חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למציאת המלונות המומלצים והטובים ביותר מבין 109 מלונות בפוז דו איגוואסו, ברזיל

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון22/10/20121609 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פוז דו איגוואסו, ברזיל

פוז דו איגוואסו

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 109 מלונות בפוז דו איגוואסו, ברזיל עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר!

למציאת המלונות בפוזדו איגוואסו


למציאת המלונות הזולים בברזיל

Hotel das Cataratas Foz do Iguacu

המלון ממוקם במרכז של פוז דו איגוואסו ורק 10 דקות הליכה אל קניון מרקוסול. במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, ספא יום ובריכה, ובנוסף חדר/י ישיבות, סאונה וקבלה הפועלת 24 שעות.

Hotel das Cataratas Foz do Iguacu מציע בריכת ילדים, מרכז עסקים ומגרשי טניס. הגינה השליווה של המלון היא מקום נפלא לנוח ולהירגע. בHotel das Cataratas Foz do Iguacu פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. הצוות הידידותי ישמח להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בפוז דו איגוואסו ולהציע רעיונות למסעדות ובתי קפה באזור.

החדרים מעוצבים באלגנטיות ונוחות בסגנון של חמישה כוכבים. הם כוללים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. ובנוסף מיני בר, טלפון וחימום מרכזי. החדרים נגישים וכוללים את כל העזרים והמרחב לנוחיות האורחים בכסאות גלגלים.

אם תעדיפו לא להרחיק בשביל ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון. שרות החדרים זמין מסביב לשעון והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל גן החיות בוסקה גאראני ופחות מעשר דקות נסיעה אל קניון קטאראטאס JL, בית החולים העירוני ואצטדיון ABC. זה 10 דקות נסיעה אל פארק מוניולו. הנסיעה אל גשר האחווה, משרדי המכס הברזילאי ואספאסו דאס אמריקס לוקחת פחות מ-20 דקות.

--------------------------------------------------------------------------------

Bristol Dobly Viale Cataratas Hotel

במלון יש הזמנת סיורים ואטרקציות, בריכה ומועדון כושר, ובנוסף חדר/י ישיבות, סאונה וקבלה הפועלת 24 שעות. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר פוז דו איגוואסו.

Bristol Dobly Viale Cataratas Hotel מציע בריכת ילדים, קונסיירז' ומרכז עסקים. בBristol Dobly Viale Cataratas Hotel פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. השרות לעסקים כולל חדרי דיונים. בתוך שטח המלון יש גם עמדת עיתונים וחנות מזכרות/מתנות.

החדרים מכילים טלוויזיה עם מסך שטוח, כבלים / לוויין וכספת. כל חדר מציע בין השאר חדר אמבטיה פרטי, פינת קפה ותה ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. קבוצות חברים או משפחות מרובות יכולות להזמין מראש חדרים שמתחברים.

אם תעדיפו לא להתרחק בשביל ארוחה טובה, תוכלו להנות באווירה הנעימה של מסעדת המלון. בפאב תוכלו לשבת בנחת עם כוסית של סוף היום באווירה נעימה. שרות החדרים פועל מסביב לשעון והצוות האדיב ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

נמל התעופה הבינלאומי פוז דו איגואסו ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה. גן החיות בוסקה גאראני, אצטדיון ABC ומשרדי המכס הברזילאי נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון. בית החולים העירוני, קניון קטאראטאס JL ואספאסו דאס אמריקס נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Florenca Hotel Foz do Iguacu

Florenca Hotel Foz do Iguacu מציע לאורחיו מיקום אידיאלי בלב העיר.

Florenca Hotel Foz do Iguacu מציע קבלה הפועלת 24 שעות, בריכת ילדים ובריכה. מלבד שירותי בייביסיטר, שירותי כביסה ומגרשי טניס, המלון מציע גם ביליארד. מבין מבחר השירותים המיועדים למשפחות תמצאו מגרש משחקים. צוות הקבלה החם והמקצועי ישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. הצוות של המלון יכול לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בפוז דו איגוואסו ובנוסף ישמח להציע רעיונות למקומות בילוי.

משפחות היוצאות לנופש מוזמנות להירגע ולהתרווח בחדרים מרווחים במיוחד שיבטיחו לכם נוחות מירבית. כל חדר מצוייד בטלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. החדרים הממוזגים כוללים טלפון ומיני בר.

מסעדת המלון פתוחה לארוחת צהריים וארוחת ערב ומציעה תפריט עדכני ואיכותי. שרות החדרים פועל ללא הפסקה והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל אצטדיון ABC ופחות מעשר דקות נסיעה אל בית החולים העירוני, אספאסו דאס אמריקס וגשר האחווה. משרדי המכס הברזילאי נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. קניון קטאראטאס JL וגן החיות בוסקה גאראני נמצאים גם כן בקרבת מקום.

--------------------------------------------------------------------------------

Iguassu Resort

בכפר נופש יש מגרש גולף עם 18 גומות, בריכה ואינטרנט אל- חוטי חינם, וגם סאונה, בריכת ילדים וחדר/י ישיבות.

בכפר נופש ישנן מגוון אפשרויות לפעילויות אקטיביות כמו למשל ביליארד וטניס שולחן. הצוות של כפר הנופש ישמח לתת מידע ולעזור בתכנון שהייתכם בפוז דו איגוואסו ולהמליץ על מסעדות מקומיות. האורחים יכולים לשבת ולהירגע בגינה השקטה של הכפר נופש. בנוסף למרכז עסקים וסאונה, יש בכפר נופש גם מגרשי טניס, שירותי בייביסיטר וחדרי דיונים.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, לIguassu Resort ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. בחדרים תימצאו נופים פנורמיים של האגם והבריכה וכמו כן כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. באפשרותכם להזמין חדרים ללא עישון. החדרים מצויידים במיני בר, טלפון וחדר אמבטיה פרטי ובנוסף הכפר נופש מציע שירות חדרים לרווחת האורחים.

גן החיות בוסקה גאראני, קניון קטאראטאס JL ואצטדיון ABC נמצאים במרחק נסיעה קצרה מהכפר נופש. הצוות יכול לעזור בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בפוז דו איגוואסו והוא ישמח לספק המלצות על בתי קפה ומסעדות בעיר. מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר ליד ההכפר נופש תמצאו גם את ה-פארק מוניולו, קניון מרקוסול ובית החולים העירוני.

--------------------------------------------------------------------------------

Continental Inn Hotel

בין אם אתם מעוניינים במלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה נפלאה, Continental Inn Hotel הוא המקום המושלם עבורכם. במלון תמצאו דלפק סיורים, מגרשי טניס ומסלול גולף, ובנוסף סאונה, מכון יופי וחדר/י ישיבות. במרחק קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של פוז דו איגוואסו, כמו למשל קניון מרקוסול וקניון קטאראטאס JL.

Continental Inn Hotel מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף סלון יופי, סאונה וקונסיירז' עבור האורחים. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שContinental Inn Hotel מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. במהלך החופשה יוכלו הילדים להעביר את הזמן בנעימים בחדר המשחקים ובמועדון הילדים הפועלים בהמלון.

לנוחיות האורחים, הContinental Inn Hotel מציע חדרים ללא עישון. המטבחון כולל מקרר ומיקרוגל ומאפשר לאורחים שמעוניינים בכך לבשל ולהכין את הארוחות לבד. חדרי האמבטיה הפרטיים מכילים מייבש שיער, אמבט ספא ומקלחת.

הינכם מוזמנים להתרווח ולהנות בבית הקפה של ההמלון. האורחים יכולים להנות משרות חדרים מסביב לשעון. ארוחת הבוקר מוגשת מידי יום והאורחים יכולים להנות ממנה בחדר.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר אטרקציות כמו גשר הידידות, משרדי המכס הברזילאי ובית החולים העירוני, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם לכלל האורחים. מרכז העיר פוז דו איגוואסו נמצא במרחק 20 דקות הליכה מההמלון. הצוות הרב לשוני במלון יכול לספק מידע מקומי ולעזור לארגן את שהייתכם בפוז דו איגוואסו.

--------------------------------------------------------------------------------

Nadai Confort Hotel

ממוקם במרחק נסיעה של חמש דקות ממרכז פוז דו איגוואסו , המלון מציע חניה ואינטרנט על חוטי ללא תשלום.

Nadai Confort Hotel מציע בריכה, מרכז עסקים וסאונה. מתקני המלון כוללים אחסון מזוודות, שירותי כביסה ומועדון כושר. צוות הקבלה הידידותי ישמח לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. אורחי המלון אשר אוהבים להישאר אקטיביים בזמן חופשתם יהנו מחדר הכושר המודרני והמיקצועי. הצוות הידידותי יכול לעזור לכם בארגון סיורים ופעילויות במהלך שהייתכם בפוז דו איגוואסו ולהציע רעיונות למסעדות ובתי קפה באזור.

החדרים הממוזגים במלון כוללים כבלים / לוויין, טלוויזיה עם מסך שטוח וכספת. חדר האמבטיה כולל מייבש שיער ומקלחת. כל חדר מכיל טלפון ומיני בר.

בנוסף פועלים בNadai Confort Hotel מסעדה ובר. שרות החדרים זמין ללא הפסקה והצוות האדיב ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה.

במרחק של כ-10 דקות הליכה נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של פוז דו איגוואסו, כמו למשל קניון מרקוסול וקניון קטאראטאס JL. גשר האחווה, אספאסו דאס אמריקס ומקדש בודהיסטי נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון. אצטדיון ABC וגן החיות בוסקה גאראני נמצאים במרחק של כ-20 דקות הליכה מהמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Cassino Foz do Iguacu

Hotel Cassino Foz do Iguacu ממוקם באופן אידיאלי במרכז העיר ומציע בריכה והזמנת סיורים ואטרקציות.

Hotel Cassino Foz do Iguacu מציע קונסיירז', חניה מקורה ומרכז עסקים. צוות הקבלה הידידותי ישמח לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולעזור בארגון שהייתכם בפוז דו איגוואסו ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

החדרים ממוזגים ומכילים כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. בנוסף, הם מכילים מיני בר וטלפון.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל גן החיות בוסקה גאראני ופחות מעשר דקות נסיעה אל בית החולים העירוני, אצטדיון ABC וקניון קטאראטאס JL. גשר האחווה ומשרדי המכס הברזילאי נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מHotel Cassino Foz do Iguacu. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל קניון מרקוסול וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל מסגד עומר איבן אל-חטב ופארק מוניולו.

--------------------------------------------------------------------------------

Mabu Thermas & Resorts

בכפר נופש יש מרכז עסקים הפועל 24 שעות, בריכה ומגרשי טניס, וגם סאונה, חדר/י ישיבות ומכון יופי. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר פוז דו איגוואסו.

בMabu Thermas & Resorts תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. לנוחיות האורחים, הMabu Thermas & Resorts נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. בנוסף יש בMabu Thermas & Resorts בריכת ילדים, סלון יופי וקבלה הפועלת 24 שעות. אורחי כפר הנופש מוזמנים להשתמש במגוון המתקנים שהמקום מפעיל לבילוי בזמנם הפנוי, כמו למשל מגרש סקווש, ביליארד ורכיבת סוסים.

פארק מוניולו ובית החולים העירוני נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מMabu Thermas & Resorts. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולעזור בתכנון שהייתכם בפוז דו איגוואסו ולספק מידע מקיף על האזור. מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר ליד כפר הנופש תמצאו גם את Marco das Tres Fronteiras ומסגד עומר איבן אל-חטב.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Panorama & Acquamania Resort

Hotel Panorama & Acquamania Resort הוא כפר נופש המדורג 4 כוכבים וממוקם פחות מ-20 דקות נהיגה מנמל התעופה הבינלאומי פוז דו איגואסו וממרכז העיר.

Hotel Panorama & Acquamania Resort מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף בריכה, בריכת ילדים וחדר/י ישיבות עבור האורחים. אורחי כפר הנופש יכולים להשתמש במבחר המתקנים שהמקום מציע לבילוי בזמנם הפנוי, כולל ביליארד וטניס שולחן. בנוסף למרכז עסקים ומגרשי טניס, תמצאו בכפר נופש גם שירותי בייביסיטר, חדרי דיונים ומועדון ילדים. הצוות הידידותי יכול להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בפוז דו איגוואסו ולהמליץ על בתי קפה ומסעדות בעיר.

החדרים ממוזגים וכוללים כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה. הם כוללים פינת קפה ותה, מיני בר וחדר אמבטיה פרטי. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

הבר של Hotel Panorama & Acquamania Resort מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בר המשקאות בבריכה הוא המקום האידיאלי להנות ממשקה לבחירתכם באווירה נינוחה. בנוסף פועלת בכפר נופש מסעדה.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר אטרקציות כמו גשר האחווה, ובנוסף תשמחו לדעת שכפר הנופש מציע חניה ללא תשלום נוסף לכלל האורחים. אצטדיון ABC וקניון קטאראטאס JL ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מHotel Panorama & Acquamania Resort. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את האספאסו דאס אמריקס וגן החיות בוסקה גאראני. במרחק של 20 דקות נהיגה נמצאים Three Borders Landmark, Marco das Tres Fronteiras ובית החולים העירוני.

--------------------------------------------------------------------------------

Bella Italia Hotel & Events

המלון יושב בסמוך למרכז העיר פוז דו איגוואסו ורק הליכה קצרה אל קניון קטאראטאס JL. החדרים במלון נוחים וממוזגים והאינטרנט האלחוטי הינו על חשבון הבית. במלון יש מועדון כושר, עמדה להזמנת סיורים מודרכים ומרכז עסקים הפועל 24 שעות, וגם בריכת ילדים, קונסיירז' וחדרי דיונים.

בBella Italia Hotel & Events תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. בנוסף יש בBella Italia Hotel & Events חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות ובריכה. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שBella Italia Hotel & Events מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

במידה ואתם מתכננים חופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבBella Italia Hotel & Events ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. בחדרים תימצאו נופים פנורמיים של העיר וכמו כן חדר אמבטיה פרטי, כספת וטלוויזיה. כל חדר כולל מיני בר ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו.

אם תעדיפו לא להתרחק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הרגועה של מסעדת המלון. שרות החדרים פועל בכל שעות היום והלילה והצוות הידידותי ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה. בנוסף ישנם מבחר מקומות בילוי במרחק הליכה קצר.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר אתרים תיירותיים כמו גשר הידידות ומשרדי המכס הברזילאי, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לכלל האורחים. בBella Italia Hotel & Events פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. במלון צוות דובר מגוון שפות אשר יבטיח שחופשתכם תהיה נינוחה וללא דאגות.

--------------------------------------------------------------------------------

Harbor Hotel Colonial Foz do Iguacu

במלון יש עמדה להזמנת סיורים מודרכים, מועדון כושר ובריכה, וגם חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות וסאונה.

בHarbor Hotel Colonial Foz do Iguacu תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. בנוסף יש בHarbor Hotel Colonial Foz do Iguacu שירותי כביסה, בריכת ילדים וחדרי דיונים. המלון גם מספק חיבור אלחוטי לאינטרנט. קניון קטאראטאס JL, אצטדיון ABC וגן החיות בוסקה גאראני נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

קניון מרקוסול ובית החולים העירוני ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מHarbor Hotel Colonial Foz do Iguacu. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק המלצות ולסייע בתכנון שהייתכם בפוז דו איגוואסו ולספק מידע מקיף על האזור. במרחק 20 דקות נסיעה בלבד תמצאו את המסגד עומר איבן אל-חטב, פארק מוניולו וThree Borders Landmark. במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות כמו גשר האחווה, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לרווחת האורחים.

--------------------------------------------------------------------------------

Pousada El Shaddai

האכסניה נמצאת במרחק 5 דקות נסיעה נסיעה ממרכז פוז דו איגוואסו והתעריפים שלה הוגנים, זהו המקום האידיאלי לחופשה מקסימה וחסכונית.

Pousada El Shaddai מציע קבלה הפועלת 24 שעות, בריכה וקונסיירז'. בנוסף למרכז עסקים והמרת מטבע זר, יש באכסניה גם אחסון מזוודות. צוות הקבלה הידידותי זמין לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. להנאתכם, האכסניה מספקת חיבור אלחוטי לאינטרנט.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבPousada El Shaddai ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. החדרים הממוזגים כוללים טלוויזיה.

האכסניה נמצא במרחק של חמש דקות הליכה אל גן החיות בוסקה גאראני, בעוד המרחק אל קניון מרקוסול הוא כ-20 דקות הליכה. גשר האחווה ומקדש בודהיסטי נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהאכסניה. בית החולים העירוני, משרדי המכס הברזילאי וגשר הידידות נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

--------------------------------------------------------------------------------

BEST WESTERN Hotel Taroba Express

בין אם אתם מחפשים מלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה נפלאה, BEST WESTERN Hotel Taroba Express הוא המקום המושלם עבורכם. במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם ועמדה להזמנת סיורים מודרכים, וגם קבלה הפועלת 24 שעות, בריכת ילדים וסאונה. במרחק שתי דקות הליכה מן המלון נמצא גן החיות בוסקה גאראני.

בBEST WESTERN Hotel Taroba Express תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. לנוחיות האורחים, הBEST WESTERN Hotel Taroba Express נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. בנוסף יש בBEST WESTERN Hotel Taroba Express חדרי דיונים, סאונה ומועדון ילדים. גשר האחווה ומקדש בודהיסטי נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

אם תעדיפו לא להרחיק בשביל ארוחה טובה, תוכלו להתרווח באווירה הרגועה של מסעדת המלון. שרות החדרים זמין 24/7 והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם תמיד.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון יעדים תיירותיים כמו בית החולים העירוני, משרדי המכס הברזילאי ואצטדיון ABC, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לכלל האורחים. בBEST WESTERN Hotel Taroba Express פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. קניון קטאראטאס JL וקניון מרקוסול נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה מהמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Hostel Bambu Foz do Iguacu

Hostel Bambu Foz do Iguacu נמצא לנוחותכם במרכז העיר ומציע אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה והזמנת סיורים ואטרקציות.

Hostel Bambu Foz do Iguacu מציע ניקוי יבש, מרכז עסקים ושירותי כביסה. בין השאר תמצאו באכסניה אחסון מזוודות. צוות הקבלה הידידותי של האכסניה ישמח לעמוד לרשותכם בכל בקשה נוספת שתעלה במהלך שהייתכם.

כל חדר באכסניה מכיל טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. החדרים הממוזגים כוללים נגן די וי די.

הבר של Hostel Bambu Foz do Iguacu מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר בקרבת האכסניה תמצאו גם את גשר האחווה, משרדי המכס הברזילאי ואספאסו דאס אמריקס. הHostel Bambu Foz do Iguacu נמצא במרחק של פחות מ- 20 דקות הליכה אל קניון מרקוסול.

--------------------------------------------------------------------------------

Aguas do Iguacu Hotel Centro

במלון יש הזמנת סיורים ואטרקציות, בריכה ואינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף קונסיירז', חדר/י ישיבות וקבלה הפועלת 24 שעות.

Aguas do Iguacu Hotel Centro מציע שירותי בייביסיטר, חדרי דיונים ומרכז עסקים. בAguas do Iguacu Hotel Centro פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. מבין מבחר השירותים המיועדים למשפחות תמצאו מגרש משחקים. לנוחיות האורחים, הAguas do Iguacu Hotel Centro נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

החדרים מציעים כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה. חדרי האמבטיה הפרטיים מצויידים במראת איפור מוארת, מקלחת ומייבש שיער. החדרים מצויידים במגהץ, מקרר ומיני בר ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. הוא מציע חדרים מרווחים שמאורגנים במיוחד לנוחיות משפחות.

הAguas do Iguacu Hotel Centro ממוקם בסמוך לקניון מרקוסול וגן החיות בוסקה גאראני. במרחק הליכה נמצא גם קניון קטאראטאס JL. הנסיעה אל מקדש בודהיסטי וגשר האחווה לוקחת פחות מ-20 דקות.

--------------------------------------------------------------------------------

Carima Hotel & Resort

Carima Hotel & Resort הוא מלון המדורג 4 כוכבים וממוקם פחות מ-20 דקות נהיגה מנמל התעופה הבינלאומי פוז דו איגואסו וממרכז העיר.

הספא של המלון מציע מבחר טיפולים מרגיעים כמו למשל עיסוי וסאונה. שרותים נוספים שהמלון מציע כוללים מרכז עסקים, חדר/י ישיבות ובריכה. בנוסף לחדרי דיונים ומגרשי טניס, יש במלון מגרש משחקים, מיני-גולף ושירותי כביסה. האורחים יכולים להנות מרשת האינטרנט ולהישאר בקשר עם משפחה וחברים גם במהלך החופשה. הצוות המקצועי יכול לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בפוז דו איגוואסו ולספק המלצות על מסעדות ובתי קפה באזור.

החדרים מאובזרים היטב על מנת להבטיח נוחות מקסימלית ומאובזרים בטלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. הם מציעים טלפון ומיני בר.

מסעדת המלון מציעה מאכלים מהמטבח הבין-לאומי ומידי בוקר מגישה ארוחת בוקר עשירה ומגוונת.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל פארק הציפורים ופחות מעשר דקות נסיעה אל גשר האחווה. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את הגן החיות בוסקה גאראני, קניון קטאראטאס JL ואצטדיון ABC. Three Borders Landmark נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. במרחק של 20 דקות נהיגה נמצאים Marco das Tres Fronteiras, אספאסו דאס אמריקס ובית החולים העירוני.

--------------------------------------------------------------------------------

Bourbon Cataratas Convention Resort

כפר הנופש מספק חווית 5 כוכבים באחד האזורים הטובים ביותר בפוז דו איגוואסו. בכפר נופש יש בריכה, מגרשי טניס וספא יום, וגם סאונה, קבלה הפועלת 24 שעות וחדר/י ישיבות.

בספא של כפר הנופש, הכולל מגוון טיפולים כמו למשל סאונה, סלון יופי ועיסוי תוכלו לחדש את הגוף והנפש. אורחי כפר הנופש מוזמנים להנות ממבחר המתקנים שהמקום מפעיל לבילוי בזמנם הפנוי, כולל טניס שולחן וביליארד. אורחים המעוניינים להתאמן במהלך שהייתם בהכפר נופש ישמחו לשמוע שבמקום פועל חדר כושר. זה מקום נהדר לחופשה עם ילדים, בין השאר תמצאו שם מועדון ילדים ובריכת ילדים. הצוות של המלון ישמח לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בפוז דו איגוואסו ובנוסף ישמח לתת המלצות למסעדות.

החדרים ממוזגים ומצויידים בטלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. החדרים מצויידים בטלפון, מיני בר וחימום מרכזי ולנוחותכם כפר הנופש מציע גם שירות חדרים. החדרים נגישים וכוללים את כל העזרים והמרחב לנוחיות האורחים בכסאות גלגלים.

בהכפר נופש תמצאו מסעדה ובר שם תוכלו להתרווח עם ארוחה טובה או קוקטייל במהלך ביקורכם.

הכפר נופש ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל אצטדיון ABC ופחות מעשר דקות נסיעה אל גשר האחווה, אספאסו דאס אמריקס ובית החולים העירוני. משרדי המכס הברזילאי נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה מכפר הנופש. נמל התעופה הבינלאומי פוז דו איגואסו ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה במכונית. קניון קטאראטאס JL וגן החיות בוסקה גאראני הם במרחק נסיעה של חמש דקות מכפר הנופש.

--------------------------------------------------------------------------------

Recanto Park Hotel

Recanto Park Hotel הינו מקום אידיאלי הן לנסיעה לצורך עסקים והן לנופש.

Recanto Park Hotel מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם סאונה, קונסיירז' וחדר/י ישיבות לשרות האורחים. האורחים יכולים לנצל את הספא של המלון, הכולל, בין השאר, חדר שיזוף ועיסוי. בין מגוון השירותים שהמלון מציע למשפחות ניתן למצוא בריכת ילדים ומגרש משחקים. הצוות הידידותי של המלון יכול לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם בפוז דו איגוואסו ובנוסף ישמח להציע המלצות למקומות בילוי.

אצטדיון ABC, משרדי המכס הברזילאי וגן החיות בוסקה גאראני נמצאים במרחק נסיעה קלה מהמלון. המרכז של פוז דו איגוואסו נמצא במרחק 20 דקות נהיגה. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את פארק מוניולו ומסגד עומר איבן אל-חטב. בית החולים העירוני, קניון מרקוסול וגשר הידידות נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מההמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

San Rafael Hotel

המלון המדורג 3 כוכבים נמצא בלב פוז דו איגוואסו, רק מספר דקות הליכה אל קניון מרקוסול. במלון יש בריכה, מגרשי טניס ואינטרנט אל- חוטי חינם, וגם בריכת ילדים, קונסיירז' וחדר/י ישיבות.

המלון פופולרי בקרב משפחות עם ילדים ויש בו מגרש משחקים. בנוסף יש בSan Rafael Hotel כספת, מרכז עסקים ומועדון כושר. בין מתקני המלון תמצאו חנות מזכרות/מתנות. גשר האחווה נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אתרים תיירותיים כמו משרדי המכס הברזילאי, בית החולים העירוני וקניון קטאראטאס JL, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לנוחות האורחים. בSan Rafael Hotel פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. נמל התעופה הבינלאומי פוז דו איגואסו ממוקם במרחק של 30 דקות נהיגה.

--------------------------------------------------------------------------------

San Martin Hotel & Resort

San Martin Hotel & Resort הינו מקום אידיאלי הן לנסיעה לצורך עסקים והן לנופש. במלון תמצאו מגרשי טניס, מסלול גולף ודלפק סיורים, וגם חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות וסאונה. במרחק שתי דקות הליכה מן המלון נמצא פארק הציפורים.

המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות ומציע מגרש משחקים ובריכת ילדים. הצוות של המלון ישמח לתת מידע ולסייע בתכנון שהייתכם בפוז דו איגוואסו ולספק מידע מקיף על האזור. גשר האחווה, קניון קטאראטאס JL ואצטדיון ABC נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מההמלון.

קניון מרקוסול, Three Borders Monument וThree Borders Landmark נמצאים במרחק נסיעה קלה מהמלון. הצוות הידידותי בעמדת הקבלה יעמוד לרשותכם וישמח לתת מענה לכל שאלה ודרישה שיעלו בזמן חופשתכם. הכנסיה לפארק הלאומי איגואסו הוא במרחק נהיגה של 10 דקות מההמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Iguassu Guest House Foz do Iguacu

בIguassu Guest House Foz do Iguacu יש בריכה והזמנת סיורים ואטרקציות, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות.

Iguassu Guest House Foz do Iguacu מציע ניקוי יבש, קונסיירז' ומרכז עסקים. לשימושכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי המלון, ואתם מוזמנים לנצל אותה ולהישאר מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם. הצוות האדיב בדוכן הקבלה זמין עבורכם וישמח לתת מענה לכל שאלה ודרישה שיעלו בזמן חופשתכם.

החדרים מציעים כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה.

הבר של Iguassu Guest House Foz do Iguacu מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. המלון מפעיל שרות חדרים 24 שעות ביממה והוא מוקף במגוון גדול של מסעדות. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר מידי יום.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל אצטדיון ABC ופחות מעשר דקות נסיעה אל משרדי המכס הברזילאי, גשר הידידות ובית החולים העירוני. מקדש בודהיסטי וגשר האחווה ממוקמים במרחק של נסיעה קלה מIguassu Guest House Foz do Iguacu. מרכז העיר וקניון מרקוסול נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה מהמלון. ונסיעה קצרה במכונית תביא אתכם לקניון קטאראטאס JL.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355865 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123763 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127454 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127424 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127381 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127351 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127037 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182164 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182026 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181396 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181482 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica