חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אטרקציות בעיר ונציה

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל21/11/2012707 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ונציה היא אחת הערים המעניינות והאטרקטיביות בעולם, ובאיטליה בכלל. האוכל, התרבות, הטעם הטוב, כולם ידועים כנחלתה של ונציה. בשל כך, אם אתם חושבים לנסוע לאחת הערים היקרות אך יוקרתיות של אירופה, ונציה היא היעד המושלם עבורכם. אחת הדרכים להוזיל את הטיול ליעד המרתק הזה היא באמצעות חבילות לונציה הכוללות מבצעים של מלונות וטיסות, אטרקציות והעברות למלון ולעיתים גם השכרת רכב. אם תקחו טיסה של הרגע האחרון עם דיל משתלם, בכלל תוכלו לחסוך ובכך יהיה לכם הרבה יותר כסף לאספרסו ופיצה!

קרנבל המסכות ועוד אטרקציות בוונציה

אם אתם מעוניינים לחסוך בעלות, למשל, וגם להינות מאטרקציה יוצאת דופן כמו קרנבל המסכות של ונציה – סעו בחורף! הטיסה בחורף זולה יותר וככה גם תוכלו לראות משהו ייחודי, מסורת בת מאות שנים, שלא רואים כל יום. בדרך כלל הקרנבל מתרחש בפברואר בכל שנה, והוא נחשב לסוד עתיק יומין ומוקד משיכה משמעותי של העיר. המוני תיירים מקומיים ומכל העולם מגיעים לראות את האירוע – שהיחידי ש'מתחרה' לו הוא הקרנבל בברזיל. הקרנבל האיטלקי אורך כ-שבועיים בערך, והוא חגיגה לעיניים וללב בתעלות הים של ונציה. התעלות הן תפאורה מדהימה והגונדולות הן בדיוק מה שצריך כדי לצייר סיפור יוצא מן הכלל, עבורכם, התיירים המשתאים. הכל הופך להצגה איטלקית חגיגית אחת גדולה ואתם ניצבים בסרט! בניגוד לאירועים אחרים / דומים באירופה ובאמריקה הלטינית – בונציה יש מן ספונטניות שאין במקומות אחרים. כלומר, ידוע שיש קרנבל וכולם מתכוננים אליו, אבל הוא בעיקר בנוי על יוזמות ספורדיות מקומיות – שלא תכננו אותן עד הסוף. הספונטניות הופכת אתכם, התיירים, לחלק מההצגה המתהווה. עיקר הקרנבל הוא אירוע דווקא כן מתוכנן – הצגת ענק של משתתפים רבים עם מסכות, עליו עושים חזרות מס' חודשים. לעומת זאת, כאמור, על השאר יש חזקת ספונטניות והתגובה לאירוע המרכזי כאלתור היא חשובה מאד.

המסכות בהשראת קומדיה דל ארטה האיטלקי – וגם קצת מהשפעות חיצוניות, למשל, משחקי תפקידים ועוד. מסורת זאת, אגב, היא אחת ההשפעות המשמעותיות על פסטיבל העד לא ידע היהודי בחנוכה. המסכות והתחפושות מקורן בפסטיבל ונציה – למשל, למי שזוכר ומכיר, את הסיפור של שייקספיר על הסוחר מונציה; זו אותה יהדות שבגללה נכנס נוהג התחפושות לעד לא ידע, שעד אז, לא הייתה תחפושית. התיירים והאורחים כולם רשאים להתחפש וללכת כך בעיר. צלמים מקצועים ולא מקצועיים מצלמים את העוברים השווים. העיקר של הפעילות נעה מבין על המים ובין פיאצה סנטו מרקו, ויש גם תזמורות, מוסיקה איטלקית ישנה וטרובדורית ועוד.

הפסטיבל המקורי לעומת הקרנבל הקפיטליסטי ליברלי של היום

האמת שאין קשר משמעותי בין הפסטיבל של פעם לזה של היום. זה של היום הוא 'מאד חדשני', ומאד לא מסורתי על אף שישנו ניסיון סגנוני לעשות זאת. הסיבה העיקרית לקיום הפסטיבל היא התיירים: מדובר על תקופה שבה החורף הורס לבעלי העסקים את ההכנסה, וללא קרנבל המסיכות העסקים יהיו סגורים ויפשטו רגל. כמו כל דבר, הכסף מדבר. היום, למשל, בניגוד לפעם – יש פנטומימה, מופעי אש ומופעי רחוב – דבר שלא היה מקובל במסורת. הסיבה: כסף, אנשים יודעים שמגיעים תיירים ורוצים להרוויח באמצעותם כסף שלא מרוויחים כל השנה – אז מה משנה המסורת? ככה מחזיקים בעלי העסקים את עצמם עד סוף האביב, אז מתחילה עונת התיירות האמיתית של ונציה.

אתם התיירים, בכל מקרה, לא אמורים לקחת צד בעניין. מדובר בחוויה יוצאת דופן שאם אתם בדרך לוונציה שווה לכם לתאם את התקופה כדי לראות את אחד המראות הקלאסיים הקינטיים שעוד קיימים באירופה של היום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבנר כהן, סוכן ביטוח כ-15 שנה, אוהב תיאטרון, ספורט ורכיבה על סגווי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבנר כהן

מאת: אבנר כהןבריאות ורפואה כללי23/08/157219 צפיות
החיים אינם קלים בעבור רובינו, וחשוב שיהיה שם מישהו בשבילנו כאשר אנו מגיעים לגיל מבוגר. אם אתם רוצים לדאוג להורים שלכם ולוודא שהם ישהו במקום בטוח, חם ונעים בזמן שהם מגיעים לגיל מבוגר, אזי אנו ממליצים לכם בחום לבחור בבית אבות. תקחו בחשבון שהיחס שהוריכם יקבלו בבית הורים שישהו בו עשוי להשתנות באופן דרמטי מבית הורים אחד לשני, כך שאנו ממליצים לכם לוודא לעומק שההורים שלכם נרשמים למקום שעונה על כל הדרישות של ההורים שלכם.

מאת: אבנר כהןעיצוב פנים04/08/1510992 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר לעצב את הבית בלי להתאמץ היא להשתמש במדבקות ייעודיות לקירות. מדבקות מן הסוג הזה מיוצרות מחומרי גלם איכותיים. הן לא דורשות שום סוג של תחזוקה, העלות הראשונית שלהן נמוכה וניתן לשלב אותן עם מגוון רחב של פתרונות דקורטיביים.

מאת: אבנר כהןטיולים בארץ28/07/151253 צפיות
חופשה בצפון הינה חופשה של כיף, הנאה בלתי נגמרת ואינספור חוויות. ישנם אפשרויות חופשה רבות הניצבות למולנו כיום, כאשר לרבים מאיתנו החופשה בצפון לא בהכרח קורצת. אולם אם תפנו לעניין מעט מחשבה, תגלו שמדובר באחת מאופציות החופשה הטובות ביותר, אם לא הטובה מכולן.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152552 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל28/12/147543 צפיות
מחפשים אחר היעד המושלם לחופשה שלכם? זה הזמן לחפש אחר דילים לברצלונה. ברצלונה היא העיר השנייה בגודלה בספרד והיא יעד אטרקטיבי במיוחד עבור אוהבי אמנות, אוהדי כדורגל וחובבי חופשות נינוחות.

מאת: אבנר כהןלימודי תעודה ומקצוע29/10/145779 צפיות
מי מכם שביקר בזמן האחרון בקופות החולים או בתי החולים, למרות שהתקווה הגדולה היא שלא נכנסתם למקומות הללו לאחרונה, ודאי הבחין בהתייעלות הגדולה שבאה לידי ביטוי בעיקר במערכות המחשוב השונות.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל26/10/145782 צפיות
אמסטרדם היא אחת מהערים המסקרנות ביותר בעולם והאהובות ביותר על תיירים רבים מסביב לגלובוס. העובדה כי מדובר בעיר בה החופש יקרא לכם מכל פינה ומאחר ומדובר באחד המקומות עם הכי הרבה סוגי אטרקציות המוצעים לכל תייר, אין יהיה זה מפתיע מדי לגלות כי מדובר באחת מהערים המתויירות ביותר שיש, הן באירופה והן בעולם כולו.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196508 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182295 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181478 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181543 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181429 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171419 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171411 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica