חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אל על

מאת: ניצןתיירות ונופש - כללי25/10/2009910 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אל על

אל על היא חברת התעופה הגדולה והמרכזית ביותר של ישראל.

חברת אל על נתיבי אוויר בע"מ ידועה לקהל הישראלי ולקהל הכלל העולמי בשמה המקוצר: 'אל על'.

היא נוסדה בשנת 1949 וצעדי ההפרטה של החברה אשר הייתה במשך שנים חברה המצויה בבעלותה של מדינת ישראל, החלו בשנת 2003.

בשנה זו, חברת אל על הציעה את המניות שלה למכירה לציבור הרחב ובשנת 2005 הפכה חברת כנפיים- אחזקות ארקיע בע"מ לזו שלה השליטה במניותיה של חברת אל על.

חברת אל על- היסטוריה מרשימה

חברת אל על חרטה את שמה בקרב הקהל הישראלי והעולמי בשל השתתפותה במבצעים ואירועים מיוחדים של מדינת ישראל וכן התאמת החברה ברמה הביטחונית, הלאומית והדתית לדרישות הציבור הרחב.

דוגמאות לכך הם: ההבאה של הנשיא חיים ויצמן מז'נבה לישראל והשתתפות במבצעים: 'מרבד הקסמים', ו-'עזרא ונחמיה' וההטסה של יותר ממאה אלף עולים ממדינות: איראן, הודו ותימן.

כמו כן, יש לציין כי חברת התעופה 'אל על' יישמה ברוב שנות פעילותה את ההחלטה שלא להפעיל טיסות בשבת ורמת האבטחה הגבוהה של החברה ידועה בכל העולם.

אל על- טיסות

רוב טיסותיה של חברת אל על יוצאות משדה התעופה בן גוריון. רוב יעדי הטיסות של חברת אל על הן למדינות אירופה, אך יש לה יעדים שונים בכל רחבי העולם והיא נמצאת בהסכמי שותפויות קוד, על מנת שתתאפשרנה טיסות המשך ליעדים שונים. דבר זה משמש כעזר רב כאשר מדובר בטיסות למדינות עוינות.

חלק מהחברות החתומות עם חברת אל על לשותפויות קוד הן: אוסטריאן איירליינס, איבריה איירלינס, איירוסוויט, בולגריה אייר, בראסלס איירליינס, טנדם אירו, לוט וסוויס, איירומקסיקו ועוד.

כמו כן, חברת אל על מפעילה טיסות מטען למספר מדינות יעד.

כמו כן, נכון לשנת 2009, כ-38 מטוסים מטוסי בויאנג המיועדים להטסת נוסעים ולהעברת מטענים למדינות יעד שונות.

אל על- אתר אינטרנט לשירות הלקוחות

לכל אדם המעוניין להזמין טיסות בחברת אל על ישנה האפשרות להיכנס לאתר האינטרנט של החברה ולבצע זאת באופן מקוון. אתר האינטרנט של חברת אל על מאגד מערכת שבה הלקוח יכול להזמין טיסות, פרטים על שירותים נלווים, כגון: השכרת רכב בארץ ובמדינות חו"ל, לוח טיסות בזמן אמת המראה את כל ההמראות והנחיתות של הטיסות הסדירות ואינפורמציה על המראות ונחיתות של טיסות שונות משדות תעופה במדינות שונות בעולם.

באתר האינטרנט של חברת אל על תוכלו למצוא גם אינפורמציה אודות שירות קדם טיסה, על מועדון הנוסע המתמיד לקהל היעד של אנשים הטסים לעיתים קרובות, קטלוג מוצרים הפטורים ממכס ועוד.

באתר האינטרנט של חברת אל על ישנה גם האפשרות להצטרף בצורה מקוונת למועדון הנוסע המתמיד ולקרוא על שיטת צבירת הנקודות האטרקטיבית.

 



תגיות המאמר: אל על


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניצן

מאת: ניצןלימודים אקדמאיים07/01/101247 צפיות
מכון לנדר, הוא מרכז אקדמי להשכלה גבוהה בישראל. לנדר, מוסמך על ידי המועצה להשכלה גבוהה להעניק תארים ראשונים במנהל עסקים וכן תארים שנים ביהדות. המכון ממוקם בעיר הקודש ירושלים ונושא עימו אווירה לימודית בהתאם.

מאת: ניצןיהדות06/01/104488 צפיות
כל אישה במהלך ההיריון, חושבת על שמות רבים שתעניק לילדה כאשר יגיח אל אוויר העולם. חלק מן השמות העולים בדעתה של האישה במהלך ההיריון, יבואו בחשבון לאחר שתלד ואילו שמות אחרים לא יעלו על דל שפתיה, רגע לאחר הלידה.

מאת: ניצןביטוח - כללי06/01/101572 צפיות
ביטוח ישיר הוא ביטוח הנעשה דרך הטלפון או דרך האינטרנט ללא הצורך בתיווכו של סוכן הביטוח. בעבר, שיטת ביטוח ישיר היוותה מהפכה בעולם הביטוחים, שכן עד אותו שלב כל הביטוחים נעשו בתיווכו של סוכן הביטוח והצריכו את בואו של הסוכן אל ביתכם וחתימתכם על פוליסת הביטוח על מנת לאשר את רכישת הפוליסה הביטוחית, עם כניסת ביטוח ישיר, הכל השתנה.

מאת: ניצןלימודים אקדמאיים28/12/091298 צפיות
אוניברסיטת תל אביב אוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטה ללא הפסקה ומקור גאוותה של העיר תל אביב. אוניברסיטת תל אביב ידועה כאוניברסיטת המחקר הגדולה ביותר בארץ והמוסד היהודי הגדול ביותר ברחבי העולם.

מאת: ניצןיהדות23/12/095195 צפיות
שמות לפי הקבלה הפך לדבר פופולארי. על מנת להבין על מה מדובר חשוב שנבין מהי הקבלה ומה משמעות האותיות הבונות את פירוש שמות שאנשים בוחרים לילדיהם ולעצמם בהיוולד הילד או כאשר ישנו מפנה מסוים בחייהם.

מאת: ניצןרפואה23/12/091382 צפיות
מידה והגעת להחלטה לעבור ניתוח הסרת משקפיים בלייזר, עלייך לשאול את עצמך מהי שיטת הטיפול המועדפת בשבילך לניתוח הסרת משקפיים בלייזר. קיימות שתי שיטות לניתוח: האחת באמצעות חיתוך הקרנית והאחרת ללא צורך בחיתוך הקרנית. שיטת הניתוח תיקבע על ידי המטופל ובייעוץ עם הרופא על פי השיקולים הבאים

מאת: ניצןתיירות ונופש - כללי11/12/091413 צפיות
סקי מים הוא אחד מענפי הספורט הנעשים במים, וכן משמש גם כפעילות פנאי ונופש. סקי המים הפך לנפוץ ופופולארי במדינות בהם קיימים תנאים מתאימים עבורו, דהיינו מקורות מים שקטים, כמעט ללא גלים, כגון אגמים או קטעים בים אשר מוגנים מהתנפצות הגלים.

מאמרים נוספים בנושא תיירות ונופש - כללי

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205132 צפיות
כולנו אוהבים לטייל בצפון, אשר הוא חבל ארץ יפיפייה, המשאיר לנו טעם של עוד, כאשר אנחנו מבקרים בו, משום שיש בו אינספור מסלולי טיול יפים ומרהיבים וחוויה בלתי נשכחת. המיוחד באזור הצפון הוא בעצם הנחלים שיש בו, אשר אזור זה מוצף בנחלים מרהיבים ובמסלולי טיול מרתקים. טיול ג'יפים בצפון הינה חוויה ייחודית, המתאימה גם למשפחות עם ילדים. ניתן לטייל בג'יפים עם ילדים, כמו כן ניתן גם לטייל כזוג, אך חשוב לדעת כי יש מסלולי ג'יפים המתאימים לכל ימות השנה ויש כאלו שניתן לראות דווקא בחורף,אז במאמר זה נבחן את העונה ה

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי09/03/205019 צפיות
טיולי ג'יפים מאפשרים לכם לחוות חוויה מעניינת במיוחד, וכך תוכלו להגיע אל מקומות נידחים בארץ ובעולם.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי02/12/195478 צפיות
בישראל ישנה תרבות המעודדת צעידה בשטח ובמסלולים השונים הפרושים ברחבי הארץ, והאמת? בצדק. קשה למצוא מקומות אחרים בעולם שהנוף בהם מגוון כל כך, ולא בכדי היא מושכת אליה מאות אלפי תיירים מדי שנה. עם זאת, עבור הרבה מאד אנשים המעוניינים לבקר בטבע מסלולי ההליכה הללו אינה בהכרח מתאימה או אפשרית, אם בשל תנאי דרך קשים, אם בשל מצב בריאותי או מורכבות טכנית לערוך טיול למשפחה גדולה - וגם כמובן הרצון הפשוט לערוך טיול בטבע במסגרת שונה ומאתגרת בדרכה שלה. במיוחד במקרים בהם רוצים לגמוע שטח רב ולהכיר חלקים בארץ שלא הכ

מאת: yoni romתיירות ונופש - כללי22/10/195676 צפיות
איזו מזוודות מומלצות? בחירת המזוודה, תלויה במספר פרמטרים. לא משנה איזה סוג של מזוודה תבחרו - חשוב מאוד שלמזוודה, יהיה גלגלים. בין אם אתם זקוקים למזוודה לצורך טיול בארץ ובין אם אתם טסים לחו"ל, צריך שיהיה למזוודה גלגלים וידית אחיזה נוחה. אבל, עליכם לבחור מזוודה לפי כמות התכולה שתצטרכו, משקל וצבע.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי06/03/196428 צפיות
ישראלים הם בהחלט עם שאוהב לטייל ברחבי העולם וגם בארץ, ומעידים על כך אינספור המסלולים שיש במדינה הקטנה שלנו. בימים בהם אתם לא צריכים לעבוד ואין לכם חובות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר למצות את החופש היא באמצעות טיולים ברחבי הארץ, כמו טיולי ג'יפים בצפון, שיראו לכם את הנופים המרהיבים בחלקה הצפוני של ישראל.

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי04/12/182453 צפיות
אם חיפשתם בילוי מהנה קרוב לבית, בתוואי נסיעה נוח ומהיר ועם הבטחה להנאה מרבית בתוך פרק זמן של כמה שעות בודדות - תוכלו לסמן על כל אלה "וי" גדול, עם טיולי ג'יפים בגליל התחתון או אפילו רחוק מכך - בגליל העליון, בגלבוע או בגולן אם רק תרצו ותוכלו. למה טיולי ג'יפים, אתם שואלים? כי זו אולי האטרקציה שיכולה להתאים לכל סוג של מטייל, החל מגיל כמה שבועות ועד לגילאים מבוגרים (ומבוגרים מאד), והם יכולים להיות רגועים ורומנטיים לזוגות צעירים, או לחלופין אתגריים ומלאי אדרנלין למשפחות הרפתקניות או לקבוצות חברים שמחפ

מאת: שלום כהןתיירות ונופש - כללי05/08/181707 צפיות
בכל הנוגע אל רכישה של בקבוק מים חדש בעבורכם או בעבור בני המשפחה, דעו לכם כי אין מה לחשוב על העניין יתר על המידה. בסופו של יום זהו דבר שיהיה מאוד חיוני בעבורכם. בעזרתו של בקבוק מים יהיה ניתן לקבל גישה נוחה למדי לצריכה של מים ובכך בעצם תוכלו להיות בטוחים כי יתאפשר לכם לצרוך הרבה יותר מים מידי יום, דבר שללא ספק תרצו בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica