חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מעבר דירה והתחלה חדשה

להתמודד עם הלא נודע. עד שהתרגלנו לדירה הקודמת, למכולת, לבית המרקחת ולווטרינר, קשה לקום ולעזוב ולהתחיל מחדש להתרגל למקום אחר. אם מעורבים ילדים בסיפור, אז המעבר הופך להיות משהו קשה הרבה יותר כיוון שהילדים בדרך כלל לא אוהבים דברים חדשים. הם תמיד מעדיפים לחזור לישן, המוכר והאהוב.

נקודת מבט שונה


אם רק תנסו להסתכל על הכל מזווית קצת שונה, הכל יראה לכם אחרת לפתע. כבר לא מעבר מאיים ומפחיד, אלא הרפתקה חדשה, גילוי מרהיבים ולא נודע שטומן בחובו הפתעות חיוביות. נסו לשדר לילדים כי מדובר במשהו שמח שמגיע לחייהם, שהם יפגשו חברים חדשים ותמיד יוכלו לפגוש גם את החברים הישנים אם יתגעגעו אליהם. הם לא מאבדים אותם חלילה, אלא להיפך, צוברים עוד חברים חדשים שיכניסו עוד קצת עניין לחייהם. כדאי מאוד לעשות סיור עם הילדים בשכונה החדשה מסר שבועות לפני שממש עוברים אליה על מנת שיהיה להם יותר קל להסתגל וגם כדי שתהיה להם תמונה בראש של איך חיים הולכים להיראות מעכשיו. זה כבר לא מקום מפחיד ומאיים שלא נודע כיצד הוא נראה אלא הם כבר יודעים מה מצפה להם. כמו כן, כדאי שביום המעבר הילדים לא יהיו אתכם. גם כדי שלכם יהיה יותר קל כאשר הם לא מסתובבים לכם בין הרגליים, וגם כדי שהם לא יחשפו אליכם כאשר אתם בעצמכם במצב של לחץ וחשש. אתם צריכים לשדר להם שהמעבר מבחינתכם הוא משהו מאה אחוז חיובי ללא כל צל של חשש.

זירה נוספת מול חברת ההובלות


עוד זירה בה כדאי להפעיל נקודת מבט שונה היא האינטראקציה עם חברת ההובלות. הרבה אנשים אוהבים להאשים את המובילים בכל מיני דברים שמשתבשים במהלך המעבר, אולם למעשה יש הרבה מאוד דברים שאתם יכולים למנוע בעצמכם. למשל, כדאי מאוד שיהיה לכם כמה שיותר מוקדם מידע מדויק על תכולת הבית וכל הדברים שאתם רוצים להעביר. נסו לארגן רשימה מסודרת של מספר ארגזים ואם אפשר גם גודל ומשקל. כמו כן, ערכו סקירה של כל הרהיטים שדורשים תשומת לב מיוחדת כמו פסנתר, מכונת כביסה ומזנון סלון ענק. ככל שהמוביל ידע יותר טוב לקראת מה הוא הולך כ יהיה יותר קל לתכנן את יום המעבר והוא יעבור בצורה כמה שיותר חלקה. כמו כן, אם הרחוב שלכם הוא חד סטרי או שיש בו עלייה חדה כדי לידע על כך.

כמה מקורות מידע למאמר זה:

- חוק שירותי ההובלה

- הובלות על פי וויקיפדיה

- קבוצת ההובלות - הובלות מקצועיות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קבוצת ההובלות הישראלית - חברת הובלות מקצועית, עם מעל 20 שנות ניסיון. כאשר אתם פונים אל קבוצת ההובלות אתם מקבלים קודם כל ייעוץ והדרכה, יחס אישי, הגעה של נציג הובלות עד לבית הלקוח ולבסוף - שירותי הובלות מקצועיים ואיכותיים

למידע נוסף ויצירת קשר בקרו באתר הבית של קבוצת ההובלות, לחצו כאן ליצירת קשר שירותי הובלות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קבוצת ההובלות

מאת: קבוצת ההובלותשיפוצים07/02/13594 צפיות
צריכים לעבור? ממתינים לפני מעבר דירה בתל-אביב? הגיע הזמן להעברה של חייכם! בחייכם! תעשו את זה תיק תק ותגלו כמה קל ונעים לעבור תיק תק תוק! כן כן, בקלי קלות

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213573 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204166 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205084 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192544 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181357 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181318 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181521 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica