חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למציאת הדילים והמלונות הזולים והטובים ביותר מבין 80 מלונות בפורטו אלגרה, ברזיל

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון22/10/20121488 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פורטו אלגרה, ברזיל

פורטו אלגרה

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 80 מלונות בפורטו אלגרה, ברזיל עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר!

למציאת המלונות הממולצים בפורטואלגרה


למציאת המלונות הכי טובים בכל ברזיל

Umbu Hotel

המיקום המרכזי של Umbu Hotel יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות המומלצים של פורטו אלגרה כמו למשל קניון טוטאל אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. בUmbu Hotel תהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים ללילה ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

Umbu Hotel מציע שירותי כביסה, כספת ומרכז עסקים. צוות הקבלה הידידותי ישמח לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולעזור בארגון שהייתכם בפורטו אלגרה ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

אם אתם מתכננים טיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבUmbu Hotel ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. כל חדר מצוייד בכספת ומיני בר.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, תוכלו להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון. ואם תירצו לגוון, ישנו מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים בשכנות.

המלון ממוקם כ- 10 דקות נהיגה מנמל התעופה הבינלאומי סלגדו פיליו. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל האוניברסיטה הלאומית של ריו גראנדה דו סול, תיאטרון סאו פדרו וPorto Alegre Public Market וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Praca Marechal Deodoro, קניון DC ופאלאסיו פיראטיני.

--------------------------------------------------------------------------------

InterCity Premium Porto Alegre

בInterCity Premium Porto Alegre יש מרכז עסקים הפועל 24 שעות ובריכה, ובנוסף סאונה. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר פורטו אלגרה.

InterCity Premium Porto Alegre מציע שירותי כביסה, מועדון כושר וניקוי יבש. הגישה לרשת האלחוטית היא על חשבון הבית. כחלק מהשרותים של המלון, הינכם מוזמנים להשכיר מחשבים לשימוש אישי לצרכי פנאי או עבודה. אורחי המלון אשר מעוניינים להישאר אקטיביים בזמן חופשתם יכולים לנצל את חדר הכושר המאובזר והמיקצועי. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת המלצות ולסייע בתכנון שהייתכם בפורטו אלגרה ולספק מידע מקיף על האזור.

החדרים הממוזגים במלון כוללים כספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה עם מסך שטוח. החדרים חסינים לרעש וכוללים מקרר, מכונת קפה ומיני בר.

הבר של InterCity Premium Porto Alegre מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. המלון מפעיל שרות חדרים לאורך כל שעות היום והוא מוקף במבחר גדול של מסעדות. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

הInterCity Premium Porto Alegre ממוקם בסמוך לקניון פורטו דה בלאס. במרחק הליכה נמצאים גם פאלאסיו פיראטיני וPraca Marechal Deodoro. תיאטרון סאו פדרו ופארק ג'איינט נמצאים גם כן בקרבת מקום.

--------------------------------------------------------------------------------

Holiday Inn Porto Alegre

במלון תמצאו הזמנת סיורים ואטרקציות, מגרשי טניס ומועדון כושר, ובנוסף מרכז עסקים, חדרי דיונים וסלון יופי. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר פורטו אלגרה.

Holiday Inn Porto Alegre מציע ניקוי יבש, שירותי כביסה ושירותי בייביסיטר. האורחים מוזמנים להנות מרשת האינטרנט ולהישאר מעודכנים גם במהלך החופשה. צוות הקבלה הידידותי ישמח לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. Holiday Inn Porto Alegre מציע מעברים רחבים ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים.

החדרים ממוזגים וכוללים כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. כל חדר מציע גם פינת קפה ותה, מיני בר ומקרר. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

קניון DC ופארק פארופילה נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מHoliday Inn Porto Alegre. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את ההאוניברסיטה הלאומית של ריו גראנדה דו סול, פארק ג'איינט וגשר גואיבה. במרחק 10 דקות נהיגה בלבד תמצאו את קניון טוטאל, Museu de Ciencias Naturais da Fundacao Zoobotanica do Rio Grande do Sul וקאנטרי קלאב פורטו אלגרה.

--------------------------------------------------------------------------------

Tulip Inn Centro Historico Porto Alegre

בTulip Inn Centro Historico Porto Alegre תמצאו בריכה ומרכז עסקים הפועל 24 שעות, ובנוסף סאונה.

Tulip Inn Centro Historico Porto Alegre מציע קבלה הפועלת 24 שעות, חדרי דיונים וניקוי יבש. ואם חשוב לכם להישאר מעודכנים במהלך חופשתכם, ודאי תשמחו לדעת שהגישה לאינטרנט זמינה לכלל האורחים. במלון ישנן מגוון פעילויות לשעות הפנאי ובין השאר תמצאו שם מועדון כושר. לנוחיות האורחים, הTulip Inn Centro Historico Porto Alegre נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל חדר במלון כולל כספת, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו וטלוויזיית פלזמה/ LCD. החדרים מצויידים במיני בר, טלפון וכספת למחשב נייד ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. חדר האמבטיה כולל מגבות, מקלחון- גשם ומייבש שיער. הוא מציע חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות.

נמל התעופה הבינלאומי סלגדו פיליו נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. קניון בארה סול וקניון פורטו דה בלאס ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מTulip Inn Centro Historico Porto Alegre. האוניברסיטה הלאומית של ריו גראנדה דו סול, פאלאסיו פיראטיני ותיאטרון סאו פדרו נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה מהמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Mercure Apartments Porto Alegre Beverly Hills

בין אם אתם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה מהנה, Mercure Apartments Porto Alegre Beverly Hills הוא המקום המושלם עבורכם. החדרים במלון מספקים את הנוחות המירבית, ממוזגים והאינטרנט האל-חוטי הוא ללא תשלום נוסף. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר פורטו אלגרה.

Mercure Apartments Porto Alegre Beverly Hills מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף קונסיירז', סאונה וחדר/י ישיבות עבור האורחים. בנוסף יש בMercure Apartments Porto Alegre Beverly Hills ניקוי יבש, חדרי דיונים ושירותי כביסה. המלון מציע מגוון שרותים לעסקים הכוללים מטול שקפים ושירותי מזכירות. אנדרטת אסטדיו אולימפיקו, Praca Marechal Deodoro וBourbon Shopping Ipiranga נמצאים רק 20 דקות נהיגה מהמלון.

בMercure Apartments Porto Alegre Beverly Hills תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. כל חדר מציע, בין השאר מטבח מאובזר, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכבלים / לוויין. החדרים מצויידים במוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , כספת ומיני בר ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות אורחיו.

אם תעדיפו לא להרחיק בשביל ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון. ארוחת הבוקר מוגשת מידי יום והאורחים מוזמנים להנות ממנה בחדר.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אתרים תיירותיים כמו תיאטרון סאו פדרו, Porto Alegre Public Market ופאלאסיו פיראטיני, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם לכלל האורחים. נמל התעופה הבינלאומי סלגדו פיליו נמצא במרחק קצר של 20 דקות נהיגה. קניון טוטאל וUniversidade Federal do Rio Grande do Sul נמצאים 20 דקות הליכה בלבד מהמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Ornatus Palace Hotel

המיקום המרכזי של המלון יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות המומלצים של פורטו אלגרה כמו למשל Porto Alegre Public Market, Praca Marechal Deodoro והאוניברסיטה הלאומית של ריו גראנדה דו סול אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה.

המלון מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם שירותי כביסה, חדרי דיונים וכספת לנוחות האורחים. למען הנוחות המקסימלית של כלל האורחים, יש במקום אחסון מזוודות וחניה מקורה. לרשותכם, ניתן להתחבר לרשת האלחוטית בכל שטחי המלון, כך שתוכלו להיות מעודכנים גם במהלך החופשה שלכם. הצוות בעמדת הקבלה נכון לעזור בכל בקשה שתהיה לכם בזמן השהות במלון.

החדרים הממוזגים במלון כוללים כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. כל חדר מכיל גם מיני בר, טלפון ומקרר.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, תוכלו להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון. בשעות הערב, הלאונג' בר הוא המקום האידיאלי להתרווח ולהנות ממבחר המשקאות העשיר באווירה נעימה.

המלון נמצא במרחק כ-10 דקות הליכה אל תיאטרון סאו פדרו ופאלאסיו פיראטיני, בעוד קניון טוטאל ופארק פארופילה במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את האנדרטת אסטדיו אולימפיקו. ובמרחק של פחות מעשר דקות ברכב נמצא קניון פורטו דה בלאס.

--------------------------------------------------------------------------------

Sheraton Porto Alegre Hotel

במלון יש הזמנת סיורים ואטרקציות, בריכה מחוממת ומועדון כושר, ובנוסף חדר/י ישיבות, קונסיירז' וסאונה. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר פורטו אלגרה.

במידה ואתם מתכננים טיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבSheraton Porto Alegre Hotel ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. ובנוסף יש בחדרים כספת, טלוויזיית פלזמה/ LCD ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. לרשותכם חדרים ללא עישון. לנוחותכם, ניתן להתחבר לרשת האלחוטית בכל שטחי המלון, והינכם יכולים להתחבר לעולם גם במהלך החופשה שלכם אם רק תירצו בכך. כמו כן, תמצאו בחדרים מגהץ, טלפון ומיני בר.

אם תעדיפו לא להתרחק עבור ארוחה טובה, תוכלו להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון. שרות החדרים פועל 24/7 והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה.

Bourbon Shopping Country ואסטדיו ביירה-ריו נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. נמל התעופה הבינלאומי סלגדו פיליו ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה ברכב. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולעזור בארגון שהייתכם בפורטו אלגרה ולספק מידע מקיף על האזור. קניון DC, Praca Marechal Deodoro וPorto Alegre Public Market נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Novotel Porto Alegre

בין אם אתם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה נפלאה, Novotel Porto Alegre הוא המקום המושלם עבורכם. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר פורטו אלגרה.

לנוחיות האורחים, הNovotel Porto Alegre מציע חדרים ללא עישון. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שNovotel Porto Alegre מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בNovotel Porto Alegre פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. אסטדיו ביירה-ריו נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבNovotel Porto Alegre ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. כמו כן החדרים מאובזרים בכבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. החדרים מצויידים היטב על מנת לספק לכם שהייה נוחה ומכילים מגהץ, טלפון ומיני בר.

קניון DC ופארק פארופילה ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מNovotel Porto Alegre. במרחק 20 דקות נהיגה בלבד תמצאו את הBourbon Shopping Ipiranga והאוניברסיטה הלאומית של ריו גראנדה דו סול. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי סלגדו פיליו מן המלון הוא רק 20 דקות נסיעה.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Coral Tower Trade Center

לנוחיותכם, הHotel Coral Tower Trade Center מציע חדרים ללא עישון. הצוות של המלון ישמח לתת המלצות ולסייע בתכנון שהייתכם בפורטו אלגרה ולהמליץ על מסעדות מקומיות. המלון מפעיל מבחר שרותים לעסקים הכוללים חדרי דיונים ושירותי מזכירות. האורחים יכולים להנות מחיבור לאינטרנט ולהישאר מעודכנים גם במהלך החופשה. כמו כן, תמצאו בHotel Coral Tower Trade Center מרכז עסקים, חדר/י ישיבות וקבלה הפועלת 24 שעות.

בחדרים תמצאו נגן תקליטורים ובנוסף טלוויזיה עם כבלים / לוויין. כל חדר מציע, בין השאר, מיני בר, מקרר וכספת. החדרים הממוזגים כוללים טלפון. בחדר האמבטיה כולל מייבש שיער.

האורחים מוזמנים להתרווח ולהנות בבית הקפה של ההמלון.

Porto Alegre Public Market וBourbon Shopping Country ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מHotel Coral Tower Trade Center. נמל התעופה הבינלאומי סלגדו פיליו ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. הצוות המקצועי יכול להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בפורטו אלגרה ולהציע רעיונות לבתי קפה ומסעדות בעיר. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את הגשר גואיבה, קניון DC ופארק ג'איינט. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Museu de Ciencias Naturais da Fundacao Zoobotanica do Rio Grande do Sul ובמרחק של 10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל האוניברסיטה הלאומית של ריו גראנדה דו סול ופארק פארופילה.

--------------------------------------------------------------------------------

Harbor Hotel Regent Suites

המיקום המרכזי של Harbor Hotel Regent Suites יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות האטרקטיביים של פורטו אלגרה כמו למשל האוניברסיטה הלאומית של ריו גראנדה דו סול, Praca Marechal Deodoro וPorto Alegre Public Market אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. המלון מדורג 4 כוכבים וממוקם לנוחותכם קרוב לכל האתרים שמומלץ לבקר בזמן השהות בפורטו אלגרה.

Harbor Hotel Regent Suites מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מרכז עסקים הפועל 24 שעות, חדר/י ישיבות וחדרי דיונים עבור האורחים. צוות הקבלה החם והמקצועי זמין לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. השרותים כוללים בין השאר שירותי כביסה, ניקוי יבש וכספת. לנוחיות האורחים, הHarbor Hotel Regent Suites נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל חדר במלון מכיל כספת, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיית פלזמה/ LCD. בחדרים תמצאו המטבחון הכולל מקרר, פינת קפה ותה ומכונת קפה. הם מציעים מיני בר, מגהץ ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. בנוסף הינכם מוזמנים להנות מגישה אלחוטית ולהיות מעודכנים במהלך שהייתכם.

הבר של Harbor Hotel Regent Suites מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. שרות החדרים פועל 24/7 והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה.

המלון נמצא כ-10 דקות הליכה אל פאלאסיו פיראטיני, בעוד Universidade Federal do Rio Grande do Sul וקניון טוטאל במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. אנדרטת אסטדיו אולימפיקו נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי סלגדו פיליו מן המלון הינו 20 דקות ברכב.

--------------------------------------------------------------------------------

Deville Porto Alegre Aeroporto

המלון ממוקם 10 דקות נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי סלגדו פיליו, וכ- 20 דקות נסיעה ממרכז פורטו אלגרה.

Deville Porto Alegre Aeroporto מציע קונסיירז', חדר/י ישיבות ובריכה. האורחים יכולים להתאמן בחדר הכושר המאובזר. ואם תירצו להמשיך ולהתעדכן במהלך שהייתכם, ודאי תשמחו לדעת שהאינטרנט זמין לכל האורחים. אורחי המלון יכולים להנות בג'קוזי או לקבוע תור למסז'. כמו כן, תמצאו בDeville Porto Alegre Aeroporto הסעות חינם אל ומשדה התעופה, מגרשי טניס ומרכז עסקים.

כל חדר במלון מאובזר בכספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. בחדרים יש גם מיני בר, פינת קפה ותה וחדר אמבטיה פרטי. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

הבר של Deville Porto Alegre Aeroporto מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. שרות החדרים פועל בכל שעות היום והלילה והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר אטרקציות כמו גשר גואיבה, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לכלל האורחים. האוניברסיטה הלאומית של ריו גראנדה דו סול, פארק פארופילה וקניון DC נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. Porto Alegre Public Market וPraca Marechal Deodoro ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. Bourbon Shopping Country, קניון טוטאל ופארק ג'איינט נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה.

--------------------------------------------------------------------------------

Plaza Sao Rafael Hotel

המלון יושב במרכז של פורטו אלגרה ורק הליכה קצרה אל האוניברסיטה הלאומית של ריו גראנדה דו סול. במלון יש דלפק סיורים ומועדון כושר, וגם חדר/י ישיבות, סאונה וקבלה הפועלת 24 שעות.

לנוחיותכם, הPlaza Sao Rafael Hotel מציע חדרים ללא עישון. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שPlaza Sao Rafael Hotel מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בPlaza Sao Rafael Hotel פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. האורחים יכולים להירגע בספא של המלון, הכולל, בין השאר, סלון יופי, עיסוי ומספרה. קניון פורטו דה בלאס נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון.

כל חדר מצוייד במיני בר, טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי. החדרים מצויידים בטלפון ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות אורחיו. לשימושכם, הרשת האל חוטית זמינה בכל שטחי המלון, כך שתוכלו להתחבר לעולם גם במהלך החופשה שלכם אם רק תירצו בכך.

אם תעדיפו לא להתרחק בשביל ארוחה טובה, תוכלו להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון. חם ותוסס, האזור הזה ידוע בזכות הכמות והמגוון הרחב של מקומות הבילוי שהוא מציע.

--------------------------------------------------------------------------------

Quality Hotel Porto Alegre

בין אם הינכם מחפשים מלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, Quality Hotel Porto Alegre הוא המקום המושלם עבורכם. החדרים במלון נוחים וממוזגים והגישה לאינטרנט היא בחינם. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר פורטו אלגרה.

לנוחיותכם, הQuality Hotel Porto Alegre מציע חדרים ללא עישון. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שQuality Hotel Porto Alegre מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בנוסף למגרשי טניס וסאונה, יש במלון גם כספת, דוכן השכרות רכב וחדרי דיונים.

במידה ואתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבQuality Hotel Porto Alegre ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. כמו כן החדרים מכילים טלוויזיה, כספת ומיני בר. החדרים מצויידים במקרר ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות האורחים.

קניון DC ואסטדיו ביירה-ריו נמצאים במרחק של נסיעה קלה מQuality Hotel Porto Alegre. נמל התעופה הבינלאומי סלגדו פיליו ממוקם במרחק של 20 דקות נסיעה ברכב. האוניברסיטה הלאומית של ריו גראנדה דו סול, פארק פארופילה וUniversidade Federal do Rio Grande do Sul נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

--------------------------------------------------------------------------------

Swan Tower Apartments Porto Alegre

בדירות נופש תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם ומועדון כושר, ובנוסף מרכז עסקים, כספת ושירותי כביסה. המרחק למרכז העיר פורטו אלגרה הוא רק 10 דקות נסיעה.

Swan Tower Apartments Porto Alegre מציע סולריום ואחסון מזוודות. צוות הקבלה הידידותי זמין לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. אורחים המעוניינים לשמור על הכושר במהלך שהייתם בהדירות נופש ישמחו לשמוע שבמקום פועל חדר כושר. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק המלצות ולסייע בארגון שהייתכם בפורטו אלגרה ולספק מידע מקיף על האזור.

הדירות המרווחות של דירות הנופש מציעות טלוויזיית פלזמה/ LCD, טלפון וכספת.

אם תעדיפו לא להרחיק בשביל ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להנות באווירה הנעימה של מסעדת דירות הנופש. שרות החדרים זמין מסביב לשעון והצוות הידידותי ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

דירות הנופש ממוקמות במרחק חמש דקות נסיעה אל קניון טוטאל ופחות מעשר דקות נסיעה אל Bourbon Shopping Country והאוניברסיטה הלאומית של ריו גראנדה דו סול. במרחק 20 דקות נהיגה בלבד תמצאו את הPraca Marechal Deodoro, Porto Alegre Public Market וקניון DC. הנסיעה אל אנדרטת אסטדיו אולימפיקו, פאלאסיו פיראטיני וקאנטרי קלאב פורטו אלגרה לוקחת פחות מ-20 דקות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355861 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123760 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127451 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127420 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127377 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127348 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127033 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182160 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182024 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181393 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181495 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181574 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181479 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181467 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica