חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד מוצאים תמונות לעבודות מסחריות

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/20172765 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מהו חוק זכויות יוצרים של תמונות?

תמונות הן יצירה של צלם כזה או אחר ולכן הן למעשה שייכות לו וכל שימוש אחר שנעשה בהן מחייב זכות שהעניק אותו הצלם לאותו השימוש. כדי לפשט את הנושא עוד יותר נסביר שתמונות שאתם מוצאים בגוגל אינן מותרות לשימוש מסחרי או פרטי (במרבית המקרים) ולמעשה לא ניתן לעשות בהן שימוש שכזה בשום אופן. במידה ואתם כן עושים בהם שימוש אתם חשופים לתביעה על סך עשרות אלפי שקלים ואפילו אין חובת הוכחת נזק שנגרמה לתובע, למעט הפגיעה בזכויות שלו על התמונות.

היכן מוצאים תמונות שניתן לעשות בהן שימוש מסחרי?

תמונות שיש עליהן זכויות שימוש מסחרי ניתן למצוא באתרי אינטרנט המתמחים בכך ומציעים קטלוגים של מאות אלפי או מיליוני תמונות חופשיות לשימוש על ידי הצלמים שלהן. חלק מהאתרים הללו הם חינמיים וחלק הם אתרים בתשלום אשר מבקשים תשלום (סימלי בד"כ) עבור הזכות להשתמש בתמונה כלשהי.

מספר אתרי תמונות חינמיים שמאוד פופולאריים:

PIXABAY.COM

PEXELS.COM

FREEPIK.COM

PICJUMBO.COM

מספר אתרי תמונות בתשלום שנחשבים פופולאריים:

123RF.COM

SHUTTERSTOCK.COM

DREAMSTIME.COM

DEPOSITPHOTOS.COM

באתרים הללו תוכלו למצוא שפע עצום של תמונות חינמיות עם היתרי שימוש מסחרי בדרגות שונות (כל תמונה עם רישיון שימוש בהגדרה ספציפית עבורה) ובעיקר מגוון של נושאים שונים שתוכלו לבחור מבניהם את התמונה המושלמת עבורכם.

האם אתרים אלו כוללים גם תמונות יהודיות \ ישראליות ?

באתרים הללו יש תמונות יהדות בעלות צביון לעם היהודי או לחיים בישראל אבל הן לא מתמחות בכך ואם אתם מחפשים אחר תמונה ספציפית בנושא מסוים הקשור ליהדות כדאי לחפש באתרי תמונות המתמחים בכך, דוגמת אתר TEMUNA.CO.IL .

באתר שכזה תמצאו שפע של תמונות מתפללים, מגוון של תמונות חגים יהודיים דוגמת סוכות, חנוכה, פסח, פורים ואחרים ובעיקר תמונות ייחודיות שכמעט אין באתרים אחרים ובטח בלי הסבר מפורש לגביהם כדי שתעשו בהם שימוש נכון, דוגמת תמונות חרדים או תמונות של רבנים וכדומה.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלי גולדמן - מומחה קידום אתרים ובעלים של אגו ווב העוסקת בתחום קידום אתרים באינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי

מאת: אליטיולים בארץ22/11/171469 צפיות
הישראלים מחפשים דילים משתלמים ובעיקר כאשר מדובר על חופשה בארץ ולא בחוץ לארץ. היעדים הפופולאריים של אילת, תל אביב, ירושלים, ים המלח, טבריה וחיפה זוכים להתעניינות גבוהה לאורך כל השנה וכמובן עם ביקושים ערים יותר בתקופת החופש הגדול והחגים הבולטים.

מאת: אליטיולים בחו"ל31/10/171413 צפיות
התייר הישראלי מבקר בעיר במרבית המקרים באמצעות רכישת חבילות נופש ללונדון הכוללות טיסה ישירה ובית מלון מתאים עבורו אך יש הבדל בין התיירים הישראלים המגיעים אל העיר ואת אלו ניתן לחלק ל 7 קבוצות תיירים עיקריות.

מאת: אליטיולים בארץ24/05/171203 צפיות
ישראל היא מדינה שיש לה הרבה מאוד מה להציע למי שרוצה לנפוש. כאשר אנחנו יוצאים לחופשה כדאי לנו לבחור לצאת אליה דווקא בארץ. היעדים המובילים הם טבריה, אילת וים המלח כמובן.

מאת: אליאטרקציות24/05/171452 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

מאת: אליתרבות דיגיטלית08/02/172035 צפיות
כרטיס ביקור דיגיטלי מדמה כרטיס ביקור "רגיל" אך עם יתרונות שיש לעולם הטכנולוגיה להציע כמובן. כרטיס דיגיטלי מתקדם במרבית המקרים מכרטיס רגיל וכלל הרבה יותר מידע ודרכי התקשרות עבור בעלי הכרטיס או מי שמקבלים אותו.

מאת: אליטיולים בחו"ל02/08/161819 צפיות
אם אתה מחפש את היעד האטרקטיבי ביותר בחוץ לארץ עבור חופשה חלומית ומפנקת, הכר את בלגרד, בירת סרביה. בלגרד מהווה את נקודת המפגש בין נהר הדנובה לבין נהר הסאבה. המיקום הוא מיקום אסטרטגי ולכן יש לא מעט אתרים היסטוריים במקום, שניתן להגיע אליהם ולהתרשם. מעבר לאתרים היסטוריים אשר ניתן לבקר בהם, ישנם לא מעט פארקים ירוקים ונופים מרהיבים וכן, מרכזי קניות אשר ניתן למצוא בהם את כל החנויות של המותגים המובילים ביותר.

מאת: אלישיפוצים13/07/161120 צפיות
בדרך כלל, אנשים יעדיפו שיטת בניה קלה כדי לסגור חלל מסוים, גם משום שהיא משמשת בניה ירוקה וגם משום היתרונות שלה. כך המצב גם בסגירות חורף לעסקים ובתי קפה וסגירות מרפסת לדירות פרטיות.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213413 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: מיכה קורעיצוב אתרים13/03/211429 צפיות
להבין כיצד לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר לאתר שלך הוא תהליך קשה ולעתים קרובות מבלבל. בזה יכול לעזור לכם ייעוץ עסקי שיווקי

מאת: רוני הכהןעיצוב אתרים18/10/162054 צפיות
אז איך בדיוק מצליחים לעבור את כל השלבים שכוללים תכנון אתר, עיצוב אתר ובנייה בפועל שלו כולל קידום בצורה טובה? עובדים לפי הכללים הבאים.

מאת: amirdadon90עיצוב אתרים16/08/162570 צפיות
"לא מחליפים סוס מנצח" אומר המשפט, אך משפט קצת מוכר יותר מדבר על כך שתמונה שווה אלף מילים. חברו את שני המשפטים הללו יחד, וקבלו את התובנה כי עם גיבוי של סטודיו מקצועי לעיצוב גראפי, יש ברשותכם את הכלי החזק ביותר - המפגש של המילים, המסר שלכם, עם כוחה של תמונה.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153053 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152712 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152670 צפיות
שימוש בתבניות מעוצבות זוהי התחלה טובה לכל אתר אל תחשבו שיעצבו לכם אתר מ-0 בתשלום מינימלי רוב האתרים מתחילים בתבנית אך עדיין יש עוד הרבה עבודה במיוחד כשמדובר בתבנית פרימיום בשפה האנגלית מתחילה מלאכת הגיור לעיברית כלומר- תכנות התבנית לעיברית!.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica