חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למציאת הדילים הטובים והמומלצים ביותר מבין 469 מלונות בסנטיאגו, צ'ילה

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון04/11/20127301 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פוקון, צ'ילהסנטיאגו, צ'ילה

סנטיאגו

למציאת הדילים הטובים ביותר מבין 469 מלונות בסנטיאגו, צ'ילה עם hotels-seeker.com על ידי השוואת מאות אתרים בבת אחת. הבטחה למחיר הטוב ביותר!

למציאת המלונות הכי כדאיים והכי זולים בסנטיאגו


למציאת המלונות הכי זולים בכל צ'ילה

Radisson Plaza Santiago Hotel

Radisson Plaza Santiago Hotel נמצא בProvidencia, המלון מציע חדרים נוחים ושרות חברותי.

Radisson Plaza Santiago Hotel מציע סאונה, חדר/י ישיבות ומכון יופי. שירותי המלון כוללים בריכה מחוממת, סאונה ומרכז עסקים הפועל 24 שעות. בRadisson Plaza Santiago Hotel פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. הצוות המקצועי יכול לעזור לכם בארגון והזמנת פעילויות וסיורים מודרכים בסנטיאגו ולהציע רעיונות לבתי קפה ומסעדות בעיר.

במידה ואתם מתכננים טיול עם כל המשפחה, ודאי תשמחו לדעת שבRadisson Plaza Santiago Hotel ישנם חדרים מרווחים אשר עוצבו במיוחד עבור משפחות עם ילדים. כל חדר מציע גם כספת, טלוויזיית פלזמה/ LCD ופינת קפה ותה. חדר האמבטיה מכיל אמבט ספא, מקלחת ומייבש שיער. החדרים מצויידים במקרר, מכונת קפה, מיני בר ומשקיפים על הנוף הפנורמי של ההרים והבריכה.

הבר של Radisson Plaza Santiago Hotel מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. המלון מפעיל שרות חדרים לאורך כל שעות היום והוא מוקף במבחר גדול של מסעדות. ניתן להנות מארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת בחדר.

המלון נמצא מרחק הליכה מTobalaba Metro Station ובנוסף הוא מספק לאורחיו שרות הסעות למרכז העיר. Plaza de la Constitucion וMercado Central נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מRadisson Plaza Santiago Hotel. במרחק של 20 דקות נהיגה נמצאים Mapocho Cultural Center, San Cristobal Hill וPlaza de Armas Main Square.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Santiago Park Plaza

המלון ממוקם בProvidencia, במרחק עשר דקות הליכה University of Informatics Sciences. המלון מציע מתקני כושר נהדרים, ביניהם בריכה פנימית ומועדון כושר. המלון מציע ספא יום וחדרים נוחים עם מיני בר ומצעים בגודל קינג.

Hotel Santiago Park Plaza מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מכון יופי, חדר/י ישיבות וסאונה לשרות האורחים. השרות לעסקים כולל מרכז עסקים הפועל 24 שעות, חדרי דיונים ושירותי מזכירות. בנוסף לקונסיירז' ומרכז בריאות וספא, תמצאו במלון גם כספת, שירותי כביסה וניקוי יבש. הצוות הידידותי ישמח להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בסנטיאגו ולהמליץ על בתי קפה ומסעדות בעיר.

כל חדר במלון כולל כספת, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה. החדרים מצויידים בטלפון, נגן תקליטורים וחימום מרכזי ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. החדרים נגישים וכוללים את כל העזרים והמרחב לנוחיות האורחים בכסאות גלגלים.

התחילו את היום עם ארוחת בוקר אמריקאית עשירה לפני שאתם יוצאים ליום של חוויות בסנטיאגו. בנוסף תמצאו מגוון מקומות בילוי בקרבת מקום.

Hotel Santiago Park Plaza נמצא באופן מושלם קרוב למיתחם הקניות של סנטיאגו. במרחק 20 דקות נהיגה בלבד תמצאו את הEstadio Nacional Julio Mart?nez Pradanos, Plaza de la Constitucion וMercado Central. ובמרחק של פחות מעשר דקות ברכב נמצאים Chile University, Barrio Bellavista וAcademy of Christian Humanism University.

--------------------------------------------------------------------------------

Kennedy Hotel Vitacura

Kennedy Hotel Vitacura ממוקם בVitacura, המלון מציע חדרים נוחים ושרות מצוין. במלון תמצאו בריכה, אינטרנט אל- חוטי חינם וספא יום, וגם מכון יופי, סאונה וחדר/י ישיבות.

Kennedy Hotel Vitacura מציע קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם מרכז עסקים, הסעות אל וממרכז העיר וקונסיירז' לנוחות האורחים. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לשמוע שKennedy Hotel Vitacura מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. לשעות הפנאי המלון מציע עיסוי וסלון יופי. שרות החדרים זמין מסביב לשעון והצוות המקצועי ישמח לעמוד לרשותכם בכל שעה.

Barrio Bellavista וMercado Central נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מKennedy Hotel Vitacura. במרחק 20 דקות נהיגה בלבד תמצאו את הPlaza de la Constitucion, Plaza de Armas Main Square וChile University. המרחק של נמל התעופה הבינלאומי קומודורו ארטורו מרינו בניטז מן המלון הוא רק 40 דקות נסיעה.

--------------------------------------------------------------------------------

W Santiago

המלון נמצא בLas Condes, מוקף בהרבה מקומות לאכול, לשתות ולבלות,. המלון מדורג 5 כוכבים וממוקם באופן אידיאלי קרוב לכל האתרים שמומלץ לבקר בזמן השהות בסנטיאגו. המלון מציע ספא יום וחדרים נוחים עם תחנות עגינה לאייפון, מיני בר וכספת למחשב נייד.

בין אם אתם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או לבילוי של חופשה מפנקת, W Santiago הוא המקום הקלאסי עבורכם. בספא של המלון, הכולל בין השאר סאונה וסאונה טורקית תוכלו לחדש את הגוף והנפש. בW Santiago פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע של חופשתכם. הצוות הידידותי ישמח להזמין עבורכם סיורים לאתרים פופולריים במהלך חופשתכם בסנטיאגו ולספק המלצות על בתי קפה ומסעדות בעיר.

החדרים ממוזגים ומצויידים בכספת, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיית פלזמה/ LCD. בנוסף, יש בחדרים טלפון, וילונות אטומים לאור ונגן די וי די. בנוסף כלולים חלוקי רחצה לנוחות מירבית.

הבר של W Santiago מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף פועלת במלון מסעדה.

נמל התעופה הבינלאומי קומודורו ארטורו מרינו בניטז נמצא במרחק של 30 דקות נסיעה במכונית. Mercado Central, Barrio Bellavista וChile University נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. הנסיעה אל Plaza de Armas Main Square, Plaza de la Constitucion וMapocho Cultural Center לוקחת פחות מ-20 דקות.

--------------------------------------------------------------------------------

Crowne Plaza Hotel Santiago

בCrowne Plaza Hotel Santiago תמצאו בריכה, ג'קוזי, ובנוסף סאונה. המלון מדורג 5 כוכבים וממוקם באופן אידיאלי קרוב לכל האטרקציות שמומלץ לבקר בזמן השהות בסנטיאגו. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר סנטיאגו.

בין השרותים והמתקנים שיש בCrowne Plaza Hotel Santiago תמצאו מרכז עסקים, חדר/י ישיבות ומגרשי טניס חיצוניים. כחלק משרותי המלון, האורחים יכולים להשכיר מחשבים לשימוש אישי לצרכי פנאי או עבודה. בCrowne Plaza Hotel Santiago פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תקצר עבורכם את תהליך היציאה מהמלון ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם. ישנה גישה לאינטרנט הזמינה עבור כל אלו אשר מעוניינים להישאר מעודכנים גם במהלך החופשה. לנוחיות האורחים, הCrowne Plaza Hotel Santiago נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל אחד מהחדרים המודרניים של Crowne Plaza Hotel Santiago מרוהטים בקפידה ותמצאו בהם גם כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. כל חדר מצוייד במוצרי טיפוח, סבונים ושמפו , פינת קפה ותה ומיני בר. כל החדרים ממוזגים ומציעים נוף פנוראמי של העיר וההרים.

הבר של Crowne Plaza Hotel Santiago מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. בנוסף, המלון מגיש ארוחת בוקר יומית.

המלון ממוקם כ-10 דקות הליכה אל Chile University, Parque Forestal וPontifical Catholic University of Chile וכעשרים דקות של הליכה אל Academy of Christian Humanism University, Santa Lucia Hill וMetropolitan Cathedral of Santiago. במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות תיירותיות כמו Plaza de la Constitucion, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לכלל האורחים.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Galerias Santiago

Hotel Galerias Santiago ממוקם במיתחם התיירות והקניות המפורסם של העיר. אינטרנט אלחוטי בחינם, מסעדה ובריכה הינם חלק מהשרותים שתמצאו במלון, כמו כן הוא ממוקם כ-5 דקות הליכה אל Santa Lucia Hill. במרחק של כ-10 דקות הליכה נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של סנטיאגו, כמו למשל Metropolitan Cathedral of Santiago, Chilean Museum of Pre-Columbian Art וPlaza de la Constitucion.

Hotel Galerias Santiago מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף חדר/י ישיבות, מרכז עסקים וסאונה לשרות האורחים. בין השרותים שתמצאו יש חדרי דיונים, ניקוי יבש ושירותי כביסה. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שHotel Galerias Santiago מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

החדרים הממוזגים במלון מציעים כספת, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיית פלזמה/ LCD. החדרים מצויידים במיני בר, מגהץ וטלפון ובנוסף המלון מציע שירות חדרים לרווחת אורחיו. וניתן גם להזמין מראש חדרים ללא עישון.

במרחק הקטן מ- 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון אטרקציות כמו Barrio Bellavista וChile University, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה ללא תשלום נוסף לנוחות האורחים. Los Cerrillos Airport (ULC) נמצא במרחק קצר של 20 דקות נסיעה במכונית. המלון נמצא במרחק כ-10 דקות הליכה אל Pontifical Catholic University of Chile וPlaza de Armas Main Square, בעוד Mercado Central במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה.

--------------------------------------------------------------------------------

Holiday Inn Santiago Airport

Holiday Inn Santiago Airport נמצא בPudahuel, המלון מציע חדרים נוחים ושרות אדיב ומקצועי. במלון יש מגרשי טניס, אינטרנט אל- חוטי חינם ובריכה מחוממת, ובנוסף קבלה הפועלת 24 שעות, סאונה ומרכז עסקים.

בין השרותים והמתקנים שיש במלון תמצאו ניקוי יבש, שירותי כביסה וחדרי דיונים. במלון ישנן מבחר פעילויות לשעות הפנאי ובין השאר תמצאו שם מועדון כושר. אורחי המלון אשר מעוניינים להישאר אקטיביים בזמן חופשתם יכולים לנצל את חדר הכושר המודרני והמיקצועי. האורחים יכולים להירגע בג'קוזי. לנוחיות האורחים, הHoliday Inn Santiago Airport נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

החדרים משקיפים על הנופים הפנורמיים של הגבעה ומציעים מיני בר, כספת וטלוויזיה. הם כולם ממוזגים ומציעים ערוצי לווין, טלפון ומגהץ.

אם תעדיפו לא להתרחק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להתרווח באווירה הנעימה של מסעדת המלון.

נמל התעופה הבינלאומי קומודורו ארטורו מרינו בניטז ממוקם רק 20 דקות נסיעה במכונית. Mapocho Cultural Center נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. אורחי ההמלון נהנים מחניה ללא תשלום.

--------------------------------------------------------------------------------

Caesar Business Santiago Centro

בין אם הינכם מעוניינים במלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, Caesar Business Santiago Centro הוא המקום המושלם עבורכם. המלון מדורג 4 כוכבים וממוקם לנוחותכם סמוך לכל האטרקציות שמומלץ לבקר בזמן השהות בסנטיאגו. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות נסיעה למרכז העיר סנטיאגו.

Caesar Business Santiago Centro מפעיל קבלה הפועלת 24 שעות כמו גם חדרי דיונים, ניקוי יבש וחדר/י ישיבות לשרות האורחים. לנוחיות האורחים, הCaesar Business Santiago Centro נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה. בנוסף יש בCaesar Business Santiago Centro מכונת כביסה, כספת ושירותי כביסה. בCaesar Business Santiago Centro פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תפנה לכם זמן יקר ותאפשר לכם להנות מכל רגע במהלך חופשתכם.

בCaesar Business Santiago Centro תוכלו להנות מאוויר נקי עם חדרים ללא עישון. חדר האמבטיה מצוייד במקלחון- גשם, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומייבש שיער. כל חדר במלון מאובזר במיני בר, טלוויזיית פלזמה/ LCD וכספת.

בבר של המלון ניתן לשבת בנחת עם כוסית ולהנות מחברה טובה. ארוחת הבוקר מפנקת מוצעת לאורחים במלון מידי יום.

--------------------------------------------------------------------------------

Grand Hyatt Santiago

Grand Hyatt Santiago הוא מלון הממוקם במרכז Vitacura ורק מרחק הליכה קצר מ-Parque Arauco Mall is. במלון יש בריכה, ספא יום ומגרשי טניס, ובנוסף סאונה, קבלה הפועלת 24 שעות וחדר/י ישיבות.

המלון פופולרי בקרב משפחות עם ילדים ומציע גן ילדים, שירותי בייביסיטר ומגרש משחקים. בנוסף למרכז עסקים וקונסיירז', יש במלון גם סלון יופי, הסעות אל וממרכז העיר ומרכז בריאות וספא. הינכם מוזמנים להתפנק ולהירגע במתקני הבריאות אשר כוללים בין השאר ג'קוזי וסולריום. אורחים המעוניינים במלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שGrand Hyatt Santiago מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

החדרים מכילים טלוויזיית פלזמה/ LCD, כספת ונגן די וי די. כמו כן, יש בחדרים מגהץ, מיני בר וערוצי לווין. תוכלו להתפנק בחדר האמבטיה היוקרתי המכיל מקלחת ומייבש שיער.

הבר של Grand Hyatt Santiago מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. המלון מפעיל שרות חדרים לאורך כל שעות היום והוא מוקף במגוון גדול של מסעדות.

נמל התעופה הבינלאומי קומודורו ארטורו מרינו בניטז ממוקם במרחק של 40 דקות נסיעה ברכב. Mercado Central, Barrio Bellavista וChile University נמצאים במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון. במרחק 20 דקות נסיעה בלבד תמצאו את הSan Cristobal Hill וAcademy of Christian Humanism University. Plaza de Armas Main Square, Plaza de la Constitucion וMapocho Cultural Center נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Plaza El Bosque Park

Hotel Plaza El Bosque Park ממוקם במרכז Providencia ורק הליכה קצרה מTitanium La Portada. המלון מדורג 5 כוכבים ונמצא במרחק חמש דקות הליכה אל התחנה Tobalaba Metro Station. מיטב חנויות המעצבים המפורסמות נמצאות בקירבת מקום כך שלחובבי השופינג מובטחת שהות מהנה במיוחד.

בין אם אתם מחפשים מלון לשהייה בעת נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, Hotel Plaza El Bosque Park הוא המקום הקלאסי עבורכם. דלפק הקבלה פועל 24/7 והצוות החביב ישמח להמליץ על מקומות אשר כדאי לבקר בהם. אורחים המחפשים מלון עם נגישות לכסאות גלגלים ישמחו לדעת שHotel Plaza El Bosque Park מציע גישה נוחה ואת כל השרותים הנדרשים לבעלי מוגבלויות ולנכים.

החדרים הממוזגים במלון מציעים כספת, טלוויזיית פלזמה/ LCD וחדר אמבטיה פרטי. בחדרים יש גם מיני בר, מוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ומגהץ. בנוסף תוכלו להנות מאינטרנט אלחוטי ולהישאר מעודכנים במהלך שהייתכם.

האזור של המלון מפורסם בזכות חיי הלילה ואתם תהנו ממבחר גדול של מקומות בילוי. האורחים מוזמנים לשבת ולהירגע בבר של המלון. ארוחת בוקר מוגשת מידי בוקר ובנוסף ישנה אפשרות לקבל את הארוחה לחדר.

Plaza de la Constitucion וEstadio Nacional Julio Mart?nez Pradanos נמצאים במרחק של נסיעה קצרה מHotel Plaza El Bosque Park. במרחק 20 דקות נהיגה בלבד תמצאו את הSan Cristobal Hill, Mercado Central וPlaza de Armas Main Square. University of Informatics Sciences הוא במרחק נסיעה של חמש דקות מהמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Meridiano Sur Petit Hotel

אם קניות או חיי לילה זה מה שאתם מחפשים, אתם תאהבו את Meridiano Sur Petit Hotel, הממוקם באזור התוסס- Providencia.

הינכם מוזמנים להנות מהאוויר הצח בטראסה או ללגום כוסית בבר. בMeridiano Sur Petit Hotel פועלת מערכת צ'ק אין אקספרס אשר תחסוך לכם זמן יקר ותאפשר לכם לנצל כל רגע במהלך חופשתכם. בנוסף לשירותי כביסה וקונסיירז', תמצאו במלון גם כספת, ספריה ואחסון מזוודות. לשרותכם, המלון מספק חיבור Wi-Fi לאינטרנט.

במידה ואתם יוצאים לחופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבMeridiano Sur Petit Hotel ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. כל חדר מצוייד בכספת, כבלים / לוויין וטלוויזיה עם מסך שטוח. תוכלו להכין את ארוחותכם במטבחון המצויד במלואו ולהנות מהן בנוחות בפינת האוכל. כמו כן, יש בחדרים טלפון, מיני בר ומגהץ.

מיקום המלון נוח ביותר עם אטרקציות תיירותיות רבות הממוקמות במרחק הליכה. Plaza de la Constitucion נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון. Titanium La Portada, Academy of Christian Humanism University וParque Forestal נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

--------------------------------------------------------------------------------

Panamericano

בPanamericano תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם והזמנת סיורים ואטרקציות, ובנוסף חדר/י ישיבות. Panamericano נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל Chilean Museum of Pre-Columbian Art, Plaza de la Constitucion וLa Moneda Palace.

בין השרותים והמתקנים שיש במלון תמצאו חדרי דיונים, קונסיירז' וניקוי יבש. אנשי עסקים יעריכו את מגוון השרותים שהמקום מספק. כחלק משרותי המלון, האורחים יכולים להשכיר מחשבים לשימוש אישי לצרכי פנאי או עבודה. לנוחיות האורחים, הPanamericano נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

החדרים ממוזגים וכוללים כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת. בחדרים תמצאו המטבחון הכולל מיקרוגל, מקרר ומכונת כביסה. החדרים חסינים לרעש וכוללים מיני בר, נגן די וי די ומגהץ. משכימי קום יוכלו להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

אם תעדיפו לא להרחיק בשביל ארוחה טובה, תוכלו להנות באווירה הנעימה של מסעדת המלון. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה אשר נמצאים בסמוך.

במרחק קצר נמצאות כמה מן האטרקציות היותר מעניינות של סנטיאגו, כמו למשל Metropolitan Cathedral of Santiago וPlaza de Armas Main Square. במרחק הליכה קצרה נמצאים גם Santa Lucia Hill, Parque Forestal וMercado Central. Pontifical Catholic University of Chile נמצא גם כן בקרבת מקום.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Atton El Bosque

המיקום של Hotel Atton El Bosque הוא אידיאלי, בלב Providencia ורק פחות מעשר דקות הליכה מTitanium La Portada. במלון תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם והזמנת סיורים ואטרקציות, וגם חדר/י ישיבות, קונסיירז' ובריכה פנימית.

Hotel Atton El Bosque מציע מרכז עסקים, חדרי דיונים וניקוי יבש. אנשי עסקים יעריכו את מגוון השרותים שהמקום מספק. אורחי המלון אשר אוהבים לשמור על כושר בזמן חופשתם יהנו מחדר הכושר המודרני והמיקצועי. הצוות הידידותי בדוכן הקבלה יעמוד לרשותכם וישמח להקשיב ולעזור עם כל שאלה ודרישה שיעלו במהלך ביקורכם.

לכל החדרים של המלון יש מיטת קינג וחדר אמבטיה פרטי עם מקלחת, מראת איפור מוארת ומייבש שיער. כל חדר מכיל בין השאר כבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. כל חדר מכיל מיני בר ומגהץ.

הבר של Hotel Atton El Bosque מציע מבחר משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. ארוחת הבוקר מפנקת מוגשת לאורחי המלון מידי יום.

בסביבת Hotel Atton El Bosque תמצאו את החנויות ובתי הקפה הפופולריים של העיר. Plaza de la Constitucion, Estadio Nacional Julio Mart?nez Pradanos וBarrio Bellavista נמצאים במרחק של 20 דקות נסיעה מהמלון. הנסיעה אל Mercado Central, San Cristobal Hill וPlaza de Armas Main Square לוקחת פחות מ-20 דקות.

--------------------------------------------------------------------------------

Espana Hotel Santiago

המלון מציע מחירים נוחים וממוקם באופן אידיאלי רק מספר דקות הליכה אל Chilean Museum of Pre-Columbian Art וMetropolitan Cathedral of Santiago. במלון יש הזמנת סיורים ואטרקציות ואינטרנט אל- חוטי חינם, ובנוסף חדר/י ישיבות, קונסיירז' וקבלה הפועלת 24 שעות. הוא נמצא לנוחותכם במרחק של 10 דקות ברכב למרכז העיר סנטיאגו.

בין השרותים והמתקנים שיש במלון תמצאו חדרי דיונים, כספת ומרכז עסקים. צוות הקבלה החם והמקצועי ישמח לעמוד לרשותכם במהלך שהייתכם ולענות לכל שאלה או בקשה. בין מתקני המלון תמצאו בנק. הEspana Hotel Santiago מאיר פנים לחיות הבית של כלל האורחים.

במידה ואתם מתכננים חופשה משפחתית, ודאי תשמחו לדעת שבEspana Hotel Santiago ישנם חדרים מרווחים המיועדים במיוחד עבור משפחות עם ילדים. החדרים מצויידים בכספת, חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיית פלזמה/ LCD ולנוחותכם המלון מציע גם שירות חדרים. כמו כן, תמצאו בחדרים מקרר, מיני בר וטלפון.

התעוררו לארוחת בוקר מן התפריט (א לה קרט) עשירה לפני שאתם יוצאים ליום של חוויות בסנטיאגו. בנוסף ישנם מבחר מקומות בילוי בקרבת מקום.

הEspana Hotel Santiago ממוקם בסמוך לPlaza de la Constitucion, Plaza de Armas Main Square וMercado Central. במרחק הליכה נמצא גם Santa Lucia Hill. La Moneda Palace וMapocho Cultural Center גם הם בקירבת מקום.

--------------------------------------------------------------------------------

Hotel Plaza San Francisco

המלון מדורג 5 כוכבים ונמצא במרחק חמש דקות הליכה אל התחנה Santa Lucia Metro Station וUniversidad de Chile Metro Station. המלון מציע איטרנט אלחוטי בחינם, מועדון כושר ובריכה מחוממת, ורק עשר דקות הליכה אל Plaza de Armas Main Square, Constitution Square וSanta Lucia Hill. המלון ממוקם לנוחותכם, קרוב לאתרי התיירות המפורסמים של סנטיאגו, כמו למשל La Moneda Palace שנמצא במרחק 10 דקות הליכה בלבד.

Hotel Plaza San Francisco ממוקם באופן אידיאלי קרוב לאזור הקניות של סנטיאגו. אם חשובה לכם הנגישות של המלון, תשמחו לדעת שHotel Plaza San Francisco מציע גישה נוחה ויספק את כל הדרוש לאורחים בכסאות גלגלים. בנוסף לסאונה ומכון יופי, יש במלון גם חדר/י ישיבות, מרכז עסקים וקבלה הפועלת 24 שעות.

לנוחיותכם, הHotel Plaza San Francisco מציע חדרים ללא עישון. חדר האמבטיה מצוייד במקלחת ומייבש שיער. החדרים הממוזגים כוללים כבלים / לוויין, טלוויזיה וכספת.

במרחק של 10 דקות נסיעה תמצאו מגוון יעדים תיירותיים כמו Chile University, ובנוסף תשמחו לדעת שהמלון מציע חניה בחינם ללנוחות האורחים. מרכז העיר סנטיאגו נמצא במרחק קצר של 10 דקות נסיעה בלבד. Metropolitan Cathedral of Santiago, Mercado Central וMapocho Cultural Center נמצאים במרחק של 20 דקות הליכה מהמלון.

--------------------------------------------------------------------------------

Windsor Palace Apartment Santiago

בWindsor Palace Apartment Santiago תמצאו אינטרנט אל- חוטי חינם ובריכה, ובנוסף סאונה. במרחק שתי דקות הליכה מן דירות הנופש נמצא Plaza de la Constitucion. Windsor Palace Apartment Santiago נמצא במרחק 5 דקות הליכה מכל האטרקציות כולל La Moneda Palace וChilean Museum of Pre-Columbian Art.

Windsor Palace Apartment Santiago מציע חדר/י ישיבות, מרכז עסקים וקבלה הפועלת 24 שעות. יש גם ציוד לברביקיו ואזור לפיקניק להנאת האורחים. הצוות הידידותי של המלון יכול לעזור בהזמנת סיורים במהלך ביקורכם בסנטיאגו ובנוסף ישמח להציע המלצות למקומות בילוי.

הדירות מאובזרות בקפידה על מנת להבטיח שהייה נוחה במיוחד ומציעות חדר אמבטיה פרטי, כספת וטלוויזיה. הדירות מצויידות בפינת קפה ותה, מיני בר ומוצרי טיפוח, סבונים ושמפו ולנוחותכם דירות הנופש מציעות גם שירות חדרים לרווחת כלל האורחים. המטבח מאובזר במקרר, מקרר קטן ומיקרוגל.

אם תעדיפו לא להרחיק עבור ארוחה טובה, הינכם מוזמנים להנות באווירה הרגועה של מסעדת דירות הנופש. ובנוסף יש מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה אשר ממוקמים בשכנות. תוכלו להנות מארוחת הבוקר המגוונת והמפנקת בדירה.

דירות הנופש נמצאות במרחק כ-10 דקות הליכה אל Metropolitan Cathedral of Santiago וPlaza de Armas Main Square, בעוד Mapocho Cultural Center, Santa Lucia Hill וMercado Central במרחק של פחות מ-20 דקות הליכה. זה 10 דקות נסיעה אל Central University of Chile. מרכז העיר סנטיאגו נמצא במרחק של 10 דקות נהיגה.

--------------------------------------------------------------------------------

Tulip Inn Hotel Presidente Santiago

Tulip Inn Hotel Presidente Santiago ממוקם בלב Providencia ורק מרחק קצר מAcademy of Christian Humanism University. המלון מדורג 3 כוכבים וקרוב לכל הדברים אשר לסנטיאגו יש להציע. הוא ממוקם לנוחותכם רק 10 דקות נסיעה למרכז העיר סנטיאגו.

Tulip Inn Hotel Presidente Santiago מציע קבלה הפועלת 24 שעות ובנוסף מרכז עסקים, חדרי דיונים וחדר/י ישיבות לשרות האורחים. להנאתכם, ההמלון מספק חיבור לאינטרנט, את כל הפרטים תוכלו לקבל בעמדת הקבלה. במלון תמצאו ניקוי יבש, כספת ושירותי כביסה. אטרקציות תיירותיות רבות נמצאות במרחק הליכה מהמלון. San Cristobal Hill נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה מההמלון.

Tulip Inn Hotel Presidente Santiago מציע לארוחת בוקר בופה בכל יום.

--------------------------------------------------------------------------------

NH Ciudad de Santiago

NH Ciudad de Santiago נמצא בProvidencia, המלון מציע חדרים נוחים ושרות מצוין. המלון מציע ספא יום וחדרים נוחים עם מצעים בגודל קינג, אינטרנט אל- חוטי חינם ומיני בר.

בין אם הינכם מחפשים מלון לשהייה בזמן נסיעת עסקים או עבור חופשה נפלאה, NH Ciudad de Santiago הוא המקום האידיאלי עבורכם. הצוות הידידותי והמיקצועי זמין במהלך כל שעות היממה וישמח להזמין עבורכם סיורים ואטרקציות. בנוסף לחדר/י ישיבות וסאונה, תמצאו במלון גם שירותי בייביסיטר, חדרי דיונים וניקוי יבש. לנוחיות האורחים, הNH Ciudad de Santiago נגיש לאורחים בכסאות גלגלים עם חדרים מרווחים וכל השרותים הדרושים לשהיה נגישה ומהנה.

כל חדר במלון מאובזר בכבלים / לוויין, כספת וטלוויזיה. כל החדרים ממוזגים וכוללים חדר אמבטיה פרטי, טלפון ומגהץ. משכימי קום מוזמנים להנות מארוחת בוקר עשירה בחדרים.

הבר של NH Ciudad de Santiago מציע מגוון משקאות איכותיים וארוחות קלות באווירה נעימה. ארוחת בוקר מן התפריט (א לה קרט) מוגשת מידי בוקר באולם ארוחת הבוקר של המלון. את יתר הארוחות תוכלו לאכול באחת ממגוון המסעדות הנמצאות בשכנות.

מיקום המלון מאפשר לאורחים להגיע אל רוב המקומות המעניינים שבאזור ברגל. San Cristobal Hill נמצא במרחק של 20 דקות נהיגה מהמלון. Plaza de Armas Main Square, Mercado Central וPlaza de la Constitucion נמצאים במרחק של פחות מ-10 דקות נסיעה ברכב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידען, עיתונאי ויזם בתחום התיירות והצרכנות

אתר טיולים מידע למטייל העצמאי(מסלולים, אטרקציות, ארועים ועוד

תמונות ממלונות רומנטיים ומפנקים ברחבי העולם (PR=5, 35,642 likes)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר טיולים

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון02/03/1355861 צפיות
שוק התיירות הוא אחד השווקים הפעילים והדינמיים ביותר כיום, גם בארץ, וגם בעולם כולו. מחירי החופשות והסדרי הלינה תלויים בגורמים רבים ומשתנים מרגע לרגע, מה שגורם לכולנו להיות עם היד על הדופק ותמיד לחפש את המחירים הזולים והמשתלמים ביותר. אבל מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ? האם הגיע הזמן לנטוש את סוכני הנסיעות ? האם אתרי ההזמנות שאנו מכירים באמת מספקים את המחירים הטובים ביותר ? מסתבר שלא תמיד. אתרי השוואת המלונות הגיעו לאינטרנט ומשלבים בתוכם את הטוב מכל העולמות.

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/123760 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בקי ביסקיין, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127451 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בסאות' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127420 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' מיאמי, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127377 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בנורת' ביי וילאג', ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127348 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים ביוניברסיטי פארק, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאת: יאיר טיוליםבתי מלון10/12/127033 צפיות
במאמר זה ניתן למצוא את המלונות המובילים בג'קסונוויל, ארצות הברית במחירי הרגע האחרון והזולים ביותר באינטרנט, עד 75% זולים יותר מכל אתרי ההזמנות וסוכנויות הנסיעות המובילות בשוק. תוכלו לחסוך אלפי שקלים ! לכל מלון מצורפת סקירה כוללת, תמונות (ובגרסה האנגלית גם וידאו) ודרוג של גולשים אמתיים ששהו במקום ונתנו לו ציון

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182160 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182024 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181393 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181495 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181574 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181478 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181466 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica