חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למציאת הדילים הטובים והזולים ביותר מבין 99 מלונות באל קאלאפטה, ארגנטינה

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון27/10/20122581 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אל קאלאפטה, ארגנטינה

אל קאלאפטה

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 99 מלונות באל קאלאפטה, ארגנטינה עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר!

למציאת המלונות הטובים והזולים ביותר באלקאלאפטה


למציאת המלונות הזולים ביותר בארגנטינה

La Cantera Boutique Hotel El Calafate

La Cantera Boutique Hotel El Calafate נמצא באופן אידיאלי במרכז העיר ומציע אינטרנט אל- חוטי חינם, אמבט ספא וג'קוזי.

המלון מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף ניקוי יבש, קונסיירז' ומרכז עסקים הפועל 24 שעות לשרות האורחים. בנוסף לשירותי כביסה וכספת, תמצאו במלון סולריום, אחסון מזוודות וצוות. צוות הקבלה הידידותי ישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. בנוסף יש חנות מזכרות/מתנות בתוך שטח המלון.

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבLa Cantera Boutique Hotel El Calafate ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. עם חלונות פנורמיים ומרפסות פרטיות, החדרים מציעים חדר אמבטיה פרטי, כספת וטלוויזיה. החדרים הממוזגים כוללים מיני בר, טלפון ונגן די וי די.

הבר של La Cantera Boutique Hotel El Calafate מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. ארוחת בוקר אמריקאית או מן התפריט (א לה קרט) מוגשת בכל בוקר, ניתן להזמין אותה ישירות אל החדר או ליהנות ממנה בחדר האוכל. את שאר הארוחות תוכלו לאכול באחת ממבחר המסעדות הנמצאות בקרבת תקום.

אם אתם מגיעים עם רכב, בטח תשמחו לדעת שהחניה במלון הינה ללא תשלום נוסף. Isla Solitaria נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. Nimez Lagoon, Calafate Hill והאגם הארגנטינאי נמצאים במרחק 10 דקות נסיעה ברכב.

--------------------------------------------------------------------------------

Esplendor El Calafate

Esplendor El Calafate מציע לאורחיו מיקום אידיאלי בלב העיר. במלון יש הזמנת סיורים ואטרקציות ואינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות, קונסיירז' ובריכה פנימית.

בספא של המלון, הכולל מגוון טיפולים כמו למשל טיפולי גוף ועיסוי תוכלו לחדש את הגוף והנפש. בנוסף לחדרי דיונים ומרכז עסקים, יש במלון גם ניקוי יבש, שירותי כביסה וכספת. צוות הקבלה החם והמקצועי ישמח לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. בין מתקני המלון תמצאו חנות מזכרות/מתנות. לנוחיות האורחים, הEsplendor El Calafate נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

החדרים הממוזגים במלון מציעים כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. החדרים מצויידים בטלפון, מגהץ ומיני בר ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים.

התעוררו לארוחת בוקר אמריקאית מפנקת לפני שאתם יוצאים ליום של חוויות באל קאלאפטה.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר אטרקציות תיירותיות כמו האגם הארגנטינאי וNimez Lagoon, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם לרווחת האורחים. Isla Solitaria נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. ליברטאדור אבניו נמצא כ-20 דקות הליכה מהמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Hosteria Meulen

במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם ועמדה להזמנת סיורים מודרכים, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות וקונסיירז'. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות ברכב למרכז העיר אל קאלאפטה.

גינת המלון הינה פינה של שקט, והיא נהדרת למי שרוצה לנוח ולהירגע. לנוחיות האורחים, הHosteria Meulen נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. בנוסף יש בHosteria Meulen פעילויות מיוחדות לילדים, מרכז עסקים ושירותי בייביסיטר. בHosteria Meulen פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם.

אם אתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבHosteria Meulen ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. בHosteria Meulen תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. השירות היוקרתי כולל טלוויזיה עם ערוצי סרטים איכותייים כמו כן שרות חדרים 24 שעות ומבחר מצעים וכריות.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות כמו ליברטאדור אבניו, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם לרווחת האורחים. המלון ממוקם כ-10 דקות הליכה אל האגם הארגנטינאי וכעשרים דקות של הליכה אל Nimez Lagoon. בנוסף תמצאו חנות מזכרות/מתנות וכספומט בתוך שטח המלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Design Suites Calafate

בין אם אתם מעוניינים במלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה נפלאה, Design Suites Calafate הוא המקום האידיאלי עבורכם. במלון תמצאו ספא יום, אינטרנט אל- חוטי חינם ומרכז בריאות וספא, ובנוסף סאונה, חדר/י ישיבות וקבלה הפועלת 24 שעות. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר אל קאלאפטה.

אם אתם מגיעים עם רכב, בטח תשמחו לדעת שהחניה במלון היא ללא תשלום נוסף. אורחים המעוניינים להתאמן במהלך חופשתם בהמלון ישמחו לדעת שבמקום פועל חדר כושר. הצוות המקצועי בעמדת הקבלה זמין עבורכם וישמח להקשיב ולעזור עם כל שאלה ודרישה שיעלו בזמן ביקורכם.

לנוחיותכם, חדר האמבטיה מכיל אמבטיית ספא, דרך נהדרת לפנק את הגוף בסוף היום. ובנוסף תמצאו בכל חדר מטבחון עם מכונת קפה, פינת קפה ותה ומיקרוגל וכל הדרוש להכנת ארוחות קלות בזמנכם הפנוי. הם כולם ממוזגים ומציעים כספת, מיני בר וטלוויזיה שטוחה.

--------------------------------------------------------------------------------

Hosteria Lupama El Calafate

בHosteria Lupama El Calafate יש מסלול גולף ואינטרנט אל- חוטי חינם, כמו גם קבלה הפועלת 24 שעות. המיקום בלב העיר הינו אידיאלי ויאפשר לכם ללכת ברגל למבחר של , ומקומות בילוי.

Hosteria Lupama El Calafate מציע בריכה פנימית, קונסיירז' וניקוי יבש. בHosteria Lupama El Calafate פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. צוות הקבלה החם והמקצועי זמין לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. הצוות ישמח לבוא לעזרתכם בתכנון סיורים וטיולים ולסייע בהשכרת רכב.

בחדרים תמצאו נגן די וי די כמו גם טלוויזיה עם כבלים / לוויין. הם מציעים מיני בר, מגהץ וכספת. החדרים הממוזגים כוללים טלפון וחימום מרכזי.

הבר של Hosteria Lupama El Calafate מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. המלון מפעיל שרות חדרים לאורך כל שעות היום והוא מוקף במגוון גדול של מסעדות. ארוחת הבוקר מוגשת בכל יום והאורחים מוזמנים להזמין אותה אל חדר.

במידה ואתם מגיעים עם רכב, ודאי תשמחו לדעת שהחניה במלון הינה ללא תשלום נוסף. Isla Solitaria נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון. Nimez Lagoon והאגם הארגנטינאי נמצאים במרחק 10 דקות נסיעה ברכב.

--------------------------------------------------------------------------------

Marcopolo Inn El Calafate

נמצא במרחק נסיעה של חמש דקות ממרכז אל קאלאפטה , המלון מציע חניה ואינטרנט על חוטי חינם.

Marcopolo Inn El Calafate מציע אחסון מזוודות, המרת מטבע זר ובריכת שחייה. בנוסף לחדר טלוויזיה וספריה, יש במלון שירות הזמנת כרטיסים. כחלק מהשרותים של המלון, הינכם יכולים להשכיר מחשבים לתקופת השהייה במקום. צוות הקבלה החם והמקצועי ישמח לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. הצוות המקצועי יכול לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים באל קאלאפטה ולספק המלצות על מסעדות ובתי קפה באזור.

החדרים מציעים מטבח מאובזר, טלוויזיה וכספת. בכולם תמצאו חדר אמבטיה פרטי. הוא מציע חדרים מרווחים שמאורגנים במיוחד לנוחיות משפחות.

הבר של Marcopolo Inn El Calafate מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Nimez Lagoon ופחות מעשר דקות נסיעה אל Calafate Hill והאגם הארגנטינאי. Puerto Irma Ruines נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. ליברטאדור אבניו נמצא במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Amancay Hostal

האכסניה נמצאת במרכז של אל קאלאפטה ורק הליכה קצרה אל ליברטאדור אבניו. ישנה תמורה טובה לכסף עם אינטרנט אלחוטי חינם.

Amancay Hostal מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם שירותי כביסה ואחסון מזוודות עבור האורחים. הצוות של האכסניה ישמח לספק מידע ולסייע בארגון שהייתכם באל קאלאפטה ולהמליץ על מסעדות מקומיות. גינת האכסניה הינה המקום ההאידיאלי לתפוס שלווה. Isla Solitaria נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה מההאכסניה.

אם אתם יוצאים לחופשה עם כל המשפחה, לAmancay Hostal ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. כל חדר בהאכסניה מכיל כבלים / לוויין וטלוויזיה.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון יעדים תיירותיים כמו האגם הארגנטינאי, ובנוסף תשמחו לדעת שהאכסניה מציע חניה בחינם לכלל האורחים. הצוות ישמח לעזור בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים באל קאלאפטה והוא ישמח להמליץ על מסעדות ובתי קפה באזור. מיקום האכסניה מושלם עם יעדים תיירותיים רבים הנמצאים בקרבת מקום. ההתחנה El Calafate Bus Station נמצאת במרחק 10 דקות הליכה.

--------------------------------------------------------------------------------

America del Sur Hostel El Calafate

האכסניה ממוקמת במרחק 5 דקות נסיעה במונית מלב אל קאלאפטה והמחירים שלה הוגנים, זהו המקום האידיאלי לחופשה מקסימה וחסכונית.

America del Sur Hostel El Calafate מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מכבסה, שירותי כביסה וקונסיירז' לנוחות האורחים. שירותי האכסניה כוללים המרת מטבע זר, אחסון מזוודות ומגרש משחקים. בAmerica del Sur Hostel El Calafate פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. צוות הקבלה החם והמקצועי ישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. אורחים המעוניינים באכסניה עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שAmerica del Sur Hostel El Calafate מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

במידה ואתם מתכננים חופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבAmerica del Sur Hostel El Calafate ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. הם מציעים חימום מרכזי, רצפה מחוממת וכספת. בנוסף, האינטרנט האל חוטי הוא ללא עלות.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר אתרים תיירותיים כמו Calafate Hill והאגם הארגנטינאי, ובנוסף תשמחו לדעת שהאכסניה מציעה חניה בחינם לרווחת האורחים. המרחק של נמל התעופה אל קאלאפטה מן האכסניה הינו 30 דקות באוטו.

--------------------------------------------------------------------------------

Xelena Deluxe Suites Hotel

במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה מחוממת וספא יום, וגם חדר/י ישיבות, סאונה וקבלה הפועלת 24 שעות. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר אל קאלאפטה.

בין השרותים והמתקנים שיש במלון תמצאו מרכז עסקים, קונסיירז' וחדרי דיונים. הנכם מוזמנים להנות מעיסוי מפנק או להירגע בג'קוזי של המלון. בXelena Deluxe Suites Hotel פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. צוות הקבלה הידידותי זמין לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. הצוות הידידותי של המלון ישמח לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם באל קאלאפטה ובנוסף ישמח לתת המלצות למסעדות.

חדר האמבטיה אשר בחדר הינו אלגנטי וברמת חמישה כוכבים, ומכיל מייבש שיער ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו יוקרתיים. החדרים מצויידים בכספת, טלוויזיית פלזמה/ LCD ונגן די וי די ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. בנוסף, יש בחדרים מגהץ, טלפון ומיני בר.

הבר של Xelena Deluxe Suites Hotel מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון יעדים תיירותיים כמו ליברטאדור אבניו, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לרווחת האורחים. האגם הארגנטינאי וIsla Solitaria נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מXelena Deluxe Suites Hotel. Nimez Lagoon נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה.

--------------------------------------------------------------------------------

Che Lagarto Hostel Calafate

בChe Lagarto Hostel Calafate תהנו ממיקום מרכזי וגישה קלה אל מרכזי הבידור והתיירות של אל קאלאפטה יחד עם אינטרנט אל- חוטי חינם ובריכת שחייה.

Che Lagarto Hostel Calafate מציע חדר טלוויזיה וסולריום. צוות הקבלה החם והמקצועי ישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. בנוסף, הצוות בדלפק ישמח לספק מידע על מגוון אתרי התיירות המקומיים ולהזמין עבורכם טיולי יום וסיורים.

בChe Lagarto Hostel Calafate תהנו מחדרים ללא עישון, נקיים וריחניים המצויידים במטבח מאובזר וטלוויזיית פלזמה/ LCD. בין השאר, תמצאו בחדרים חדר אמבטיה פרטי וכספת. גם בתוך החדרים מובטחת הנאה לילדים ולמבוגרים כאחד עם משחקי הוידאו שניתן להזמין דרך עמדת הקבלה.

הבר של Che Lagarto Hostel Calafate מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף ישנם מבחר מקומות בילוי במרחק הליכה קצר.

הChe Lagarto Hostel Calafate ממוקם בסמוך לליברטאדור אבניו. במרחק הליכה נמצא גם Nimez Lagoon. הנסיעה אל Isla Solitaria לוקחת פחות מ-20 דקות.

--------------------------------------------------------------------------------

Hosteria Austral

המלון יושב במרכז העיר ובמרחק 2 דקות הליכה אל ליברטאדור אבניו, המלון מציע שירות מקצועי וידידותי.

כל חדר במלון מכיל כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. באפשרותכם להזמין חדרים ללא עישון.

אתרים תירותיים רבים ופופולריים נמצאים במרחק בהליכה קצרה מהמלון. Calafate Hill, האגם הארגנטינאי וNimez Lagoon נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

--------------------------------------------------------------------------------

Edenia Punta Soberana Hotel

במלון תמצאו מועדון כושר ואינטרנט אל- חוטי חינם, וגם סאונה, קונסיירז' וקבלה הפועלת 24 שעות. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות ברכב למרכז העיר אל קאלאפטה.

לנוחיותכם ישנה חניה חינם במלון. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שEdenia Punta Soberana Hotel מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. לרשות האורחים עומדים מרכז עסקים, שירותי כביסה וסאונה. אורחים המעוניינים להתאמן במהלך חופשתם בהמלון ישמחו לשמוע שבמקום פועל חדר כושר. ליברטאדור אבניו נמצא רק 20 דקות נסיעה מהמלון.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Quijote Hotel

המלון המדורג 3 כוכבים נמצא במרכז אל קאלאפטה, רק 5 דקות הליכה אל ליברטאדור אבניו.

Quijote Hotel מציע קונסיירז', שירותי כביסה וקבלה הפועלת 24 שעות. שירותי המלון כוללים מכבסה, כספת ואחסון מזוודות. כחלק מהשרותים של המלון, הינכם יכולים להשכיר מחשבים לתקופת השהייה במקום. ואם תירצו להמשיך ולהתעדכן גם בזמן שהייתכם, ודאי תשמחו לשמוע שהגישה לאינטרנט זמינה לכל האורחים. הצוות המקצועי יכול לעזור לכם בארגון סיורים ופעילויות במהלך שהייתכם באל קאלאפטה ולספק המלצות על מסעדות ובתי קפה באזור.

כל חדר מאובזר בקפידה על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומציע כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. כל חדר מצוייד במיני בר, מגהץ ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. החדרים נגישים וכוללים את כל העזרים והמרחב לנוחיות האורחים בכסאות גלגלים.

אם תעדיפו לא להתרחק עבור ארוחה טובה, תוכלו להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון. בערבים תוכלו ליהנות ממשקה בלאונג' בר האינטימי של המלון. ארוחת בוקר מוגשת יומיום ובנוסף ישנה אופציה לקבל את הארוחה לחדר.

באזור המקיף את המלון יש מגוון של בתי קפה ומסעדות. Isla Solitaria נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Nimez Lagoon וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל האגם הארגנטינאי.

--------------------------------------------------------------------------------

Solares Del Sur

בSolares Del Sur יש מסלול גולף והזמנת סיורים ואטרקציות, כמו גם קבלה הפועלת 24 שעות. המרחק למרכז העיר אל קאלאפטה הוא רק 10 דקות נהיגה.

Solares Del Sur מציע מרכז עסקים, קונסיירז' וחדרי דיונים. בSolares Del Sur פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. צוות הקבלה החם והמקצועי זמין לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. הSolares Del Sur מאיר פנים לחיות המחמד של כלל האורחים.

בSolares Del Sur תמצאו יחידת דיור מאובזרת עם מטבח ומכבסה. בכולם תמצאו טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. בדירות תמצאו המטבחון הכולל מכונת קפה, מקרר ומיקרוגל. כל דירה כוללת פינת קפה ותה ומיני בר.

מידי בוקר מוגשת ארוחת בוקר מן התפריט (א לה קרט) ממנה תוכלו להנות בפרטיות בחדרכם או בחדר האוכל. לאחר יום מרתק של טיולים ואטרקציות תוכלו לשבת בנחת בבר של דירות הנופש עם כוסית של משקה לבחירתכם. שרות החדרים פועל 24/7 והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר בקרבת דירות הנופש תמצאו גם את Isla Solitaria והאגם הארגנטינאי. ונסיעה קצרה מדירות הנופש תביא אתכם אל Nimez Lagoon וליברטאדור אבניו.

--------------------------------------------------------------------------------

Los Sauces Casa Patagonica

ממוקם במרכז העיר, Los Sauces Casa Patagonica מאפשר גישה קלה אל למרכזי התרבות ולאטרקציות של אל קאלאפטה. במלון יש מועדון כושר, ספא יום ומסלול גולף, וגם קונסיירז', סאונה וקבלה הפועלת 24 שעות.

לנוחיות האורחים ישנה חניה חינם במלון. לנוחיותכם, הLos Sauces Casa Patagonica מציע חדרים ללא עישון. אורחי המלון יוכלו להנות משירותי בייביסיטר, בריכה פנימית וסאונה. Isla Solitaria נמצא רק 20 דקות נסיעה מהמלון.

כל חדר מצוייד בכספת, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכבלים / לוויין. כמו כן החדרים מכילים טלפון, מיני בר ופינת קפה. בחדר האמבטיה כולל מייבש שיער, אמבט ספא ומקלחת.

--------------------------------------------------------------------------------

Hosteria los Hielos

Hosteria los Hielos מציע כספת, שירותי בייביסיטר וסאונה. השרותים כוללים בין השאר ספריה והמרת מטבע זר. ואם אתם מעוניינים להמשיך ולהתעדכן במהלך שהייתכם, ודאי תשמחו לדעת שהרשת האלחוטית זמינה לכל האורחים. צוות הקבלה החם והמקצועי ישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. הצוות המקצועי יכול להזמין עבורכם סיורים מודרכים באל קאלאפטה ולספק המלצות על בתי קפה ומסעדות בעיר.

החדרים המודרניים של המלון מציעים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. כל חדר מצוייד בטלפון ומיני בר.

Calafate Hill והאגם הארגנטינאי ממוקמים במרחק של 20 דקות נהיגה מHosteria los Hielos. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את הNimez Lagoon. מרכז העיר אל קאלאפטה נמצא במרחק קצר של 10 דקות נסיעה. ליברטאדור אבניו נמצא במרחק 10 דקות נסיעה ברכב.

--------------------------------------------------------------------------------

Hosteria Kelta

המלון נמצא באופן מושלם בלב העיר ומהווה בסיס נהדר לשהייתכם באל קאלאפטה.

Hosteria Kelta מציע חדרים נוחים במחירים הוגנים, טלוויזיה ואינטרנט אל-חוטי ללא תשלום. בנוסף לסאונה וחדר/י ישיבות, תמצאו במלון קונסיירז', קבלה הפועלת 24 שעות וניקוי יבש. צוות הקבלה הידידותי זמין לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שHosteria Kelta מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

החדרים ממוזגים ומצויידים בכספת, מגהץ וכבלים / לוויין. בנוסף, יש בחדרים חימום מרכזי, חימום וטלפון.

הבר של Hosteria Kelta מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. המלון מפעיל שרות חדרים לאורך כל שעות היום והוא מוקף במגוון גדול של מסעדות.

נמל התעופה אל קאלאפטה נמצא במרחק של 40 דקות נסיעה במכונית. Calafate Hill, האגם הארגנטינאי וNimez Lagoon נמצאים במרחק 10 דקות נסיעה ברכב.

--------------------------------------------------------------------------------

Posada Nakel Yenu El Calafate

Posada Nakel Yenu El Calafate מציע שירותי בייביסיטר, כספת וקבלה הפועלת 24 שעות. בנוסף לצוות ושרות ניקוי חדרים מידי יום, יש בפונדק שטח פיקניק וברביקיו ואחסון מזוודות. בחצר השקטה של הפונדק תוכלו לשבת ולהירגע. האורחים יכולים להנות מרשת האינטרנט ולהישאר בקשר עם משפחה וחברים גם במהלך החופשה. ישנן מבחר פעילויות ספורט ימי אטרקטיביות וייחודיות.

כל חדר בפונדק מכיל חדר אמבטיה פרטי, מטבח מאובזר וכספת.

אם תעדיפו לא להתרחק עבור ארוחה טובה, תוכלו להתרווח באווירה הרגועה של מסעדת הפונדק. ואם תירצו לנסות טעמים חדשים, ישנו מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים באזור.

הפונדק ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Nimez Lagoon ופחות מעשר דקות נסיעה אל Calafate Hill והאגם הארגנטינאי. מרכז העיר אל קאלאפטה נמצא במרחק 20 דקות הליכה מהפונדק. ליברטאדור אבניו ממוקם במרחק הליכה קצרה של 10 דקות מהפונדק.

--------------------------------------------------------------------------------

Alto Calafate Hotel Patagonico El Calafate

בין אם אתם מחפשים מלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, Alto Calafate Hotel Patagonico El Calafate הוא המקום המושלם עבורכם. החדרים במלון מסודרים היטב וממוזגים והגישה לאינטרנט היא בחינם. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר אל קאלאפטה.

בAlto Calafate Hotel Patagonico El Calafate תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. בנוסף יש בAlto Calafate Hotel Patagonico El Calafate סאונה, מכון יופי וחדר/י ישיבות. הספא של המלון מציע מגוון טיפולים מענגים כמו למשל ג'קוזי, טיפולי גוף ועיסוי. בנוסף, עומדים לרשות האורחים ספא יום, קבלה הפועלת 24 שעות ומרכז בריאות וספא.

בבר של המלון תוכלו להתרווח עם כוסית ולהנות מאווירה נעימה. שרות החדרים זמין מסביב לשעון והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון יעדים תיירותיים כמו האגם הארגנטינאי, Nimez Lagoon וליברטאדור אבניו, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם לכלל האורחים. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שAlto Calafate Hotel Patagonico El Calafate מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. הצוות הידידותי בדוכן ההזמנות ישמח לעזור בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים באל קאלאפטה.

--------------------------------------------------------------------------------

Hosteria Glaciares de la Patagonia

המלון ממוקם במרחק נסיעה קצרה ממרכז אל קאלאפטה ותעריפיו אטרקטיביים, זהו המקום האידיאלי לחופשה מקסימה וחסכונית.

Hosteria Glaciares de la Patagonia מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם קונסיירז', מרכז עסקים ושירותי כביסה לנוחות האורחים. בנוסף להמרת מטבע זר וכספת, יש במלון גם אחסון מזוודות וחדר טלוויזיה. האורחים יכולים להנות מרשת האינטרנט ולהמשיך ולהתעדכן גם במהלך החופשה. צוות הקבלה החם והמקצועי ישמח לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. הגינה היא המקום האידיאלי למנוחה בסופו של יום עמוס.

החדרים ממוזגים ומכילים טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. החדרים מצויידים בטלפון ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר יעדים תיירותיים כמו האגם הארגנטינאי וCalafate Hill, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לרווחת האורחים. Puerto Irma Ruines נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. Nimez Lagoon נמצא גם כן בקרבת מקום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355860 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123760 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127451 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127419 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127377 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127348 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127033 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182160 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182024 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181393 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181495 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181574 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181478 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181466 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica