חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך מנקים ספות עור

מאת: שלומית ברטלניקיון17/12/20121229 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר אתם עומדים בחנות הרהיטים ומביטים נפעמים בספת העור היפיפייה, אתם לא תמיד מודעים לסבל היומיומי שיכול לצפות לכם. ספת עור היא כמו אהבה – צוללים לתוכה מבלי מחשבה שנייה, ולעיתים עשויים להתחרט על כך. אין ספק, ספת עור דורשת אהבה גדולה מאוד, על מנת לשמור על המראה המהודר והמפואר שלה.

לכן, על מנת ליהנות מהמראה שכבש אתכם מלכתחילה, חשוב מאוד לדעת איך מבצעים ניקוי ספות עור, על מנת לשמור עליה במצב טוב, בכדי שהיופי ההתחלתי שלה יישאר לשנים ארוכות. ספות אלה הינן יפות מאוד ויכולות לקשט ולהעניק תחושת יוקרה לכל חדר. אך כאשר ספת עור מוזנחת, לא מטופלת כהלכה, מתמלאת אבק ועובש – המחזה נורא פי שתיים.

חשוב לדעת איך מנקים ספות עור על מנת לא להגיע למצב זה. חשוב מאוד לשמור על הספה באופן יומיומי, ולדאוג לכך שלא יצטבר עליה אבק, משום ששילוב של אבק עם טיפות משקאות יוצר את הכתמים המגעילים ביותר. עם זאת, המידע החיוני ביותר לגבי ביצוע ניקוי ספות עור – זה איך לא לעשות את זה.

מה אסור לעשות במהלך טיפול יומיומי בספות עור?

חשוב מאוד לזכור, שפעולת ניקוי ספות עור שונה מאוד מניקוי ספות בד, וה"טריקים" ושיטות הניקיון שעובדות עבור ספות בד, עלולות להיות הרסניות עבור ספות עור. אחת העצות החשובות ביותר הרשומות בהוראות השימוש של חומרי הניקוי השונים – לבדוק את השפעת החומר במקום בלתי נראה.

כדאי לזכור זאת במהלך הניקוי. אך לא רק זה. קודם כל, חשוב מאוד לגרור החוצה את כל הלכלוך המוצק – פירורים, שאריות של אוכל, פרטים שונים שהלכו לאיבוד ומצאו את דרכם אל בין הכריות, ועוד. חשוב מאוד להימנע כמה שיותר משפשוף, ואסור בתכלית האיסור להשתמש באקונומיקה או מסירי כתמים אינטנסיביים. אולי תסירו את הכתם, אך יחד איתו גם את הצבע וציפוי הלקה של הספה.

הדרך הבדוקה ביותר לשמור על הספה זה לא רק לדעת איך מנקים ספות עור, אלא גם לשמור עליה, שלא תתלכלך יותר מדי במהלך היומיום.

הדרך הנכונה לבצע ניקוי עור

אם אתם מוצאים את עצמכם שואלים כמה וכמה פעמים את השאלה "איך מנקים ספות עור?" – סביר להניח, שמדובר בנושא מורכב וכאוב בשבילכם. במקרים אלה, תמיד עדיף לפנות לגורמים מוסמכים ואיכותיים, כאלה שיעזרו לכם להתמודד עם הנושא בקלות מקסימאלית, ובלי לשבור את הראש.

בנוסף, הגורמים המקצועיים האלה מודעים לכל הקשיים האפשריים בביצוע משימה זו, במאפיינים הספציפיים של כל סוג וצבע עור, מה שמאפשר להם לספק לכם את החומרים שהכי מתאימים לביצוע המשימה. כך או כך, אנשי מקצוע ברמה גבוהה תמיד יהוו את בחירה הנכונה עבורכם, בעיקר כאשר יש לכם לוח זמנים צפוף במיוחד, שכל משימה נוספת מהווה עול כבד בשבילכם.

 



תגיות המאמר: ניקוי ספות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מי אנחנו? - מרכז אופנה ישראלי ובית של בגדי מעצבים ושמלות ערב שללמעצבים צעירים
 
show room- שיווק שמלות ערב, בגדי מעצבים ואביזרי אופנה בסיטונאות וליחידים.
 
באתרנו תוכלו לפגוש פרטים ייחודיים בגדים מעצבים המתאימים כלבוש יומיומי, אביזרים לשדרוג ההופעה לערב, שמלות ערב ומגוון פריטים משלימים: מחטבים, חזיות פטנט, חגורות, תיקים, תיקי ערב, תכשיטים ועוד. 
 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומית ברטל

מאת: שלומית ברטלניקיון17/12/12922 צפיות
במידה ויש ברשותנו ספה רגילה, איך מבצעים ניקוי ספות בד בצורה איכותית, שגם תשמור על המרקם המקורי, לא תגרום לצבע לדהות, אך גם לא תאפשר לכתמים ופגמים אחרים להעיב על המראה החיצוני של המקום בו אתם מעבירים את השעות היפות ביותר בחייכם?

מאת: שלומית ברטלניקיון29/11/121047 צפיות
מערכת הישיבה שלכם נראית קצת מוזנחת לאחרונה? כתמים השתלטו על ספות הבד שלכם? יש לכם ספת בד ישנה במצב מעולה שרק צריכה קצת ניקוי יסודי? בחירת חברת הניקוי הנכונה יכולה להיות ההבדל בין ספה שמטופלת ביד מקצועית לספה שנהרסה לחלוטין.

מאת: שלומית ברטלפרסום18/11/12940 צפיות
מוצרי קידום מכירות הינם אמצעי אפקטיבי חדשני המהווה כלי להגדלת פוטנציאל החשיפה של החברה המשתמשת בכלי זה על מנת להגדיל את מעגל הלקוחות שלה. נהוג להשתמש בהם במסגרת כנסים או תערוכות, במבצעי קידום המוניים...

מאת: שלומית ברטלפרסום18/11/12952 צפיות
מוצרי קידום מכירות ופרסום מהווים מעל לכל ספק אחד מהכלים השיווקיים היעילים והאפקטיביים ביותר למינוף העסק בכל עת. בזירה כלכלית ותחרותית מאוד כשלנו, הצורך להשקיע זמן ומשאבים במינוף המכירות ופרסום, הם כורח...

מאת: שלומית ברטלפרסום18/11/12906 צפיות
מוצרי פרסום ומתנות כאמצעי לקידום מכירות מהווים אמצעי אפקטיבי ביותר למיצוב של חברה או ארגון בתודעה של הלקוחות, העובדים, והספקים, וכל אדם הנחשף להם.

מאת: שלומית ברטלפרסום14/11/12906 צפיות
ישנן שיטות פרסום לא מעטות על מנת לקדם את העסק בזירה הכלכלית. השיטות השכיחות הן פלאיירים, מגנטים, ברושורים וכרטיסי ביקור. קיימות גם שיטות נוספות יקרות יותר כמו פרסום בעיתון, לרוב מקומי...

מאת: שלומית ברטלפרסום14/11/12841 צפיות
מוצרי פרסום" הינו מושג האוצר בתוכו את כל המוצרים אשר מתנוסס מעליהם לוגו של חברה מסוימת. מטרתם הינה לחדור לתת מהמודע של האנשים שישתמשו במוצרים הללו, הלוגו שמעליהם יסב את תשומת ליבם של אותם הלקוחות...

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222916 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191631 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191665 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182090 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181629 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181520 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181420 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica