חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מגמות של עיצוב פנים במאה העשרים ואחת

מגמות של עיצוב פנים במאה העשרים ואחת

כל אחד מאיתנו היה רוצה שהסביבה בה הוא נמצא תשרה עליו את האווירה הטובה ביותר ותיתן לו להרגיש נוח בכל מעשיו. לא רבים מאיתנו מודעים לעובדה שהאופן שבו מעוצבים החללים בהם אנו נמצאים, כגון חלל המגורים או חלל העבודה, משפיע עלינו בצורה מכרעת. כיום כבר ידוע כי עיצוב פנים יכול לשלוט בהיבטים רבים של התחושות הפיזיות והמנטליות שלנו, ויותר ויותר מחקרים מראים כי אפשר לתמרן את הסביבה הפיזית שלנו בהתאם.

עיצוב פנים זוכה כיום לתשומת לב רבה ולעניין גובר והולך, וישנם לא מעט מקומות אשר מציעים מסלולי לימוד בתחום. לכל מי שמרגיש כי התחום מושך אותו וכי הוא ניחן בכישרונות הדרושים לכך מובטח עיסוק מהנה ופורה אשר הביקוש אליו רק הולך וגדל.

בנוסף לעניין הרב שמעורר התחום כיום, חידושים טכנולוגיים בתחומים שונים משנים את התחום ללא היכר והופכים אותו לבעל זיקה לעולם המתקדם של תעשיית ההיי טק. בין החידושים הרבים אשר משפיעים על התחום של עיצוב פנים ישנם חידושים רבים הקשורים בהנדסת המוצר, אחד התחומים המתקדמים ביותר כיום בתעשיית ההיי טק. חומרים חדשים מומצאים ללא הרף, ובין היתר הולכת ומתפתחת טכנולוגיה מתקדמת של חומרים "חכמים" אשר יכולים להשתנות בהתאם לתנאים הפיזיים בהם הם נמצאים. לדוגמא, כיום מפותחים טקסטילים אשר משנים את צבעם ואת רמת שקיפותם בהתאם לכמות האור המוטלת עליהם.

עיצוב פנים בעתיד הלא רחוק ייקח בחשבון חומרים כאלו, למשל כאשר ישולבו בחדר מסויים וילונות אשר מווסתים באופן אוטומטי את כניסת האור לחדר. גם אם חלק מההתפתחויות הללו נשמע לנו כיום משהו עתידני שלקוח מסרטי מדע בדיוני, הרי שאפשר לשער כי כבר בעשור הנוכחי ייכנסו חלק מן החידושים האלו לשימוש. עוד מגמה עתידית בעיצוב הפנים היא התפיסה ה"ירוקה", לפיה צריך עיצוב החלל להשתלב באופן מלא בסביבה וליצור חלל שפועל עם הסביבה בצורה הרמונית. בין היתר מתבטאת מגמה זו בשימוש בחומרים ממוחזרים, בהעדפת תאורה טבעית על פני תאורה מלאכותית ובאמצעים נוספים אשר מאפשרים לחלל לנצל באופן מירבי את הנתונים הטבעיים שלו.


 



תגיות המאמר: עיצוב פנים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סיוון כהן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סיוון כהן

מאת: סיוון כהןשיקום והידרותרפיה15/10/128697 צפיות
אביזרים לנכים יכולים לעשות את כל ההבדל בין חיים נוחים ואיכותיים יותר ככל האפשר לבין מטרד וקושי יום יומי לבצע את המטלות ולו אף הפשוטות ביותר.

מאת: סיוון כהןכירופרקטיקה15/10/128604 צפיות
טיפול כירופרקטי אינו כולל תרופות, אינו קשור לניתוחים ואינו זרם נוסף של הפיזיותרפיה – הוא טיפול רפואי בפני עצמו שנפוץ ביותר בעולם וגם יותר ויותר בישראל...

מאת: סיוון כהןעיצוב פנים22/08/12905 צפיות
מעבר דירה, שיפוצים בבית או מעבר למשרד חדש, הם תהליך שבסופו של דבר מי שעובר אותו ירצה לקבל את התוצאה הטובה והאיכותית ביותר הניתנת. גם אם אותם אנשים רואים לנגד עיניהם איך החלל אמור לראות ויודעים מה הם אוהבים ומה הם פחות אוהבים...

מאת: סיוון כהןאינטרנט - כללי18/07/111095 צפיות
אתר בפייסבוק הינו פלטפורמה שמהווה נתח גדול מאוד בעולם הפרסום והשיווק העכשווי. כיום, הרשת החברתית, הלא היא הפייסבוק, אוצרת בתוכה פוטנציאל משתמשים של למעלה מ-700 מיליון איש ברחבי העולם,

מאת: סיוון כהןסטיילינג12/05/111252 צפיות
מהפכת העיצוב חדרה אל כל תחום בחיינו החל ממבנים ציבוריים וכלה בפריטים חסרי ערך כגון מהדק מעוצב או מחזיקי מפתחות. סטיילינג לבית הינו תחום שהולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות.

מאת: סיוון כהןסטיילינג27/04/111318 צפיות
הפיכת ביתכם לחלל מעוצב ויפה אינה מחייבת בהכרח פנייה לאיש מקצוע והשקעה כספית גדולה. לפעמים שינויים קטנים ופשוטים שתבצעו בעצמכם הם כל הדרוש על מנת לשדרג משמעותית את ביתכם. הום סטיילינג, עשה זאת בעצמך.

מאמרים נוספים בנושא עבודה וקריירה - כללי

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222904 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רועי כץעבודה וקריירה - כללי15/03/222776 צפיות
מחפשים רשתות צל? הגעתם למקום הנכון בירושלמי תוכלו למצוא מגוון רחב של רשתות צל, בכל הסוגים באיכות הכי טובה בשוק במחירים נוחים ואטרקטיביים שיתאימו לכל כיס תוכלו למצוא רשת צל דו שכבתית, רשת צל חד שכבתית, רשת צל לגינה, רשתות צל למרפסת רשת צל יכולה לסייע לכם בכל עונות השנה, תוכלו להתחמק מהשמש החזקה ומהגשם ניתן להזמין מהמידות הקיימות באתר או בהתאמה אישית בהתאם לרצונותיכם התעניינתם? כנסו אלינו לאתר >>> https://www.yerushalmy-son.co.il/product-category/%D7%94%D7%A6%D7%9C%D7%9C%D7%94/

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי22/08/187354 צפיות
יש תנאים מעולים גם כשחושבים על עבודה פשוטה כמו עבודה בעגלות במרכזים מסחריים.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187511 צפיות
רוצים למצוא עבודה עם תנאים טובים יותר מהממוצע? אם אתם בדיוק נמצאים בתקופה של אחרי צבא, וחשוב לכם לוודא שאתם בוחרים לעבוד במקום שיוכל להעניק לכם את התנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא, אז בחירת עבודה מועדפת זה ללא ספק משהו שיהיה כדאי לכם לשקול.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי16/07/187458 צפיות
מחפשים אחר עבודה מועדפת ודואגים בכל הנוגע לשלל האופציות השונות שעומדות מולכם ובמה יהיה כדאי לבחור? דעו לכם כי מציאתה של עבודה מועדפת זהו ללא ספק דבר שיכול להיות מאוד פשוט. רק תצטרכו לוודא כי אתם מקדישים לנושא את מלוא תשומת הלב שלכם וזאת על מנת להבטיח שתוכלו למצוא בסופו של יום עבודה אשר באמת תגיע עם ערך מוסף ותוכל לתרום לכם מבחינה כספית ואישית.

מאת: רוני הכהןעבודה וקריירה - כללי30/01/188000 צפיות
תמיד תהיה דרישה לציוד שנמצא על העובד וכולל במקרים ניכרים לבישת סינר בתור חלק בלתי נפרד מבגדי העבודה.

מאת: שלום כהןעבודה וקריירה - כללי03/08/179593 צפיות
ההחלטה לקנות נכס שיהיה רק שלכם זו החלטה לא פשוטה אך רבים בוחרים בה בשנים האחרונות והאמת היא שיש בכך היגיון רב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica