חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סטטוסים מצחיקים !

מאת: ido arbelהומור וסטנד-אפ16/11/20127890 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

באתרינו תוכלו לראות מגוון נרחב של תמונות מצחיקות, סטטוסים מצחיקים, בדיחות מצחיקות ועוד.

האתר יספק לכם תוכן בנושאים של הסטטוסים והבדיחות לפני שכולם יראו, ותוכלו לעבור באתר ולצחוק כמה שיותר.
תוכלו לצפות בתוכן נרחב, להעלות תוכן בנושאי הסטטוסים, הבדיחות המצחיקות ועוד.
האתר נבנה בצורה הנוחה ביותר למען הגולשים, ולכל בקשה ומענה ניתן לפנות לבעלי האתר בעמוד הצור קשר.
סטטוסים זה רק שיתופון, סטטוסים מפילים מהכיסא, כאלה שלא תראו בשום מקום אחר.

מהם סטטוסים מצחיקים :

הסטטוסים בפייסבוק הם למעשה שורות של טקסט היכול לפרסם מסרים נחמדים, קטעי הומור, משפטים חכמים,  ציטטות נחמדות ועוד אשר עוברים מסטטוס אחד לסטטוס אחר עד להפצתן ברחבי הרשת הנושא המרתק הזה של סטטוסים לפייסבוק התפתח במיוחד ומיכוון שכך הקימו באינטרנט לא מעט אתרים שונים המתעסקים בנושא הנ''ל. באתרי הסטטוסים לפייסבוק אפשר למצוא הרבה מאוד סטטוסים בכל מיני קטגוריות בכל נושא שתרצו אתם גם תהיו יכולים למצוא גם כן אוסף אדיר של תמונות וקריקטורות, תמונות וידיאו ואף סרטונים.
לסטטוסים יש כמה קטגוריות : סטטוסים מצחיקים , סטטוסים עצובים ,סטטוסים חחכמים , סטטוסים על החיים ועוד מלא סוגים וקטגוריות !

מהם בדיחות :

הבדיחות המצחיקות הם בעצם טקסט שבדרך כלל 3-6 שורות אשר גורמים להנאה , צחוק , שעשוע ועוד....
לבדיחות יש כמה וכמה קטגריות : בדיחות על בלונדיות , הומור שחור , בדיחות על בית ספר , בדיחות על עדות , 
בדיחות על אהבה ועוד מגוון קטגוריות !

ההבדל בין בדיחות לסטטוסים לפייסבוק :

סטטוסים לפייסבוק הם בדרך כלל על המצב כיום כלומר נגיד עכשיו היו את החיסול של ראש החמס אז נותנים סטטוס לפייסבוק למשל : "תגידי, אבא שלך מחבל ? כן … אז איך יצאת כזאת … רגע מה ?!
חחחחחחחחחחחחחחח בהצלחה לצה"ל ולחיילים שלנו !" 
וגם המון פעמים גולשי הפייסבוק מעוניינים להביע עמדותיהם מה שאי אפשר לעשות בבדיחה , לדוגמה שוב מהמבצע חיסול ראש החמס כותבים סטטוס אשר מבטא את ריגשותיהם כמו זה : "פשוט בושה השמאלניים האלה! מה העניין פה? אני לא מבין מה התמיכה בעזה? עם ככה בא לכם אתם יותר ממוזמנים לעבור לגור שם.. ביינתים תנו לצה"ל לעשות את עבודתו הנאמנה ולהגן על המדינה ועח האנשים שבאמת מאמינים ותומכים בה! שבת שלום ושיהיה שקט לתושבי הדרום!"

לעומת זאת בדיחות הם בעצם דברים שרק יצחיקו בדרך כלל ! בבדיחות גם ניתן להזכיר את המצב היום לדוגמה מתי שגלעד שליט חזר ובעד ישראל נתנה לחמאס מעל 1000  מחבלים ,עשרות אלפי גולשי פייסבוק פירסמו בדיחה על זה ! הדיחה : "והנה הוכחה ש1000 ערבים=יהודי אחד !"
בבדיחות לא ניתן להביע דעה , ולכן יש הבדל בין סטטוסים לפייסבוק לבין בדיחות !

עכשיו שלמדתם מה אלה בדיחות ,סטטוסים ומה ההבדל בין בדיחות סטטוסים אתם מוזמנים לבקר באתירנו :

shitufun- סטטוסים מצחיקים , בדיחות מצחיקות , תמונות מצחיקות ועד הרבה שיטופים מצחיקים !

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סטטוסים לפייסבוק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ido arbel

מאת: ido arbelרשתות חברתיות02/11/121109 צפיות
הרשת החברתית, פייסבוק, שכבר צברה המוני משתמשים פעילים בזמן האחרון, נעשתה לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו.נעשות שיחות עם מכרים ומשפחה, קיימת גם שמירה על קשר תמידית, בצירוף תמונות וכן מבחר של פעולות שונות אשר תופסות נתח רחב משגרת היום יום שלנו כשבראשם הסטטוסים שאותם אנחנו מעלים לפרסום בעמוד הפייסבוק לעיניי החברים אשר איתם אנחנו מקושרים באתר הפייסבוק.

מאמרים נוספים בנושא הומור וסטנד-אפ

מאת: שלום כהןהומור וסטנד-אפ04/04/162261 צפיות
שפה וסלנג, משתנים בכל כמה שנים ואנו עדים לביטויים שונים שמשתמשים בהם אנשים צעירים במיוחד. אדם שהוא סטנדאפיסט, ילקט את כולם ויעשה מהם מטעמים כאשר הוא כותב ויוצר מערכון קורע מצחוק. עד לפני כמה שנים, סטנדאפיסטים, היו מעין מספרי סיפורים מצחיקים.

מאת: שלום כהןהומור וסטנד-אפ20/01/162288 צפיות
אנו, בני האדם, אוהבים לצחוק. הומור הינו בטבע שלנו וחיים ללא הומור או צחוק, הם אינם חיים מלאים. ישנם אנשים מסוימים, אשר נולדו להצחיק והם אלה שמופיעים במועדוני סטנד אפ ומופיעים מול אנשים המשלמים בכדי לצחוק.

מאת: ירון בוניהומור וסטנד-אפ22/02/152282 צפיות
אחד הקומיקאים הגדולים והמשובחים שבהם -הוא אדי מרפי , שהיה ממש אליל לפני 10-15 שנה, מה הסוד שלו לרתק קהל ?...

מאת: שלום כהןהומור וסטנד-אפ09/02/152014 צפיות
אנחנו חיים בתקופה קצת לחוצה. אנחנו קמים בכל בוקר לעבודה, רצים להספיק כדי לבלות קצת עם הילדים, לעמוד בהתחייבויות, ובתוך כל זה לפעמים אנחנו גם נוטים לשכוח את עצמנו, ועוד יותר – שוכחים פשוט ליהנות מהחיים. לכן חשוב שנשבור את השגרה מפעם לפעם, ויש דרכים רבות ומהנות לעשות זאת. אחת מהן היא מופע קומי, עם סטנדאפיסט שיודע לשלוף פאנצ'ים בזה אחר זה, להצחיק את הקהל ולסחוף אותנו איתו לשעה או שעה וחצי של הומור וכיף. שהרי הומור הוא התרפיה הטובה ביותר ומגיע לנו לפעמים פשוט לצחוק.

מאת: שלום כהןהומור וסטנד-אפ23/11/142053 צפיות
קוסם היה מאז ומתמיד אדם שייחסו לו מעשים על טבעיים. הוא הקסים אנשים, המונים התגודדו סביבו, העריצו אותו ובו זמנית פחדו ממנו ולא המרו את פיו. בתרבויות פרימיטיביות ועתיקות מילא הקוסם תפקיד חשוב בגישור בין העולם הזה לעולם האלים, בין הגלוי לבין הנסתר והפחד הקמאי ששלט ביד רמה בחיי האנשים הוא זה שנתן לגיטימציה למעשי הקסמים.

מאת: שלום כהןהומור וסטנד-אפ24/04/145938 צפיות
תחום הבידור הקל הוא תחום רחב המכיל אפשרויות רבות ומגוונות הגורמות לאנשים לצחוק וליהנות במסגרת אירועים שונים. הופעות של ריקוד ושירה, מעשי קסם ולהטוטים, ריקודי בטן וקריאה בקלפים, מופע חשפנות של גברים או נשים, חידונים ושעשועונים נושאי פרסים,

מאת: מיכאלהומור וסטנד-אפ05/10/131869 צפיות
ללא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica