חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המלונות הכי מומלצים ובזול בעיר מזטלאן, מקסיקו

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון13/10/20121297 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מזטלאן, מקסיקו

מזטלאן

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 76 מלונות במזטלאן, מקסיקו עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר!

מציאת המלונות הכי נחשבים והזולים במזטלאן


היכן אפשר למצוא את המלונות הכי טובים בעיר מקסיקו

Playa Hotel Mazatlan

בין הינכם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה מפנקת, Playa Hotel Mazatlan הוא המקום האידיאלי עבורכם. במלון יש אינטרנט אל- חוטי חינם, דלפק סיורים ומגרשי טניס, וגם חדר/י ישיבות, קונסיירז' וקבלה הפועלת 24 שעות. המלון ממוקם ליד הים. המיקום בלב העיר הינו מושלם.

לנוחיותכם, הPlaya Hotel Mazatlan מציע חדרים ללא עישון. במלון יש סלון יופי, פעילויות מיוחדות לילדים וחדרי דיונים. המלון מציע אטרקציות מים אטרקטיביות וייחודיות.

כל חדר מצוייד בכספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה. החדרים מצויידים בטלפון, שי מוצרי טיפוח ומגהץ ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת האורחים.

--------------------------------------------------------------------------------

El Cid Castilla Beach Hotel Mazatlan

בין אם אתם מחפשים מלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או עבור חופשה מפנקת, El Cid Castilla Beach Hotel Mazatlan הוא המקום המושלם עבורכם. במלון תמצאו מסלול גולף, ספא יום ומגרשי טניס, וגם חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות וסאונה.

בEl Cid Castilla Beach Hotel Mazatlan תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. בנוסף יש בEl Cid Castilla Beach Hotel Mazatlan סאונה, חדרי דיונים ומועדון ילדים. לנוחותכם, המלון מציע גישה אלחוטית לאינטרנט. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שEl Cid Castilla Beach Hotel Mazatlan מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבEl Cid Castilla Beach Hotel Mazatlan ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. בחדרים תימצאו נופים מרהיבים של האוקיינוס והבריכה וכמו כן כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. החדרים מצויידים בפינת קפה ותה, מגהץ וטלפון ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת האורחים.

--------------------------------------------------------------------------------

Don Pelayo Pacific Beach

Howard Johnson Don Pelayo Hotel Mazatlan הינו מקום מושלם הן לנסיעה לצורך עבודה והן לחופשה. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר מזטלאן.

המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות ומציע שירותי בייביסיטר. במלון תמצאו קונסיירז', ניקוי יבש וחדר/י ישיבות. השירותים כוללים כספת, שירותי כביסה והמרת מט"ח. ניתן להזמין חדר ללא עישון.

--------------------------------------------------------------------------------

Holiday Inn SunSpree Mazatlan

בכפר נופש יש מגרשי טניס, מרכז עסקים הפועל 24 שעות ובריכה, וגם קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות ובריכת ילדים.

בין השרותים והמתקנים שיש בכפר נופש תמצאו שירותי כביסה, ניקוי יבש ושירותי בייביסיטר. בין מתקני כפר הנופש תמצאו מיני מרקט, עמדת עיתונים וחנות מזכרות/מתנות. בכפר נופש ישנן מבחר פעילויות לשעות הפנאי ובין השאר תמצאו שם מועדון כושר. האורחים יכולים להנות מחיבור לאינטרנט ולהישאר מעודכנים גם במהלך החופשה. הצוות של המלון יכול לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם במזטלאן ובנוסף ישמח להציע המלצות למקומות בילוי.

החדרים ממוזגים ומכילים טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. כל חדר מצוייד במקרר, מיני בר ופינת קפה ותה. בחדרים תמצאו המטבחון הכולל מקרר קטן ומכונת קפה.

הבר של Holiday Inn SunSpree Mazatlan מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף ישנם מבחר מקומות בילוי במרחק הליכה קצר.

נמל התעופה הבינלאומי הגנרל רפאל בואלנה ממוקם רק 60 דקות נסיעה במכונית. מרכז מזטלאן נמצא במרחק נסיעה של 20 דקות.

--------------------------------------------------------------------------------

El Cid El Moro Beach Hotel Mazatlan

במלון תמצאו מסלול גולף, בריכה וספא יום, וגם בריכת ילדים, חדר/י ישיבות וסאונה. עם רחש הגלים ורק צעדים ספורים מהחוף, המלון הוא בחירה מושלמת.

El Cid El Moro Beach Hotel Mazatlan מציע מרכז עסקים, סאונה ומגרשי טניס. חדר הכושר מצוייד בשקילה חינם. בשטח המלון תמצאו מיני מרקט, חנות מזכרות/מתנות וספר. בגינה השלוה של המלון תוכלו לשבת ולהירגע. הינכם מוזמנים להנות מהביליארד והדרייבינג ריינג' בשעות הפנאי.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבEl Cid El Moro Beach Hotel Mazatlan ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. החדרים מצויידים בטלוויזיה, כבלים / לוויין, כספת ומשקיפים על הנוף הפנורמי של האוקיינוס והים. תוכלו להכין את ארוחותכם במטבחון המאובזר ולהנות מהן בנוחות בפינת האוכל. בכל החדרים יש מזגן, פינת קפה ותה ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו.

הבר של El Cid El Moro Beach Hotel Mazatlan מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.

נמל התעופה הבינלאומי הגנרל רפאל בואלנה נמצא במרחק קצר של 60 דקות נסיעה ברכב. El Cid El Moro Beach Hotel Mazatlan מוקף במגוון מסעדות ובתי קפה.

--------------------------------------------------------------------------------

Costa de Oro Hotel Mazatlan

בין אם אתם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה נפלאה, Costa de Oro Hotel Mazatlan הוא המקום המושלם עבורכם. במלון תמצאו מגרשי טניס, עמדה להזמנת סיורים מודרכים ואינטרנט אל- חוטי חינם, וגם סאונה, מכון יופי וחדר/י ישיבות. המלון ממוקם ליד הים.

גינת המלון הינה פינה של שקט, והיא אידיאלית עבור מי שמעוניין לנוח ולהירגע. לנוחיות האורחים, הCosta de Oro Hotel Mazatlan נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. בשטח המלון תמצאו מכולת, ספר וחנות מזכרות/מתנות. שרותי המלון כוללים סלון יופי, חדרי דיונים ובריכת ילדים.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבCosta de Oro Hotel Mazatlan ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. החדרים כוללים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. החדרים הממוזגים כוללים מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , מגהץ ופינת קפה ותה.

בבר של המלון תוכלו להתרווח עם משקה ולהנות משרות אדיב וחברה נעימה. ארוחת הבוקר מפנקת מוגשת לאורחי המלון בכל יום.

--------------------------------------------------------------------------------

Royal Villas Resort Mazatlan

Royal Villas Resort Mazatlan מציע חדרים נוחים, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אל חוטי חינם. ממוקם על קו החוף, הכפר נופש מציע חדרים עם כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. בכפר נופש יש בריכה ועמדה להזמנת סיורים מודרכים, ובנוסף קונסיירז', סאונה וחדר/י ישיבות.

הכפר נופש פופולרי בקרב משפחות עם ילדים ומציע בריכת ילדים ושירותי בייביסיטר. אם חשובה לכם הנגישות של כפר הנופש, תשמחו לדעת שRoyal Villas Resort Mazatlan מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בRoyal Villas Resort Mazatlan פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם.

--------------------------------------------------------------------------------

Oceano Palace Hotel Mazatlan

הטראסה של המלון מציעה נופים פנורמיים של האוקיינוס, העיר והים. כאורחי Oceano Palace Hotel Mazatlan אתם תהנו מהשלווה והפרטיות של חוף הים הצמוד.

Oceano Palace Hotel Mazatlan מציע חדר/י ישיבות, בריכה וקבלה הפועלת 24 שעות. מבין מבחר השירותים המיועדים למשפחות תמצאו בריכת ילדים ושירותי בייביסיטר. בין מתקני המלון תמצאו מיני מרקט, כספומט וחנות מזכרות/מתנות. שרותים נוספים שהמלון מציע כוללים חדרי דיונים, קונסיירז' וכספת. הצוות המקצועי ישמח להזמין עבורכם סיורים מודרכים במזטלאן ולהמליץ על מסעדות ובתי קפה באזור.

Oceano Palace Hotel Mazatlan מציע חדרים נוחים, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אלחוטי חינם. הם מציעים כספת, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה. כל חדר כולל מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומגהץ.

התעוררו לבופה מגוון לארוחת הבוקר לפני שאתם יוצאים ליום של חוויות במזטלאן. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.

במידה ואתם מגיעים עם רכב, ודאי תשמחו לדעת שהחניה במלון הינה בחינם. נמל התעופה הבינלאומי הגנרל רפאל בואלנה ממוקם במרחק קצר של 60 דקות נהיגה. מרכז מזטלאן נמצא במרחק 20 דקות נהיגה.

--------------------------------------------------------------------------------

La Siesta Hotel Mazatlan

במלון תמצאו בריכה, אינטרנט אל- חוטי חינם ודלפק סיורים, ובנוסף שירותי בייביסיטר, מרכז עסקים וקבלה הפועלת 24 שעות. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר מזטלאן.

גינת המלון הינה פינה של שקט, והיא נהדרת עבור מי שרוצה לנוח ולהירגע. לנוחיות האורחים, הLa Siesta Hotel Mazatlan נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. בין השרותים שתמצאו יש שירותי כביסה, ניקוי יבש וכספת. בLa Siesta Hotel Mazatlan פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם.

--------------------------------------------------------------------------------

Azteca Inn Mazatlan

במלון יש בריכה והזמנת סיורים ואטרקציות, וגם קבלה הפועלת 24 שעות, מרכז עסקים וקונסיירז'. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר מזטלאן.

Azteca Inn Mazatlan מציע שירותי כביסה, שירותי בייביסיטר וניקוי יבש. האורחים יכולים להירגע בג'קוזי. ואם אתם מעוניינים להישאר מעודכנים גם בזמן שהייתכם, ודאי תשמחו לשמוע שהגישה האלחוטית זמינה לכל האורחים. צוות הקבלה החם והמקצועי זמין לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שAzteca Inn Mazatlan מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

החדרים מציעים כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. ובנוסף חימום מרכזי, טלפון ומאוורר תקרה.

באזור המקיף את המלון יש מבחר של בתי קפה ומסעדות. נמל התעופה הבינלאומי הגנרל רפאל בואלנה ממוקם במרחק של 60 דקות נסיעה ברכב. הAzteca Inn Mazatlan ידידותי לחיות המחמד של כלל האורחים.

--------------------------------------------------------------------------------

Emporio Hotel Mazatlan

בין אם אתם מעוניינים במלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, Emporio Hotel Mazatlan הוא המקום המושלם עבורכם. במלון תמצאו חוף פרטי, אינטרנט אל- חוטי חינם ועמדה להזמנת סיורים מודרכים, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות, בריכת ילדים וחדר/י ישיבות. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר מזטלאן.

גינת המלון הינה פינה שלווה, והיא נהדרת למי שרוצה לנוח ולהירגע. בEmporio Hotel Mazatlan תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. חובבי הדיג ישמחו לדעת שהמלון יושב ליד לאתרי דייג פופולרים.

חדר האמבטיה הצמוד לחדר הינו מפנק וברמת חמישה כוכבים, ומכיל מקלחת ומייבש שיער יוקרתיים. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שEmporio Hotel Mazatlan מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. החדרים מצויידים בטלוויזיית פלזמה/ LCD, פינת קפה ותה, כספת ומשקיפים על הנוף המרהיב של האוקיינוס.

--------------------------------------------------------------------------------

Margaritas Hotel & Tennis Club Mazatlan

במלון יש עמדה להזמנת סיורים מודרכים, בריכה ומגרשי טניס, וגם קבלה הפועלת 24 שעות, סאונה ובריכת ילדים.

הגינה במלון הינה פינה שלווה, והיא נהדרת עבור מי שמעוניין לנוח ולהירגע. לנוחיות האורחים, הMargaritas Hotel & Tennis Club Mazatlan נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. בנוסף יש בMargaritas Hotel & Tennis Club Mazatlan שירותי כביסה, ניקוי יבש ושירותי בייביסיטר. בין מתקני המלון תמצאו כספומט, מכולת וספר. יש ציוד לגריל ואזור לפיקניק עבור האורחים.

--------------------------------------------------------------------------------

El Cid Granada Country Club and Hotel Mazatlan

בין אם אתם מעוניינים במלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה מפנקת, El Cid Granada Country Club and Hotel Mazatlan הוא המקום האידיאלי עבורכם. במלון תמצאו מגרשי טניס, עמדה להזמנת סיורים מודרכים ומסלול גולף, וגם סאונה, קבלה הפועלת 24 שעות וחדר/י ישיבות. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות ברכב למרכז העיר מזטלאן.

בEl Cid Granada Country Club and Hotel Mazatlan תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. מלבד קונסיירז', חדרי דיונים ובריכת ילדים, המלון מציע גם ביליארד, מגרש סקווש וכדורגל וכדורעף חופים. המלון אטרקטיבי בקרב משפחות ומפעיל מועדון ילדים. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שEl Cid Granada Country Club and Hotel Mazatlan מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים.

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבEl Cid Granada Country Club and Hotel Mazatlan ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. המטבחון כולל מקרר, מיקרוגל ומכונת קפה ומאפשר לאורחים לבשל בעצמם. החדרים מצויידים בכבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת האורחים.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הרגועה של מסעדת המלון. בנוסף תמצאו מבחר מקומות בילוי במרחק הליכה קצר.

--------------------------------------------------------------------------------

Crowne Plaza Resort Mazatlan

Crowne Plaza Resort Mazatlan הינו מקום מושלם הן לנסיעה לצורך עסקים והן לחופשה. ממוקם על קו החוף, המלון מציע חדרים עם טלוויזיית פלזמה/ LCD, כספת וכבלים / לוויין.

Crowne Plaza Resort Mazatlan מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף סאונה, חדר/י ישיבות ומסלול גולף לנוחות האורחים. אורחי המלון מוזמנים להנות ממגוון רחב של טיפולי ספא מפנקים כולל טיפולי גוף, הידרותרפיה ועיסוי. אורחים המעוניינים להתאמן במהלך חופשתם בהמלון ישמחו לשמוע שבמקום פועל חדר כושר. בנוסף למגרשי טניס וסלון יופי, יש במלון גם ניקוי יבש, חדרי דיונים ושירותי בייביסיטר.

אם אתם יוצאים לטיול משפחתית, לCrowne Plaza Resort Mazatlan ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. החדרים ממוזגים וכוללים מיני בר, פינת קפה ונגן די וי די. לנוחותכם, ניתן להזמין חדרים ללא עישון.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel De Cima Mazatlan

עם טראסה על הגג ונוף פנורמי של האוקיינוס, הבריכה והים , המלון מציע חדרים ממוזגים עם כספת, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו וטלוויזיה. במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, עמדה להזמנת סיורים מודרכים ובריכה, ובנוסף חדרי דיונים, שירותי בייביסיטר ומרכז עסקים. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר מזטלאן.

גינת המלון הינה פינה של שקט, והיא אידיאלית עבור מי שרוצה לנוח ולהירגע. בנוסף יש בHotel De Cima Mazatlan ניקוי יבש, שירותי כביסה וגן ילדים. האורחים יכולים להשתמש במתקני הברביקיו.

--------------------------------------------------------------------------------

El Cid Marina Beach Hotel Mazatlan

עם טראסה על הגג ונוף מדהים של הבריכה והאוקיינוס , המלון מציע חדרים ממוזגים עם טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. כאורחי El Cid Marina Beach Hotel Mazatlan אתם תהנו מהשלווה והפרטיות של חוף הים הפרטי. המלון מציע ספא יום וחדרים נוחים עם מרפסת פרטית.

מתקני הפנאי של El Cid Marina Beach Hotel Mazatlan כוללים מגרש סקווש וביליארד. בין המתקנים המוצעים לאורחים נכללים בריכה ומסלול גולף. המלון מציע מבחר שירותים לישיבות עסקיות ולועידות מקצועיות.

החדרים מאובזרים היטב על מנת להבטיח נוחות מקסימלית ומאובזרים בפינת קפה ותה, חדר אמבטיה פרטי ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. המטבחון כולל מכונת קפה, מיקרוגל ומקרר ומאפשר לאורחים שמעוניינים בכך לבשל ולהכין את הארוחות לבד. החדרים נגישים וכוללים את כל העזרים והמרחב לנוחיות האורחים בכסאות גלגלים.

במידה ואתם מגיעים עם רכב, בטח תשמחו לדעת שהחניה במלון היא ללא תשלום נוסף. נמל התעופה הבינלאומי הגנרל רפאל בואלנה ממוקם רק 50 דקות נסיעה ברכב. מרכז העיירה מזטלאן הינו מרחק נסיעה קצרה.

--------------------------------------------------------------------------------

Las Flores Beach Resort Mazatlan

החדרים בהכפר נופש מסודרים בקפידה, ממוזגים והחיבור האל-חוטי הוא בחינם. בכפר נופש תמצאו דלפק סיורים, מועדון כושר ובריכה, וגם קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות וקונסיירז'. ממוקם על קו החוף, הכפר נופש מציע חדרים עם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר מזטלאן.

הכפר נופש אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות ומציע שירותי בייביסיטר, מגרש משחקים ובריכת ילדים. לנוחיות האורחים, הLas Flores Beach Resort Mazatlan נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. הצוות של כפר הנופש ישמח לספק המלצות ולסייע בתכנון שהייתכם במזטלאן ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבLas Flores Beach Resort Mazatlan ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. לנוחיות האורחים, הLas Flores Beach Resort Mazatlan מציע חדרים ללא עישון. המטבח מאובזר בפינת קפה.

בבר של ההכפר נופש תוכלו להתרווח עם כוסית ולהנות מחברה טובה. האורחים ימצאו מגוון בתי קפה ומסעדות בסביבה.

--------------------------------------------------------------------------------

Los Sabalos Resort Mazatlan

בכפר נופש יש ספא יום ובריכה, וגם חדר/י ישיבות, קונסיירז' ומרכז עסקים. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות ברכב למרכז העיר מזטלאן.

הכפר נופש פופולרי בקרב משפחות ומציע שירותי בייביסיטר. השירותים כוללים כספת, שרות חדרים מידי יום ושירותי כביסה. אורחים המעוניינים להתאמן במהלך חופשתם בהכפר נופש ישמחו לדעת שבמקום פועל חדר כושר. הרשו לעצמכם לשבת ולהתרווח עם כוסית בבר של ההכפר נופש ולהירגע בסוף היום.

החדרים מרוהטים באלגנטיות ונוחות ברמה של חמישה כוכבים. כל חדר מאובזר בקפידה על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומציע טלוויזיה, מגהץ וכבלים / לוויין. החדרים מצויידים בטלפון ובנוסף הכפר נופש מציע שירות חדרים לנוחות האורחים.

--------------------------------------------------------------------------------

Aguamarina Hotel Mazatlan

Aguamarina Hotel Mazatlan מציע חדרים מרוהטים מקפידה, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אל חוטי על חשבון הבית. במלון תמצאו בריכה ודלפק סיורים, וגם קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות ובריכת ילדים.

המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות ומציע שירותי בייביסיטר. בין השאר, תמצאו במלון מרכז עסקים, חדרי דיונים וניקוי יבש. שרות החדרים זמין בשעות קבועות. צוות הקבלה הידידותי של המלון ישמח לעמוד לרשותכם בכל דרישה נוספת שתעלה בזמן שהייתכם.

--------------------------------------------------------------------------------

Coral Island Hotel Mazatlan

במלון יש אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה וספא יום, ובנוסף קונסיירז', קבלה הפועלת 24 שעות וחדר/י ישיבות. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר מזטלאן.

Coral Island Hotel Mazatlan מציע חדרי דיונים, שירותי בייביסיטר ומרכז עסקים. בCoral Island Hotel Mazatlan פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. אורחים המעוניינים להתאמן במהלך חופשתם בהמלון ישמחו לדעת שבמקום פועל חדר כושר. במלון ישנן מבחר פעילויות לשעות הפנאי ובין השאר תמצאו שם מועדון כושר. לנוחיות האורחים, הCoral Island Hotel Mazatlan נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

החדרים ממוזגים וכוללים כספת, פינת קפה ותה וטלוויזיה. כמו כן, תמצאו בחדרים מגהץ, טלפון ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו.

נמל התעופה הבינלאומי הגנרל רפאל בואלנה ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה ברכב. הצוות בעמדת ההזמנות יכול לעזור בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים במזטלאן.

--------------------------------------------------------------------------------

El Quijote Inn Mazatlan

El Quijote Inn Mazatlan מציע חדרים מרוהטים מקפידה, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אלחוטי על חשבון הבית. במלון תמצאו דלפק סיורים, חוף פרטי ובריכה, ובנוסף בריכת ילדים, חדר/י ישיבות וקונסיירז'.

המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות ומציע שירותי בייביסיטר. השירותים כוללים חדרי דיונים, פעילויות מיוחדות לילדים ומרכז עסקים. האורחים יכולים לשבת בנחת ולהירגע בחצר השליווה של המלון. הצוות של המלון ישמח לתת המלצות ולעזור בארגון שהייתכם במזטלאן ולספק מידע מקיף על האזור.

--------------------------------------------------------------------------------

Quality Inn Mazatlan

במלון יש אינטרנט אל- חוטי חינם ובריכה, ובנוסף חדרי דיונים, מרכז עסקים ושירותי כביסה. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות ברכב למרכז העיר מזטלאן.

המלון פופולרי בקרב משפחות ומציע מגרש משחקים. במלון יש עמדת קונסיירז' וכביסה בשירות עצמי. אורחים המעוניינים לעשות כושר במהלך חופשתם בהמלון ישמחו לשמוע שבמקום פועל חדר כושר. הצוות של המלון ישמח לתת המלצות ולסייע בתכנון שהייתכם במזטלאן ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355865 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123763 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127453 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127424 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127381 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127351 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127036 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182163 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182026 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181395 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181481 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica