חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ארגון של חדר תינוקות: מה עושים כאשר אין חדר

מאת: אירה פינסקררהיטים20/10/2012812 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ארגון נכון של חדר תינוקות הוא חלומם של רוב ההורים הצעירים. יחד עם זאת, לא תמיד קיימת אפשרות להקצאת חדר תינוקות נפרד. במקרים כאלה התינוק מתנחל באחד מחדרי הבית האחרים ומתחלק בו עם בני ביתו.

קיימות שתי אפשרויות עיקריות לבחירת חדר תינוקות במצב בו לא קיים חדר נפרד. האפשרות הראשונה היא שהתינוק יישן בחדר ההורים. במקרים מסוימים, הורים צעירים בוחרים באפשרות כזאת גם אם ישנה אפשרות להקצאת חדר נפרד, מטעמים של נוחות וגישה מהירה אל התינוק. חלק מההורים אינם זקוקים אפילו למיטת תינוק, כי נוהגים להשכיב אותו במיטתם. חשוב לציין שהדעות בנושא של בטיחות וכדאיות של שינה של התינוקות במיטת ההורים, חלוקות, וההמלצה הרפואית הרשמית היא להשכיב את התינוק במיטה או בעריסה נפרדת.

פתרון אפשרי אחר הוא לארגן חדר ילדים משותף במקום חדר תינוקות, ולמקם בחדר זה גם את מיטת התינוק ואת שידת ההחתלה שלו וגם את הריהוט החיוני עבור הילד או הילדים הגדולים יותר. במרבית המקרים, חדר כזה הופך להיות צפוף למדי. בחדר ילדים משולב חייבים למקם, בנוסף לרהיטי תינוקות, גם את מיטת הילדים ,עמדת עבודה, ספריה, וארון בגדים.

היתרון של הפתרון הראשון, בו התינוק ישן לצד ההורים, הוא הנוחות המירבית בחודשים הראשונים של חיי התינוק, כאשר הוא עדיין יונק. חלק מההורים מציבים את העריסה או את המיטה של התינוק לצד מיטתם, ומורידים דופן אחת. בצורה כזאת התינוק ישן בתוך המיטה שלו, אך ללא שום מחיצה בינו לבין האם, כך שהיא לא נאלצת לקום בלילה על מנת להניק אותו. פתרון זה הוא זמני בלבד, עד אשר התינוק יהפוך לפעוט ויעבור לחדר אחר יחד עם האחים הגדולים שלו. יתרון נוסף של פתרון זה הוא מניעה של הפרעות לילדים הגדולים בכל התקופה בה התינוק מתעורר בלילות.

לסיכום, במצב בו אין אפשרות להקצות חדר תינוקות נפרד מחדרי הבית, ניתן למקם את מיטת התינוק בחדר השינה של ההורים, למשך התקופה בה הוא יונק ומתעורר בלילות. לאחר שיגדל התינוק, ניתן לארגן לו מיטה בחדר משותף עם האחים הגדולים.

 



תגיות המאמר: חדר תינוקות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131621 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131198 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131178 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131107 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131190 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131246 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131217 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204816 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/195993 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182637 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181780 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181754 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181860 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181623 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica