חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדברה בקריות בשקל ליום

מאת: אבי המדביר הארצי הדברה16/11/2012543 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדברה בצפון - לא לפחדנים בלבד

הדברה בצפון אינה מוגבלת לשכבת גיל, מין או מגדר שונים. הפחד מחרקים חוצה גבולות ועמים, כך שלא משנה אם אתה יהודי, ערבי או דרוזי הפחד יכול להגיע אליך ברגעים בהם לא חשבת עליו בכלל. דמיינו לעצמכם שאתם חוזרים מיום עמוס בעבודה, שורקים לעצמכם בעליזות ותוהים לעצמכם למה בכלל צריך לעשות הדברה בצפון? השקט והיום היפה מרגיעים אתכם ומשרים עליכם שלווה. ובכלל אתם גרים בחיפה, ככה שאתם בטח חושבים שבעיר אולי אין חרקים. כל תפיסתכם מתערערת כאשר אתם רואים 3 תיקני ענק מזנקים עליכם מחור הביוב. אתם מרגישים מותקפים, ואם הייתם יכולים הייתם עושים ברגע זה הדברה בחיפה כולה. מאחר והיכולת שלכם להדביר עיר שלמה עדיין אינה קיימת, בואו תלמדו כיצד עושים זאת בבית הפרטי שלכם.

הדברה בחיפה - כל התורה על רגל אחת

הזמנת המדביר

השלב של בחירת המדביר הוא קריטי במיוחד לתהליך ההדברה. לא משנה אם אתם מזמינים הדברה בחיפה, הדברה בקריות או הדברה ברמת הגולן, חשוב מאוד לבדוק מי יהיה המדביר שיעשה עבורכם את העבודה. במהלך ההדברה אמור איש המקצוע להיכנס אליכם הביתה ולהגיע לכל המקומות הכי אישיים שלכם. מאחורי הארונות, מתחת למיטות וכמובן כל חדרי השינה. רצוי שיהיה מדובר באדם עליו אתם יכולים לסמוך בעיניים עצומות. מדביר שיעשה את העבודה בלי להתמהמה יותר מדי, אך בכל זאת עם תשומת לב לכל הפרטים הקטנים.

איתור הפגמים

העובדה שהזמנתם את המדביר היא מצוינת, אך היא אינה מספיקה. חובה עליכם יהיה לפרט למדביר היכן הוא צריך לעבוד במיוחד. תצטרכו להראות לו כל סדק או חור שאתם חוששים ממנו ולקבל הסברים מה כדאי לעשות כנגדו. כדי להפוך את ההדרכה ליעילה בצורה המקסימאלית, חשוב להתכונן לבואו של המדביר מראש. עשו סיור עצמאי בבית, גלו את נקודות החולשה והחוזק שלכם וכך כאשר יגיע המדביר תוכלו להצביע לו בדיוק על המקומות החשובים בבית. סיור מקדים שכזה יוכל גם לחשוף בפניכם היכן יש לתקן, אלו חורים יש לסתום וכך להקטין את כמות החרקים שחורת אליכם הביתה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בר-און

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי המדביר הארצי

מאת: אבי המדביר הארצי אומנות - כללי16/12/121256 צפיות
אומנות רפד בעל וותק של 50 שנה מחלוצי הרפדים בישראל מתמחה ברהוט עתיק החלפת ספוגים טיפול מיוחד ברהיטי עור חידושים של רהיטים ישנים

מאת: אבי המדביר הארצי שיפוצים16/12/121063 צפיות
בעלי מקצוע בכל התחומים הדברה חשמלאי רפד אינסטלטור טכנאי מזגנים

מאת: אבי המדביר הארצי ניקיון16/12/121336 צפיות
פתיחת סתימות 24 שעות בכל הארץ ביובית נידת ספירלה חשמלית מצלמה טרמית הציוד שברשותנו

מאת: אבי המדביר הארצי אבטחת הבית15/12/12965 צפיות
טכנאי מזגנים מוסמך ואמין הנותן שרות לכל סוגי המזגנים מילוי גז התקנת מזגנים תיקונים קטנים ועוד

מאת: אבי המדביר הארצי שיפוצים15/12/12939 צפיות
אינסטלטור המהיר פתיחת סתימות בספירלה חשמלית ביובית נידת התקנת ברזים תיקונים קטנים

מאת: אבי המדביר הארצי אומנות - כללי15/12/121228 צפיות
אריה הרפד מומחה בחידוש רהיטים עור.רהוט עתיק. החלפת ספוגים

מאת: אבי המדביר הארצי הדברה22/11/121016 צפיות
הדברת נמים עקרבים נדלים צרעות דבורים נחשים יתושים זבובים הרחקת יונים לצמיתות

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191751 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181670 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181256 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181376 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181384 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181359 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181276 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica