חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למציאת הדילים הטובים והזולים ביותר מבין 161 מלונות המומלצים בסן מרטין (מנדוזה)

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון27/10/20127432 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סן מרטין (מנדוזה), ארגנטינה

סן מרטין (מנדוזה)

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 161 מלונות בסן מרטין (מנדוזה), ארגנטינה עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר!

למציאת המלונות הכי זולים בסןמרטין (מנדוזה)


למציאת המלונות הכי זולים בכל ארגנטינה

The Modern Hotel Mendoza

בThe Modern Hotel Mendoza תמצאו ג'קוזי ובריכה מחוממת , כמו גם מכון יופי. ממוקם בסמוך למרכז העיר מנדוזה, המלון נמצא במרחק של הליכה קצרה אל Acuario Municipal de Mendoza.

The Modern Hotel Mendoza מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חדר/י ישיבות, קונסיירז' וסאונה לנוחות האורחים. אורחי המלון אשר אוהבים להישאר אקטיביים בזמן חופשתם יהנו מחדר הכושר המאובזר והמיקצועי. המלון מציע מגוון אפשרויות להירגע ולהתפנק כמו למשל עיסויים וסאונה. לנוחיות האורחים, הThe Modern Hotel Mendoza נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

The Modern Hotel Mendoza מציע חדרים מרוהטים מקפידה, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אל חוטי על חשבון הבית. כמו כן החדרים מאובזרים בחדר אמבטיה פרטי, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכספת. בנוסף, תמצאו בחדרים מקרר, טלפון ומיני בר.

הבר של The Modern Hotel Mendoza מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. ומידי בוקר הינכם מוזמנים להנות מארוחת בוקר אמריקאית מפנקת. ואת שאר הארוחות תוכלו לאכול באחת ממבחר המסעדות אשר נמצאות בקרבת מקום.

אם אתם מגיעים עם רכב, בטח תשמחו לדעת שהחניה במלון היא ללא תשלום נוסף. General San Martin Park וPlaza Espana נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מThe Modern Hotel Mendoza. Museo Historico General San Martin, Plaza Independencia וFoundation Area Museum נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה בלבד מהמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Aconcagua Hotel Mendoza

המלון ממוקם בליבה של מנדוזה ורק 10 דקות הליכה אל Plaza Independencia. במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, מרכז עסקים הפועל 24 שעות ובריכה, ובנוסף סאונה, חדר/י ישיבות ומכון יופי. המלון מציע ספא יום וחדרים נוחים עם מיני בר ומצעים בגודל קינג.

Aconcagua Hotel Mendoza מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף שירותי בייביסיטר, חדרי דיונים וניקוי יבש לשרות האורחים. במלון ישנן מגוון פעילויות לשעות הפנאי ובין השאר תמצאו שם מועדון כושר. בספא של המלון, הכולל בין השאר טיפולי פנים, טיפולי גוף ועיסוי תוכלו לחדש את הגוף והנפש. לנוחיות האורחים, הAconcagua Hotel Mendoza נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל חדר במלון כולל כספת, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין. החדרים מצויידים בטלפון וחימום ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. בנוסף יש מספר חדרים מרווחים המיועדים לשהיה של משפחות.

הבר של Aconcagua Hotel Mendoza מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. ארוחת בוקר מן התפריט (א לה קרט) מוגשת.

מתוך מגוון אתרי התיירות אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Plaza Espana, Foundation Area Museum וCerro de la Gloria. Estadio Malvinas Argentinas נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. Acuario Municipal de Mendoza, General San Martin Park וMuseo Historico General San Martin נמצאים במרחק 10 דקות נסיעה ברכב.

--------------------------------------------------------------------------------

Dakar Suites

המלון ממוקם במרחק מספר דקות נסיעה מלב מנדוזה ומחיריו הוגנים, זהו המקום המושלם לחופשה נהדרת וחסכונית. המלון מציע איטרנט אלחוטי בחינם, מועדון כושר ובריכה לשמחת האורחים המעוניינים לשמור כושר, ורק עשר דקות הליכה אל Museo Historico General San Martin.

Dakar Suites מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף חדר/י ישיבות, קונסיירז' וסאונה עבור האורחים. השרותים כוללים בין השאר חדרי דיונים, מרכז עסקים ושירותי בייביסיטר. המלון מציע מגוון אפשרויות למנוחה ולחידוש כוחות כמו למשל עיסויים וסאונה טורקית. יש גם ציוד לגריל ואזור לפיקניק להנאת האורחים. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שDakar Suites מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

במידה ואתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבDakar Suites ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד למשפחות עם ילדים. החדרים מצויידים בכספת, טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. כל חדר כולל מיני בר ומקרר.

הבר של Dakar Suites מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. ניתן להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

המלון נמצא כחמש דקות הליכה אל Acuario Municipal de Mendoza, בעוד המרחק אל Plaza Independencia, Plaza San Martin וFoundation Area Museum הוא כ-20 דקות הליכה. Plaza Espana וGeneral San Martin Park ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מDakar Suites. Estadio Malvinas Argentinas וCerro de la Gloria נמצאים כ-20 דקות נסיעה מהמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Internacional Mendoza

Hotel Internacional Mendoza נמצא לנוחותכם במרכז העיר ומציע אינטרנט אל- חוטי חינם ובריכה.

הספא של המלון מציע מגוון טיפולים מענגים בינהם סולריום ועיסוי. בנוסף, המלון מציע חדר/י ישיבות, מרכז עסקים וקונסיירז'. צוות הקבלה הידידותי זמין לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. אנשי עסקים יעריכו את מגוון השרותים שהמקום מספק. שרותי המלון כוללים ניקוי יבש, מכונת כביסה ושירותי כביסה.

החדרים הממוזגים במלון מכילים חדר אמבטיה פרטי, כספת וטלוויזיית פלזמה/ LCD. כל חדר מציע בין השאר טלפון, מיני בר ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו.

Cerro de la Gloria וPlaza Espana ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מHotel Internacional Mendoza. נמל התעופה הבינלאומי המושל פרנסיסקו גבריאלי נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה במכונית. Museo Historico General San Martin, Estadio Bautista Gargantini וIndependiente Rivadavia הם במרחק נסיעה של חמש דקות מהמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Exclusive Apart Hotel Mendoza

במיקום מרכזי, Exclusive Apart Hotel Mendoza מאפשר גישה קלה אל מרכזי הבידור והתיירות של מנדוזה ומציע אינטרנט אל- חוטי חינם והזמנת סיורים ואטרקציות.

במלון יש שירותי כביסה, אחסון מזוודות וניקוי יבש. שירותי המלון כוללים שירות הזמנת כרטיסים, שרות הכנת החדר לשינה וחניה מקורה. הצוות בדוכן הקבלה יעזור בשמחה בכל בקשה שתעלה בליבכם בזמן השהות במלון.

החדרים מציעים פינת קפה ותה, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו וטלוויזיה. בנוסף, הם מכילים טלפון, מיני בר ומקרר. בחדרים תמצאו המטבחון הכולל מיקרוגל. חדרי האמבטיה עוצבו בקפידה על מנת לספק את כל הנוחות הדרושה וכוללים בין השאר חלוקי רחצה, מקלחון- גשם ומייבש שיער.

מתוך מבחר המקומות המעניינים אשר בקרבת המלון תמצאו גם את Cerro de la Gloria וPlaza Espana. Acuario Municipal de Mendoza, Estadio Malvinas Argentinas וEstadio Bautista Gargantini נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Provincial Mendoza

במרכז העיר, Hotel Provincial Mendoza מציע גישה קלה אל מרכז הקניות, התרבות והתיירות של מנדוזה.

Hotel Provincial Mendoza מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם בריכה, שירותי כביסה וסאונה לנוחות האורחים. האורחים יכולים לנצל את רשת האינטרנט ולהמשיך ולהתעדכן גם במהלך החופשה. אורחים המעוניינים לעשות כושר במהלך שהייתם בהמלון ישמחו לדעת שבמקום פועל חדר כושר.

כל חדר במלון מאובזר בכבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. החדרים מצויידים בחימום, טלפון וחימום מרכזי ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל Estadio Bautista Gargantini ופחות מעשר דקות נסיעה אל Estadio Malvinas Argentinas, Acuario Municipal de Mendoza וUniversity of Mendoza. זה 10 דקות נסיעה אל General San Martin Park. במרחק של 20 דקות נהיגה נמצאים Plaza Espana וCerro de la Gloria.

--------------------------------------------------------------------------------

Diplomatic Park Suites

עם מיקום נוח בלב העיר, Diplomatic Park Suites מציע חדרים עם נוף פנורמי של ההרים והעיר. המלון מציע ספא יום וחדרים נוחים עם מיני בר, אינטרנט אל- חוטי חינם וערוצי לווין.

Diplomatic Park Suites מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף סאונה, בריכה ומסלול גולף עבור האורחים. בנוסף לחדר/י ישיבות וקונסיירז', תמצאו במלון חדרי דיונים, מרכז עסקים הפועל 24 שעות ושירותי בייביסיטר. בDiplomatic Park Suites פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שDiplomatic Park Suites מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

החדרים המרווחים של המלון מציעים כספת, טלפון וטלוויזיית פלזמה/ LCD. החדרים מצויידים בוילונות אטומים לאור, כספת למחשב נייד וחימום ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. חדר האמבטיה מכיל חלוקי רחצה, מראת איפור מוארת ומייבש שיער. בחדר האמבטיה העשוי שייש תמצאו מקלחון- גשם רב עצמה.

הבר של Diplomatic Park Suites מציע מבחר רחב של משקאות איכותיים ובמסעדה האינטימית תהנו מתפריט צרפתי ומקומי. ואם תעדיפו לסעוד מחוץ למלון, תוכלו לבחור מתוך מבחר המסעדות הגדול שבאזור.

נמל התעופה הבינלאומי המושל פרנסיסקו גבריאלי נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. Cerro de la Gloria וPlaza Espana נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל University of Mendoza, Estadio Bautista Gargantini וIndependiente Rivadavia וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל Acuario Municipal de Mendoza, Estadio Malvinas Argentinas וMuseo Historico General San Martin.

--------------------------------------------------------------------------------

Soltigua Apart

המלון ממוקם במרחק 5 דקות נסיעה מלב מנדוזה ותעריפיו לא יקרים, זהו המקום האידיאלי לחופשה נפלאה וחסכונית. במלון יש אינטרנט אל- חוטי חינם, הזמנת סיורים ואטרקציות ובריכה, ובנוסף קונסיירז', קבלה הפועלת 24 שעות וחדר/י ישיבות.

הגינה במלון הינה פינה של שקט, והיא אידיאלית למי שרוצה לנוח ולהירגע. בנוסף לניקוי יבש וחדרי דיונים, תמצאו במלון גם שירותי כביסה, סולריום וכספת. האורחים יכולים להנות מהאוויר הצח בטראסה או ללגום כוסית בבר. צוות הקבלה המקצועי של המלון ישמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה נוספת שתעלה במהלך שהייתכם.

לכל החדרים של המלון יש מיטות גדולות (King Size) וחדר אמבטיה פרטי עם מראת איפור מוארת, מקלחת ומייבש שיער. המטבחון כולל מיקרוגל ומקרר ומאפשר לאורחים שמעוניינים בכך לבשל ולהכין את הארוחות לבד. בכל החדרים יש מיזוג אוויר, כבלים / לוויין וטלוויזיה.

המלון ממוקם במרחק חמש דקות נסיעה אל General San Martin Park ופחות מעשר דקות נסיעה אל Foundation Area Museum, Museo Historico General San Martin וAcuario Municipal de Mendoza. במרחק 20 דקות נסיעה בלבד תמצאו את הCerro de la Gloria וPlaza Espana. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי המושל פרנסיסקו גבריאלי מן המלון הינו 20 דקות ברכב.

--------------------------------------------------------------------------------

Sol Andino Hotel

נמצא בלב העיר ורק 5 דקות הליכה לMuseo Historico General San Martin, המלון מציע שרות נוח, נעים ומיקצועי. בSol Andino Hotel תהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים לחדר ואינטרנט אל-חוטי על חשבון הבית.

Sol Andino Hotel מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף קונסיירז', שירותי כביסה וכספת עבור האורחים. בנוסף לאחסון מזוודות והמרת מטבע זר, תמצאו במלון גם דוכן השכרות רכב וחנייה מאובטחת. צוות הקבלה החם והמקצועי ישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. הצוות המקצועי יכול להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם במנדוזה ולהמליץ על מסעדות ובתי קפה באזור.

במידה ואתם מתכננים חופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבSol Andino Hotel ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. כל החדרים ממוזגים וכוללים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. בנוסף תמצאו טלפון ומיני בר.

אם תעדיפו לא להתרחק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להנות באווירה הנעימה של מסעדת המלון. ובנוסף יש מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים בשכנות. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.

המלון נמצא כחמש דקות הליכה אל Plaza San Martin, בעוד המרחק אל Foundation Area Museum, Acuario Municipal de Mendoza וPlaza Independencia הוא כ-20 דקות הליכה. במרחק 20 דקות נסיעה תמצאו את הPlaza Espana, General San Martin Park וCerro de la Gloria. במלון צוות דובר מגוון שפות אשר יבטיח שחופשתכם תהיה נינוחה וללא דאגות.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Carollo

נמצא במיקום מרכזי, Hotel Carollo מספק גישה קלה אל מוקדי הקניות, התרבות והתיירות של מנדוזה ומציע אינטרנט אל- חוטי חינם, בריכה ומרכז עסקים הפועל 24 שעות.

Hotel Carollo מציע חדר/י ישיבות, הסעות חינם אל ומשדה התעופה וקונסיירז'. במלון תמצאו שירותי כביסה, חדרי דיונים וניקוי יבש. האורחים יכולים לשבת בנחת ולהירגע בגינה השקטה של המלון. צוות הקבלה הידידותי ישמח לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שHotel Carollo מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

בHotel Carollo תהנו מחדרים ללא עישון, נקיים וריחניים המציעים כספת וטלוויזיה. החדרים מצויידים במגהץ, מאוורר תקרה וטלפון ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לנוחות אורחיו.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר יעדים תיירותיים כמו Acuario Municipal de Mendoza, Estadio Malvinas Argentinas וEstadio Bautista Gargantini, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לרווחת האורחים. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את הCerro de la Gloria וPlaza Espana. הצוות הידידותי יכול לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים במנדוזה ולספק המלצות על מסעדות ובתי קפה באזור. University of Mendoza, Independiente Rivadavia וGeneral San Martin Park נמצאים במרחק 10 דקות נסיעה.

--------------------------------------------------------------------------------

Argentino Hotel

המלון המדורג 3 כוכבים ממוקם במרכז מנדוזה, רק מספר דקות הליכה אל Plaza Independencia.

Argentino Hotel מציע קונסיירז', מרכז עסקים ובריכה. בנוסף, המלון מציע שירותי כביסה, המרת מטבע זר וניקוי יבש. בגינה השלוה של המלון תוכלו לנוח ולהירגע. הצוות הידידותי יכול להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם במנדוזה ולספק המלצות על בתי קפה ומסעדות בעיר.

החדרים מכילים כספת, מיני בר וטלוויזיה. בנוסף, תמצאו בחדרים מקרר קטן, טלפון ומקרר. חדר האמבטיה מכיל מייבש שיער, מוצרי טיפוח מפנקים ומקלחת. ישנה גם גישה אלחוטית ללא עלות.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הרגועה של מסעדת המלון. ואם תירצו לגוון, ישנו מבחר רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים באזור. את ארוחת הבוקר ניתן להזמין לחדרים ולהנות ממנה בנינוחות ובפרטיות.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מבחר אטרקציות כמו Estadio Malvinas Argentinas, General San Martin Park וFoundation Area Museum, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם לרווחת האורחים. Plaza Espana וCerro de la Gloria ממוקמים במרחק של 20 דקות נהיגה מArgentino Hotel. במרחק 20 דקות הליכה נמצאים Acuario Municipal de Mendoza וMuseo Historico General San Martin.

--------------------------------------------------------------------------------

Huentala Hotel Boutique

נמצא במיקום מרכזי, Huentala Hotel Boutique מאפשר גישה קלה אל מרכזי הבידור והתיירות של מנדוזה ומציע מרכז עסקים הפועל 24 שעות, בריכה ואינטרנט אל- חוטי חינם. במלון תמצאו מרכז בריאות וספא, מועדון כושר והזמנת סיורים ואטרקציות, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות וסאונה.

המלון אטרקטיבי במיוחד עבור משפחות עם ילדים ויש בו שירותי בייביסיטר. בנוסף לקונסיירז' וניקוי יבש, תמצאו במלון כספת, מכבסה ושירותי כביסה. אנשי עסקים יעריכו את מגוון השרותים שהמקום מספק. בנוסף יש חנות מזכרות/מתנות וכספומט בתוך שטח המלון.

כל חדר מצוייד היטב על מנת לאפשר לכם את הנוחות המירבית ומכיל פינת קפה ותה, כספת וטלוויזיה. החדרים מצויידים במיני בר, מקרר וטלפון ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. החדרים נגישים וכוללים את כל העזרים והמרחב לנוחיות האורחים בכסאות גלגלים.

המלון נמצא במרחק כ-10 דקות הליכה אל Plaza Independencia וPlaza San Martin, בעוד Museo Historico General San Martin וAcuario Municipal de Mendoza במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. General San Martin Park וPlaza Espana ממוקמים במרחק של 20 דקות נסיעה מHuentala Hotel Boutique. במרחק של 20 דקות נהיגה נמצאים Cerro de la Gloria וEstadio Malvinas Argentinas.

--------------------------------------------------------------------------------

Modigliani Art and Design Suites Mendoza

Modigliani Art and Design Suites Mendoza נמצא בלב העיר ורק 10 דקות הליכה אל Plaza Independencia וPlaza San Martin. בModigliani Art and Design Suites Mendoza תהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם מחירים נמוכים לחדר ואינטרנט אל-חוטי בחינם.

Modigliani Art and Design Suites Mendoza מציע שירותי בייביסיטר, קונסיירז' ואחסון מזוודות. שירותי דירות הנופש כוללים שירות הזמנת כרטיסים ושרות הכנת החדר לשינה. בModigliani Art and Design Suites Mendoza פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. לרשות האורחים עומדים שרות שאטל הסעות לשדה התעופה ודוכן של מכירת הכרטיסים.

מצויידות בכל מה שצריך על מנת להבטיח שהייה מהנה, בדירות תמצאו כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיית פלזמה/ LCD. הדירות מצויידות היטב על מנת להבטיח שהייה נוחה במיוחד ומציעות פינת קפה ותה, נגן די וי די ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. המטבחון כולל מיקרוגל ומקרר ומאפשר לאורחים שמעוניינים בכך לבשל ולהכין את הארוחות לבד.

Plaza Espana וGeneral San Martin Park ממוקמים במרחק של נסיעה קלה מModigliani Art and Design Suites Mendoza. Estadio Malvinas Argentinas וCerro de la Gloria נמצאים רק 20 דקות נהיגה מדירות הנופש. הModigliani Art and Design Suites Mendoza נמצא במרחק של כ- 20 דקות הליכה אל Acuario Municipal de Mendoza וMuseo Historico General San Martin.

--------------------------------------------------------------------------------

Malbec Hostel Central Mendoza

Malbec Hostel Central Mendoza נמצא בלב העיר ורק 10 דקות הליכה אל Acuario Municipal de Mendoza, Museo Historico General San Martin וPlaza Independencia.

Malbec Hostel Central Mendoza מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף בריכה, קונסיירז' ושירותי בייביסיטר עבור האורחים. בנוסף להמרת מטבע זר וכספת, תמצאו באכסניה גם אחסון מזוודות. ואם אתם מעוניינים להישאר מעודכנים במהלך חופשתכם, ודאי תשמחו לשמוע שהגישה האלחוטית זמינה לכלל האורחים. צוות הקבלה החם והמקצועי זמין לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. הMalbec Hostel Central Mendoza מאיר פנים לחיות המחמד של כלל האורחים.

במידה ואתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבMalbec Hostel Central Mendoza ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. כל חדר מצוייד במגהץ וכספת. בכל החדרים תמצאו תקרה גבוהה.

הבר של Malbec Hostel Central Mendoza מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף ישנם מגוון מקומות בילוי בקרבת מקום.

מתוך מבחר האטרקציות אשר בקרבת האכסניה תמצאו גם את General San Martin Park, Plaza Espana וCerro de la Gloria. במרחק 20 דקות נסיעה בלבד תמצאו את הEstadio Malvinas Argentinas. המרחק מנמל התעופה הבינלאומי המושל פרנסיסקו גבריאלי הינו 20 דקות נסיעה.

--------------------------------------------------------------------------------

Dot Suites Mendoza

נמצא במיקום מרכזי, המלון מספק גישה קלה אל מוקדי הקניות, התרבות והתיירות של מנדוזה ומציע אינטרנט אל- חוטי חינם והזמנת סיורים ואטרקציות.

Dot Suites Mendoza מציע אחסון מזוודות, חניה מקורה ושירותי כביסה. בנוסף, המלון מציע שרות הכנת החדר לשינה ושירות הזמנת כרטיסים. בDot Suites Mendoza פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. צוות הקבלה הידידותי ישמח לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולסייע בתכנון שהייתכם במנדוזה ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

החדרים ממוזגים וכוללים טלוויזיית פלזמה/ LCD, כבלים / לוויין וכספת. כמו כן החדרים מאובזרים במוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , פינת קפה ותה ונגן די וי די. בחדרים תמצאו המטבחון הכולל מקרר ומיקרוגל.

מתוך מגוון המקומות המעניינים אשר ליד המלון תמצאו גם את Estadio Malvinas Argentinas, Plaza Espana וCerro de la Gloria. במרחק 20 דקות נהיגה תמצאו את הGeneral San Martin Park. ובמרחק של פחות מעשר דקות ברכב נמצאים University of Mendoza, Estadio Bautista Gargantini וIndependiente Rivadavia.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Cordon del Plata

המיקום המרכזי של Hotel Cordon del Plata יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות האטרקטיביים של מנדוזה כמו למשל Plaza Independencia וMuseo Historico General San Martin אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. בHotel Cordon del Plata תהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם מחירים נמוכים לחדר ואינטרנט אל-חוטי על חשבון הבית.

Hotel Cordon del Plata מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף חדרי דיונים, ניקוי יבש וקונסיירז' עבור האורחים. בנוסף לכספת והמרת מטבע זר, תמצאו במלון גם חניה מקורה. צוות הקבלה הידידותי זמין לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. הצוות הידידותי ישמח להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם במנדוזה ולהציע רעיונות לבתי קפה ומסעדות בעיר.

החדרים הממוזגים במלון מציעים טלוויזיית פלזמה/ LCD, כבלים / לוויין וכספת. החדרים מצויידים במיני בר, טלפון וחימום ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים.

התחילו את היום עם ארוחת בוקר אמריקאית עשירה לפני שאתם יוצאים ליום של חוויות במנדוזה. בנוסף תמצאו מגוון מקומות בילוי במרחק הליכה קצר.

המלון נמצא במרחק של חמש דקות הליכה אל Plaza San Martin, בעוד המרחק אל Foundation Area Museum וAcuario Municipal de Mendoza הוא כ-20 דקות הליכה. במרחק 20 דקות נהיגה בלבד תמצאו את הPlaza Espana, General San Martin Park וCerro de la Gloria. הEstadio Malvinas Argentinas נמצא במרחק של 20 דקות במכונית.

--------------------------------------------------------------------------------

Ibis Hotel Mendoza

Ibis Hotel Mendoza מציע חדרי דיונים, חדר/י ישיבות וכספת. לאורחים המבקשים לעדכן ולהישאר מעודכנים יש גישה אלחוטית בחינם. בין השאר, תמצאו במלון חניה מקורה. צוות הקבלה המקצועי של המלון ישמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה נוספת שתעלה במהלך שהייתכם.

בIbis Hotel Mendoza תהנו מחדרים ללא עישון, נקיים וריחניים המצויידים בטלוויזיה וכספת. בחדרים יש גם ערוצי לווין וטלפון.

Museo Historico General San Martin וEstadio Bautista Gargantini ממוקמים במרחק של נסיעה קלה מIbis Hotel Mendoza. University of Mendoza, Acuario Municipal de Mendoza וIndependiente Rivadavia נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. מרכז העיר מנדוזה נמצא רק 20 דקות נהיגה. נמל התעופה הבינלאומי המושל פרנסיסקו גבריאלי ממוקם במרחק של 20 דקות נהיגה. הPlaza San Martin, Plaza Independencia וFoundation Area Museum נמצאים כ- 20 דקות ברכב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355865 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123764 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127454 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127424 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127382 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127352 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127037 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182164 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182027 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181396 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181482 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica