חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדברה בקריות חיפה צפון ללא ריח

מאת: אבי המדביר הארצי הדברה02/11/2012571 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדברה בצפון - עושה את ההבדל

הדברה בצפון תוכל להפוך את החופשה המשפחתית שלכם לחלום אותו דמיינתם במהלך הדרך. חשבו על עצמכם אורזים את כל המשפחה לתוך האוטו הקטן שלכם. בדרך נס הצלחתם לדחוף את כל הילדים, המזוודות ואפילו את הסירה המתנפחת בשביל להשתזף קצת. הצלחתם להשיג מחיר טוב במלון בחיפה ואתם יוצאים לכם אל הדרך. כדי להכיר למשפחה קצת את הארץ אתם עושים עצירה קלה בקריות ומתחילים להסביר על קום המדינה והתפתחות הערים. עקיצת יתוש מפסיקה את ההסברים וגורמת לכם לחשוב שמישהו צריך לבצע הדברה בקריות ויפה שעה אחת קודם. אתם ממשיכים לכיוון המלון אבל נתקלים בענן זבובים שנדבק לכל כתף חשופה. אתם לא יוצאים מהאוטו ומתפללים שמישהו יבצע הדברה בחיפה ויחלץ אתכם מהאסון אליו נקלעתם. פה כדאי לחשוב איך אתם נחלצים מהצרה אליה נקלעתם.

הדברה - כל השלבים

אכפתיות לבעיה

הדברה בחיפה לא תגיע סתם כך ללא התראה מוקדמת. מישהו חייב להזמין את המדביר ולשלם עבור שירותיו, אחרת הדבר לא יקרה. אם נתקלתם בבעיה ואתם מעוניינים לעזור גם למבקרים שיגיעו אחריכם, דווחו עליה הלאה לגורמים המתאימים. אם מדובר במקור מים עומדים בתוך הקריות ומעליו מרחפים יתושים, זה הזמן לקרוא לאחראי על הדברה בקריות שיעשה קצת סדר באזור. אם מדובר על זבובים טורדניים בחיפה, האחראי בעירייה יזמין מדיבר שיבצע הדברה בחיפה כולה במקרה הצורך, העיקר שכולם יהיו מרוצים.

יכולת התמודדות

יש צורך להבין שבמקרה בו ההדברה אינה מתרחשת בתוך הבית שלכם נדרשת סבלנות ויכולת איפוק. מוקדים עירוניים אינם מגיבים לכל קריאה על חרקים בשנייה בה היא נאמרת. יש צורך לעבד את המידע, להבין שהוא נכון ולחשוב כיצד מטפלים בבעיה. לרוב יעבירו את המצב הלאה אל האחראיים והנוגעים בדבר והם יחליטו כיצד להתמודד. אם אכן מודבר על מתקפת יתושים כנראה שהקריאה טופל מיידית מחשש להתפרצות מגיפת קדחת הנילוס בישראל, כפי שארע בשנים האחרונות. אם יהיה מדובר על זבובים טורדניים, הטיפול יהיה מעט ארוך יותר, אם בכלל יתרחש על ידי הגורים המוסמכים או העירייה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בר-און

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי המדביר הארצי

מאת: אבי המדביר הארצי אומנות - כללי16/12/121254 צפיות
אומנות רפד בעל וותק של 50 שנה מחלוצי הרפדים בישראל מתמחה ברהוט עתיק החלפת ספוגים טיפול מיוחד ברהיטי עור חידושים של רהיטים ישנים

מאת: אבי המדביר הארצי שיפוצים16/12/121060 צפיות
בעלי מקצוע בכל התחומים הדברה חשמלאי רפד אינסטלטור טכנאי מזגנים

מאת: אבי המדביר הארצי ניקיון16/12/121333 צפיות
פתיחת סתימות 24 שעות בכל הארץ ביובית נידת ספירלה חשמלית מצלמה טרמית הציוד שברשותנו

מאת: אבי המדביר הארצי אבטחת הבית15/12/12962 צפיות
טכנאי מזגנים מוסמך ואמין הנותן שרות לכל סוגי המזגנים מילוי גז התקנת מזגנים תיקונים קטנים ועוד

מאת: אבי המדביר הארצי שיפוצים15/12/12935 צפיות
אינסטלטור המהיר פתיחת סתימות בספירלה חשמלית ביובית נידת התקנת ברזים תיקונים קטנים

מאת: אבי המדביר הארצי אומנות - כללי15/12/121226 צפיות
אריה הרפד מומחה בחידוש רהיטים עור.רהוט עתיק. החלפת ספוגים

מאת: אבי המדביר הארצי הדברה22/11/121012 צפיות
הדברת נמים עקרבים נדלים צרעות דבורים נחשים יתושים זבובים הרחקת יונים לצמיתות

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191745 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181665 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181252 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181372 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181378 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181353 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181271 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica