חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עגלת מוצי: רכישה אצל המשווק הבלעדי בארץ

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/20131619 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הורים לעתיד, אשר מבקשים למצוא את העגלה האידאלית, ולא פחות מכך, מגלים במקרים רבים שהמענה לבקשתם הוא עגלת מוצי. אין פלא, שכן מדובר באחד המותגים הוותיקים והאיכותיים בשוק, אשר מיצב את עצמו מזמן כמותג בינלאומי מוביל בתחום.

רכישת עגלת מוצי, אם כן, היא צעד שהורים רבים עושים אותו. השאלה הטכנית היא איך. בעבר עגלות מוצי נמכרו על ידי יבואנים שונים, אך אף אחד מהם לא החזיק ברשיון שיווק מהיצרן. ההורים עמדו בפני מספר אפשרויות: רכישה של עגלת מוצי בארץ מספק מפוקפק, או רכישה של העגלה בחוץ לארץ באמצעות סוכנים ומתווכים שונים. האפשרות הראשונה הייתה כרוכה בסיכונים לקבלת חיקוי במקום המוצר המקורי, והאפשרות השניה יצרה קשיים בעת ההובלה (עיכובים, פגמים) וקשיים נוספים ביישום האחריות.

כיום הדרך הנוחה והקלה ביותר לרכישת עגלת מוצי היא קניה מאת היבואן הבלעדי של מוצי בישראל, היא חברת מאדרלנד. לרכישה מהמשווק הבלעדי מספר יתרונות ברורים, ועליהם  נפרט.

ראשית כל, זוהי רכישה בטוחה. אם קניתם במאדרלנד, אתם יכולים להיות בטוחים שמדובר בעגלת מוצי מקורית, ולא בחיקוי, ויש לכם כתובת לפניות במקרה של תקלה או צורך אחר בשירות.  שנית, זוהי קנייה נוחה. אתם יכולים לבקר באולם תצוגה גדול וממוזג, ולראות בפועל את כל אותם הדגמים שראיתם בקטלוג באינטרנט. תוכלו לנסות לקפל לבד את העגלה, להניע אותה ביד אחת, לנסות להשען עליה, וכדומה. כמו כן, תוכלו לבחור במקום אביזרים נלווים על פי הצורך.

בנוסף לכך, מאדרלנד עורכת מעת לעת מבצעים ונותנת הנחות משמעותיות על עגלות מוצי. בהגיעכם אל אולם התצוגה תוכלו להתיעץ עם הנציג בנוגע לעסקה המשתלמת ביותר המוצעת נכון להיום. בחלק מהמבצעים המחיר של עגלת מוצי יוקרתית הופך להיות למגוחך, וחבל לפספס הזדמנות שכזאת.

לסיכום, ניתן לומר כי רכישת עגלת מוצי באחד מהסניפים של מאדרלנד בארץ הופכת את החוויה לקלה, נוחה, מהירה, בטוחה, אמינה, ומהנה. מומלץ, איפוא, לבחון את הדגמים השונים של עגלות מוצי, לברר בנוגע להנחות ומבצעים, ולבקש יעוץ מקצועי מאחד הנציגים של החברה בעת שהותכם בסניף. תתחדשו!

 



תגיות המאמר: עגלת מוצי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131195 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131178 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131107 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131190 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131246 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131217 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131113 צפיות
שתי דרכים עומדות לרשותנו בעת החלפת טויוטה : טרייד אין או מכירה ורכישה בנפרד. לכל מסלול יתרונות וחסרונות משלו, וזהו נושא המאמר.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213708 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205166 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186755 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173161 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172919 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica