חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פינות ישיבה עצב לך דירה

מאת: אורחה- עיצוביםעיצוב09/12/2012838 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנן גם פינות קרירות ומעוצבות או פינות ילדותיות המתאימות יותר למשחקי ילדים קטנים. כמו כן ישנן פינות בהן יפחד איש לעבור, פן ישבור דבר כלשהו או פינות פשוטות אשר לא ניתן להרע להן. כל פינה ובעליה, לכל אחת אופי ואמירה משל עצמה. כל אחד יכול לעצב לו את המקום שלו אשר במקרים רבים הוא הסלון. אל הסלון נקבצים בני הבית, שם יושבים האורחים, שם צופים הילדים בטלוויזיה ועוד.

פינות ישיבה-

מכיוון שהשפע גדול כל כך, תוכלו למצוא בדיוק מערכות ישיבה אשר יתאימו לכם. לפני שתצאו לרכישתן, חישבו מה בדיוק אתם רוצים לשדר באמצעותן וכיצד אתם רוצים להרגיש כאשר תשבו אתם בהן. כמו כן, רצוי מאוד לבדוק את גודלו של הסלון או החדר. פינת ישיבה גדולה מידי לא תתאים לחלל קטן ולחילופין, ריהוט קטן ודל לא יספיק למילוי חלל גדול. כמו כן ישנה חשיבות עבור צבעי הריהוט בו תבחרו, לדוגמא, אם תרכשו ריהוט כהה ייתכן והוא לא יתאים לשטיח בהיר או וילון בגוון בהיר. תוכלו להתייעץ עם אדריכלים אשר מבינים בכך יותר ובצורה זו תמנעו טעויות.

במידה ויש לכם ספה ישנה אליה אתם קשורים אך מראה אינו מלבב בשל השנים אשר עברו עליה, תוכלו לרפד אותה. ריפוד לספות עשוי לגרום לספה הישנה שלכם להראות כאילו נקנתה זה עתה. תוכלו לשלב בה את האלמנטים בהם תחפצו כך שתתאים ליתר הריהוט וכמובן לחלל כולו. במידה ואתם עוד מהססים ובעלי שאלות רבות רצוי שתדעו כי ישנן חנויות רהיטים אשר מספקות ייעוץ והכוונה. במידה ותרכשו מהן ריהוט תוכלו להיעזר בהן .

סגור לי את הפינה

במצב בו הדירה מרוהטת היטב ואינכם מוצאים עוד כיצד  ניתן לשפרה הרי והמצב מצוין. לחילופין, במידה ואתם קולטים חלל ריק בדירה אשר מפריע לכם תוכלו למלא אותו על ידי ריהוט משלים. ריהוט מעין זה הינו ריהוט רגיל אך פשוט קטן יותר ממערכת ריהוט שלמה. ריהוט קטן יותר יאפשר לכם למלא את החלל כך שהמקום ייראה יפה וחינני. תוכלו למקם בחלל מנורה יפה, שידה או כל רהיט אחר אשר תמצאו לנכון. רצוי כי הרהיט ישמש אתכם, כלומר יהיה פרקטי ויועיל לכם.

פינות ישיבה רבות יש בעולם, אך לא כל אחת מתאימה לכולם. חשוב שתתאימו לעצמכם את הריהוט אשר יגרום לכם להרגשה הנוחה, המזמינה, החמה והביתית ביותר. בצורה זו תיהנו תמיד לשוב אל ביתכם בסופו של יום, ארוך, או קצר, להדליק את הטלוויזיה, לקרוא עיתון או לשחק קלפים במקום המועדף שלכם שהוא הפינה שלכם ושל משפחתכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אורחה עיצובים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורחה- עיצובים

מאת: אורחה- עיצוביםסטיילינג22/11/12795 צפיות
הספה מאז ומעולם שימשה תפקיד מרכזי בבית, אנחנו יושבים על הספה, נחים עליה, הילדים צופים בטלוויזיה והאורחים באם לביקור. הספה היא המקום בו אנו קוראים את עיתוני יום שישי, אוכלים חטיפים, מאחרים חברים ומשחקים עם הילדים. אז מה הפלא שאנו מוצאים את עצמנו עם ספה בלוייה מידי כמה שנים? לא משנה אם מדובר בריפוד לספות מעור, או ריפוד לספות מבד, אחת לכמה שנים יהיה עלינו להגיע להחלטה האם להחליף את הישן בחדש, או פשוט לבצע שיפוץ רהיטים בצורה מקצועית.

מאת: אורחה- עיצוביםסטיילינג13/11/12786 צפיות
וילונות אינם נחשבים לריהוט אבל השפעתם על פנים הבית ברורה. צבע הווילון, מרקמו, גודלו, האופן שבו הוא מאפשר חדירת אור או הצללתו, האווירה שהוא משרה כל אלה הופכים אותו לפריט מרכזי שעשוי להיחשב כאחד מפריטי ריהוט משלים. אם לשאול דימוי קלישאי ניתן לומר – ולכתוב – כי וילון מוסיף המון. לא רק, ודאי לא בהכרח וילונות יוקרה הם האופציה היחידה. אם אתם רוצים להעשיר את הסלון ואת מראה חללים וחדרים אחרים בבית, אתם מוזמנים להתחיל לערוך, כאן ועכשיו, סיור מקדים, וירטואלי, שבו ייפרשו בפניכם מגוון האפשרויות של סטיילינג

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172511 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175131 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172603 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172360 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172284 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162215 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162255 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica