חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למציאת הדילים הטובים והמומלצים ביותר מבין 52 מלונות בפוארטו ואראס, צ'ילה

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון04/11/20121300 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פוארטו ואראס, צ'ילה

פוארטו ואראס

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 52 מלונות בפוארטו ואראס, צ'ילה עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר!

למציאת הדילים הכי כדאיים בפוארטוואראס


למציאת המלונות הכי זולים בכל צ'ילה

Cabana del Lago Hotel

בCabana del Lago Hotel יש ג'קוזי ובריכה, כמו גם סאונה. המלון מדורג 4 כוכבים וממוקם לנוחותכם סמוך לכל המקומות שמומלץ לבקר בזמן השהות בפוארטו ואראס. המלון מציע ספא יום וחדרים נוחים עם אינטרנט אל- חוטי חינם, מטבחון וממוזג.

Cabana del Lago Hotel מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מרכז עסקים, חדר/י ישיבות וסאונה לשרות האורחים. מבין מבחר השירותים המיועדים למשפחות תמצאו מגרש משחקים ושירותי בייביסיטר. כחלק מהשרותים של המלון, הינכם מוזמנים להשכיר מחשבים לתקופת השהייה במקום. השרות לעסקים כולל חדרי דיונים. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת המלצות ולעזור בתכנון שהייתכם בפוארטו ואראס ולספק מידע מקיף על האזור.

כל חדר במלון מאובזר בכספת, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיית פלזמה/ LCD. בין השאר, תמצאו בחדרים טלפון, מיני בר ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

הבר של Cabana del Lago Hotel מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.

מיקום המלון מאפשר לאורחים להגיע אל מגוון המקומות המעניינים שבאזור בהליכה. הצוות המקצועי ישמח להמליץ על מסעדות פופולריות ועל כל האתרים שאסור לפספס.

--------------------------------------------------------------------------------

Colonos del Sur Mirador Hotel

Colonos del Sur Mirador Hotel מציע לאורחיו מיקום אידיאלי במרכז העיר.

Colonos del Sur Mirador Hotel מציע בריכה, קונסיירז' וחדר/י ישיבות. בנוסף למרכז עסקים וחדרי דיונים, יש במלון גם ניקוי יבש, מכבסה ואחסון מזוודות. בColonos del Sur Mirador Hotel פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. צוות הקבלה הידידותי ישמח לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לתת מידע ולסייע בארגון שהייתכם בפוארטו ואראס ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

מצויידים בכל מה שצריך על מנת להבטיח שהייה מוצלחת, בחדרים תמצאו כספת, טלוויזיה וחדר אמבטיה פרטי. כל החדרים ממוזגים וכוללים מגהץ, מיני בר וטלפון. בנוסף תוכלו לנצל את האינטרנט אלחוטי ולהישאר מעודכנים במהלך חופשתכם.

הבר של Colonos del Sur Mirador Hotel מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. שרות החדרים זמין בשעות קבועות.

המיקום במרכז אזור הבילויים של פוארטו ואראס מבטיח מגוון מסעדות מעולות ובתי קפה טרנדיים עם אווירה נהדרת. אתרים תירותיים שונים ופופולריים נמצאים במרחק הליכה קצר מהמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Patagonico

המלון ממוקם במרכז של פוארטו ואראס והוא מפורסם בזכות השרות האדיב והנוחות הרבה שהוא מספק לאורחיו. המלון מציע ספא יום וחדרים נוחים עם אינטרנט אל- חוטי חינם, מיני בר וממוזג.

בין אם אתם מעוניינים במלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה נפלאה, Hotel Patagonico הוא המקום המושלם עבורכם. בHotel Patagonico פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. המלון מציע מגוון אפשרויות להירגע ולהתפנק כמו למשל עיסויים, סאונה טורקית וסאונה. הצוות יכול לבוא לעזרתכם בתכנון מסלול לטיול ולסייע בהשכרת רכב.

החדרים משקיפים על הנופים המרהיבים של האגם והעיר ומציעים כספת, מגהץ וטלוויזיית פלזמה/ LCD. כל חדר מציע גם וילונות אטומים לאור וכספת למחשב נייד. חדר האמבטיה מכיל מייבש שיער ומקלחת. לנוחות מירבית, תמצאו בחדר גם חלוקי רחצה.

המסעדה של Hotel Patagonico מגישה תפריט צ'יליאני משובח ומבטיחה לאורחיה ערב מהנה מבלי לצאת מן המלון. בבר המלון תוכלו להנות מכוסית טובה ומאווירה רגועה. ארוחת הבוקר מוגשת מידי יום והאורחים יכולים להנות ממנה בחדר.

המיקום במרכז אזור הבילויים של פוארטו ואראס מבטיח שפע מסעדות מעולות ובתי קפה טרנדיים עם אווירה נהדרת. במלון צוות דובר מגוון שפות אשר יבטיח שחופשתכם תהיה נינוחה וללא דאגות.

--------------------------------------------------------------------------------

Solace Hotel

המלון מציע לאורחיו מיקום אידיאלי במרכז פוארטו ואראס.

המלון פופולרי בקרב משפחות ויש בו שירותי בייביסיטר. מתקני המלון כוללים קונסיירז', מרכז עסקים הפועל 24 שעות וחדר/י ישיבות. בנוסף לחדרי דיונים ומכבסה, תמצאו במלון דוכן השכרות רכב, חנייה מאובטחת ואחסון מזוודות. כחלק משרותי המלון, הינכם מוזמנים להשכיר מחשבים לתקופת השהייה במקום. הצוות הידידותי של המלון יכול לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בפוארטו ואראס ובנוסף ישמח לתת רעיונות למקומות בילוי.

החדרים מצויידים היטב על מנת להבטיח לכם שהייה נוחה ומאובזרים בטלוויזיה, כספת וכבלים / לוויין. החדרים מצויידים במגהץ, טלפון ומיני בר ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. חדר האמבטיה מכיל מייבש שיער, מראת איפור מוארת ומקלחת. בנוסף תוכלו לנצל את הגישה אלחוטית ולהיות מעודכנים במהלך שהייתכם.

הבר של Solace Hotel מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף הינכם מוזמנים להנות ממגוון הברים והבתי הקפה שבסביבה.

מיקום המלון מאפשר לאורחים להגיע למגוון לאטרקציות התיירותיות שבאזור בהליכה. במלון צוות דובר מגוון שפות אשר יבטיח שחופשתכם תהיה נינוחה וללא דאגות.

--------------------------------------------------------------------------------

Casa Lan Antu

הbed and breakfast ממוקם באופן אידיאלי במרכז העיר ומהווה בסיס נהדר לביקורכם בפוארטו ואראס.

האורחים מוזמנים להנות מרשת האינטרנט ולהמשיך ולהתעדכן גם במהלך החופשה. הצוות הידידותי יכול לעזור לכם בארגון סיורים ופעילויות במהלך שהייתכם בפוארטו ואראס ולהמליץ על בתי קפה ומסעדות בעיר.

האזור של ה-bed and breakfast הינו מוביל את חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מקומות לרקוד, לשתות ולאכול. בנוסף, הbed and breakfast מגיש ארוחת בוקר יומית.

מיקום ה-bed and breakfast מאפשר לאורחים להגיע למגוון היעדים התיירותיים שבאזור ברגל.

--------------------------------------------------------------------------------

Casa Molino

בCasa Molino תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם, מסלול גולף, וחדר/י ישיבות.

בין השרותים והמתקנים שיש בCasa Molino תמצאו קונסיירז', אחסון מזוודות ושירותי כביסה. הצוות בעמדת הקבלה הינו ידידותי ומקצועי וישמח לסייע לכם במהלך שהייתכם ולתת מענה לכל צורכיכם. הצוות הידידותי של המלון יכול לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בפוארטו ואראס ובנוסף ישמח לתת המלצות למקומות בילוי.

מצויידים בכל מה שצריך על מנת להבטיח שהייה מוצלחת, במגורים תמצאו מגהץ, כספת וטלוויזיה עם מסך שטוח.

בהדירת נופש ישנו בר עם אווירה נפלאה ותפריט משקאות איכותי. שרות החדרים זמין בכל שעות היום והלילה והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה.

אם אתם מגיעים עם רכב, בטח תשמחו לדעת שהחניה בדירת נופש הינה ללא תשלום נוסף. לא רחוק מן דירת הנופש ישנם יופי של אתרי דייג , מומלץ לכל מי שמעוניין להתרחק ולהירגע.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Bellavista Puerto Varas

Hotel Bellavista Puerto Varas מציע לאורחיו מיקום אידיאלי במרכז העיר.

Hotel Bellavista Puerto Varas מציע סאונה, מרכז עסקים ושירותי בייביסיטר. במלון תמצאו אחסון מזוודות, דוכן השכרות רכב ועמדת קונסיירז'. צוות הקבלה הידידותי זמין לעזור לכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. הצוות הידידותי ישמח לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בפוארטו ואראס ולהמליץ על מסעדות ובתי קפה באזור.

כל חדר במלון כולל כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. החדרים מצויידים במיני בר, מגהץ וערוצי סרטים איכותייים ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. ישנה גם גישה אלחוטית בחינם.

בהמלון ישנו בר עם אווירה נפלאה ותפריט משקאות מגוון. ארוחת הבוקר מוגשת מידי יום והאורחים מוזמנים להזמין אותה אל חדר.

מיקום המלון מאפשר לאורחים להגיע לרוב לאטרקציות התיירותיות שבאזור ברגל. אזורי קניות וחיי לילה תוססים נמצאים במרחק של דקות מהמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Gran Hotel Colonos del Sur

המלון נמצא במרכז של פוארטו ואראס והוא מוכר בזכות השרות האדיב והנוחות המירבית שהוא מספק לאורחיו.

Gran Hotel Colonos del Sur מציע קונסיירז', חדר/י ישיבות וסאונה. בנוסף, יש במלון שירותי בייביסיטר, בריכה מחוממת ומרכז עסקים. בGran Hotel Colonos del Sur פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע של חופשתכם. אורחי המלון אשר מעוניינים להישאר אקטיביים בזמן חופשתם יהנו מחדר הכושר המודרני והמיקצועי. החיבור לאינטרנט על חשבון הבית.

החדרים מציעים חדר אמבטיה פרטי, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכספת. בנוסף, הם מכילים טלפון, מגהץ ומיני בר. חדרי האמבטיה מצויידים באמבטיית הספא, הדרך הטובה ביותר לתת לגוף מנוחה בסוף היום. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר מפנקת בחדרים.

הבר של Gran Hotel Colonos del Sur מציע מגוון רחב של משקאות איכותיים ובמסעדה האינטימית תהנו מתפריט בין-לאומי. המלון מפעיל שרות חדרים 24 שעות ביממה והוא מוקף במבחר גדול של מסעדות.

מיקום המלון נוח ביותר עם כל האטרקציות המרכזיות שנמצאות בקרבת מקום. טיולים מאורגנים והזמנות לנסיעות ניתן להזמין דרך דוכן ההזמנות של המלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel y Cabanas Terrazas Del Lago

בHotel y Cabanas Terrazas Del Lago תמצאו מגרשי טניס, אינטרנט אל- חוטי חינם, ומגרש משחקים. הוא ממוקם לנוחותכם במרחק של 10 דקות נהיגה למרכז העיר פוארטו ואראס.

החדרים ממוזגים וכוללים כספת, טלוויזיה עם מסך שטוח וכבלים / לוויין. החדרים מצויידים במקרר, טלפון ומגהץ ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים.

באזור הסובב את המלון יש מגוון של בתי קפה ומסעדות. הסעות אל ומנמל התעופה יוצאות באופן סדיר מהמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Casa Kalfu Hotel Puerto Varas

הCasa Kalfu Hotel Puerto Varas נמצא במרחק קצר של 10 דקות הליכה אל מרכז העיר ומציע חדרים עם אינטרנט אל- חוטי חינם וטלוויזיה עם מסך שטוח.

Casa Kalfu Hotel Puerto Varas מציע דוכן השכרות רכב וקונסיירז'. צוות הקבלה החם והמקצועי זמין לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. לנוחיותכם, הצוות דובר מגוון שפות והוא ישמח לספק המלצות ולסייע בארגון שהייתכם בפוארטו ואראס ולהמליץ על מסעדות מקומיות.

הבר של Casa Kalfu Hotel Puerto Varas מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף ישנם מגוון מקומות בילוי בקרבת מקום.

במידה ואתם מגיעים עם רכב, ודאי תשמחו לדעת שהחניה במלון הינה בחינם. הצוות של המלון ישמח לארגן עבוכם סיורים במהלך ביקורכם בפוארטו ואראס ובנוסף ישמח להציע רעיונות למסעדות.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Cumbres Patagonicas

Hotel Cumbres Patagonicas נמצא באופן אידיאלי במרכז העיר ומציע סאונה, ג'קוזי ובריכה מחוממת.

במלון תמצאו מרכז עסקים, קבלה הפועלת 24 שעות וחדר/י ישיבות. מתקני המלון כוללים שירותי כביסה, שירותי בייביסיטר וחדרי דיונים. השרות לעסקים כולל שירותי מזכירות. אורחי המלון אשר אוהבים להישאר אקטיביים בזמן חופשתם יכולים לנצל את חדר הכושר המודרני והמיקצועי. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לשמוע שHotel Cumbres Patagonicas מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

Hotel Cumbres Patagonicas מציע חדרים מרוהטים מקפידה, ממוזגים ועם גישה לאינטרנט אלחוטי חינם. השירות היוקרתי כולל טלוויזיית פלזמה/ LCD עם כבלים / לוויין כמו כן שרות חדרים 24 שעות ואמבט ספא. כמו כן החדרים מאובזרים במגהץ, מיני בר וכספת. חדרי האמבטיה מצויידים בקפידה כדי להבטיח לכם את כל הנוחות הדרושה וכוללים בין השאר מקלחת ומייבש שיער.

תוכלו להנות ממאכלים מהמטבח הבין-לאומי במסעדה הנפלאה של המלון ולקנח עם משקה מהמבחר הרחב המוצע בבר. עבור אלו שמעדיפים לאכול בחוץ, בסביבה הקרובה יש מבחר רחב של מסעדות וברים. ארוחת הבוקר מוגשת מידי יום והאורחים יכולים להזמין אותה אל חדר.

אם אתם מגיעים עם רכב, בטח תשמחו לדעת שהחניה במלון הינה בחינם. הצוות הידידותי בעמדת ההזמנות יכול להזמין סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בפוארטו ואראס.

--------------------------------------------------------------------------------

Pinacoteca El Greco Hotel Puerto Varas

המלון ממוקם לנוחותכם בלב העיר ומהווה בסיס נהדר לביקורכם בפוארטו ואראס. המלון מדורג 3 כוכבים וממוקם באופן אידיאלי סמוך לכל המקומות שמומלץ לבקר בזמן השהות בפוארטו ואראס.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355860 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123760 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127451 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127420 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127377 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127348 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127033 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182160 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182024 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181393 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181495 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181574 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181478 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181466 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica