חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סטטוסים לפייסבוק !

מאת: ido arbelרשתות חברתיות02/11/20121109 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרשת החברתית, פייסבוק, שכבר צברה המוני משתמשים פעילים בזמן האחרון, נעשתה לחלק בלתי נפרד מהחיים שלנו.נעשות שיחות עם מכרים ומשפחה, קיימת גם שמירה על קשר תמידית, בצירוף תמונות וכן מבחר של פעולות שונות אשר תופסות נתח רחב משגרת היום יום שלנו כשבראשם הסטטוסים שאותם אנחנו מעלים לפרסום בעמוד הפייסבוק לעיניי החברים אשר איתם אנחנו מקושרים באתר הפייסבוק.

סטטוסים לפייסבוק הם בעצם מספר שורות טקסט (ניתן להוסיף איתם גם תמונות)בשעה שנושא הסטטוס ותוכנו מגוונים ויכולים להכיל נושאים רבים ושונים החל מהטבע שיש לכל אחד דרך ציטטות חכמות עד לבדיחות מצחיקות ביותר שיצחיקו אותכם במיוחד.

התפשטות ברשת של אתרי סטטוסים כותבי סטטוסים רבים ברשת הפייסבוק משתפים גם את החברים שלהם בעמוד בבדיחות מצחיקות ביותר.אותן בדיחות השנונות, החכמות והמבדחות יותר מבין כולם, עוברות מסטטוס לסטטוס ומתפרסמות ברשתאפשר לראות את התפשטות של אותם בדיחות וסטטוסים ברחבי כל אתר הפייסבוק. אפליקציות של סטטוסים בפייסבוק אתר הפייסבוק מכילה אפליקציות רבות מאוד כולל משחקים בחינם, עמודים אוהדים, תוכנות רבות ביותר וכן הלאה.בקרב כל האפליקציות, בולטות אפליקציות המציעות סטטוסים לפייסבוק שהם בהתאם למספר פרטים שונים מפרסמת סטטוסים בהתאם כולל בדיחות, משפטים חכמים, בדיחות שונות בנושא תוכניות טלוויזיה, ציטוטים מעניינים וכן הלאה.תמונותמגוון תמונות מפורסמות ומשותפות ברשת החברתית בכל יום, החל תמונות יפות ועד לתמונות מעוצבות יותר, מבדחות ומחוכמות במיוחד.הפרסום של סטטוסים לפייסבוק בדמות תמונות נהייה פופולארי יותר ויותר כאשר יש אפשרות לצפות בתמונות מתוכניות ריאלטי, קטעי פספוסים, תמונות הומוריסטיות וכן הלאה.הרבה קבוצות שהוקמו ברשת החברתית ומפרסמות מידי יום ביומו מבחר של תמונות וקריקטורות מצחיקות ומתוחכמות בנושאים רבים ושונים וגם מגוונים אותם רשאים לקחת חלק ולהשתמש בה כסטטוסים שלנו. קטעי וידאו מצחיקים מגוון סרטונים מצחיקים, קטעי סרטים, פספוסים, קטעים קומים, שירים ועוד שלל קטעי וידאו מפורסמים באתר הפייסבוק בכל יום.הפרסום של קטעי וידאו כסטטוס הפך בעת האחרונה לדרך העברת הודעות, תחושות והרגשות של הגולשים שמעלים שירים רומנטיים, מלודיות מרגשות, שירים ישנים, קטעי סטנד אפ, סירטי וידיאו שצילמו באופן פרטי וכו' בעמודי הפייסבוק האישיים שלהם ובקבוצות שבהם הינם חברים.השימוש בסטטוסים בפייסבוק מוכר מאוד ברשת  החברתית כאשר מידי יום מפרסם כל משתמש כ- 5 סטטוסים בערך. העתקת סטטוסים לפייסבוק, חשיפה וצירוף של קטעי וידאו, שימוש באפליקציות כאלו ואחרות וכן מבחר גדול של אלמנטים, מביאים לשיתופים ולפרסום של סטטוסים ברשת הכי גדולה בתבל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סטטוסים לפייסבוק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ido arbel

מאת: ido arbelהומור וסטנד-אפ16/11/127891 צפיות
shitufun- סטטוסים מצחיקים ,בדיחות מצחיקות , תמונות מצחיקות ועד הרבה שיטופים ! האתר יספק לכם תוכן בנושאים של הסטטוסים והבדיחות לפני שכולם יראו, ותוכלו לעבור באתר ולצחוק כמה שיותר. תוכלו לצפות בתוכן נרחב, להעלות תוכן בנושאי הסטטוסים, הבדיחות המצחיקות ועוד. האתר נבנה בצורה הנוחה ביותר למען הגולשים, ולכל בקשה ומענה ניתן לפנות לבעלי האתר בעמוד הצור קשר. סטטוסים זה רק שיתופון, סטטוסים מפילים מהכיסא, כאלה שלא תראו בשום מקום אחר.

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162931 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152888 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152398 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148634 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148147 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147916 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148181 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica