חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת ויברטור שיתאים לך

מאת: אבי דןזוגיות ואהבה23/10/20091722 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחירת ויברטור שיתאים לך חנות  הסקס  סקסמרקט מסבירה עלקניית ויברטור שיתאים לך 
 
ויברטורים צעצועים הבאזז האלה המביאים עונג רב כל כך. לא קשה להיכנס לעולם הויברטורים. הדרך הטובה ביותר להתחיל לחפש ויברטור הוא להבין מה את רוצה לעורר ומה בא לך לנסות.

כאשר את חושבת על אזור הנאה, שלך או של בן הזוג, יש לזכור כי ויברטור יכול להביא הנאה סנסציונית בכמה איזורים: הדגדגן, הפות, הנרתיק החיצוני,ואת פי הטבעת. ויברטורים רבים מתוכננים עם גירוי הדגדגן במוח, אך הם יכולים גם להיות מעולים בשביל ההנאה הארוטית של גברים, או על אזורי מעורר תאוה אחרים.

כאשר חושבים על קניית ויברטור לעתים קרובות מועיל אם אתה יודע כמה את רגישה או בן הזוג. אם השתמשת בוויברטור לפני, מה זה עשה לך? אם את מחפשת את הראשון שלך, את יודעת אם את רוצה עם תחושה חזקה או מתונה ? או אולי את רוצה דברים שונים בזמנים שונים. בעוד ויברטור יצור תחושה ללא ספק שונה מכל דבר אחר, אם את יודעת שבן הזוג שלך מעדיף מגע רך או קשה, זה יעזור לך לצמצם את האפשרויות.

החומרים מהם צעצועי מין עשויים גם יכול להיות חשוב. ויברטור עשוי פלסטיק חזק יותר נוטה לשדר ויברציות חזקות יותר, אבל מצד שני יש שאומרים שזה קשה ולא נעים. ויברטור מחומרים רכים יותר יכולים ליצור תחושות מתונות יותר, כולם שונים וכל אחד אוהב משהו אחר.

ויברטורים שונים עם אופציות שונות של רטט, כאלה שהרטט קבוע או רטט חזק או חלש, יש ויברטורים עם כמה סוגי רטט, כמעט בכל הויברטורים ניתן לשלוט ולווסט את עוצמת הרטט. לא כל הויברטורים מציעים את אותו מגוון של תחושות. ככלל, ככל שהויברטור מכיל יותר אופציות של רטט ככה יש לך יותר אפשרויות לבחור את הרטט המתאים לך.

אם את לא בטוחה לגבי סוג של ויברטור שאת רוצה, ייתכן שתרצי לבחור ויברטור למתחיל. ויברטור למתחיל יכול להיות זול, קטן, ולעתים קרובות בא עם חוגה שמאפשרת לך להתאים את המהירות ככה שתוכלי לבדוק איזה עוצמת רטט את אוהבת.

רוקט פוקט הוא ויברטור פשוט עם מהירות רטט אחידה המופעל בדרך כלל על ידי סוללה אחת, הרוקט פוקט קטן מה שהופך אותו לדיסקרטי וקל לשימוש.

אם רצונך לנסות בפעם הראשונה ויברטור שאת תוכלי לכוון את עוצמת הרטט תוכלי לבחור ויברטור קלאסי בסיסי או אולי ביצת רטט, ביצת רטט מגיעה עם שלט שתוכלי להניח אותו ליד והתענג עם ביצת רטט.
אם את רוצה יותר מרק גירוי הדגדגן, ישנם ויברטורים המספקים הנאה של הדגדגן והנרתיק. ויברטורים כפולים עם פנינים וללא פנינים עם ארנב או כל צורה של חיה אחרת לגירוי הדגדגן והם כיום מן הפופולריים ביותר, אלה ויברטורים חמודים ומספקים עונג שאין כמותו. בגלל שהם כפולים ויכולים לענג את הנרתיק והדגדגן באותו הזמן יחד ולחוד.

ניקוי ויברטור מומלץ לנקות עם מים פושרים וסבון נוזלי ולהיזהר לא להרטיב כמובן את החלק של בית הסוללות

חנות סקס    אביזרי מין   ויברטורים

 



תגיות המאמר: 


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סקסמרקט חנות סקס ותיקה ומובילה בישראל משווקת אביזרי מין גם לחנויות סקס בישראל, מוצרי סקס כגון: רוקט פוקט, ויברטורים, תכשירי סקס, ויברטור, דילדו, הלבשה סקסית ועוד מוצרי מין במחירים הזולים בישראל,  חנות סקס  -  אביזרי מין

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי דן

מאת: אבי דןזוגיות ואהבה23/10/093564 צפיות
רוקט פוקט הוא ויברטור הכי מפורסם לגירוי ועינוג הדגדגן כשמו כן הוא רוקט (טיל בעברית) כי למרות שהוא קטן הוא מספק ויברציות חזקות מאד פוקט (כיס בעברית) הוא קטן ככה שהוא נכנס לכל כיס וניתן לקחת אותו לאן שרוצים בלי שאף אחד ידע מה מתחבא בכיס או בתיק.

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206463 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204926 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204707 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192809 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182317 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182753 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181908 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica