חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברות להשכרת רכב

מאת: גלעד ג'וליסינג והשכרת רכב15/10/20121111 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבים מאיתנו משתמשים בשירותי חברות להשכרת רכב.  המקרה הנפוץ הוא של שכירת רכב לטיול בחו"ל.

ישנם כמובן שלל מצבים נוספים בהם תשקלו השכרה :אם אין בבעלותכם רכב וברצונכם לארגן טיול; עליכם לבצע יום סידורים בו נדרש רכב, צריכים רכב להעברה; יש צורך בשימוש ברכב לתקופה מוגדרת וכיו"ב.

גם אם בבעלותכם רכב וברצונכם רכב נוסף לשימוש אחר,למשל: ג'יפ לטיול, רכב מכובד לחתונה או טנדר להובלה או אם הרכב שברשותכם מבלה במוסך; סביר להניח שתצטרכו את שירותי החברות.

חברות להשכרת רכב בישראל מודעות לבעייתיות התשתיות ודלות התחבורה הציבורית בארץ. כמו-כן, כיאה למדינה יהודית אין בפועל תחבורה ציבורית בשבת. המצב המביך הנ"ל מעלה את את הצורך בקיומן.

מובן, שמצב זה מקדם חברות להשכרת רכב ומותיר בידם נתח שוק ורווחים נאים.

מאחר, שהשוק בארץ רחב, ישנה כמות גדולה יחסית של חברות להשכרת רכב.

שוק זה החל בהתפתחותו עוד בשנות ה-70, עם כניסתן של חברות בינלאומיות לשוק, לדוגמת: אוויס, הרץ, באדג'ט. עם הזמן, התרחב השוק, נוספו והוקמו מספר חברות מקומיות. תחום זה צבר תאוצה בשנים האחרונות. רשימת החברות גדולה, לצד חברות גדולות ומוכרות כשלמה סיקסט, אלדן, פרי, אביב, אביטל, יורוקאר, אלבר, בסטקאר, עובדות בארץ עשרות(!) חברות להשכרת רכב.

מלבד השכרה לתיירות ולטווח קצר, חברות להשכרת רכב פועלות גם במסגרת ליסינג. כלומר, חכירה או השכרת רכב לטווח ארוך.

ארגונים וחברות מצאו בליסינג פתרון לקניית רכבים עבור עובדי החברה או החברה.

בשנים האחרונות ה"ליסינג" הפך שם דבר בארץ וישנן חברות שאף מתמחות בנושא. שיטת התשלום עבור ליסינג היא בד"כ בחיוב חודשי, כאשר רוב המקרים הן של חברות המחכירות רכבים לתקופה של שנתיים- שלוש שנים. רוב החברות מציעות תנאים ומחירים בהתאם לתקופת ההשכרה. בדומה להשכרת רכבים, ככל שתקופת ההשכרה ארוכה יותר, כך יתגמשו החברות במחיר.

בעבר, כאמור, שלטו בשוק החברות הבינלאומיות. בשנים האחרונות התפתחו והתייעלו החברות המקומיות וכיום הן מציעות שירות מקצועי ונרחב כשל החברות העולמיות. לכן, עבור שכירת רכב בארץ או עבור ליסינג כדאי לבדוק מה מציעות החברות המקומיות.

במקרה שהחלטתם להשתמש בשירות חברות להשכרת רכב, לא לשכוח, כי יהיה עליכם להציג רישיון נהיגה בתוקף. כמו כן, מחיר ההשכרה או החכירה או אינו כולל ברוב המקרים ביטוח, כך שיהיה עליכם לכסות את עצכם בביטוח לרכב ולוודא שהביטוח תואם את צורכיכם.

חברות להשכרת רכב עולמיות ומקומיות יציעו לכם מגוון אפשרויות ועסקאות. כל שנותר הוא לאחל נסיעה טובה ובטוחה.


 



תגיות המאמר: חברות להשכרת רכב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גלעד ג'ו

מאמרים נוספים בנושא ליסינג והשכרת רכב

מאת: אבי דוידיליסינג והשכרת רכב02/01/205341 צפיות
איזה רכב כדאי לנהג חדש לקנות

מאת: מאיה אהרונוביץליסינג והשכרת רכב24/06/192951 צפיות
כל מה שחשוב לדעת על קניית רכב מחברות ליסינג- יתרונות וחסרונות, דגשים חשובים ועוד.

מאת: orya peryליסינג והשכרת רכב23/11/181345 צפיות
בשנים האחרונות, ישנה מגמה עולמית בקרב יצרניות הרכב השונות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות של כלי הרכב השונים. מגמה זו היא מכוונת כמובן גם ליצרנית הונדה שרכביה מאובזרות ומצוידות במערכות רבות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות הכוללות מערכות כריות אוויר מהמתקדמות ביותר, מערכת בקרה לסטייה מנתיב, שילדה חזקה ועוד

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב17/02/181340 צפיות
הבחירה של דגם הרכב היא דבר שנתון לשיקול דעת בעלי השמחה והאופן שבו הם מעוניינים לחגוג את האירוע המשמח שלהם, ואם זה אומר כי לימוזינות מרגישות הרכב הכי אידיאלי לאותה הנסיעה אז בהחלט זו הדרך שבה יכולים לפעול כי לימוזינה היא לא כלי רכב אשר מיועד לאנשים עשירים בלבד ובהחלט לא רק עבור חתונה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב22/05/172906 צפיות
בארץ ישנם ציי רכב יוקרה שבהן גם רכבים מסוג לימוזינה שיכולים לכבד כל סוג של מעמד ולהציע סוגים נהדרים של פינוק שחייבים לחוות לפחות פעם אחת בחיים האלה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב13/03/172383 צפיות
בשביל מה קיימים רכבים מפוארים כדוגמת לימוזינה? רכב כזה ארוך שיש בו אבזורים יוקרתיים ואורך שמזכיר חיבור של שני רכבים יחדיו חייב לספק תוכן שפונה אל אנשים רבים כמענה לרמה כזו של פופולאריות.

מאת: ליאורליסינג והשכרת רכב02/02/162108 צפיות
השכרת רכבים בארץ מאפשרת למי שזקוק לרכב צמוד לתקופת זמן קצרה לקבל את מבוקשו. השכרת רכב בעולם התחילה בשנת 1918 ברחוב צדדי בעיר שיקגו שבארצות הברית. מאז מכוניות הפכו לדבר שכיח ונפוץ וכך גם חברות השכרת רכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica