספת וכבלים / לוויין. הם כולם ממוזגים וכוללים מיני בר, מקרר ופינת קפה ותה. חדרי האמבטיה מצויידים באמבטיית הספא, הדרך האידיאלית לתת לגוף מנוחה בסוף היום.

המסעדה של Capella Pedregal מציעה תפריט מקסיקני נהדר ומבטיחה לאורחיה ערב מהנה מבלי לצאת מן המלון. בנוסף, תוכלו לגוון את התפריט מידי יום עם מגוון רחב של בתי קפה ומסעדות בסביבת המלון.

Cabo San Lucas International Airport (CSL) ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה ברכב. הצוות דובר מגוון שפות וישמח לספק המלצות על מסעדות ולעזור לארגן את שהייתכם בקאבו סן לוקאס.

--------------------------------------------------------------------------------

Melia Cabo Real All-Inclusive Beach & Golf Resort

עם טראסה על הגג ונוף פנורמי של האוקיינוס והחוף , המלון מציע חדרים ממוזגים עם כספת, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה. אורחי המלון יהנו מהשקט והפרטיות בחוף הים הצמוד והפרטי של Melia Cabo Real All-Inclusive Beach & Golf Resort. במלון תמצאו ספא יום, מועדון כושר ומסלול גולף, ובנוסף קונסיירז', בריכת ילדים וחדר/י ישיבות.

מתקני הפנאי של Melia Cabo Real All-Inclusive Beach & Golf Resort כוללים בריכה מחוממת, מגרשי טניס חיצוניים וטניס שולחן. לנוחיות האורחים, הMelia Cabo Real All-Inclusive Beach & Golf Resort מציע חדרים ללא עישון. בשטח המלון תמצאו מכולת, ספר וחנות מזכרות/מתנות. הצוות הידידותי של המלון ישמח לארגן עבוכם סיורים במהלך ביקורכם בקאבו סן לוקאס ובנוסף ישמח לתת רעיונות למקומות בילוי.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבMelia Cabo Real All-Inclusive Beach & Golf Resort ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שMelia Cabo Real All-Inclusive Beach & Golf Resort מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. לרשותכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי המלון, ואתם מוזמנים לנצל אותה ולהתחבר לעולם גם במהלך החופשה שלכם אם רק תירצו בכך. כל חדר במלון כולל שי מוצרי טיפוח, מיני בר ופינת קפה.

אתם מוזמנים להנות מארוחת הבוקר אמריקאית לפני שאתם יוצאים לטיול בקאבו סן לוקאס.

--------------------------------------------------------------------------------

Riu Palace Hotel Cabo San Lucas

בין אם הינכם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או עבור חופשה מהנה, Riu Palace Hotel Cabo San Lucas הוא המקום המושלם עבורכם. במלון יש ספא יום, עמדה להזמנת סיורים מודרכים ואינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף סאונה, חדר/י ישיבות ומכון יופי. המלון ממוקם ליד הים. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר קאבו סן לוקאס.

המלון מומלץ במיוחד עבור משפחות עם ילדים ויש בו בריכת ילדים, מועדון ילדים ושירותי בייביסיטר. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק המלצות ולסייע בארגון שהייתכם בקאבו סן לוקאס ולספק מידע מקיף על האזור. כמו כן, יש בRiu Palace Hotel Cabo San Lucas סלון יופי, סאונה ומגרשי טניס חיצוניים.

במידה ואתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבRiu Palace Hotel Cabo San Lucas ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. ובנוסף יש בחדרים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. בנוסף, יש בחדרים מגהץ, פינת קפה ומיני בר.

בבר של המלון ניתן להתרווח עם משקה ולהנות מאווירה נעימה. לנוחותכם ניתן להתקשר אל שרות חדרים לאורך כל היום וכל הלילה.

--------------------------------------------------------------------------------

Sheraton Hacienda del Mar Resort Los Cabos Cabo San Lucas

בכפר נופש תמצאו מגרשי טניס, בריכה ומרכז בריאות וספא, ובנוסף סאונה, חדר/י ישיבות ומכון יופי. האורחים יהנו מהשלווה והפרטיות בחוף הים הצמוד והפרטי של Sheraton Hacienda del Mar Resort Los Cabos Cabo San Lucas. הכפר נופש ממוקם ליד הים.

הכפר נופש פופולרי בקרב משפחות ומציע שירותי בייביסיטר ובריכת ילדים. בSheraton Hacienda del Mar Resort Los Cabos Cabo San Lucas תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. אורחים המחפשים כפר נופש עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שSheraton Hacienda del Mar Resort Los Cabos Cabo San Lucas מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

משפחות המגיעות לנופש יכולות לבלות ולהתרווח בחדרים מרווחים במיוחד שיבטיחו לכם נוחות מירבית. בכל החדרים של כפר הנופש תמצאו טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. החדרים מצויידים במיני בר, מגהץ, פינת קפה ומשקיפים על הנוף המדהים של הים.

--------------------------------------------------------------------------------

Playa Grande Resort Cabo San Lucas

עם טראסה על הגג ונוף מדהים של האוקיינוס והחוף , הכפר נופש מציע חדרים ממוזגים עם טלוויזיה, מטבח מאובזר וכבלים / לוויין. ספא היום של כפר הנופש מספק מגוון מסז'ים מרגיעים וטיפולי יופי. הכפר נופש ממוקם ליד הים. האורחים יהנו מהרוגע והפרטיות בחוף הים הצמוד והפרטי של Playa Grande Resort Cabo San Lucas.

מתקני הפנאי של Playa Grande Resort Cabo San Lucas כוללים מגרשי טניס חיצוניים ובריכה מחוממת. המיקום המרכזי מבטיח לכם להגיע בהליכה קצרה מכפר הנופש למקומות אטרקטיביים מגוונים ופופולריים. בנוסף למכון יופי ומסלול גולף, תמצאו בכפר נופש חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות וסאונה.

כל חדר מצוייד, בין השאר בשי מוצרי טיפוח, כספת ופינת קפה. החדרים כוללים מטבחון המצוייד במקרר קטן, מיקרוגל ומקרר. אורחים המעוניינים בכפר נופש עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שPlaya Grande Resort Cabo San Lucas מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

בבר של כפר הנופש ניתן להתרווח עם משקה ולהנות משרות אדיב וחברה נעימה. האורחים ימצאו מגוון בתי קפה ומסעדות בקרבת מקום.

--------------------------------------------------------------------------------

Los Cabos Golf Resort Cabo San Lucas

בכפר נופש יש מרכז עסקים הפועל 24 שעות, מגרש גולף עם 18 גומות ובריכה, ובנוסף חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות וקונסיירז'. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות ברכב למרכז העיר קאבו סן לוקאס.

Los Cabos Golf Resort Cabo San Lucas מציע מרכז בריאות וספא, הסעות אל וממרכז העיר ובריכת ילדים. אנשי עסקים יעריכו את מגוון השרותים שהמקום מספק. בכפר נופש ישנן מבחר פעילויות לשעות הפנאי ובין השאר תמצאו שם מועדון כושר. מבין מבחר השירותים המיועדים למשפחות תמצאו מגרש משחקים ושירותי בייביסיטר. כפר הנופש גם מספק חיבור אלחוטי לאינטרנט.

במידה ואתם מתכננים חופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבLos Cabos Golf Resort Cabo San Lucas ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. החדרים מצויידים בכספת, מטבח מאובזר וטלוויזיה ולנוחותכם כפר הנופש מציע גם שירות חדרים. כל חדר מצוייד בערוצי לווין, טלפון ומגהץ. ובנוסף תמצאו בכל חדר מטבחון עם מיקרוגל ומקרר וכל מה שצריך על מנת להנות מארוחות ביתיות גם בזמן חופשתכם.

המסעדה של Los Cabos Golf Resort Cabo San Lucas מציעה תפריט מקסיקני ואיטלקי נפלא ומבטיחה לאורחיה בילוי מושלם ללא צורך לצאת מן הכפר נופש. בסוף היום הינכם מוזמנים להתרווח עם כוסית משקה מהמבחר המגוון המוצע בבר.

Cabo San Lucas International Airport (CSL) ממוקם רק 20 דקות נסיעה במכונית. הצוות בעמדת ההזמנות יכול להזמין סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בקאבו סן לוקאס.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355861 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123760 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127451 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127420 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127377 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127348 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127033 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182160 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182024 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181393 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181495 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181574 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181479 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181467 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica