חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול כירופרקטי – טיפול מוכח ויעיל

מאת: סיוון כהןכירופרקטיקה15/10/20128606 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפול כירופרקטי – טיפול מוכח ויעיל

מאחר וכירופרקטים הם אינם אנשי רפואה שיטפלו בנו בקופות החולים, רבים מאיתנו מעט סקפטיים לגבי מידת ההצלחה של הכירופרקטיקה בבעיות רפואיות שונות. טיפול כירופרקטי אינו כולל תרופות, אינו קשור לניתוחים ואינו זרם נוסף של הפיזיותרפיה – הוא טיפול רפואי בפני עצמו שנפוץ ביותר בעולם וגם יותר ויותר בישראל. אז עובד או לא עובד? להלן כל העובדות.

התמקדות על עמוד השדרה

כירופרקט מומחה הינו ד"ר לכירופרקטיקה אשר למד בחו"ל, מקצוע מכובד ביותר ומקביל ללימודי הרפואה. כלומר, יש רופא ויש כירופרקט אך שניהם דוקטורים בתחומם. טיפול כירופרקטי מתמקד בביצוע מניפולציות שונות על עמוד השדרה, איזור מרכזי בגוף האדם ממנו יוצאים ונכנסים סיבי עצבים האחראים על התפקוד הפיזיולוגי התקין של הגוף ופעמים רבות אף מאותתים לנו על בעיות שונות באמצעות כאבים. הכירופרקט בוחן את מבנה עמוד השדרה של המטופל שלו ובאמצעות פעולות מושכלות מחזיר את החוליות למקומן התקין כך שתוך מספר ביקורים הכאבים והבעיות הרפואיות השונות נעלמות כלא היו – הכירופרקט למעשה נותן לגוף את האפשרות לרפא את עצמו וזאת ע"י החזרה למצב תקין של מעבר האותות העצביים בעמוד השדרה.

ללא שום צורך בהפעלת כוח

טיפול כירופרקטי הינו טיפול עדין אשר אינו גורם למטופל כאב או אי נוחות. כירופרקט מומחה אינו פועל באגרסיביות! ראשית כל, מאבחן הכירופרקט מה בדיוק לקוי במיצוב החוליות ומחפש סימנים אחר מצבים דלקתיים שונים. הכירופרקט מבקש ממטופליו להגיע עם כל מסמכיהם הרפואיים על מנת שאלה יוכלו לקצר את התהליך לאבחון הבעיה ומיקומה המדויק. כאן לא מדובר רק על פיתרון כאבי צוואר וגב אלא גם על בעיות נפשיות, כאבי שרירים, כאבי ראש, בעיות קשב וריכוז, כאבי מחזור ועוד. הנחת היסוד של הכירופרקטיקה ברורה ואינה משתמעת לשתי פנים – בכאב לא מטפלים בכאב ומכאן המסקנה שהטיפול הכירופרקטי חייב להתבצע בידי איש מקצוע מיומן, עדין ובעל ניסיון.

גוף האדם הוא מערכת הולכה עצבית אשר מרכזיה הם המוח, עמוד השדרה ומערכת העיכול, ועל כולם משפיע למעשה הטיפול הכירופרקטי. טיפול כירופרקטי הוא טיפול מוכח שעובד ואת זה תשמעו מפציינטים רבים שעברו את הטיפולים ואף מרופא המשפחה שלכם. ומאחר ומדובר במקצועות מקבילים – כמו שהרפואה הקונבנציונאלית עובדת, כך גם הכירופרקטיקה. נסו ותיווכחו בעצמכם.


 



תגיות המאמר: טיפול כירופרקטי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סיוון כהן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סיוון כהן

מאת: סיוון כהןשיקום והידרותרפיה15/10/128699 צפיות
אביזרים לנכים יכולים לעשות את כל ההבדל בין חיים נוחים ואיכותיים יותר ככל האפשר לבין מטרד וקושי יום יומי לבצע את המטלות ולו אף הפשוטות ביותר.

מאת: סיוון כהןעבודה וקריירה - כללי15/10/121018 צפיות
כל אחד מאיתנו היה רוצה שהסביבה בה הוא נמצא תשרה עליו את האווירה הטובה ביותר ותיתן לו להרגיש נוח בכל מעשיו.

מאת: סיוון כהןעיצוב פנים22/08/12907 צפיות
מעבר דירה, שיפוצים בבית או מעבר למשרד חדש, הם תהליך שבסופו של דבר מי שעובר אותו ירצה לקבל את התוצאה הטובה והאיכותית ביותר הניתנת. גם אם אותם אנשים רואים לנגד עיניהם איך החלל אמור לראות ויודעים מה הם אוהבים ומה הם פחות אוהבים...

מאת: סיוון כהןאינטרנט - כללי18/07/111095 צפיות
אתר בפייסבוק הינו פלטפורמה שמהווה נתח גדול מאוד בעולם הפרסום והשיווק העכשווי. כיום, הרשת החברתית, הלא היא הפייסבוק, אוצרת בתוכה פוטנציאל משתמשים של למעלה מ-700 מיליון איש ברחבי העולם,

מאת: סיוון כהןסטיילינג12/05/111253 צפיות
מהפכת העיצוב חדרה אל כל תחום בחיינו החל ממבנים ציבוריים וכלה בפריטים חסרי ערך כגון מהדק מעוצב או מחזיקי מפתחות. סטיילינג לבית הינו תחום שהולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות.

מאת: סיוון כהןסטיילינג27/04/111320 צפיות
הפיכת ביתכם לחלל מעוצב ויפה אינה מחייבת בהכרח פנייה לאיש מקצוע והשקעה כספית גדולה. לפעמים שינויים קטנים ופשוטים שתבצעו בעצמכם הם כל הדרוש על מנת לשדרג משמעותית את ביתכם. הום סטיילינג, עשה זאת בעצמך.

מאמרים נוספים בנושא כירופרקטיקה

מאת: yoni romכירופרקטיקה14/11/191791 צפיות
כירופרקטיקה לגב, הינו סוג טיפול כירופרקטיקה, הכולל מעשה את כל אברי הגוף. למעשה, כל עולם הכירופרקטיקה, מתבסס על הגב ועמוד השדרה. הטיפול בגב, מתייחס ל3 חלקים: אזור הגב העליון והשכמות, עמוד השדרה והגב התחתון. כמובן, חשוב בחיי היום יום, לשמור על בריאות הגב.

מאת: יצחק בכרכירופרקטיקה18/06/181214 צפיות
כאבי גב תחתון מהווים תופעה אנושית שכיחה וטורדנית ביותר. את החולה המטופל לא מעניין שטווח שלו התנועה גדל או שהיציבה שלו השתפרה. הוא רוצה הקלה בכאב הגב ורצוי עכשיו. ברוב המקרים, מלבד כאבי הגב סובלים החולים גם מסימנים ותסמינים טורדניים נוספים כולל מגבלות תנועה, עמידה אנטלגית, נוקשות ועוד. במחקר הנוכחי מצאו החוקרים שלמרות התסמינים האחרים, מבחינת החולים הדבר הראשון שיש להיפטר ממנו זה הכאב.

מאת: Droxitכירופרקטיקה18/09/171627 צפיות
תשובות על טיפול כירופרקטי

מאת: עדה פייברכירופרקטיקה29/06/132486 צפיות
כאב גב עלול להתפרץ בקשת רחבה של עוצמות והתבטאויות. מכאב עמום תמידי לכאב פתאומי וחד שמקשה על כל תזוזה. הוא יכול להתגבר במהירות אם אתה נופל או מרים משא כבד מעבר ליכולתך לשאת אותו, או שיכול להחריף באיטיות.

מאת: עדה פייברכירופרקטיקה27/12/128702 צפיות
כשירותו המכנית של עמוד השדרה והשלכותיו על רשת העצבים הינו רוב תחום ההתמקדות והעבודה של הכירופרקטיקה. בגב ניצבות עשרים וארבע חוליות. תפקיד החוליות הנו להגן על חוט השדרה והעצבים ההיקפיים המחוברים אליו, קרי מערכת העצבים, עמידה במערך הטורסו וכן מתן תמיכה לאזורים שונים שבהם כיווני כיפוף שונים (כיפוף, הטיה, פיתול).

מאת: לין לויכירופרקטיקה22/08/128718 צפיות
עצב-שריר-עצם, אלה הם אותם האמצעים אשר משמשים אותנו לנוע במרחב ולבצע פעולות שונות אך מאחר והם נוטים להישחק אנו פעמים רבות מוצאים עצמינו סובלים מכאבים ומהגבלות שונות בתפקוד...

מאת: שגיאכירופרקטיקה29/05/119251 צפיות
גם אתם סובלים מכאבי מפרקים? נמאס לכם לחיות עם כאב בלתי נסבל? נסו גם אתם את טבליות מגה גלופלקס והצטרפו להמוני האנשים שכבר החליטו להפחית מהכאב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica