חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למציאת הדילים הטובים והזולים ביותר מבין 218 מלונות מומלצים בלה פלאטה, ארגנטינה

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון27/10/20122017 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לה פלאטה, ארגנטינה

לה פלאטה

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 218 מלונות בלה פלאטה, ארגנטינה עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר!

למציאת המלונות בכי זולים בלהפלאטה


למציאת המלונות הכי זולים בכל ארגנטינה

Axel Hotel Buenos Aires

המלון יושב בלב בואנוס איירס ורק 10 דקות הליכה מArgentine University of Enterprise ופלאזה דה מאיו. ספא היום של המלון מספק מבחר מסז'ים מרגיעים וטיפולי יופי. במלון תמצאו סאונה טורקית, מועדון כושר ומרכז בריאות וספא, וגם חדר/י ישיבות, סאונה וקונסיירז'.

Axel Hotel Buenos Aires מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף סאונה, מכון יופי ובריכה עבור האורחים. החדרים במלון מסודרים היטב וממוזגים והאינטרנט האלחוטי הינו על חשבון הבית. הצוות הידידותי של המלון יכול לארגן עבוכם סיורים במהלך ביקורכם בבואנוס איירס ובנוסף ישמח לתת המלצות למסעדות.

בכל החדרים תמצאו חדר אמבטיה פרטי הכולל חלוק רחצה ומוצרי אמבט. החדרים מכילים מטבח המצוייד במקרר קטן ומקרר. כל חדר מכיל טלוויזיה שטוחה וכבלים / לוויין.

בבר של ההמלון תוכלו להתרווח עם משקה ולהנות מחברה טובה. לאורחים יש אפשרות להנות משרות חדרים לאורך כל היום וכל הלילה. האורחים ימצאו מגוון בתי קפה ומסעדות בסביבה.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Mansion Dandi Royal

בHotel Mansion Dandi Royal תמצאו מסלול גולף, בריכה, ובנוסף חדר/י ישיבות. המלון מדורג 4 כוכבים ונמצא במרחק חמש דקות הליכה אל התחנה Independencia Metro Station.

בין השרותים והמתקנים שיש בHotel Mansion Dandi Royal תמצאו מרכז עסקים הפועל 24 שעות, חדרי דיונים וקבלה הפועלת 24 שעות. יש גם ציוד לברביקיו ואזור לפיקניק להנאת האורחים. הינכם מוזמנים להתפנק וליהנות במתקני הספא והבריאות אשר כוללים בין השאר ג'קוזי וסולריום. המקום מספק אינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

אם אתם מתכננים טיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבHotel Mansion Dandi Royal ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. החדרים מצויידים בכספת, מיני בר וטלוויזיה ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. בחדרים יש גם טלפון, מאוורר תקרה ומגהץ. כל החדרים הממוזגים בHotel Mansion Dandi Royal הם חסינים לרעש.

בהמלון ישנו בר עם אווירה נעימה ותפריט משקאות איכותי. תוכלו להנות מארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת בחדר.

נמל התעופה יורגה ניוברי נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה ברכב. מרכז העיר ,הקתדרלה העירונית של בואנוס איירס, פלאזה דה מאיו וCasa Rosada נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה מהמלון. המלון ממוקם כ-20 דקות הליכה אל Cafe Tortoni וBuenos Aires Museum of Modern Art וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל האובליסק של בואנוס איירס, אבינדה 9 דה יוליו וTeatro Opera.

--------------------------------------------------------------------------------

Eurostars Claridge Hotel

המלון נמצא בלב בואנוס איירס ורק הליכה קצרה אל National Technological University, הקתדרלה העירונית של בואנוס איירס וFlorida Street. המלון מציע מתקני כושר נהדרים, ביניהם בריכה מחוממת ומועדון כושר. מיטב חנויות המעצבים המומלצות נמצאות בשכנות כך שלחובבי השופינג מובטחת שהות מהנה במיוחד.

Eurostars Claridge Hotel מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם סאונה, מכון יופי וחדר/י ישיבות לנוחות האורחים. ואם חשוב לכם להישאר מעודכנים גם בזמן שהייתכם, ודאי תשמחו לשמוע שהאינטרנט האלחוטי זמין לכל האורחים. הצוות הידידותי של המלון ישמח לעזור בארגון והזמנת סיורים ופעילויות במהלך ביקורכם בבואנוס איירס ובנוסף ישמח לתת רעיונות למסעדות.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבEurostars Claridge Hotel ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. כל חדר מציע בין השאר כספת, מיני בר וטלוויזיית פלזמה/ LCD. כל החדרים הממוזגים של הEurostars Claridge Hotel הם חסינים לרעש.

עם מאכלים מהמטבח הבין-לאומי מסעדת המלון מציעה תפריט עשיר ומגוון. בסוף היום תוכלו להנות מכוסית משקה מהמגוון הרחב המוצע בבר. בנוסף תמצאו מגוון בתי קפה ומסעדות במרחק הליכה קצר.

אתרים תירותיים רבים ופופולריים נמצאים במרחק בהליכה של מספר דקות מהמלון. המלון נמצא במרחק של חמש דקות הליכה אל Galerias Pacifico, בעוד המרחק אל התיאטרון הלאומי סרוונטס, תיאטרו קולון ואבינדה 9 דה יוליו הוא כ-20 דקות הליכה. המרחק של נמל התעופה יורגה ניוברי מן המלון הוא רק 20 דקות נסיעה.

--------------------------------------------------------------------------------

Mansion Vitraux Boutique Hotel, Wine Lounge & Spa

בMansion Vitraux Boutique Hotel, Wine Lounge & Spa תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם ובריכה, כמו גם מכון יופי. המלון ממוקם במרחק קצר מBuenos Aires Museum of Modern Art וכ-20 דקות הליכה ממרכז העיר. המלון מציע ספא יום וחדרים נוחים עם כספת למחשב נייד וערוצי סרטים איכותייים.

Mansion Vitraux Boutique Hotel, Wine Lounge & Spa מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף ניקוי יבש, סאונה וחדרי דיונים לשרות האורחים. הינכם מוזמנים להנות מהשמש בטראסה או ללגום כוסית בבר. לנוחיות האורחים, הMansion Vitraux Boutique Hotel, Wine Lounge & Spa נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

מצויידים בכל מה שצריך על מנת להבטיח שהייה מוצלחת, בחדרים תמצאו כספת, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה עם מסך שטוח. חדרי האמבטיה מצויידים בג'קוזי, הדרך המושלמת להרפות את הגוף בסוף היום. כל החדרים הממוזגים בMansion Vitraux Boutique Hotel, Wine Lounge & Spa חסינים לרעש.

בכל בוקר המלון מציע ארוחת הבוקר אמריקאית ממנה תוכלו להנות בפרטיות בחדרכם או בחדר האוכל. המלון מפעיל שרות חדרים מסביב לשעון והוא מוקף במבחר גדול של מסעדות. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

המלון נמצא במרחק של שתי דקות הליכה אל Plaza Dorrego, בעוד המרחק אל קזינו פלוטאנטה בבואנוס איירס, פלאזה דה מאיו והקתדרלה העירונית של בואנוס איירס הוא כ-20 דקות הליכה. במרחק הליכה קצרה נמצאים גם Puerto Madero וCasa Rosada. ונהיגה של 10 דקות מהמלון תביא אתכם אל National Technological University ואבינדה 9 דה יוליו.

--------------------------------------------------------------------------------

Hilton Buenos Aires

המלון הממוקם בפוארטו מדרו, דקה אחת מ-Repsol - YPF tower. המלון יושב בליבה של בואנוס איירס ורק 10 דקות הליכה אל Renoir Towers.

Hilton Buenos Aires מציע סאונה, מכון יופי ובריכה. עמדת הקבלה פועלת מסביב לשעון והצוות מאיר הפנים ישמח להמליץ על אתרים אשר כדאי לבקר בהם. בין מתקני המלון תמצאו ספר, חנות מזכרות/מתנות וסלון יופי. בנוסף לקונסיירז' וחדר/י ישיבות, תמצאו במלון גם מגרשי טניס, ספא יום ומרכז עסקים.

במידה ואתם מתכננים חופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבHilton Buenos Aires ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. חדר האמבטיה עשוי משייש וכולל אמבטיה נפרדת, מייבש שיער ומקלחת. בחדרים יש גם כספת, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכבלים / לוויין. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שHilton Buenos Aires מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

על מנת להבטיח התחלה נעימה ליום, המלון מגיש ארוחת בוקר מן התפריט (א לה קרט) עשירה ומפנקת. שרות החדרים פועל ללא הפסקה והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

מקומות אטרקטיביים מגוונים ופופולריים ממוקמים במרחק בהליכה קצרה מהמלון. המלון נמצא כחמש דקות הליכה אל Puente de la Mujer, בעוד המרחק אל פלאזה דה מאיו, הקתדרלה העירונית של בואנוס איירס וCasa Rosada הוא כ-20 דקות הליכה. Florida Street וGalerias Pacifico נמצאים במרחק 10 דקות נסיעה ברכב.

--------------------------------------------------------------------------------

Sudamerika Hostel & Suites Centro

המיקום המרכזי של Sudamerika Hostel & Suites Centro יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות האטרקטיביים של בואנוס איירס כמו למשל פלאזה דה מאיו, Teatro Opera וTeatro Gran Rex אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. במרחק מספר דקות הליכה מן האכסניה נמצא Cafe Tortoni.

Sudamerika Hostel & Suites Centro מציע אחסון מזוודות, קונסיירז' והמרת מטבע זר. כמו כן תמצאו באכסניה סוכנות נסיעות. בSudamerika Hostel & Suites Centro פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. הצוות המקצועי ישמח להזמין עבורכם סיורים מודרכים בבואנוס איירס ולהציע רעיונות לבתי קפה ומסעדות בעיר.

במידה ואתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבSudamerika Hostel & Suites Centro ישנם חדרים גדולים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. כל חדר כולל בין השאר טלפון, טלוויזיה וכבלים / לוויין. החדרים הממוזגים כוללים מאוורר תקרה.

הגישה מהאכסניה לתחבורה הציבורית היא מאוד נוחה, התחנה Avenida de Mayo Metro Station ממוקמת בסמוך והתחנה Piedras Buenos Metro Station נמצאת במרחק של שתי דקות הליכה. במרחק הליכה נמצאים גם התיאטרון הלאומי סרוונטס, Argentine University of Enterprise וCasa Rosada. Sudamerika Hostel & Suites Centro מוקף במבחר מסעדות ובתי קפה.

--------------------------------------------------------------------------------

Rochester Concept

המלון המדורג 3 כוכבים ממוקם בלב בואנוס איירס, רק הליכה קצרה אל Galerias Pacifico.

Rochester Concept מציע קונסיירז', קבלה הפועלת 24 שעות ומרכז עסקים. בנוסף, המלון מציע חדרי דיונים, ניקוי יבש ושירותי בייביסיטר. ואם חשוב לכם להישאר מעודכנים במהלך שהייתכם, ודאי תשמחו לדעת שהחיבור לאינטרנט זמין לכלל האורחים. במלון ישנן מגוון פעילויות לשעות הפנאי ובין השאר תמצאו שם מועדון כושר. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק המלצות ולעזור בתכנון שהייתכם בבואנוס איירס ולספק מידע מקיף על האזור.

החדרים מצויידים היטב על מנת לספק לכם שהייה נוחה ומאובזרים במוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , כספת וטלוויזיה. החדרים מצויידים במגהץ, מיני בר וטלפון ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. חדר האמבטיה מכיל מייבש שיער ומקלחון- גשם. כל החדרים הממוזגים של הRochester Concept הם חסינים לרעש.

הבר של Rochester Concept מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף תמצאו מגוון מקומות בילוי הנמצאים בשכנות.

הRochester Concept ממוקם בסמוך להאובליסק של בואנוס איירס, תיאטרו קולון ואוניברסיטת בואנוס איירס. במרחק הליכה קצרה נמצאים גם אבינדה 9 דה יוליו, התיאטרון הלאומי סרוונטס והקתדרלה העירונית של בואנוס איירס. גם מבחינת תחבורה ציבורית המיקום של המלון הוא נהדר, התחנה Florida Metro Station ממוקמת במרחק הליכה קצר.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Madero

המלון ממוקם בפוארטו מדרו, אזור פופולרי בקרב תיירים ולא רחוק מErnesto de la Carcova Museum of Reproductions and Comparative Sculpture, Puerto Madero וMulieris Towers. המלון מציע מתקני כושר נהדרים, ביניהם בריכה פנימית ומועדון כושר. במלון תמצאו הזמנת סיורים ואטרקציות ומסלול גולף, ובנוסף חדר/י ישיבות, קונסיירז' וסאונה.

הספא של המלון מציע מגוון טיפולים מרגיעים בינהם מכון יופי, ג'קוזי וסאונה. דלפק הקבלה פועל מסביב לשעון והצוות מאיר הפנים ישמח להמליץ על מקומות אשר כדאי לבקר בהם. השרות לעסקים כולל מרכז עסקים, שירותי מזכירות וחדרי דיונים. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שHotel Madero מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

ובנוסף תמצאו בחדרים טלוויזיית פלזמה/ LCD, כספת וכבלים / לוויין. בנוסף, הם מכילים פינת קפה ותה, נגן די וי די ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. קבוצות גדולות או משפחות מרובות יכולות לבקש מראש חדרים עם דלת מקשרת.

התחילו את היום עם ארוחת בוקר מן התפריט (א לה קרט) עשירה לפני שאתם יוצאים ליום של חוויות בבואנוס איירס. שרות החדרים זמין ללא הפסקה והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה.

--------------------------------------------------------------------------------

Hostel Tango Argentina

האכסניה נמצאת במרכז של בואנוס איירס ורק הליכה קצרה אל Argentine University of Enterprise, Plaza Dorrego וCasa de Esteban de Luca. בHostel Tango Argentina תהנו מתמורה טובה לכסף שלכם עם מחירים נמוכים ללילה ואינטרנט אלחוטי על חשבון הבית.

Hostel Tango Argentina מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם כספת, קונסיירז' ושירותי כביסה לנוחות האורחים. למען הנוחות המקסימלית של כלל האורחים, יש במקום מגרש כדורגל, מכבסה והמרת מטבע זר. צוות הקבלה הידידותי זמין לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. הHostel Tango Argentina מאיר פנים לחיות המחמד של כלל האורחים.

אם אתם יוצאים לטיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבHostel Tango Argentina ישנם חדרים גדולים המיועדים במיוחד למשפחות עם ילדים. כל חדר מציע בין השאר כספת, טלפון וטלוויזיה. בכל החדרים תמצאו תקרה גבוהה.

הבר של Hostel Tango Argentina מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף תמצאו מגוון בתי קפה ומסעדות הנמצאים בשכנות.

מיקום האכסניה מושלם עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות בקרבת מקום. האכסניה ממוקמת כ-20 דקות הליכה אל הקתדרלה העירונית של בואנוס איירס, אבינדה 9 דה יוליו ופלאזה דה מאיו וב-10 דקות נסיעה תוכלו להגיע אל האובליסק של בואנוס איירס.

--------------------------------------------------------------------------------

Moreno Hotel Buenos Aires

המיקום המרכזי של המלון יאפשר לכם להגיע אל מיטב המקומות האטרקטיביים של בואנוס איירס כמו למשל פלאזה דה מאיו, הקתדרלה העירונית של בואנוס איירס וPuerto Madero אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. המלון מדורג 4 כוכבים ונמצא במרחק חמש דקות הליכה אל התחנה Plaza de Mayo Metro Station.

Moreno Hotel Buenos Aires מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף קונסיירז', מרכז עסקים וחדר/י ישיבות עבור האורחים. בנוסף לניקוי יבש ושירותי כביסה, תמצאו במלון גם המרת מטבע זר, מכבסה וכספת. אורחים המעוניינים להתאמן במהלך שהייתם בהמלון ישמחו לשמוע שבמקום פועל חדר כושר. צוות הקבלה הידידותי זמין לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. הצוות הידידותי ישמח להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בבואנוס איירס ולהציע רעיונות לבתי קפה ומסעדות בעיר.

החדרים הממוזגים במלון מציעים כספת, טלוויזיה עם מסך שטוח ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. בכולם תמצאו מגהץ, מיני בר ווילונות אטומים לאור. ישנה גם גישה אלחוטית ללא עלות.

בנוסף פועלים בMoreno Hotel Buenos Aires מסעדה ובר. תוכלו להנות מארוחת הבוקר העשירה והמפנקת בחדר.

המלון נמצא במרחק של חמש דקות הליכה אל Casa Rosada, בעוד המרחק אל National Technological University, אבינדה 9 דה יוליו וPuente de la Mujer הוא כ-20 דקות הליכה. זה 10 דקות נסיעה אל Florida Street. Juan B. Ambrosetti Museum of Ethnography נמצא גם כן בקרבת מקום.

--------------------------------------------------------------------------------

America del Sur Hostel

ממוקמת בקירבה למרכז העיר, האכסניה מציעה מחירים לכל כיס והיא מצויינת לחופשה או לנסיעת עסקים.

האכסניה מפעילה קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף קונסיירז', ניקוי יבש ושירותי כביסה לשרות האורחים. בנוסף לאחסון מזוודות והמרת מטבע זר, תמצאו באכסניה גם חדר טלוויזיה, שירות הזמנת כרטיסים ושטח פיקניק וברביקיו. הגישה לרשת האלחוטית היא על חשבון הבית. צוות הקבלה החם והמקצועי ישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. לנוחיות האורחים, הAmerica del Sur Hostel נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל חדר באכסניה מכיל טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. כל החדרים ממוזגים וכוללים מקרר, טלפון וחדר אמבטיה פרטי. היא מציעה חדרים מרווחים המיועדים למשפחות.

הבר של America del Sur Hostel מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף, האכסניה מגישה ארוחת בוקר מידי יום.

האכסניה ממוקמת במרחק חמש דקות נסיעה אל Teatro Gran Rex ופחות מעשר דקות נסיעה אל האובליסק של בואנוס איירס. Argentine University of Enterprise הינו במרחק של עשר דקות הליכה.

--------------------------------------------------------------------------------

Rochester Classic

המיקום המרכזי של Rochester Classic יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות האטרקטיביים של בואנוס איירס כמו למשל תיאטרו קולון, התיאטרון הלאומי סרוונטס והאובליסק של בואנוס איירס אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. המלון מדורג 4 כוכבים ונמצא במרחק חמש דקות הליכה אל התחנה Carlos Pellegrini Metro Station וFlorida Metro Station.

Rochester Classic מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף קונסיירז', מרכז עסקים וחדר/י ישיבות עבור האורחים. ואם תירצו להישאר מעודכנים במהלך חופשתכם, ודאי תשמחו לדעת שהגישה לאינטרנט זמינה לכלל האורחים. בRochester Classic פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. לנוחיות האורחים, הRochester Classic נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

החדרים הנקיים הינם ממוזגים ואטומים לרעש, ומציגים נוף פנורמי של עיר. כל חדר מציע בין השאר טלוויזיה, כבלים / לוויין וכספת. בנוסף ישנם חלוקי רחצה לנוחות מירבית.

הבר של Rochester Classic מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. המלון מפעיל שרות חדרים לאורך כל שעות היום והוא מוקף במגוון גדול של מסעדות. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

הRochester Classic ממוקם בסמוך לGalerias Pacifico, אוניברסיטת בואנוס איירס וFlorida Street. במרחק הליכה נמצאים גם אבינדה 9 דה יוליו, פלאזה דה מאיו והקתדרלה העירונית של בואנוס איירס. המלון נמצא במרחק של 10 דקות הליכה אל Diagonal Norte Metro Station ו9 de Julio Metro Station.

--------------------------------------------------------------------------------

Estacion Buenos Aires Hostel

האכסניה נמצאת במרחק 5 דקות נסיעה במונית מלב בואנוס איירס והמחירים שלה אטרקטיביים, זהו המקום המושלם לחופשה נהדרת וחסכונית.

Estacion Buenos Aires Hostel מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף המרת מטבע זר, שירותי כביסה וקונסיירז' לנוחות האורחים. השרותים כוללים בין השאר דוכן השכרות רכב, ספריה ואחסון מזוודות. צוות הקבלה הידידותי ישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. ואם חשוב לכם להמשיך ולהתעדכן במהלך שהייתכם, ודאי תשמחו לדעת שהגישה האלחוטית זמינה לכלל האורחים. הצוות הידידותי יכול להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בבואנוס איירס ולספק המלצות על בתי קפה ומסעדות בעיר.

החדרים הממוזגים באכסניה מציעים טלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. כל חדר מציע גם מאוורר תקרה וטלפון.

האכסניה ממוקמת במרחק חמש דקות נסיעה אל Favaloro University ופחות מעשר דקות נסיעה אל תיאטרו קולון, האובליסק של בואנוס איירס והקתדרלה העירונית של בואנוס איירס. זה 10 דקות נסיעה אל Casa Rosada. Florida Street נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהאכסניה. הEstacion Buenos Aires Hostel נמצא במרחק של פחות מ- 20 דקות הליכה אל Centro Cultural General San Martin, Argentine University of Enterprise ואבינדה 9 דה יוליו.

--------------------------------------------------------------------------------

Ritz Hotel Buenos Aires

המיקום המרכזי של Ritz Hotel Buenos Aires יאפשר לכם לראות את מיטב המקומות המומלצים של בואנוס איירס כמו למשל Argentine University of Enterprise אשר נמצאים רק 10 דקות הליכה. במלון יש אינטרנט אל- חוטי חינם ובריכת שחייה, וגם שירותי כביסה, קבלה הפועלת 24 שעות וניקוי יבש.

בחדרים תמצאו נגן די וי די ובנוסף טלוויזיה עם כבלים / לוויין. החדרים מצויידים בחדר אמבטיה פרטי, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו וכספת ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת האורחים. כל חדר מצוייד בחימום מרכזי, שימוש בטוח במחשב נייד וטלפון.

--------------------------------------------------------------------------------

Super Resort Buenos Aires

דירות הנופש נמצאות בליבה של בואנוס איירס, רק 5 דקות הליכה אל האובליסק של בואנוס איירס, Teatro Gran Rex ואבינדה 9 דה יוליו. בSuper Resort Buenos Aires תהנו מתמורה הולמת לכסף שלכם עם תעריפים נמוכים לחדר ואינטרנט אל-חוטי ללא תוספת תשלום.

Super Resort Buenos Aires מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף שירותי כביסה, כספת וניקוי יבש לנוחות האורחים. בנוסף לאחסון מזוודות ומכבסה, תמצאו בדירות נופש גם שרות הכנת החדר לשינה ושירות הזמנת כרטיסים. צוות הקבלה החם והמקצועי ישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. אורחים המעוניינים בדירות נופש עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שSuper Resort Buenos Aires מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

הדירות ממוזגות ומכילות מטבח מאובזר, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכספת. כמו כן הדירות מכילות מקרר, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ופינת קפה ותה. לנוחות מירבית, כלולים בחדר גם חלוקי רחצה.

דירות הנופש נמצא כחמש דקות הליכה אל Teatro Opera, בעוד המרחק אל התיאטרון הלאומי סרוונטס, Florida Street ותיאטרו קולון הוא כ-20 דקות הליכה. בנוסף, ישנה גישה נוחה לתחבורה הציבורית עם Diagonal Norte Metro Station במרחק של שתי דקות הליכה בלבד ו9 de Julio Metro Station במרחק של כמה דקות נוספות. Carlos Pellegrini Metro Station, Piedras Buenos Metro Station וAvenida de Mayo Metro Station נמצאות פחות מחמש דקות הליכה מדירות הנופש.

--------------------------------------------------------------------------------

Grand King Hotel

המלון נמצא במרכז של בואנוס איירס ורק 10 דקות הליכה אל פלאזה דה מאיו, הקתדרלה העירונית של בואנוס איירס והאובליסק של בואנוס איירס. המלון נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל National Technological University, אוניברסיטת בואנוס איירס וGalerias Pacifico.

Grand King Hotel מציע קבלה הפועלת 24 שעות, חדר/י ישיבות וקונסיירז'. השרות לעסקים כולל מרכז עסקים הפועל 24 שעות וחדרי דיונים. בנוסף לשירותי בייביסיטר וניקוי יבש, תמצאו במלון כספת, מכבסה ושירותי כביסה. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שGrand King Hotel מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

החדרים הממוזגים במלון מציעים מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , כספת וטלוויזיה עם מסך שטוח. בין השאר, תמצאו בחדרים מקרר, מיני בר ומגהץ. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

הבר של Grand King Hotel מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. ארוחי המלון מוזמנים להנות מארוחה טובה במסעדה כמו גם מארוחת בוקר עשירה המוגשת בכל בוקר. בנוסף תמצאו מגוון מקומות בילוי הנמצאים בשכנות.

המלון נמצא במרחק כ-10 דקות הליכה אל Florida Street, בעוד Casa Rosada ואבינדה 9 דה יוליו במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. המרחק מהמלון לתחנה Florida Metro Station הוא שתי דקות הליכה בלבד. המלון ממוקם במרחק של 10 דקות הליכה אל Catedral Metro Station, 9 de Julio Metro Station וDiagonal Norte Metro Station.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355865 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123763 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127454 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127424 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127381 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127351 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127036 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182164 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182026 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181396 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181482 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica