חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אירועים עסקיים לשירותך

מאת: מורן אופירניהול ידע16/10/2012890 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
לחלק גדול מהאוכלוסיה ניהול של ארוע הוא אתגר לא קטן, גם כשמפיקים יום גיבוש למשרד או יום נישואים. יש מלא נושאים לדאוג להם- רשימות האורחים, תפריט האירוע, האטרקציות וההפעלות, האולם ועוד ועוד. מסיבה זו בדיוק כדאי לכם להפקיד נושא זה בידי יודעי דבר. בנוסף על העובדה שכך יתאפשר לכם להינות מההכנות והתכנון וחשוב מזה מהארוע עצמו, צוות ההפקה יוכל לחשוף בפניכם רעיונות שונים שאנשים מהשורה רוב הזמן לא חושבים עליהם לבד.

בחירת מפיק

יש הרבה נותני שירות בתחום זה- צוות הפקות, מנהלת ארוע, צוות עיצוב וסטיילינג וגם סטנד אפיסט. חשוב להפנים ששכר הטרחה של כל שירות שכזה מסתכם בהוצאה רצינית ע"כ מומלץ לבחור בנותנת שירות שיכולה לספק לכם חבילה עם הכל.

יש מספר חברות איכותיות שמתמחות באומנות ההפקה ובנוסף על זה גם מספקות דברים ייחודיים אחרים כגון אטרקציות מגניבות. חברות איכותיות כאלו מתמחות בדר"כ במגזר העסקי וגם בתחום הפרטי. כך שגם אם אתם מחפשים מפיק לארגון יום הולדת 50 או הצעות מטריפות לתצוגת אופנה תבינו מהר מאוד שבאמת ביצעתם את הבחירה הטובה ביותר.

ימי כיף

למזלנו יש אין ספור רעיונות מקוריים לדרכים מקוריות לשמוח או לציין ארוע חשוב. בנוסף על עריכת האירוע שלכם במתחם מיוחד והזמנת קייטרינג מהשורה הראשונה אני ממליץ לכם גם לשלב הפעלות ואטרקציות כיפיות ומעניינות:

אטרקציות אכילות - ישנה אפשרות להזמין מספר דוכנים כמו למשל עמדות ברד, עגלת קינוחים מיוחדת או גם בר אלכוהולי נייד.

לחתונות ואירועים גדולים - הפרחת יונים לבנות, עמדת ברכות, תמונות על מגנט והרשימה עוד ארוכה.

לחגיגת יום הולדת ואירועים משפחתיים - הפעלות בקונספט מסוים כמו אלו הם חיי, שירה בציבור ו/או סדנאות שונות.

לאירועי וערבי חברה - מופע אורח או גם פעילויות בנוסח תוכניות הראליטי האהובות - רוצים להיות מליונרים, תחרות שירה או בכלל סיור בצפון הארץ.

כפי שהראתי קודם יש בשפע הצעות ורעיונות מיוחדים, אבל השורה התחתונה היא להצליח לבחור נכון את נותנת השירות המקצועית ביותר שתתכנן לכם את האירוע המושלם.

חשוב שתקפידו לבחור במפיקים מנוסים, עם הרבה קשרים וכמובן גם, שירותיים.

חברת הפקות מקצועית תדע להתאים לכם את העיסקה הטובה והמתאימה ביותר. עסקה שתכלול את גן האירועים, שירות הסעדה איכותי, את ההובלה למקום ( כשמארגנים טיול מרוחק ), את תוכנית הערב ומעבר לזה, שתעניק לכם שירות במסגרת התקציב שקבעתם.

היום לא חסרים מפיקים והבעיה מתחילה באינסטינקט לבחור במפיק הטוב ביותר, שיצליח לספק לכם את החבילה הכוללת שאתם מחפשים באיכות ללא תחרות ובעלות משתלמת.

בנוסף, לפני שאתם בוחרים כדאי שתסתכלו על חוות דעת, תבדקו ברשת ובנוסף תשאלו עמיתים שארגנו אירוע דומה.

תזכרו שאם כי זה בסוף יוצאהוצאה רצינית היא ברוב המקרים כדאית ומשתלמת. היא עוזרת לכם ליהנות מהתהליך המתיש וחשוב מכך, מהיום המיוחד עצמו. בלי שאתם תצטרכו להתעצבן ולרדוף אחר המלצרים והברמן או הסאונד מן, פשוט יהיה לכם בן אדם אחד שיארגן לכם כל מה שתצטרכו באופן הטוב ביותר.

הוא ידאג לכל מה שצריך ביומכם המיוחד ויודא שכלל האלמנטים משתלבים ביחד בהרמוניה מושלמת בעוד המוזמנים ואתם תבלו להנאתכם עם סטייק מפתה וכוס יין אדום. לתחושה זו פשוט אין מחיר.

דבר אחרון במידה ואתם מחפשים עוד אינפורמציה בתחום המעניין של עולם הארועים http://www.kestler.co.il/Sc.asp?ID=3247&S=25 ותיהנו מהארוע!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן אופיר

מאת: מורן אופיריחסי ציבור05/11/1215215 צפיות
לחץ נוראי שהפריע לי בתקופת הריוני הראשון התרכז סביב הצורך למגן בכל עת את העובר שגדל בתוכי, כיצד אוכל לדוגמא לטייל בחוץ ולשים אותו ברכב מבלי לחשוש?

מאת: מורן אופירצרכנות05/11/128429 צפיות
כאשר יש דיבורים לגבי שיפוץ בבית, יש נטייה לשלוף שלל תירוצים; "אין לנו כסף", "ממילא נעבור מכאן", "זה בלגן" וגו'. אולם בסופו של דבר, רובנו מעוניינים לדור במשכן משופץ. בין אם מעוניינים ברמונט קוסמטי ואף באם חפצים בעבודות מקיפות, לו יש צרך לעשות שיפוץ - רצוי שלא להמשיך לדחות העבודה.

מאת: מורן אופירבריאות04/11/1215861 צפיות
כשאתם מחפשים להדפיס בענק תמונות שלכם וגם אם הינכם חושקים בשירותים מסובכים הרבה יותר, הגיוני כי יהאעליכם לפנות לשירותי הדפסה מקצועיים. גם אם אין זו מהווה בעיה מהותית להיכנס אל חברת דפוס ליד העסק, כדאי לזכור שלא בהכרח נותן שירות מסוגל להעניק בעבורכם את התוצר לו פיללתם.

מאת: מורן אופיראובדן כושר עבודה04/11/1227042 צפיות
מי מכם אף פעם לא נתקל בביצה משפטית במהלכה נזקק לשירותיו של עו''ד? אכן הדבר, עיסוקו של פרקליט הינו מתן סיוע לאנשים חסרי הרקע המשפטי, באירועים בהם אנחנו צריכים את עצתו המלומדת של מומחה שמבין בחוק. כך לדוגמה, אדם שחווה תביעת תשלום מזונות איננו מסוגל לראות את המסלול הנכון ללא פניה אל עו''ד מקצועי.

מאת: מורן אופירעיצוב01/11/128221 צפיות
שריר וקיים, אינספור בני תשחורת רוצים לשמח חבריהם ולבנות מהמפגש אירוע מפעים שיזכרו אותו כול החברים. אמצעי טוב להצליח בזה הינה באמצעות הבאת פעילויות ייחודיות ביום ההולדת. צריכים ללמוד איך לבחור פעילויות לימי הולודת?

מאת: מורן אופיראימון מנהלים01/11/128338 צפיות
אלא שאת רובן של הנשים הצעירות מטרידות חששות נוספות, חרדה מפרוצדורת הלידה, הזרקת האיפידורל, החשש שיווצר סיבוך ובנוסף גם, הרבה מחשבות על פרוצדורת ההחלמה. כאמא צעירה שהייתה וחוותה את פרוצדורה ייחודית זו שלוש פעמים בחייה, ההצעה הכי שימושית שתקבלו מימני היא פשוט לנסות להבין אם איך עוברים כל שלב בזמנו, והנושא הראשון והמרכזי הוא מוכנותיכן ללידה.

מאת: מורן אופיראימון לקריירה01/11/128268 צפיות
גם כשהייתי ילד פיללתי לפתוח ביזנס בתכשיטנות. היות שכך, הלכתי ללמוד ואספתי כסף בשביל להתקדם. אך לצערי, מהר מאוד הגעתי להבנה שכדי להתקדם בתחום המדובר, קיים צורך לנהל העסק ולנהל את הפיננסים באופן ראוי. שריר וקיים, זה מסובך להיות עצמאי, ואע''פ כן החלטתי לנצח. קיימות תיאוריות שעשויות להסביר כיצד להתנהל כראוי.

מאמרים נוספים בנושא ניהול ידע

מאת: בנימין קלינגרניהול ידע27/02/221135 צפיות
קיבלת צו הפסקת בניה, הריסה? ייעוץ, הכוונה וטיפול -פנה עוד היום! היתרי בניה, הכנת תוכניות, הגשה וליווי עד קבלת ההיתר. חוו"ד מהנדס קונסטרוקטור בכל הארץ - שרות מידי אישורי עירייה לטאבו לנכסים עם חריגות בניה ודירות מפוצלות! ייעוץ לוועדי בתים, יזמים וחברות בנייה בנושא תמ"א 38

מאת: בנימין קלינגרניהול ידע16/09/211071 צפיות
הגשת הבקשה לרישיון עסק בתל אביב- מיידע ראשוני על בעל העסק או מיופה כוחו להגיש את הבקשה המלאה (כולל המסמכים הנדרשים) למרכז שירות הלקוחות של אגף רישוי עסקים. את אגרת רישוי העסקים ניתן לשלם בעת הגשת הבקשה. הערה – בקשה ליציאת שותף מהעסק לא כרוכה בתשלום אגרה. הבקשה לרישיון עסק מוגשת לרשות הרישוי העירונית. על הבקשה לרישיון לכלול:

מאת: בנימין קלינגרניהול ידע16/06/21929 צפיות
צו הריסה מנהלי קשה לבטל- האומנם? בהמשך פסק דין בו בוטל צו הריסה מנהלי. בהתאם להוראות סעיף 238א(ח) לחוק התכנון והבניה, תשכ"ה-1965 (להלן – החוק), לא יבטל בית המשפט צו הריסה מנהלי, אלא אם התברר שהבניה ביחס אליה הוצא הצו בוצעה כדין או שהצו אינו דרוש לשם מניעת עובדה מוגמרת לטענת המבקשים, במתן צו ההריסה נפלו מספר פגמים, שבגינם יש לבטל את צו ההריסה, כפי שיפורט להלן: א. בניית הסככה הסתיימה למעלה משישים יום לפני מתן צו ההריסה. לפיכך לא ניתן היה להוציא את צו ההריסה; ב. צו ההריסה אי

מאת: בנימין קלינגרניהול ידע29/03/21846 צפיות
הרפורמה ברישוי עסקים מדינת ישראל קידמה רפורמה בתחום רישוי עסקים, שמטרתה לשפר ולייעל את הליכי הרישוי ולהקל ככל הניתן על בעלי העסקים ועל המעוניינים לפתוח עסקים חדשים, כל זאת, תוך הקפדה על הוראות חוק רישוי עסקים ומטרותיו. משרדנו גוייס כחלק מהליך למידת צרכי בעלי העסקים וכיום מסייע בהליך הרישוי לבעלי העסקים תוך כדי חסכון בעלויות וזמן יקר.

מאת: שלום כהןניהול ידע17/08/161771 צפיות
אתם מכירים ישראלי שלא מרכיב משקפי שמש? האמת היא, שקשה למצוא אנשים כאלה, ובצדק: בישראל השמש חזקה ביותר כך שעלינו להגן על העיניים מפניה. עם זאת, לא תמיד קל להתרגל למשקפיים ומי שעדיין אין לו את ההרגל הזה צריך לעשות משהו בנידון.

מאת: רוןניהול ידע12/06/161511 צפיות
מאמר על זכיינות למכירה

מאת: אבי דוידיניהול ידע17/11/152229 צפיות
כיום, על מנת לבצע השוואת מחירי סלולר, צריך פשוט להיכנס לאתר שמאפשר לראות את כל האפשרויות הקיימות. בעידן שבו יש שפע של מידע, ניתן לענות על צרכיו של הצרכן, מבלי לגרור אותו לשיחות ממושכות עם נציגי השירות במרכזי המכירה או בטלפון. הלקוח בעצמו יכול לראות את כל החבילות והמכשירים הקיימים, להשאיר את פרטיו ובזאת מסתיים חלקו. את המשך התהליך תבצענה החברות עצמן, שיצרו עמו קשר בהקדם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica