חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חתונה מושלמת בגן אירועים

מאת: חצר המלכהחתונות14/11/2012688 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל זוג צעיר מעוניין שחתונתם תהיה אירוע מהסרטים. גני אירועים קשורים בקשר רב מימדי לעולם הקולנוע. ניתן למצוא כמה אלמנטים שבזכותם החיבור בין העולם הקסום שמציעים גני אירועים ובין עולם הזוהר של אומנות הקולנוע. ככל שהחיבור יתעצם בין תעשיית עולם הסרטים ובין גני אירועים כך ניתן יהיה לצפות לחוויות יוצאות מגדר הרגיל בגנים.

מה בין עולם הסרטים ובין גני אירועים?

הקשר ההדוק שקיים כיום בין הגנים לעולם הקולנוע הזוהר, עוד לא הגיע למיצוי אופטימאלי של כל האפשרויות הכלולות בתחום. אפשרי לקוות ולצפות שבהמשך הדרך יושגו תוצאות עתידיות שיביאו עימם חידושים מהפכניים בכל הנוגע להפקה של חתונות יוצאות דופן ומרשימות לאין ערוך.

ההשוואה בין סרט טוב לחתונה מוצלחת נראית ברורה מאליה. כפי שצפייה בסרט טוב יוצרת בחובנו תחושה ייחודית וחד פעמית שמרחיקה אותנו הרחק מחיי השגרה ומדאגות המלוות אותנו לאורך כל ימות השבוע, כך ישנו רצון עז שחתונה שאנו משתתפים בה תישא אותנו הרחק אל מחוזות נפלאים ומופלאים, תשכיח מאיתנו את כל הצרות והמטלות ותאפשר לנו לחוות בצורה מושלמת עונג מרבי.

יציאה משגרה- כניסה לעולם הקסום של הסרטים

בזה מתמצה תפקידו של כל גן אירועים אשר יוצרים תפאורה שנראית כאילו נלקחה מסרט מוצלח. גן אירועים מהווה הלכה למעשה סוג של סרט שקורם אט אט עור וגידים, או ליתר דיוק משקאות ומנות, מוזיקה ועיצוב, הזמנות ותלבושות. מדובר באחד מהאתרים האקזוטיים ביותר שבו נערך הסרט המשמעותי ביותר של חיינו, אירוע החתונה.

גן אירועים משמש כתפאורה המאפשרת את הפקתו של רגע אל זמני וחוץ עולמי, רגע קולנועי משובח והגן עצמו לוקח חלק מרכזי בעלילתו המותחת של הסרט. גן אירועים הוא לא רק מקום שנראה כאילו נלקח מהסרטים אלא הוא בעצמו יוצר סרטים. הוא מאפשר לאירוע החתונה להעפיל על חיי השגרה המייגעים ולהוות חוויה נדירה וחד פעמית. אך על מנת להשיג את האפקט הקולנועי יש צורך בתכנון יסודי ועיצוב הגן בהתאם להישגים הדרושים.

עיצוב נכון- חוויה של חתונה

עיצוב נכון של גן אירועים יבטיח חוויה מהממת של שכרון חושים שיכולה להיות בסיס לכול סרט טוב. אך לא מדובר פה אך ורק בעניינים אסתטיים הקשורים למראה וטעם, אלא יש גם צורך בטיפול נאות ברמה הטכנית, דאגה להיבט הלוגיסטי של הריהוט, השולחנות והכיסאות, המזון והשתייה ועוד פרטים רבים שרק בזכותם ניתן יהיה להפיק חוויה קולנועית מופלאה שלא תישכח לעולם, חוויה שמסמלת התחלה חדשה ופורייה, חוויה של חתונה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
חצר המלכה את מרכז האירועים חצר המלכה הקמנו עם אהבה גדולה לאנשים ולאירועים. במשך השנים צברנו ניסיון עשיר, שמשתקף באינספור אירועים מרגשים, מוצלחים ובלתי נשכחים.
לפרטים:
052-9097572 www.qce.co.il
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חצר המלכה

מאת: חצר המלכההפקות אירועים29/05/13749 צפיות
ישראל היא מדינה המאופיינת במזג אוויר נוח ברוב ימות השנה. חבל לא לנצל את האוויר הפתוח והנעים לקיום אירועים ומסיבות. התשובה המתבקשת היא גני אירועים המאפשרים קיום של כל אירוע באווירה משוחררת ונינוחה, עם כל היתרונות של הטבע.

מאת: חצר המלכהאירועים וחתונות – כללי29/04/13708 צפיות
לאחר הצעת הנישואין המרגשת והטלפונים לבני המשפחה והחברים מגיע שלב תכנון האירוע הגדול, כאשר השלב הראשון הוא בחירת מקום האירוע. יש הסוברים כי על בחירת האולם, תקום או תיפול הצלחת החתונה ולכן יש להעניק את תשומת הלב המלאה לבחירת האולם. אך מה עדיף?

מאת: חצר המלכההפקות אירועים22/03/13867 צפיות
בתחום הפקת האירועים, ניתן לפגוש בגישות שונות. גישה הרווחת בהפקות של אירועי יוקרה בגני האירועים דוגלת בהפיכת המשאבים הטבעיים לקסומים ומרהיבים עוד יותר באמצעות חדשנות עיצובית וטכנולוגית.

מאת: חצר המלכההפקות אירועים24/01/13749 צפיות
מתכננים אירוע ומחפשים גן אירועים ? ובכן, קיימים עשרות אם לא מאות גני אירועים מצפון ועד דרום. לכל גן אירועים אופי שונה והבחירה איננה פשוטה. כאשר מדובר באירוע סטנדרטי בחירת גן האירועים הינה קלה יחסית. אולם נשאלת השאלה: מה עושים כאשר מדובר באירוע יוקרתי ויש לאתר גן אירועים יוקרתי ?

מאת: חצר המלכההפקות אירועים24/01/13844 צפיות
תינוקת חדשה הצטרפה למשפחה ? מועד חתונתכם הולך וקרב ? תינוק חדש במשפחה ויש לערוך ברית ? כל אלו ועוד הינם אירועים משמחים אשר כוללים הכנות רבות. התייחסות לבחירת קייטרינג, צלם ובחירת תאריך האירוע הינם רק חלק מן הדברים אשר יש לטפל בהם לקראת האירוע.

מאת: חצר המלכההפקות אירועים18/12/12809 צפיות
אם החלטתם כי אתם מעוניינים למסד את הקשר שלכם ואתם תרים אחר אולם אירועים לחתונה או לכל אירוע משמח אחר, חשוב שתהיו מודעים לעובדה כי יש הבדל משמעותיים בין בחירת אולם לחגיגת הארוע בקיץ לבין עונת החורף. מאמר זה יגולל בפניכם אודות הבדלים אלו וזאת על מנת שתוכלו להגיע להחלטה המתאימה ביותר.

מאת: חצר המלכהחתונות18/12/12791 צפיות
רובינו מגיעים לרגע בו אנו מעוניינים להנציח אירוע משמח בחיינו על ידי הזמנת משפחה וחברים לחגיגה משותפת. כיוון שבדרך כלל ביתנו אינו יכול ואינו ערוך להכיל את הכמות הגדולה של המוזמנים, אנו מחליטים לאתר אולם אירועים אשר יכול לספק לנו את המענה המושלם לעריכת האירוע בו אנו מעוניינים.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182895 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181367 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181503 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181581 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172058 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172175 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172104 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica