חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חתונה מושלמת- חלומם של כל חתן וכלה

מאת: חצר המלכהחתונות14/11/2012683 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קבעתם תאריך? יידעתם את כל בני המשפחה על השמחה הגדולה? אפילו הספקתם לבחור גן אירועים בו תיערך החתונה? אולי כדאי לכם להאט את קצב התכנון, ולהעריך מחדש את ההחלטות שנתקבלו פה אחד. בחירת המקום שבו תיערך החתונה היא אחת הבחירות החשובות ביותר בזמן התכנון. אין להקל ראש בקבלת ההחלטות ועליכם להתייעץ עם הרבה גורמים על מנת לקבל תמונה כללית ומקיפה ככל הניתן.

אז אתם בטוחים שהמיקום המושלם עבור כל זוג צעיר שרוצה לערוך חתונה מוצלחת הוא גן אירועים? המאמר שלפניכם יציג כמה סיבות ונתונים מפתיעים שאולי יגרמו לכם לשקול פעמיים את ההחלטה לחגוג את החתונה בגן אירועים. כן אין זה סוד שחתונה נמדדת בהתאם למקום שבו היא נערכת, האוכל השירות האווירה כל אלה מהווים קריטריונים חשובים במהלך האירוע.

מדוע למעשה חוששים כל כך הזוגות הצעירים?

כיום ישנה מגמה הולכת וגוברת בקרב הזוגות הצעירים, להעדיף גן אירועים על פני אולם אירועים בשל כמה סיבות. ראשית אולמות אירועים אינם גובים מחירים יקרים וכך נוצר הרושם שמדובר בהפקה זולה ולא איכותית. ישם אולמות אירועים שקיימים שנים רבות והעיצוב בהם הוא מיושן ולא עוקב אחר ההתפתחויות האחרונות בעולם העיצוב. סיבה נוספת קשורה ברצונם של החתן והכלה לערוך ת החופה מתחת לכיפת השמיים, מה שלא תמיד ניתן להשיג כאשר חוגגים אירוע באולם מקורה.

יתרונות של אולם אירועים

אך למעשה כל הסיבות הללו הינן חסרות שחר שכן מדובר אך ורק בסטיגמה שלילית חסרת כל צידוק וביסוס ממשי. החתן והכלה חוששים שבחירת אולם אירועים היא בחירה קונבנציונאלית ומיושנת ויעדיפו להוציא סכומי עתק על גני אירועים שלא בהכרח יספקו תמורה אשר הולמת את המחיר ששולם מראש.

ניתן ליישב את המחלוקת אם רק נתבונן בצורה הגיונית ומעשית על כל היתרונות שמציעים אולמות אירועים עבור הזוגות הצעירים. ראשית, כל אולם אירועים מאפשר להמשיך את החגיגה עד לשעות הקטנות של הלילה, אין הגבלת זמן למוזיקה וגם אין צורך לדאוג שהשכנים יוטרדו עקב המוזיקה הרועשת.

שנית כל אולם אירועים מספק תנאים אידיאליים עבור המוזמנים החל ממיזוג שנדרש בחודשי הקיץ החמים וכלה באמצעי הגברה ותאורה איכותיים שיאפשרו לקיים את האירוע ללא כל תקלות או הפתעות מיותרות. כמו כן אולמות אירועים ממוקמים באזורים מרכזיים שנגישים לכלל האוכלוסייה. כיום, ניתן למצוא אולמות אירועים שלא נופלים מבחינת העיצוב שלהם מכל עיצוב של גן אירועים כזה או אחר, מדובר בסגנונות עיצוב חדשניים ואיכותיים שיותירו רושם רב בקרב האורחים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
חצר המלכה את מרכז האירועים חצר המלכה הקמנו עם אהבה גדולה לאנשים ולאירועים. במשך השנים צברנו ניסיון עשיר, שמשתקף באינספור אירועים מרגשים, מוצלחים ובלתי נשכחים.
לפרטים:
052-9097572 www.qce.co.il
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חצר המלכה

מאת: חצר המלכההפקות אירועים29/05/13749 צפיות
ישראל היא מדינה המאופיינת במזג אוויר נוח ברוב ימות השנה. חבל לא לנצל את האוויר הפתוח והנעים לקיום אירועים ומסיבות. התשובה המתבקשת היא גני אירועים המאפשרים קיום של כל אירוע באווירה משוחררת ונינוחה, עם כל היתרונות של הטבע.

מאת: חצר המלכהאירועים וחתונות – כללי29/04/13709 צפיות
לאחר הצעת הנישואין המרגשת והטלפונים לבני המשפחה והחברים מגיע שלב תכנון האירוע הגדול, כאשר השלב הראשון הוא בחירת מקום האירוע. יש הסוברים כי על בחירת האולם, תקום או תיפול הצלחת החתונה ולכן יש להעניק את תשומת הלב המלאה לבחירת האולם. אך מה עדיף?

מאת: חצר המלכההפקות אירועים22/03/13867 צפיות
בתחום הפקת האירועים, ניתן לפגוש בגישות שונות. גישה הרווחת בהפקות של אירועי יוקרה בגני האירועים דוגלת בהפיכת המשאבים הטבעיים לקסומים ומרהיבים עוד יותר באמצעות חדשנות עיצובית וטכנולוגית.

מאת: חצר המלכההפקות אירועים24/01/13751 צפיות
מתכננים אירוע ומחפשים גן אירועים ? ובכן, קיימים עשרות אם לא מאות גני אירועים מצפון ועד דרום. לכל גן אירועים אופי שונה והבחירה איננה פשוטה. כאשר מדובר באירוע סטנדרטי בחירת גן האירועים הינה קלה יחסית. אולם נשאלת השאלה: מה עושים כאשר מדובר באירוע יוקרתי ויש לאתר גן אירועים יוקרתי ?

מאת: חצר המלכההפקות אירועים24/01/13845 צפיות
תינוקת חדשה הצטרפה למשפחה ? מועד חתונתכם הולך וקרב ? תינוק חדש במשפחה ויש לערוך ברית ? כל אלו ועוד הינם אירועים משמחים אשר כוללים הכנות רבות. התייחסות לבחירת קייטרינג, צלם ובחירת תאריך האירוע הינם רק חלק מן הדברים אשר יש לטפל בהם לקראת האירוע.

מאת: חצר המלכההפקות אירועים18/12/12810 צפיות
אם החלטתם כי אתם מעוניינים למסד את הקשר שלכם ואתם תרים אחר אולם אירועים לחתונה או לכל אירוע משמח אחר, חשוב שתהיו מודעים לעובדה כי יש הבדל משמעותיים בין בחירת אולם לחגיגת הארוע בקיץ לבין עונת החורף. מאמר זה יגולל בפניכם אודות הבדלים אלו וזאת על מנת שתוכלו להגיע להחלטה המתאימה ביותר.

מאת: חצר המלכהחתונות18/12/12791 צפיות
רובינו מגיעים לרגע בו אנו מעוניינים להנציח אירוע משמח בחיינו על ידי הזמנת משפחה וחברים לחגיגה משותפת. כיוון שבדרך כלל ביתנו אינו יכול ואינו ערוך להכיל את הכמות הגדולה של המוזמנים, אנו מחליטים לאתר אולם אירועים אשר יכול לספק לנו את המענה המושלם לעריכת האירוע בו אנו מעוניינים.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182898 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181372 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181507 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181584 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172060 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172179 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172106 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica