חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקוי ספות

מאת: שלומית ברטלניקיון01/11/20121394 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
ניקוי ספות כתנאי לחיים בריאים יותר

לכולנו יש אין ספור ספות בחיינו: בחדר האורחים בבית שלנו, בחדר הקבלה במשרד שבו אנו עובדים או בקליניקה הפרטית שלנו, ספות עור, ספות בד, אפילו בחלק מן הקניונים ישנן ספות ישיבה מפוזרות לאורך הקניון, ולבטח בחדר ההנקה שליד השירותים. נכון, גברים לא רואים אותו, אבל זה לא אומר שהוא לא קיים. לא מתקבל על הדעת שמוצר כל כך נפוץ, שאנחנו משתמשים בו בתדירות כל כך גבוהה, יהיה כל כך מלוכלך. ניקוי ספות הינו מצרך חיוני לשמירה על בריאותנו, על איכות הנשימה שלנו, ועל הרגשתנו הכללית. זה לא רק בונוס, שכן לאורך זמן הצטברות של לכלוך, קרדית האבק, ומיני כתמים מובילים לעיתים קרובות להתפתחות של פטריות ועובש, דבר אשר מסוכן מאוד לבריאות שלנו. זה לא אומר שאסור לשבת על ספות - ההפך הוא נכון, כדאי ואף מומלץ לשבת על ספות. אבל צריך לודא, גם אם רק בספות האישיות שלנו בסלון בבית, שהן נקיות. אחת לתקופה ראוי להזמין הבית צוות ניקוי ספות או לחילופין לשלוח את הספות לניקוי, דבר זול פי כמה מהחלפת הריפוד או החלפת הספה עצמה, ובקלות מעלה את ערכה הסנטימנטלי וההרגשה הטובה שלנו בעת ישיבה עליה.

ניקוי ספות? לא בבית ספרנו

בבתים רבים נהוג שלא להזמין איש מקצוע בכדי לבצע ניקוי או תיקון, אלא עושים זאת בשיטת עשה זאת בעצמך. ניקוי ספות או וילונות, ואפילו שטיחים - שלושה מוצרים שיש להם נטייה גבוהה ללכלוך ולהצטברות של אבק, כדאי מאוד לעשות אצל מקצוען. כשאנחנו נותנים מספר מכות לספה ומפזרים את האבק ברחבי החדר (ולאחר מכן הוא חוזר לנוח על הספה), או אם אנחנו מוציאים את השטיח החוצה וחובטים בו מעט - זה לא מה שמנקה אותו. זה רק מפזר קצת את הלכלוך והאבק למקומות נוספים בהם הוא לא היה עדיין, ודואג לעשות לנו בית מקסים, מלוכלך, ומלא אבק. השירות מבוצע עם חומרים איכותיים, עם מכשור חדשני ובעזרת צוות מיומן ואדיב, אחרת לא עושים אותו בכלל. אני ממליץ לכל משפחה לנסות לפחות באופן חד פעמי נקיון מקצועי של מוצרים שכאלו, וגם של הבית עצמו, בכדי להרגיש את ההבדל בעיניים שלהם, באף שלהם, ובריאות שלהם.

לסיכום

אין ספק שיש צורך לעשות ניקוי ספות אחת בכמה זמן. זו לא שאלה, אלא עובדה. השאלה היא איך, מתי, וכמה. הצעה שלי - תפנו למומחים ותשאלו אותם. יש אינספור אתרים וחנויות שמתמחות בניקוי של כלי בית וריהוט. תשאלו אותם לגבי הספה שלכם, תראו תמונות, תבקשו הצעות מחיר ואפילו תבדקו באינטרנט בעצמכם. דבר אחד בטוח, ניקוי ספות עור או בד הוא צורך חיוני לבריאות ולחיים שלכם, ואסור להתמהמה אפילו שניה נוספת. הגיע הזמן לנקות! שיהיה בהצלחה!

 



תגיות המאמר: ניקוי ספות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מי אנחנו? - מרכז אופנה ישראלי ובית של בגדי מעצבים ושמלות ערב שללמעצבים צעירים
 
show room- שיווק שמלות ערב, בגדי מעצבים ואביזרי אופנה בסיטונאות וליחידים.
 
באתרנו תוכלו לפגוש פרטים ייחודיים בגדים מעצבים המתאימים כלבוש יומיומי, אביזרים לשדרוג ההופעה לערב, שמלות ערב ומגוון פריטים משלימים: מחטבים, חזיות פטנט, חגורות, תיקים, תיקי ערב, תכשיטים ועוד. 
 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלומית ברטל

מאת: שלומית ברטלניקיון17/12/121233 צפיות
על מנת ליהנות מהמראה שכבש אתכם מלכתחילה, חשוב מאוד לדעת איך מבצעים ניקוי ספות עור, על מנת לשמור עליה במצב טוב, בכדי שהיופי ההתחלתי שלה יישאר לשנים ארוכות.

מאת: שלומית ברטלניקיון17/12/12926 צפיות
במידה ויש ברשותנו ספה רגילה, איך מבצעים ניקוי ספות בד בצורה איכותית, שגם תשמור על המרקם המקורי, לא תגרום לצבע לדהות, אך גם לא תאפשר לכתמים ופגמים אחרים להעיב על המראה החיצוני של המקום בו אתם מעבירים את השעות היפות ביותר בחייכם?

מאת: שלומית ברטלניקיון29/11/121052 צפיות
מערכת הישיבה שלכם נראית קצת מוזנחת לאחרונה? כתמים השתלטו על ספות הבד שלכם? יש לכם ספת בד ישנה במצב מעולה שרק צריכה קצת ניקוי יסודי? בחירת חברת הניקוי הנכונה יכולה להיות ההבדל בין ספה שמטופלת ביד מקצועית לספה שנהרסה לחלוטין.

מאת: שלומית ברטלפרסום18/11/12944 צפיות
מוצרי קידום מכירות הינם אמצעי אפקטיבי חדשני המהווה כלי להגדלת פוטנציאל החשיפה של החברה המשתמשת בכלי זה על מנת להגדיל את מעגל הלקוחות שלה. נהוג להשתמש בהם במסגרת כנסים או תערוכות, במבצעי קידום המוניים...

מאת: שלומית ברטלפרסום18/11/12956 צפיות
מוצרי קידום מכירות ופרסום מהווים מעל לכל ספק אחד מהכלים השיווקיים היעילים והאפקטיביים ביותר למינוף העסק בכל עת. בזירה כלכלית ותחרותית מאוד כשלנו, הצורך להשקיע זמן ומשאבים במינוף המכירות ופרסום, הם כורח...

מאת: שלומית ברטלפרסום18/11/12910 צפיות
מוצרי פרסום ומתנות כאמצעי לקידום מכירות מהווים אמצעי אפקטיבי ביותר למיצוב של חברה או ארגון בתודעה של הלקוחות, העובדים, והספקים, וכל אדם הנחשף להם.

מאת: שלומית ברטלפרסום14/11/12910 צפיות
ישנן שיטות פרסום לא מעטות על מנת לקדם את העסק בזירה הכלכלית. השיטות השכיחות הן פלאיירים, מגנטים, ברושורים וכרטיסי ביקור. קיימות גם שיטות נוספות יקרות יותר כמו פרסום בעיתון, לרוב מקומי...

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211492 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181264 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181315 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171804 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171960 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171650 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161610 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica