חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לינה באילת – להשיג את הדילים הטובים

מאת: אליבתי מלון20/11/20121529 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות תחום הנסיעות דרך האינטרנט התפתח מאוד. ניתן לראות היום, יותר מתמיד, המון דילים מוצעים דרך אתרי אינטרנט של חברות גדולות ומוכרות לחופשות בארץ ובחו"ל וכן על ידי אתרי קופונים , הרבה פעמים ניתן להשיג את הדילים במחירים זולים משמעותית.

אפשרות ראשונה למציאות דילים והנחות הינה האתרים הגדולים של סוכנויות הנסיעות למיניהן, שם ניתן למצוא הצעות של לינה באילת בעלות מוזלת במגוון בתי מלון באזור. האפשרות השנייה, שהולכת ומתפתחת מיום ליום, הינה חברות האתרי קופונים למיניהם השולחים מגוון מבצעים והנחות למייל מידי יום. בין ההנחות ניתן למצוא הרבה פעמים הנחות על חופשות בארץ ובחו"ל.

תחום אתרי האינטרנט המציעים חופשות בארץ הולך וגדל בשנים האחרונות, ואם בעבר היו מציעים באתרים הללו בעיקר מלונות גדולים, הרי שהיום ניתן למצוא באתרים הללים אפשרויות לינה באילת נוספות כמו דירות נופש באילת או חדרי אירוח באילת .

אתרים נוספים בהם ניתן לחפש חופשות באילת שלא במלונות הינם אתרים של שוברים. ישנם הרבה שוברים שנמכרים לבתי עסק או לאנשים פרטיים ובשוברים ישנם מגוון אפשרויות מימוש. מאחר והשוברים נרכשים בעלות נמוכה יותר מערכם, מלונות באילת יהיה קצת קשה למצוא בשוברים אלה אך חדרי אירוח באילת ניתן למצוא ולממש דרך השוברים הללו ובכך להוזיל משמעותית את עלויות החופשה.

פעמים רבות ניתן למצוא דרך אתרי הקופונים דילים ממש טובים גם למלונות באילת כולל טיסות, אולם בדילים הללו חייבים לתכנן את החופשה לפי תאריכי הקופון, מה שלעיתים מקשה על התכנון וגורם לאנשים רבים דווקא לשלם מחיר מלא.  האתרים נמצאים בקשר יומיומי עם אנשי המלונות ואנשי סוכנות הנסיעות על מנת להוציא כמה שיותר דילים כאלו ליום, וכיום לצרכן הישראלי ישנה אופציה להמתין עם החופשה ולראות מי מציע את העסקה הטובה ביותר.

באמצעות האתרים השונים באינטרנט ניתן גם להוזיל את מחירי האטרקציות באילת, חלק מהאתרים מציעים הרבה מאוד קופונים להוזלת ארוחות במסעדות, כניסות לאתרים תיירותיים, קניות בקניון. בצורה זו, הצרכן הישראלי יכול להוזיל את עלויות החופשה באילת, שגם ככה זולה יותר בעקבות ביטול המע"מ.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלי גולדמן - מומחה קידום אתרים ובעלים של אגו ווב העוסקת בתחום קידום אתרים באינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172765 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: אליטיולים בארץ22/11/171469 צפיות
הישראלים מחפשים דילים משתלמים ובעיקר כאשר מדובר על חופשה בארץ ולא בחוץ לארץ. היעדים הפופולאריים של אילת, תל אביב, ירושלים, ים המלח, טבריה וחיפה זוכים להתעניינות גבוהה לאורך כל השנה וכמובן עם ביקושים ערים יותר בתקופת החופש הגדול והחגים הבולטים.

מאת: אליטיולים בחו"ל31/10/171413 צפיות
התייר הישראלי מבקר בעיר במרבית המקרים באמצעות רכישת חבילות נופש ללונדון הכוללות טיסה ישירה ובית מלון מתאים עבורו אך יש הבדל בין התיירים הישראלים המגיעים אל העיר ואת אלו ניתן לחלק ל 7 קבוצות תיירים עיקריות.

מאת: אליטיולים בארץ24/05/171203 צפיות
ישראל היא מדינה שיש לה הרבה מאוד מה להציע למי שרוצה לנפוש. כאשר אנחנו יוצאים לחופשה כדאי לנו לבחור לצאת אליה דווקא בארץ. היעדים המובילים הם טבריה, אילת וים המלח כמובן.

מאת: אליאטרקציות24/05/171452 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

מאת: אליתרבות דיגיטלית08/02/172035 צפיות
כרטיס ביקור דיגיטלי מדמה כרטיס ביקור "רגיל" אך עם יתרונות שיש לעולם הטכנולוגיה להציע כמובן. כרטיס דיגיטלי מתקדם במרבית המקרים מכרטיס רגיל וכלל הרבה יותר מידע ודרכי התקשרות עבור בעלי הכרטיס או מי שמקבלים אותו.

מאת: אליטיולים בחו"ל02/08/161819 צפיות
אם אתה מחפש את היעד האטרקטיבי ביותר בחוץ לארץ עבור חופשה חלומית ומפנקת, הכר את בלגרד, בירת סרביה. בלגרד מהווה את נקודת המפגש בין נהר הדנובה לבין נהר הסאבה. המיקום הוא מיקום אסטרטגי ולכן יש לא מעט אתרים היסטוריים במקום, שניתן להגיע אליהם ולהתרשם. מעבר לאתרים היסטוריים אשר ניתן לבקר בהם, ישנם לא מעט פארקים ירוקים ונופים מרהיבים וכן, מרכזי קניות אשר ניתן למצוא בהם את כל החנויות של המותגים המובילים ביותר.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182164 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182026 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181396 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181498 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181577 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181482 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181470 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica