חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 187 מלונות המומלצים בפלוריאנופוליס, ברזיל

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון22/10/20121467 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פלוריאנופוליס, ברזיל

פלוריאנופוליס

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 187 מלונות בפלוריאנופוליס, ברזיל עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר!

כאן ניתן למצוא את המלונות הטובים ביותר בפלוריאנופוליס


פה תמצאו את המלונות הזולים ביותר בברזיל

Luisa Palace Hotel

במלון יש הזמנת סיורים ואטרקציות, מועדון כושר ובריכה, ובנוסף מכון יופי, סאונה וחדר/י ישיבות.

בין השרותים והמתקנים שיש במלון תמצאו בריכת ילדים, קבלה הפועלת 24 שעות וקונסיירז'. האורחים יכולים לנצל את חיבור לאינטרנט ולהמשיך ולהתעדכן גם במהלך החופשה. בחצר השלוה של המלון תוכלו לנוח ולהירגע. בין מתקני המלון תמצאו סלון יופי וספר. לנוחיות האורחים, הLuisa Palace Hotel נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

במידה ואתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבLuisa Palace Hotel ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. הם מציעים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. החדרים הממוזגים כוללים מקרר, טלפון ומיני בר.

הבר של Luisa Palace Hotel מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה.

נמל התעופה הבינלאומי הרקיליו לוז ממוקם במרחק קצר של 50 דקות נהיגה. Lagoinha Beach, Ingleses Dunes וחוף יוררה נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון. במרחק 20 דקות נסיעה בלבד תמצאו את הFortress of San Jose da Ponta Grossa. הPraia dos Ingleses, Ponta das Canas Beach וPraia Brava נמצאים כ- 20 דקות נהיגה.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Porto da Ilha

המיקום המרכזי של Hotel Porto da Ilha יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות המומלצים של פלוריאנופוליס כמו למשל כיכר אלפנדגה, Alvaro de Carvalho Theater וכיכר 25 בנובמבר אשר נמצאים במרחק הליכה קצרה. במלון יש הזמנת סיורים ואטרקציות ואינטרנט אל- חוטי חינם, וגם קבלה הפועלת 24 שעות, מרכז עסקים וחדרי דיונים.

Hotel Porto da Ilha מציע חדר טלוויזיה, דוכן השכרות רכב ואחסון מזוודות. אנשי עסקים יעריכו את מגוון השרותים שהמקום מספק. צוות הקבלה החם והמקצועי ישמח לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. לנוחיות האורחים, הHotel Porto da Ilha נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

החדרים הממוזגים במלון מציעים טלוויזיית פלזמה/ LCD, כספת וכבלים / לוויין. החדרים מצויידים בטלפון ומיני בר ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים.

המלון נמצא כ-10 דקות הליכה אל השוק הציבורי, Getulio Vargas Square וקתדרל מטרופויטאנה דה פלוריאנופוליס, בעוד Beiramar Shopping Center, גשר הרקיליו לוז וParque da Luz במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. נמל התעופה הבינלאומי הרקיליו לוז ממוקם במרחק קצר של 30 דקות נסיעה ברכב. האורחים ימצאו מגוון רחב של מסעדות וחנויות בקרבת מקום.

--------------------------------------------------------------------------------

Sofitel Florianopolis

Sofitel Florianopolis הינו מקום מושלם הן לנסיעה לצורך עבודה והן לנופש.

מתקני הפנאי של Sofitel Florianopolis כוללים מגרשי טניס חיצוניים ורכיבת סוסים. המלון מציע פעילויות מים אטרקטיביות ובלעדיות. לנוחות האורחים, הקבלה פתוחה מסביב לשעון. הצוות הידידותי של המלון ישמח לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם בפלוריאנופוליס ובנוסף ישמח לתת רעיונות למקומות בילוי.

משפחות המגיעות לחופשה יכולות לבלות ולהתרווח בחדרים אשר עוצבו במיוחד בשבילהן. כל חדר מציע, בין השאר, טלוויזיית פלזמה/ LCD, כבלים / לוויין וכספת. בנוסף כלולים חלוקי רחצה לנוחות מירבית. בנוסף, יש בחדרים מיני בר, נגן די וי די ומגהץ.

--------------------------------------------------------------------------------

Pousada Oceanomare

במלון תמצאו בריכה, דלפק סיורים ואינטרנט אל- חוטי חינם, וגם פעילויות מיוחדות לילדים, שירותי בייביסיטר ומרכז עסקים.

גינת המלון הינה מקום שקט ושליו, והיא מושלמת למי שרוצה לנוח ולהירגע. לרשות האורחים עומדים שירותי כביסה, המרת מט"ח ושטח פיקניק וברביקיו. הצוות של המלון ישמח לספק המלצות ולעזור בתכנון שהייתכם בפלוריאנופוליס ולספק מידע מקיף על האזור. Cachoeira do Bom Jesus Beach, Canasvieiras Beach וConceicao Lagoon View Point נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מההמלון.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון יעדים תיירותיים כמו Praia dos Ingleses, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם ללרווחת האורחים. נמל התעופה הבינלאומי הרקיליו לוז נמצא במרחק קצר של 40 דקות נהיגה. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את Morro das Aranhas (Spiders Hill). הGalheta Beach, Ingleses Dunes והמגדלור נמצאים במרחק של 20 דקות במכונית.

--------------------------------------------------------------------------------

Mercure Florianopolis Centro

המלון יושב מספר דקות הליכה אל Parque da Luz וניתן להגיע למרכז העיר בכ-10 דקות הליכה. במלון יש מרכז בריאות וספא, דלפק סיורים ובריכה מחוממת , וגם סאונה, מכון יופי וחדר/י ישיבות.

Mercure Florianopolis Centro מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מרכז עסקים, ניקוי יבש וחדרי דיונים לנוחות האורחים. החדרים במלון מספקים נוחות מירבית, ממוזגים והגישה לאינטרנט האלחוטי היא על חשבון הבית. אנשי עסקים ישמחו לשמוע שההמלון מפעיל שרות של צ'ק-אין/צ'ק-אאוט אקספרס כך שתוכלו לחסוך זמן יקר ולהתמקד בעינינכם האישיים. צוות הקבלה המקצועי של המלון ישמח לסייע לכם בכל שאלה נוספת שתעלה במהלך שהייתכם.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, לMercure Florianopolis Centro ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. החדרים מצויידים במטבח מאובזר, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכבלים / לוויין ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת האורחים. המטבחון כולל מיקרוגל, מכונת קפה ופינת קפה ומאפשר לאורחים להכין את הארוחות בעצמם.

--------------------------------------------------------------------------------

Pousada Vila Tamarindo Inn

בפונדק תמצאו בריכה, אינטרנט אל- חוטי חינם והזמנת סיורים ואטרקציות, וגם כספת, חדרי דיונים ומכונת כביסה.

גינת הפונדק הינה פינה של שקט, והיא נהדרת למי שמעוניין לנוח ולהירגע. מתקני הפונדק כוללים דוכן השכרות רכב, שטח פיקניק וברביקיו וחניה מקורה. הפונדק שמח לפתוח דלתותיו לחיות המחמד של האורחים. הצוות בעמדת הקבלה ישמח לעזור בכל בקשה שתהיה לכם בזמן השהות בפונדק. חוף יואקינה, Ponto de Vista וAvai Futebol Clube נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהפונדק.

--------------------------------------------------------------------------------

Ingleses Praia Hotel

במלון תמצאו בריכה מחוממת , מגרשי טניס ומועדון כושר, וגם חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות וסאונה.

המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות עם ילדים ומציע שירותי בייביסיטר, מגרש משחקים ובריכת ילדים. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שIngleses Praia Hotel מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בנוסף יש בIngleses Praia Hotel קונסיירז', חדרי דיונים וניקוי יבש. הצוות הידידותי בדוכן הקבלה יעמוד לרשותכם וישמח לענות לכל שאלה ודרישה שיעלו בזמן חופשתכם. Canasvieiras Beach, חוף יוררה וLagoinha Beach נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

בבית הקפה של המלון תוכלו להתרווח עם משקה חם או קר ואף להנות מארוחה קלה.

Ponta das Canas Beach וPraia Brava נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מIngleses Praia Hotel. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק מידע ולסייע בתכנון שהייתכם בפלוריאנופוליס ולהמליץ על מסעדות מקומיות. נמל התעופה הבינלאומי הרקיליו לוז נמצא במרחק של 50 דקות נסיעה. האורחים מוזמנים לנצל את רשת האינטרנט ולהישאר מעודכנים גם במהלך החופשה. המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Ingleses Dunes ופחות מעשר דקות נסיעה אל Cachoeira do Bom Jesus Beach וMorro das Aranhas.

--------------------------------------------------------------------------------

Costa Norte Ingleses Hotel

בין הינכם מעוניינים במלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה נפלאה, Costa Norte Ingleses Hotel הוא המקום האידיאלי עבורכם. ממוקם על קו החוף, המלון מציע חדרים עם טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. ספא היום של המלון מספק מבחר מסז'ים מרגיעים וטיפולי יופי.

Costa Norte Ingleses Hotel מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף חדר/י ישיבות, מכון יופי וסאונה לנוחות האורחים. לנוחיות האורחים, הCosta Norte Ingleses Hotel נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. Cachoeira do Bom Jesus Beach נמצאים רק 20 דקות נסיעה מההמלון.

לנוחיותכם, הCosta Norte Ingleses Hotel מציע חדרים ללא עישון. החדרים ממוזגים וכוללים טלפון, מקרר ומיני בר. המטבח מאובזר במקרר קטן ומיקרוגל.

האורחים מוזמנים להתרווח ולהנות בבית הקפה של ההמלון. האורחים יכולים להנות מתבשילים מהמטבח המקומי ובין-לאומי במסעדה. ניתן להנות מארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת בחדר.

Lagoinha Beach וCanasvieiras Beach ממוקמים במרחק של 20 דקות נהיגה מCosta Norte Ingleses Hotel. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את הMorro das Aranhas (Spiders Hill), Praia Brava Beach וPonta das Canas Beach. הצוות המקצועי יכול להזמין עבורכם סיורים מודרכים בפלוריאנופוליס ולספק המלצות על מסעדות ובתי קפה באזור.

--------------------------------------------------------------------------------

Majestic Palace Hotel Florianopolis

בMajestic Palace Hotel Florianopolis תמצאו מועדון כושר ובריכה, ובנוסף סאונה.

Majestic Palace Hotel Florianopolis מציע קונסיירז', מרכז עסקים וחדר/י ישיבות. ואם חשוב לכם להמשיך ולהתעדכן גם בזמן חופשתכם, ודאי תשמחו לשמוע שהגישה לאינטרנט זמינה לכל האורחים. מבין מגוון השירותים המיועדים למשפחות תמצאו שירותי בייביסיטר. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולסייע בארגון שהייתכם בפלוריאנופוליס ולספק מידע מקיף על האזור.

החדרים משקיפים על הנופים המרהיבים של הים ומציעים טלוויזיית פלזמה/ LCD, כבלים / לוויין וכספת. הם כוללים טלפון ומיני בר. בכל החדרים תמצאו חלונות פנורמיים.

הבר של Majestic Palace Hotel Florianopolis מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. המלון מפעיל שרות חדרים לאורך כל שעות היום והוא מוקף במבחר גדול של מסעדות. את ארוחת הבוקר ניתן להזמין לחדרים ולהנות ממנה בנינוחות ובפרטיות.

המלון ממוקם כ-10 דקות הליכה אל גשר הרקיליו לוז ורק 5 דקות נסיעה אל Getulio Vargas Square, קתדרל מטרופויטאנה דה פלוריאנופוליס וBeiramar Shopping Center. מרכז העיר ,כיכר אלפנדגה, השוק הציבורי וכיכר 25 בנובמבר נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה מהמלון. במרחק הליכה קצרה נמצאים גם Largo da Alfandega וRosario Steps. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי הרקיליו לוז מן המלון הוא רק 30 דקות באוטו.

--------------------------------------------------------------------------------

Apart Hotel Das Nacoes Florianopolis

במלון יש אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה והזמנת סיורים ואטרקציות, ובנוסף דוכן השכרות רכב וקבלה הפועלת 24 שעות.

במידה ואתם מתכננים טיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבApart Hotel Das Nacoes Florianopolis ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. כל חדר מצוייד בטלוויזיה וכבלים / לוויין.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר אטרקציות תיירותיות כמו חוף יוררה וCachoeira do Bom Jesus Beach, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לכלל האורחים. Ingleses Dunes וDaniela Beach נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מApart Hotel Das Nacoes Florianopolis. Praia dos Ingleses נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. הנסיעה אל Praia Brava, Ponta das Canas Beach וLagoinha Beach לוקחת פחות מ-20 דקות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355865 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123764 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127454 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127424 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127381 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127351 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127037 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182164 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182026 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181396 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181482 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica