חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כוחן של פקידות סעד בהליך גירושין

מאת: מיכל זדיני משפחה30/10/20121081 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הליך גירושין הוא לא רק כואב, לכל מי שנמצא בתמונה- הורים וילדים, הוא גם מורכב, מאוד, לא רק בגלל שההורים, שממילא מתקשים להסתדר לבד, צריכים להסדיר שלל נושאים ולהגיע לפשרות ביניהם, אלא גם משום שיש נושאים שבהם גורמים חיצוניים לוקחים חלק.

הדבר הראשון שכל אחד מהצדדים צריך הוא עורך דין. כמחפשים עורך דין גירושין בתל אביב או בכל מקום אחר, צריך לקחת בחשבון את הקשיים הרבים והבעיות שעתידיות להיות, לא רק לאורך ההליך אלא גם לאחריו. על כן, כדאי לבחור עורך דין 'כריש', שיכול באמת לעזור.

מה הולך להיות הכי קשה? ככל הנראה עניין המשמורת. בדרך כלל, משמורת ילדים ניתנת לאימא, גם אם האבא עומד בכל הקריטריונים ומסוגל לגדל את הילדים תחת קורת הגג שלו. בתי המשפט פשוט מעדיפים לתת את המשמורת לאימא, אלא אם כן היא אינה כשירה לכך. וברוב המקרים, האבא מסכים לכך.

אבל מה קורה כשיש מחלוקת לגבי משמורת ילדים והאבא לא מוותר כל כך בקלות? במקרה זה, פקידות סעד נכנסות לתמונה. הפקידות בוחנות את חייהם של שני ההורים ומחליטות למי ראוי לתת את הילדים.

פקידות סעד מלוות את ההורים שמתגרשים גם כאשר צצה בעיה לאחר תום הליך הגירושין, למשל כשמצד ההורה שאינו משמורן עולה חשד שההורה המשמורן לא מגדל את הילדים כראוי וכבר אינו כשיר כפי שהיה כשנקבע לתת לו את המשמורת. במקרה זה, הפקידות מגיעות לביקור בית כדי לבדוק אם יש סיבה לתת משמורת ילדים להורה השני.

אפשר לראות שלפקידות סעד יש כוח רב בכל הליך הגירושין, וכל זוג שהתגרש ובא איתן במגע יודע זאת. התסקירים שמכינות פקידות סעד משפיעים במידה רבה על ההחלטה של בתי המשפט בכל מחלוקת שיש בין בני הזוג שמתגרשים. למעשה, הבדיקות והתסקירים שהן מכינות הן פחות או יותר המילה האחרונה.

בהרבה מקרים, הורים מנסים להשתמש בכוח שיש לפקידות הסעד כדי לפגוע בצד השני. בדרך כלל, אלה האימהות שמנסות לפגוע באבות ובזכויות שלהם, למרות שהם כשירים ואינם מהווים סכנה, לא לאימהות ולא לילדים. יש פקידות שמשתפות פעולה עם האימהות בגלל ההזדהות שלהן עם האימהות. כמובן שמדובר בדבר שאינו אתי, וכמובן שאם נמצא שאכן יש ניסיון 'לתפור תיק' על האבא ללא סיבה, יש לכך השלכות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143067 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143543 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143795 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144036 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144122 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144464 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144355 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211497 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211292 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201607 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182005 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181572 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181671 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171791 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica