חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקוי ספות עור

מאת: שלומית ברטלניקיון01/11/20121350 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
ניקוי ספות עור ובד

כל ספה זקוקה לנקיון. יש עשרות סוגים של לכלוכים שיכולים לפגוע בספה, אם לא מאות, והנה כמה מהם: כתמי שתיה קלה, שתיה חמה, משקאות אלכוהוליים למיניהם (להוריד כתמי יין אדום זה סיפור רציני), וזה רק בתחום השתיה. ישנה קרדית האבק, פירורים של אוכל מוצק, מטבעות, עטים ופיצ'פקעס אחרים, ישנם חרקים ולעיתים אף יכולות להתפתח פטריות ועובש. צריך לדאוג לספות שלנו. ניקוי ספות עור הוא פתרון מצוין לתחזוקת הספה, ושמירה על בריאותכם ובריאות משפחתכם. שירות מקצועי צריך להתבצע על ידי מקצוען. לא כל אחד יכול לבצע את העבודה כמו שצריך, מכיוון שעור הוא חומר רגיש ועלול להפגם בשימוש בחומרים הלא נכונים, כמו גם אם מנסים לנקות אותו בלי הזהירות המתבקשת. אם אתם רוצים ניקוי ספות עור יסודי באמת, צריך להשתמש במקצוענים.

ניקוי ספות עור - לא רק לעשירים

זה לא משנה איך השגתם את ספת העור שלכם. אני קיבלתי את שלי בירושה, ולא קניתי אותה. אמרתי לעצמי שניקוי בטח יעלה הון תועפות, ושקלתי לוותר עליו. ואז גיליתי שטעיתי. המחירים לא גבוהים כמו שחשבתי, וניקוי של הספה יעלה לי רק 150 שקלים. צהלתי משמחה - חשבתי כבר להחליף אותה, אמרתי לעצמי שלקנות ספת בד חדשה יעלה לי פחות מלנקות אותה. שמחתי לגלות שטעיתי, והזמנתי מנקה מומחה. על הדרך הוא אמר לי שמומלץ לעשות ניקוי גם לשטיחים בבית, אבל החלטתי לוותר. את זה אני שומר לפעם הבאה שהוא יגיע, כסף לא גדל על העצים אתם יודעים?

כדאי גם לכם

ניקוי ספות עור הוא דבר שמומלץ לעשות אחת לשניים עשר חודשים בערך. התהליך כולל שאיבת אבק, ניקוי ידני, שימוש בתכשירים מיוחדים שמנקים את הספה ותוספת וקס. אין ספק שזה גרם לספה להראות כמו חדשה, ומדובר פה על ספה בת כעשרים וחמש שנים. גם הריח חזר להיות כמו פעם, במקום להריח כמו אבק היא מריחה כמו עור איכותי. כבר לא עושים אותן ככה. ניקוי ספות עור החזיר לי את הספה של סבא שלי, ואני מודה על כך. היום כשאני יושב אצלי בסלון אני מרגיש הרבה יותר בנח לנשום את האויר, גם אם השטיח והוילונות עדיין מלאי אבק. אולי באמת הגיע הזמן שאני אפנה שוב למנקים.

לסיכום

אני שמח שפניתי לעזרה, ניקוי ספות עור היה דבר חשוב מאוד לסלון שלי ולבריאות שלי. לאחר שאני אפנה למנקים של וילונות ושטיחים, יש לי הרגשה שאני ארגיש את זה אפילו יותר על הריאות שלי ובעיניים שלי, כי לפעמים אני מרגיש כאילו אני מפתח אלרגיה חדשה לאבק. או אולי זה בכלל שיער של החתול שלי, קשה לדעת. בכל אופן מומלץ גם לכם להזמין את השירות, וכמה שיותר מוקדם יותר טוב. זה לא רק בשבילכם, זה גם בשביל המשפחה.

 



תגיות המאמר: ניקוי ספות עור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מי אנחנו? - מרכז אופנה ישראלי ובית של בגדי מעצבים ושמלות ערב שללמעצבים צעירים
 
show room- שיווק שמלות ערב, בגדי מעצבים ואביזרי אופנה בסיטונאות וליחידים.
 
באתרנו תוכלו לפגוש פרטים ייחודיים בגדים מעצבים המתאימים כלבוש יומיומי, אביזרים לשדרוג ההופעה לערב, שמלות ערב ומגוון פריטים משלימים: מחטבים, חזיות פטנט, חגורות, תיקים, תיקי ערב, תכשיטים ועוד. 
 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומית ברטל

מאת: שלומית ברטלניקיון17/12/121233 צפיות
על מנת ליהנות מהמראה שכבש אתכם מלכתחילה, חשוב מאוד לדעת איך מבצעים ניקוי ספות עור, על מנת לשמור עליה במצב טוב, בכדי שהיופי ההתחלתי שלה יישאר לשנים ארוכות.

מאת: שלומית ברטלניקיון17/12/12926 צפיות
במידה ויש ברשותנו ספה רגילה, איך מבצעים ניקוי ספות בד בצורה איכותית, שגם תשמור על המרקם המקורי, לא תגרום לצבע לדהות, אך גם לא תאפשר לכתמים ופגמים אחרים להעיב על המראה החיצוני של המקום בו אתם מעבירים את השעות היפות ביותר בחייכם?

מאת: שלומית ברטלניקיון29/11/121052 צפיות
מערכת הישיבה שלכם נראית קצת מוזנחת לאחרונה? כתמים השתלטו על ספות הבד שלכם? יש לכם ספת בד ישנה במצב מעולה שרק צריכה קצת ניקוי יסודי? בחירת חברת הניקוי הנכונה יכולה להיות ההבדל בין ספה שמטופלת ביד מקצועית לספה שנהרסה לחלוטין.

מאת: שלומית ברטלפרסום18/11/12944 צפיות
מוצרי קידום מכירות הינם אמצעי אפקטיבי חדשני המהווה כלי להגדלת פוטנציאל החשיפה של החברה המשתמשת בכלי זה על מנת להגדיל את מעגל הלקוחות שלה. נהוג להשתמש בהם במסגרת כנסים או תערוכות, במבצעי קידום המוניים...

מאת: שלומית ברטלפרסום18/11/12956 צפיות
מוצרי קידום מכירות ופרסום מהווים מעל לכל ספק אחד מהכלים השיווקיים היעילים והאפקטיביים ביותר למינוף העסק בכל עת. בזירה כלכלית ותחרותית מאוד כשלנו, הצורך להשקיע זמן ומשאבים במינוף המכירות ופרסום, הם כורח...

מאת: שלומית ברטלפרסום18/11/12910 צפיות
מוצרי פרסום ומתנות כאמצעי לקידום מכירות מהווים אמצעי אפקטיבי ביותר למיצוב של חברה או ארגון בתודעה של הלקוחות, העובדים, והספקים, וכל אדם הנחשף להם.

מאת: שלומית ברטלפרסום14/11/12910 צפיות
ישנן שיטות פרסום לא מעטות על מנת לקדם את העסק בזירה הכלכלית. השיטות השכיחות הן פלאיירים, מגנטים, ברושורים וכרטיסי ביקור. קיימות גם שיטות נוספות יקרות יותר כמו פרסום בעיתון, לרוב מקומי...

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211492 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181264 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181315 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171804 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171960 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171650 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161610 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica