חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 67 מלונות במאנואס, ברזיל

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון23/10/20121497 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאנואס, ברזיל

מאנואס

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 67 מלונות במאנואס, ברזיל עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר!

מלמציאת המלונות הכי שווים במאנואס


למציאת המלונות הכי זולים בכל ברזיל

Tropical Manaus

במלון תמצאו הזמנת סיורים ואטרקציות, מגרשי טניס ובריכה, וגם חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות וסאונה.

בספא של המלון, הכולל בין השאר סולריום, מספרה וסלון יופי תוכלו לחדש את הגוף והנפש. מתקני המלון כוללים מרכז עסקים, בריכת ילדים וקונסיירז'. בגינה השקטה של המלון תוכלו לנוח ולהירגע. המלון אטרקטיבי בקרב משפחות ומפעיל מועדון ילדים. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שTropical Manaus מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבTropical Manaus ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. הם כוללים כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. בכל החדרים יש מזגן, מיני בר ונגן די וי די.

בבית הקפה של המלון תוכלו לשבת בנחת עם קפה או תה ולהנות מארוחה קלה. בר המשקאות בבריכה הוא המקום האידיאלי להנות ממשקה לבחירתכם באווירה נעימה. שרות החדרים זמין ללא הפסקה והצוות הידידותי ישמח לעמוד לרשותכם תמיד.

נמל התעופה הבינלאומי אדוארדו גומז נמצא רק 30 דקות נהיגה. Mindu Park וCentro Cultural dos Povos da Amazonia ממוקמים במרחק של 20 דקות נהיגה מTropical Manaus. מרכז מאנואס נמצא במרחק 20 דקות נהיגה.

--------------------------------------------------------------------------------

Amazon Eco Park Jungle Lodge

במלון יש בריכה, חוף פרטי ודלפק סיורים, וגם קבלה הפועלת 24 שעות.

הגינה במלון הינה פינה של שקט, והיא אידיאלית עבור מי שמעוניין לנוח ולהירגע. גישה אלחוטית זמינה לכלל האורחים אשר ישמחו להמשיך ולהתעדכן גם בזמן חופשתם. המלון מציע אטרקציות מים אטרקטיביות וייחודיות. בסביבת ההמלון ישנם מספר אתרי דייג , מומלץ לכל מי שמעוניין להתרחק ולהירגע.

--------------------------------------------------------------------------------

Novotel Manaus

בין אם הינכם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה מהנה, Novotel Manaus הוא המקום האידיאלי עבורכם. במלון יש אינטרנט אל- חוטי חינם ודלפק סיורים, וגם חדר/י ישיבות, קבלה הפועלת 24 שעות ובריכת ילדים.

המלון פופולרי בקרב משפחות עם ילדים ויש בו מגרש משחקים ומשחקיה לילדים. בין השרותים שתמצאו יש חדרי דיונים, מגרשי טניס חיצוניים וניקוי יבש. בין מתקני המלון תמצאו חנות מזכרות/מתנות, ספר ועמדת עיתונים. Palacio Rio Negro Cultural Center נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

לנוחיותכם, הNovotel Manaus מציע חדרים ללא עישון. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שNovotel Manaus מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. החדרים מציעים שי מוצרי טיפוח, טלפון ומיני בר. החדרים מצויידים בכספת, טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות האורחים.

אם תעדיפו לא להתרחק בשביל ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון.

Vivaldao Stadium וCustoms House of Manaus ממוקמים במרחק של 20 דקות נהיגה מNovotel Manaus. במרחק 20 דקות נסיעה בלבד תמצאו את הIsmael Benigno Stadium, Adolpho Lisboa Market וMetropolitan Cathedral of Manaus. נמל התעופה הבינלאומי אדוארדו גומז ממוקם במרחק של 40 דקות נסיעה במכונית. במרחק הליכה של פחות מ-20 דקות נמצא Povos da Amazonia Cultural Center.

--------------------------------------------------------------------------------

Ariau Amazon Towers Hotel

Ariau Amazon Towers Hotel מציע בריכה, חדרי דיונים וגן ילדים. בין השאר, תמצאו במלון המרת מטבע זר. בשטח המלון תמצאו חנות מזכרות/מתנות. בAriau Amazon Towers Hotel פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. חובבי הדיג ישמחו לדעת שהמלון ממוקם ליד לאתרי דייג פופולרים.

מצויידים בכל מה שצריך על מנת להבטיח שהייה מוצלחת, בחדרים תמצאו מיני בר, מיטה בגודל Queen size וטלפון.

Vivaldao Stadium וMindu Park ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מAriau Amazon Towers Hotel. Manaus Air Force Base נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה במכונית. מיקום המלון אידיאלי עם יעדים תיירותיים רבים הנמצאים בקרבת מקום. Centro Cultural dos Povos da Amazonia, CIGS Zoo וIsmael Benigno Stadium ממוקמים במרחק של 10 דקות נהיגה.

--------------------------------------------------------------------------------

Lord Hotel Ltda

המלון נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל Adolpho Lisboa Market וCustoms House of Manaus. הוא נמצא לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר מאנואס.

Lord Hotel Ltda מציע חדרי דיונים, מרכז עסקים וניקוי יבש. בנוסף, המלון מציע אחסון מזוודות, שירותי כביסה ועמדת קונסיירז'. האורחים יכולים לנצל את רשת האינטרנט ולהישאר מעודכנים גם במהלך החופשה. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שLord Hotel Ltda מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

החדרים ממוזגים וכוללים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. בחדרים יש גם טלפון ומיני בר. בנוסף יש מגוון חדרים מרווחים הערוכים לאירוח משפחות.

CIGS Zoo וVivaldao Stadium נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מLord Hotel Ltda. Manaus Air Force Base ממוקם במרחק קצר של 20 דקות נסיעה ברכב. Ismael Benigno Stadium וCentro Cultural dos Povos da Amazonia נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

--------------------------------------------------------------------------------

Taj Mahal Continental Hotel

בין אם הינכם מעוניינים במלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, Taj Mahal Continental Hotel הוא המקום המושלם עבורכם. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות ברכב למרכז העיר מאנואס.

לנוחיותכם, הTaj Mahal Continental Hotel מציע חדרים ללא עישון. המלון מפעיל מבחר שרותים לעסקים הכוללים חדרי דיונים ושירותי מזכירות. הצוות בדוכן הקבלה נכון לעזור בכל בקשה שתהיה לכם בזמן השהות במלון. הצוות של המלון יכול לארגן עבוכם סיורים במהלך ביקורכם במאנואס ובנוסף ישמח להציע רעיונות למקומות בילוי.

כל חדר מצוייד בטלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. החדרים ממוזגים ומכילים מקרר, פינת קפה ומיני בר. המטבחון כולל מכונת קפה ומאפשר לאורחים שמעוניינים בכך לבשל ולהכין את הארוחות לבד.

אם תעדיפו לא להתרחק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להנות באווירה הנעימה של מסעדת המלון. האורחים יכולים להנות משרות חדרים לאורך כל היום וכל הלילה.

CIGS Zoo וVivaldao Stadium ממוקמים במרחק של נסיעה קלה מTaj Mahal Continental Hotel. המלון ממוקם כ-10 דקות הליכה אל Palacio Rio Negro Cultural Center וכעשרים דקות של הליכה אל Adolpho Lisboa Market, Metropolitan Cathedral of Manaus וCustoms House of Manaus. נמל התעופה הבינלאומי אדוארדו גומז ממוקם רק 30 דקות נהיגה. Ismael Benigno Stadium וPovos da Amazonia Cultural Center ממוקמים במרחק של 10 דקות ברכב.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel do Largo

במלון יש הזמנת סיורים ואטרקציות ואינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף צוות, אחסון מזוודות וכספת. המלון יושב במרחק צעדים ספורים מהAmazon Theatre.

החדרים מכילים כספת, טלוויזיה וכבלים / לוויין. החדרים מצויידים במיני בר ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים.

המלון נמצא כחמש דקות הליכה אל Palacio da Justica, בעוד המרחק אל Centro Cultural Palacio Rio Negro, Adolpho Lisboa Market וCustoms House of Manaus הוא כ-20 דקות הליכה. במרחק הליכה נמצא גם Port of Manaus. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את הCIGS Zoo וMindu Park. מרכז העיירה מאנואס הינו מרחק נסיעה קצרה.

--------------------------------------------------------------------------------

Saint Paul Hotel Manaus

בין אם אתם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, Saint Paul Hotel Manaus הוא המקום המושלם עבורכם. החדרים בהמלון מספקים את הנוחות המירבית, ממוזגים והחיבור האל-חוטי הוא על חשבון הבית. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר מאנואס.

לנוחיות האורחים, הSaint Paul Hotel Manaus מציע חדרים ללא עישון. לרשות האורחים עומדים סאונה, כספת ושירותי כביסה. Vivaldao Stadium נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

CIGS Zoo וMindu Park ממוקמים במרחק של נסיעה קצרה מSaint Paul Hotel Manaus. הצוות של המלון ישמח לספק המלצות ולסייע בארגון שהייתכם במאנואס ולהמליץ על מסעדות מקומיות. במרחק הליכה קצרה נמצאים גם Palacio Rio Negro Cultural Center, Adolpho Lisboa Market וCustoms House of Manaus.

--------------------------------------------------------------------------------

Razil Hotel Manaus

בRazil Hotel Manaus תהנו מחדרים ללא עישון, נקיים וריחניים המציעים כבלים / לוויין וטלוויזיה. כל חדר מציע בין השאר טלפון ומיני בר.

אם תעדיפו לא להרחיק בשביל ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הרגועה של מסעדת המלון. ארוחת בוקר מוגשת מידי בוקר ובנוסף ישנה אפשרות לקבל את הארוחה בחדר.

המלון ממוקם כ-10 דקות הליכה אל Palacio da Justica, Amazon Theatre וCustoms House of Manaus וכעשרים דקות של הליכה אל Port of Manaus וAdolpho Lisboa Market. Mindu Park וCIGS Zoo ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מRazil Hotel Manaus. Centro Cultural dos Povos da Amazonia נמצא במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

--------------------------------------------------------------------------------

Blue Tree Premium Hotel Manaus

בין אם אתם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה נפלאה, Blue Tree Premium Hotel Manaus הוא המקום המושלם עבורכם. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר מאנואס.

בBlue Tree Premium Hotel Manaus תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. בנוסף יש בBlue Tree Premium Hotel Manaus סאונה, חדר/י ישיבות וקבלה הפועלת 24 שעות. בנוסף, תמצאו במלון ניקוי יבש, שירותי כביסה וחדרי דיונים. המלון גם מספק חיבור לאינטרנט אלחוטי. Adolpho Lisboa Market, Amazon Theatre וPalacio da Justica נמצאים רק 20 דקות נהיגה מהמלון.

אם תעדיפו לא להרחיק בשביל ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון.

Customs House of Manaus וCentro Cultural Palacio Rio Negro ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מBlue Tree Premium Hotel Manaus. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק המלצות ולעזור בארגון שהייתכם במאנואס ולהמליץ על מסעדות מקומיות. נמל התעופה הבינלאומי אדוארדו גומז נמצא במרחק קצר של 30 דקות נסיעה במכונית. Port of Manaus, CIGS Zoo וPovos da Amazonia Centro Cultural נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Sleep Inn Manaus

בין אם אתם מעוניינים במלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או עבור חופשה מהנה, Sleep Inn Manaus הוא המקום הקלאסי עבורכם. החדרים בהמלון מספקים את הנוחות המירבית, ממוזגים והגישה האל-חוטית היא על חשבון הבית.

לנוחיות האורחים, הSleep Inn Manaus מציע חדרים ללא עישון. השרות לעסקים כולל חדרי דיונים. במלון תמצאו דוכן השכרות רכב וכספת. החניה בהמלון היא ללא תשלום נוסף. בנוסף, תמצאו בSleep Inn Manaus חדר/י ישיבות, ניקוי יבש ושירותי כביסה.

אם אתם מתכננים טיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבSleep Inn Manaus ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. החדרים מצויידים בכספת, מקרר וטלוויזיית פלזמה/ LCD ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות אורחיו. כל חדר מצוייד במגהץ ושימוש בטוח במחשב נייד.

הינכם מוזמנים להתרווח ולהנות בבית הקפה של המלון.

Palacio Rio Negro Cultural Center וCustoms House of Manaus נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מSleep Inn Manaus. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את הVivaldao Stadium, Metropolitan Cathedral of Manaus וIsmael Benigno Stadium. נמל התעופה הבינלאומי אדוארדו גומז נמצא במרחק קצר של 40 דקות נסיעה ברכב. הנסיעה אל Mindu Park, Port of Manaus וAdolpho Lisboa Market לוקחת פחות מ-20 דקות.

--------------------------------------------------------------------------------

Century Apart Service Hotel Manaus

Century Apart Service Hotel Manaus מציע לאורחיו מיקום אידיאלי במרכז העיר. במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה והזמנת סיורים ואטרקציות, ובנוסף מרכז עסקים, סאונה וחדרי דיונים.

Century Apart Service Hotel Manaus מציע כספת ומועדון כושר. צוות הקבלה הידידותי ישמח לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. אורחי המלון אשר אוהבים להישאר אקטיביים בזמן חופשתם יהנו מחדר הכושר המודרני והמיקצועי. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולסייע בארגון שהייתכם במאנואס ולספק מידע מקיף על האזור.

החדרים הממוזגים במלון מציעים כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. ואפשר גם להזמין חדרים ללא עישון.

Centro Cultural Palacio Rio Negro וCustoms House of Manaus נמצאים במרחק של נסיעה קלה מCentury Apart Service Hotel Manaus. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את הCentro Cultural dos Povos da Amazonia, Metropolitan Cathedral of Manaus וIsmael Benigno Stadium. Adolpho Lisboa Market נמצא רק 20 דקות נהיגה מהמלון. המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Vivaldao Stadium ופחות מעשר דקות נסיעה אל Mindu Park וCIGS Zoo.

--------------------------------------------------------------------------------

Mercure Apartments Manaus

המלון נמצא במרחק 5 דקות נסיעה ממרכז מאנואס ותעריפיו לא יקרים, זהו המקום המושלם לחופשה נהדרת וחסכונית.

Mercure Apartments Manaus מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם בריכה, סאונה וחדר/י ישיבות עבור האורחים. בנוסף לסאונה וקונסיירז', יש במלון גם מרכז בריאות וספא, מרכז עסקים הפועל 24 שעות וחדרי דיונים. מבין מגוון השירותים המיועדים למשפחות תמצאו מגרש משחקים ומשחקיה לילדים. בנוסף תוכלו לנצל את האינטרנט אלחוטי ולהישאר מעודכנים במהלך חופשתכם.

החדרים ממוזגים וכוללים כבלים / לוויין, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכספת. חדרי האמבטיה הפרטיים כוללים אמבט ספא, מקלחת ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. בין השאר, תמצאו בחדרים מיני בר, טלפון ומגהץ. החדרים נגישים וכוללים את כל העזרים והמרחב לנוחיות האורחים בכסאות גלגלים.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, תוכלו להנות באווירה הנעימה של מסעדת המלון. בערבים תוכלו להתרווח בלאונג' בר האינטימי של המלון. שרות החדרים זמין ללא הפסקה והצוות האדיב ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

נמל התעופה הבינלאומי אדוארדו גומז נמצא במרחק קצר של 30 דקות נסיעה ברכב. Adolpho Lisboa Market, Mindu Park וCustoms House of Manaus נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון. Amazon Theatre, Palacio da Justica וMetropolitan Cathedral of Manaus נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355865 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123764 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127454 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127424 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127382 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127352 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127037 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182164 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182026 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181396 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181482 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica