חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בית הספר למוזיקה פותח את שעריו!

מאת: מורן אופירמוסיקה21/10/2012825 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
לכל אורך חיי נשאתי עיניי אל קריירה מוסיקאלית. ובגלל זה, כשהייתי בן 12, התחננתי להורים ללכת אל לימודי פסנתר. התעניינתי בחוג ורציתי ליצור הרכב פופ מצליח ולנגן בחו"ל.

אךכשגדלתי קצת, ההכרח להתפרנס כראוי החל להשפיע עלי והחלטתי שבשביל להשיג את מבוקשי כנגן מקצועי, אני בהחלט מוכרח להעניק לעצמי ידיעה מוזיקאלית אמיתית ולחפש תחום מוסיקאלי שאכן יניח לי להתקדם ולהתקיים כפי שצריך.

הפקת סינגל

שריר וקיים, יש המון מקצוענים שיודעים לנגן מצוין ומשתלבים בלהקה מצליחה. אך למרות זאת, ע"מ באמת ובתמים להצליח בעולם תחרותי זה ואכן להגיע לפסגות רציניות, יש בראש ובראשונה להכיר כמו שצריך את התחום המוזיקאלי שבו מעוניינים להתמחות. בהתאם לכך, מומלץ ללמוד להכיר הן את רזי הנגינה וגם את התיאוריה האקדמית של המוסיקה. בסיכומו של עניין, כדי לבנות מוסיקה חדשנית ולנסוק למעלה כדאי לדעת לא רק לבצע פזמונים שהרכב אחר כתב, כי אם להבין איך ליצור מוסיקה מאפס.

אחרי הכול, המוסיקאים שמגשימים עצמם ותופסים שם גם בגבולות ארצם והן מעבר לים כמו למשל הצ'ילי פפרס, הם אלה שבראו לאוויר העולם סאונד חדשני, מרתק, מרגש ומלהיב. נכון הדבר, קיימים פה ושם סיפורי הצלחה שהצליחו לפרוץ ללא מאמץ, אך האם נגנים אלו יישארו רלוונטיים לאורך שנים? האם הסינגל הבא, ההרכב הבא שלהם וההופעה שלהם יצליחו?

רכישת השכלה באקדמיה למוזיקה

עם כל ההערכה למורהשלימד אותי לנגן כבר כמה שנים, הבנתי שבכדי להפוך את החלום למקצוע, כדאי ללמוד במוסד מוזיקאלי שיהפוך אותי למקצוען מהתחלה עד הסוף. לכן, הבנתי שעלי לחפש מוסד מוזיקאלי שיכול לתת גם ידע פרקטי וגם תיאוריה מלאה. בדרך זו, אצליח הן להיות חלק מלהקה וגם ליצור שם בעולם המוזיקה וייתכן שאפילו לההיפך לנגן אולפן שמתחכך עם הגדולים.

לימודי תוכנות מוזיקאליות

נוסף על כך לדעתי, כדי להשאיר חותם במוזיקה כדאי מאוד לדעת גם תוכנות מקצועיות והן את סודות ההפקה. בהתאם לכך החלטתי להירשם לקורס אבלטון ובאופן זה לפתח השכלה בענף היצירה והסאונד.

להצליח להרוויח ממקצוע המוסיקה

בניגוד לדעה הרווחת, כלומר שזה תחום בו עוסקים הרכבים חסרי כל, זו לא האמת. הלכה למעשה, מלבד האפשרות האמיתית להתפרנס כנגן מקצועי, יש אפשרויות רבות נוספות הן לנגנים וגם לסאונדמנים. ככה למשל בסיסט מוכשר בהחלט יכול להרוויח הן כנגן בהרכבים וגם כמורה פרטי. יחד עם זאת, ע"מ באמת להצליח, כדאי להבין הן את רזי הנגינה והן את התיאורטי.

נוסף על כך, קיימים עוד הרבה אפיקים מהם אפשר להרוויח, כמו לדוגמא כתיבת שירים לזמרים. יחד עם זאת, בשביל להצליח בענף מומלץ להשקיע בלמידת המקצוע בצורה רצינית ולתפוס מעמד כמוסיקאי שיכול להעלות למעלה אנשי מקצוע אחרים.

מעוניינים להפוך את הכשרון לקריירה אמיתית? מעוניינים לדעת איך להצליח? כנסו לאתר הבא וזכו למענה ראוי.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן אופיר

מאת: מורן אופיריחסי ציבור05/11/1215213 צפיות
לחץ נוראי שהפריע לי בתקופת הריוני הראשון התרכז סביב הצורך למגן בכל עת את העובר שגדל בתוכי, כיצד אוכל לדוגמא לטייל בחוץ ולשים אותו ברכב מבלי לחשוש?

מאת: מורן אופירצרכנות05/11/128427 צפיות
כאשר יש דיבורים לגבי שיפוץ בבית, יש נטייה לשלוף שלל תירוצים; "אין לנו כסף", "ממילא נעבור מכאן", "זה בלגן" וגו'. אולם בסופו של דבר, רובנו מעוניינים לדור במשכן משופץ. בין אם מעוניינים ברמונט קוסמטי ואף באם חפצים בעבודות מקיפות, לו יש צרך לעשות שיפוץ - רצוי שלא להמשיך לדחות העבודה.

מאת: מורן אופירבריאות04/11/1215858 צפיות
כשאתם מחפשים להדפיס בענק תמונות שלכם וגם אם הינכם חושקים בשירותים מסובכים הרבה יותר, הגיוני כי יהאעליכם לפנות לשירותי הדפסה מקצועיים. גם אם אין זו מהווה בעיה מהותית להיכנס אל חברת דפוס ליד העסק, כדאי לזכור שלא בהכרח נותן שירות מסוגל להעניק בעבורכם את התוצר לו פיללתם.

מאת: מורן אופיראובדן כושר עבודה04/11/1227038 צפיות
מי מכם אף פעם לא נתקל בביצה משפטית במהלכה נזקק לשירותיו של עו''ד? אכן הדבר, עיסוקו של פרקליט הינו מתן סיוע לאנשים חסרי הרקע המשפטי, באירועים בהם אנחנו צריכים את עצתו המלומדת של מומחה שמבין בחוק. כך לדוגמה, אדם שחווה תביעת תשלום מזונות איננו מסוגל לראות את המסלול הנכון ללא פניה אל עו''ד מקצועי.

מאת: מורן אופירעיצוב01/11/128220 צפיות
שריר וקיים, אינספור בני תשחורת רוצים לשמח חבריהם ולבנות מהמפגש אירוע מפעים שיזכרו אותו כול החברים. אמצעי טוב להצליח בזה הינה באמצעות הבאת פעילויות ייחודיות ביום ההולדת. צריכים ללמוד איך לבחור פעילויות לימי הולודת?

מאת: מורן אופיראימון מנהלים01/11/128335 צפיות
אלא שאת רובן של הנשים הצעירות מטרידות חששות נוספות, חרדה מפרוצדורת הלידה, הזרקת האיפידורל, החשש שיווצר סיבוך ובנוסף גם, הרבה מחשבות על פרוצדורת ההחלמה. כאמא צעירה שהייתה וחוותה את פרוצדורה ייחודית זו שלוש פעמים בחייה, ההצעה הכי שימושית שתקבלו מימני היא פשוט לנסות להבין אם איך עוברים כל שלב בזמנו, והנושא הראשון והמרכזי הוא מוכנותיכן ללידה.

מאת: מורן אופיראימון לקריירה01/11/128266 צפיות
גם כשהייתי ילד פיללתי לפתוח ביזנס בתכשיטנות. היות שכך, הלכתי ללמוד ואספתי כסף בשביל להתקדם. אך לצערי, מהר מאוד הגעתי להבנה שכדי להתקדם בתחום המדובר, קיים צורך לנהל העסק ולנהל את הפיננסים באופן ראוי. שריר וקיים, זה מסובך להיות עצמאי, ואע''פ כן החלטתי לנצח. קיימות תיאוריות שעשויות להסביר כיצד להתנהל כראוי.

מאמרים נוספים בנושא מוסיקה

מאת: רויטל ל מוסיקה02/12/204796 צפיות
אחת מצורות הבילוי הפופולריות בשנים האחרונות היא הקריוקי אשר מקורו במדינת יפן ופרושו "תזמורת ריקה". אנשים מסתבר מאוד אוהבים לשיר, ולכן כל אירוע בו תהיה הפעלה אקטיבית, כזו שהאורחים יוכלו להביע עצמם ולהתבטא בשירה, יהפוך למשהו מוצלח.

מאת: חיים נוימוסיקה12/08/205268 צפיות
הסינגל החדש של הזמרת והיוצרת יעלה אלישיב, CRAZY TIMES הוא מצמרר, מרגש ומבליט את יכולותיה הווקאליות והמוזיקליות. את השיר כתבה והלחינה יעלה בתקופת סגר הקורונה והוא כבר זכה לתהודה רבה בקרב מאזיניה וציבור נרחב.

מאת: חיים נוימוסיקה26/07/205270 צפיות
גם זה הגיע: המנון לקורונה, המגפה שנחתה על העולם, זוכה גם לשיר קליל וקצבי ולסינגל חדש של הזמר יהודה אברון.

מאת: אידובמוסיקה29/12/195919 צפיות
הייתה תקופה לפני הרבה מאוד זמן שראש-הממשלה שלנו, ביבי נתניהו, השתמש במשפט הבא בשביל להגדיל לעצמו את כמות המצביעים - לכל ילד יהיה מחשב בבית. ביבי השתמש במשפט הזה בתור כלי שכנוע. מכוון שהייתה תקופה שלא היה מחשב בכל כיס והגישה לאינטרנט הייתה מאוד מצומצמת. לעומת התקופה של היום שבו לכל ילד כבר יש גישה כמעט בלתי-מוגבלת בשביל לגלוש באינטרנט.

מאת: אידובמוסיקה13/12/193566 צפיות
אם היינו חיים עשור אחורה והייתם רוצים לבנות אולפן-הקלטות הייתם צריכים לעבוד כלכך הרבה שעות בשביל להקים את האולפן הכי פשוט. אבל היום, ההוצאה הכי יקרה שלכם כנראה תהיה מחשב ואם אתם קוראים את המאמר הזה אז אני מניח שיש לכם מחשב. במאמר הזה אני רוצה להסביר מה הם כוחם של פלגינים.

מאת: אידובמוסיקה09/12/193521 צפיות
כיום אנחנו חיים בתקופה שמאוד קל לשמוע שירים. בלחיצת כפתור אנחנו יכולים לשמוע איזה שיר שאנחנו רוצים או אלבום שלם מבלי לחשוב יותר מדי. אנחנו כלכך רגילים לשמוע שירים לפי בחירה שלא קיים אתר אחד, אלה כמה אתרים שתהליך הורדת שירים מיוטיוב או מכל אתר אחר היא מאוד פשוטה. למרות שאיכות השירים פחותה מזו של השירים שהופקו באלבום, אנחנו בתור צרכנים מעדיפים את הנוחות של לשמוע מתי שאנחנו רוצים מאשר לשמוע שירים באיכות גבוהה.

מאת: אידובמוסיקה02/12/193802 צפיות
מי מאיתנו לא שומע היום שירים דרך יוטיוב? היום הדרך המקובלת לשמוע שירים היא דרך שירות סטרימינג כלשהו כשהדרך הכי פופולרית היא מיוטיוב. אני נתקל בהרבה מקרים שבהן כל קבל עם ועדה מבקש ממני להסביר לו איך מורידים שירים מיוטיוב. בדר"כ אני גם שואל "למה צריך להוריד את השירים מיוטיוב? הרי מאוד נח וקל פשוט להיכנס ליוטיוב ואז לשמוע את השירים שאנחנו רוצים", התשובה הקבילה שאני מכבד היא דווקא מזמרים שרוצים להתאמן על שירים מסויימים אבל הם לא תמיד נמצאים במקום שהטלפון שלהם קולט וויפי (wifi) בשביל להפעיל יוטיוב...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica