חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

וילונות

מאת: אורחה- עיצוביםסטיילינג13/11/2012785 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

וילונות רומאים

להידור הבית ולייפויו מתאים והולם וילון רומאי היורד מתקרת הבית לרצפתו. בחירת וילון היא  אחד המרכיבים החשובים במסגרת עיצוב  סלון. תוכלו לקבל ייעוץ פרטני על אודות סוג הווילון המתאים לכם, מרקמו, צבעו או צבעיו, האופן שבו נכון וראוי לשלב אותו עם תמונת הנוף הניבטת מהחלון מזה ועם צבעם של הרהיטים בבית מזה.

יש מי שמייחדים מחשבה  מעמיקה לבחירת הווילון בין השאר מנקודת מבט של תחזוקתו, שהרי הווילונות באשר הם סופחים אבק ונדרש ניקוי (יבש? רטוב?) שלהם. ניקוי תכוף עלול לגרום להתבלות מוקדמת של הבד, במיוחד כאשר הבד דק ואוורירי. לחלופין, הוא יחייב ניקוי מקצועי, זהיר וקפדני במיוחד, כדי לא לפגוע ולפגום במרקמו. מה עושים?  מתייעצים אתנו...

וילונות האור והחושך

הידעתם? באמצאות צבע הווילון ניתן  ליצור או לחדד תחושה של גודל – או קוטן- הסלון או החדר. צבע כהה מקטין בתחושה את גודל המתחם בעוד צבע בהיר מגדיל אותו. אם הקירות הסמוכים לווילון צבועים בצבע מסוים- טבעי ומתבקש אחד משניים: או לבחור בווילון שצבעו דומה, מקורב או אף זהה,או, לחלופין, לבחור צבע מנוגד, קוטבי, אשר יוצר אפקט ניגודי משלים. בשורה התחתונה: הכול הוא שאלה של טעם. טעמכם.

וילונות דקים ואווריריים מאפשרים חדירת האור מבעד למרקמם. ניתן לנצל את האור ליצירת אפקט דקורטיבי משלים וכמוכן כאלמנט טבעי המשרה אווירה של פתיחות וזרימה עם הטבע. אם וכאשר אתם רוצים דווקא להצליל את המתחם המרכזי בבית – תוכלו לבחור בווילון עבה וכהה יותר. אפשרי וייתכן שילוב של שני סוגים של וילונות כמו, לדוגמה, בבתי מלון.

סוגים רבים של וילונות רומאים לפי טעם מוצעים לבחירתכם. שיקולים שונים משפיעים על הבחירה. על מנת לבחור בווילון שיהיה לטעמכם, יתאים לאווירה בבית, "יתכתב" עם הנוף שנשקף מבעד לחלון, יהיה נוח וקל לניקוי ו - לא פחות חשוב -  יוצע במחיר שלא יחייב אתכם לפתוח תכנית חיסכון, אתם מוזמנים לראות, להרגיש,  לשאול, להתייעץ, ולקבל את המוצר הטוב והיפה שאותו אתם רואים, כמשוער וכצפוי, בעיני רוחכם וכמוהו אתם ודאי רוצים שייתלה וייראה בביתכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורחה עיצובים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורחה- עיצובים

מאת: אורחה- עיצוביםעיצוב09/12/12838 צפיות
פינה לי חביבה- פינות ישיבה פינות ישיבה רבות קיימות בעולם- מפוארות, מלאות בבדים מיוחדים, עשויות מקטיפות, מעור, מעץ מברזל או לחילופין, ביתיות, נעימות, רכות ומזמינות.

מאת: אורחה- עיצוביםסטיילינג22/11/12795 צפיות
הספה מאז ומעולם שימשה תפקיד מרכזי בבית, אנחנו יושבים על הספה, נחים עליה, הילדים צופים בטלוויזיה והאורחים באם לביקור. הספה היא המקום בו אנו קוראים את עיתוני יום שישי, אוכלים חטיפים, מאחרים חברים ומשחקים עם הילדים. אז מה הפלא שאנו מוצאים את עצמנו עם ספה בלוייה מידי כמה שנים? לא משנה אם מדובר בריפוד לספות מעור, או ריפוד לספות מבד, אחת לכמה שנים יהיה עלינו להגיע להחלטה האם להחליף את הישן בחדש, או פשוט לבצע שיפוץ רהיטים בצורה מקצועית.

מאמרים נוספים בנושא סטיילינג

מאת: SEOMANסטיילינג16/05/161700 צפיות
עולם העיצוב השתכלל בשנים האחרונות אך דווקא לאחרונה החלו לשים דגש על המראה הטבעי שיחליף את האווירה היוקרתית שאנשים כל כך אהבו. הטרנד החדש שמשתלב עם עולם העיצוב והסטיילינג עשוי להפתיע אתכם לחלוטין.

מאת: אודי ביגסטיילינג21/03/152941 צפיות
ילדים זקוקים לביטחון. הם משוועים לו. אחד הדברים המקנים ביטחון הוא קביעות. הידיעה והתחושה כי דברים מוכרים ואהובים נמצאים תמיד במקום. אלמנט נוסף החשוב להקניית הביטחון הוא תחושת הילד כי יש לו חופש בחירה ובתוך כך שליטה על דברים. מכאן נובעת החשיבות לאפשר לילד לבחור, בין השאר, את השטיח המועדף אליו לחדר. מגוון עשיר של שטיחים לחדרי ילדים מעמיד את הילדים בפני שפע אפשרויות. שטיח לחדר ילדים הוא חלק בלתי נפרד מהפיכתו למתחם מוגן ושקט.

מאת: אודי ביגסטיילינג21/03/152383 צפיות
אין ספק כי שטיחים לסלון הם פריט עיצובי בולט ומרכזי בכל בית. הסלון מהווה את מתחם הכינוס והאירוח העיקרי והמרכזי בבית. טבעי שמושקע בו מאמץ עיצובי ובחירה מוקפדת של כל אחד מהפריטים בו. היצע מגוון ועשיר של סוגים, דגמים, צורות, גדלים, טקסטורות, צבעים ושילוביהם, אופני אריגות שונים הופכים את הבחירה לקלה מצד אחד וקשה מצד שני: העושר לא תמיד שמור לטובה, לא אחת הוא מערים קושי על הבוחרים הניצבים מול מבחר איכותי ומשובח של שטיחים.

מאת: לירןסטיילינג31/12/141746 צפיות
מחפשים אחר מוצרי זכוכית מרשימים לבית? מוצרי הזכוכית המרשימים בעיצובו של עופר שבירו ישדרגו את הבית- על כך במאמר הבא.

מאת: אודי ביגסטיילינג06/12/141888 צפיות
אם אתם אנשים שאוהבים סדר, אתם בוודאי יודעים כמה אי סדר עלול להשפיע לרעה על מצב הרוח והאווירה הכללית בבית. בית חייב להיות מקום מסודר יחסית, בו יש מקומות קבועים לכל החפצים ואנו יודעים איפה נמצא כל דבר אשר אנחנו מחפשים. סדר בבית הוא דבר חשוב מאוד ויכול לשנות את האווירה בבית לגמרי. למשל בבית מבולגן בו מצוי אי סדר, עלולים בני הבית להגיע למצב של חוסר שקט, חוסר ריכוז, עצבנות, חוסר יכולת ללמוד וכן הלאה. ולהפך- כאשר הבית מסודר נוכל למצוא שלוות נפש ורוגע וכן יכולת לימודית יותר טובה.

מאת: שני אוחנהסטיילינג24/10/142546 צפיות
חושבים על שיפוץ? תחשבו שוב. הכירו את המונח החדש בתחום העיצוב – הום סטיילינג, אשר מאפשר לשנות את מראה הבית וחדשו רק באמצעות הזזת אובייקטים בחלל ללא עבודות קבלן ושינוי הסגנון כולל התאמת הצבעוניות, הריהוט, הוילונות והשטיחים.

מאת: שני אוחנהסטיילינג24/10/142512 צפיות
חושבים על שיפוץ? תחשבו שוב. הכירו את המונח החדש בתחום העיצוב – הום סטיילינג, אשר מאפשר לשנות את מראה הבית וחדשו רק באמצעות הזזת אובייקטים בחלל ללא עבודות קבלן ושינוי הסגנון כולל התאמת הצבעוניות, הריהוט, הוילונות והשטיחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica