חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימון מנהלים או אימון תינוקות - ייעוץ שינה לתינוקות

מאת: מורן אופיראימון מנהלים01/11/20128335 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
ההרהור על המהפך לאמא חדשה הוא בוודאות סיבה לבהלה, מרביתן של עלמות החן מבועתות מהמועד בו יהפכו לאמהות טריות. תשומת הלב לתינוק החדש, וההכרה כי ממועד הלדה ועד שיגדל ויגיע לגיל 18 הוא יהיה מחובר אליכם רוב הזמן, לרוב עלולה למרמר כל הורה לעתיד.

אלא שאת רובן של הנשים הצעירות מטרידות חששות נוספות, חרדה מפרוצדורת הלידה, הזרקת האיפידורל, החשש שיווצר סיבוך ובנוסף גם, הרבה מחשבות על פרוצדורת ההחלמה. כאמא צעירה שהייתה וחוותה את פרוצדורה ייחודית זו שלוש פעמים בחייה, ההצעה הכי שימושית שתקבלו מימני היא פשוט לנסות להבין אם איך עוברים כל שלב בזמנו, והנושא הראשון והמרכזי הוא מוכנותיכן ללידה.

יש מי שמבין

הליך הלידה הוא בלי כל פקפוק עסק אישי, ישנן אלו שעבורן הלידה עוברת בקלות, אולם יש כאילו שסובלות ממש מכאבים גם עשרים וארבע שעות, חלק קטן מהנשים יספרו 'שזה ממש לא נורא'' ושזו לא פחות מחוויה חיובית, וכמובןיש גם נשים שהדה ז'ה ווים עשויים לגרום להן בחילה, בגלל זה העצה הכי טובה לאמהות לעתיד שיש היא להשתמש במספר שירותים יעודיים שיסיעו ליולדת.

ייעוץ שינה לתינוקות

ישנם המון הערות והארות לדברים ושירותים שמסוגלים לתרום. יש סדנאות להתכוננות ללידות שכדאי להירשם אליהם ויותר מזה לשכור שירותי דולה. דולה היא לדעת הכלל אחד הגורמים מלומדי הניסיון שהתפקיד שלהם הוא לעזור וללוות את הזוג ההורים בכל מהלך ההריון וגם, במהלך הלידה.

תפקידה לסייע בהרבה היבטים: נותנת השירות נותנת ומשרה שלווה, תורמת בהתמודדות הקשה במלחמה בכאב ובנוסף מלמדת ומדריכה בהליך ההנקה הראשוני בסמוך ללידה.

מומלץ מאוד להפנים, שישנן תמוכת לידה שהן ג''כ מנוסות בתחום ההנקה, אך זה לא מחייב. מסיבה זו בדיוק כדאי מאוד כבר בהתחלה לחפש אחר מלווה ספציפית ל-2 התחומים.

בהתאם למה שנרשם בפסקאות למעלה, גם הליך ההנקה לצערנו הרב די צולע, הילד לא מוצץ, החלב לא עשיר ושלא נשכח את הרגישות בחזה. יועצת מקצועית תסייע מאוד לאמא בלימוד כיצד להניק כבר בפעם הראשונה, ויותר מכך באיזו דרך אמהות מניקות בלי סבל.

ההתאושששות היא לכל הדעות לא דבר קל, בייחוד כשהאם הצעירה ילדה בלידת וואקום, בצורה זהה לכל פרוצדורת החלמה אחרת מנוחה חשובה מאוד. סמכו עלי שגם בנושא כזה יש באפשרות המיעצות לעזור ולסייע, בהעזרות באשת מקצוע. אתן בטח מסכימות שזה מובן שהפעוט ישן טוב גם האמא תנצל את האפשרות לישון כל הלילה, משהו שיסייע לההחלמה שלה.

בנושא זה יש די הרבה שיטות שאפשר לבחון, אך חשוב לי לכתוב שבדומה לבדברים נוספים גם אספקט זה הנו לא משהו מוחלט, יש ילדים ש טכניקה קונקרטית תאפשר ותסייע להם לישון ברצף ומצויים גם פעוטות אחרים שלא, ע''כ כדאי לכולן לפנות אל מישהי שיודעת בכמה טכניקות.

רגע לפני הסוף ארשום את ההיבטים המרכזיים שכדאי לשקול טרם ההחלטה והבחירה ביועצות:

קשר אישי - חשוב שתשרה תחושת חיבור חזק לנותנת השירות שבחרתם.

זמינות -מאוד מומלץ שתקבלו את ההחלטה על דולה / יועצת שינה שתמצא זמן בשבילכן בכל ימות שבוע.

ידע וניסיון - בכל מצב אל תסתפקו בדברים בע''פ, בלי להתבייש תבקשו יפהתעודת ההסמכה.

דבר קטן אחרון, במקרה ואתן זקוקות להמלצה כנה אינפורמציה נוספת ב-http://www.dmclub.co.il/ ושיעבור בקלילות!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן אופיר

מאת: מורן אופיריחסי ציבור05/11/1215213 צפיות
לחץ נוראי שהפריע לי בתקופת הריוני הראשון התרכז סביב הצורך למגן בכל עת את העובר שגדל בתוכי, כיצד אוכל לדוגמא לטייל בחוץ ולשים אותו ברכב מבלי לחשוש?

מאת: מורן אופירצרכנות05/11/128427 צפיות
כאשר יש דיבורים לגבי שיפוץ בבית, יש נטייה לשלוף שלל תירוצים; "אין לנו כסף", "ממילא נעבור מכאן", "זה בלגן" וגו'. אולם בסופו של דבר, רובנו מעוניינים לדור במשכן משופץ. בין אם מעוניינים ברמונט קוסמטי ואף באם חפצים בעבודות מקיפות, לו יש צרך לעשות שיפוץ - רצוי שלא להמשיך לדחות העבודה.

מאת: מורן אופירבריאות04/11/1215858 צפיות
כשאתם מחפשים להדפיס בענק תמונות שלכם וגם אם הינכם חושקים בשירותים מסובכים הרבה יותר, הגיוני כי יהאעליכם לפנות לשירותי הדפסה מקצועיים. גם אם אין זו מהווה בעיה מהותית להיכנס אל חברת דפוס ליד העסק, כדאי לזכור שלא בהכרח נותן שירות מסוגל להעניק בעבורכם את התוצר לו פיללתם.

מאת: מורן אופיראובדן כושר עבודה04/11/1227038 צפיות
מי מכם אף פעם לא נתקל בביצה משפטית במהלכה נזקק לשירותיו של עו''ד? אכן הדבר, עיסוקו של פרקליט הינו מתן סיוע לאנשים חסרי הרקע המשפטי, באירועים בהם אנחנו צריכים את עצתו המלומדת של מומחה שמבין בחוק. כך לדוגמה, אדם שחווה תביעת תשלום מזונות איננו מסוגל לראות את המסלול הנכון ללא פניה אל עו''ד מקצועי.

מאת: מורן אופירעיצוב01/11/128220 צפיות
שריר וקיים, אינספור בני תשחורת רוצים לשמח חבריהם ולבנות מהמפגש אירוע מפעים שיזכרו אותו כול החברים. אמצעי טוב להצליח בזה הינה באמצעות הבאת פעילויות ייחודיות ביום ההולדת. צריכים ללמוד איך לבחור פעילויות לימי הולודת?

מאת: מורן אופיראימון לקריירה01/11/128266 צפיות
גם כשהייתי ילד פיללתי לפתוח ביזנס בתכשיטנות. היות שכך, הלכתי ללמוד ואספתי כסף בשביל להתקדם. אך לצערי, מהר מאוד הגעתי להבנה שכדי להתקדם בתחום המדובר, קיים צורך לנהל העסק ולנהל את הפיננסים באופן ראוי. שריר וקיים, זה מסובך להיות עצמאי, ואע''פ כן החלטתי לנצח. קיימות תיאוריות שעשויות להסביר כיצד להתנהל כראוי.

מאת: מורן אופירטיולים בחו"ל01/11/127675 צפיות
כיום, יבשות שונות לדוגמא ארצות הברית החריפו ממש את תנאי קבלת הויזה. עקב כך, ע''מ להתפרנס בהן, מוכרחים למלא הרבה מאד ערכאות. אמת, בשנים עברו לא היה קשה לזכות בגרין קארד, אפס כי היום, צריך להתמודד עם דרך ארוכה בכדי להצליח. אף-על-פי-כן, הודות למס' דרכים אכן ניתן לבקר באמריקה. חייבים להבין איכה?

מאמרים נוספים בנושא אימון מנהלים

מאת: tiloniאימון מנהלים14/02/223259 צפיות
אימון מנהלים זהו תהליך של מעין קורס אימון עסקי המותאם במיוחד למנהלים בתחומים שונים ובארגונים שונים

מאת: יובל בן בסטאימון מנהלים23/07/205092 צפיות
סדנאות גיבוש וסדנאות לחץ ושחיקה לעובדים הן כלי מעולה לקבלת כלים להתמודדות, לגבש ובכך לעזור ולהיעזר בעובדים בכדי לצאת לדרך חדשה.

מאת: דרור אטריאימון מנהלים01/01/193168 צפיות
עומדים לפני משכנתא וניגשתם לבנק שלכם לבקש משכנתא? הבנק סירב? לא נורא, יש דרך לקחת משכנתא בנקאית, אפילו שהבנק סירב כבר למשכנתא. שמי מרטין בוקסדורף ואני יועץ מומחה להשגת משכנתאות לאחר סירוב בבנק. אני אנסה במאמר הזה להסביר איך ניגשים למשכנתא לאחר סירוב בבנק.

מאת: הדסהאימון מנהלים28/08/182906 צפיות
מנהלים ואנשי מקצוע בחברות וארגונים שונים, דוגמת מוסדות בריאות או חינוך וכן חברות בתחומים שונים במשק, יכולים להפיק רבות מלימודי פיתוח מנהיגות. כיום מרכזים שונים מציעים סדנאות, ימי עיון, כנסים והכשרות בנושא, אשר מקנים טכניקות וכלים לחיזוק כישורי מנהיגות. מומלץ לבחור בלימודים אשר הינם בעלי אופי חווייתי התנסותי ולא רק תיאורטי, ואשר מקנים כלים מעשיים בהם המשתתפים יכולים להתנסות עוד במהלך הלימודים.

מאת: רוני הכהןאימון מנהלים24/12/172893 צפיות
יש משפט נדוש שאומר shit Happens או בעברית תקלות קורות ואין מה לעשות, מדוע הוא נדוש? מכיוון שנוח ליחס אותו לטעויות שלנו או של אחרים. נוח לציין ולהמשיך לעבוד כרגיל גם שמשהו משתבש.

מאת: אילה פינקוייסאימון מנהלים05/01/172976 צפיות
כתבנו בעבר על כך שאושר ארגוני מהווה מרכיב קריטי להצלחתו של הארגון. ארגון מאושר הינו ארגון שיש בו עובדים יצירתיים יותר, בריאים יותר, הישגיים ומצליחים י

למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, מוצר יקר ללקוח, טיפים לאנשי מכירות, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, מטפל רוחני, תמיכה נפשית: עכשיו יש סיטואציה לצורך העניין שבן אדם הולך למכור מוצר, אוקי וקשה לו למכור את המוצר והסיבה שקשה לו למכור את המוצר זה כי הוא חושב שהמוצר יקר מדי, המוכר חושב שהמוצר יקר מדי אז תגיד לו אז תוזיל את המחיר, אוקי ועכשיו יכול להיות שתי תשובות אפשריות תשובה אחת "אני לא יכול להוזיל את המחיר כי..." תשובה שניה הוא בכלל שכיר, בוא נסיים את הראשונה הוא לא יכול להוזיל ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica