חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קניית יהלומים ממכם

מאת: ליאורצרכנות21/11/2012647 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש חנויות בתחום התכשיטים שמוכנות לא רק למכור לכם תכשיטים ויהלומים אלא גם לבצע קניית יהלומים ממכם. אתם מביאים יהלום או יהלומים לחנות ומקבלים תמורתם כסף מזומן שבו תוכלו להשתמש לכל מטרה כטוב בעיניכם.התהליך של בחינת היהלום והצעת המחיר הוא בחינם ולכן אין לכם מה להפסיד ואתם אינכם מחויבים לקבלתה של הצעת מחיר כלשהי.

כיצד נקבע ערכו של יהלום -

התמחור של היהלום נעשה על פי ארבעת הפרמטרים הבאים ( The 4 C's) -* צבעו של היהלום Color.*ניקיונו של היהלום Clarity.*סוגו של החיתוך של היהלום Cut.* וכמובן גם גודלו של היהלום Carat.לכן, קניית יהלומים ממכם תתבצע על פי הפרמטרים האלה.


מעט מידע כללי על יהלומים ועל עסקת קניית יהלומים -

ייחודם של היהלומים הוא בהחזר האור הגבוה שלהם שמאפשר להבחין בהם גם מרחוק. היהלום הוא גם הקשה והמבריק שבמינרלים, כאשר דרגת הקושי שלו היא הגבוהה ביותר מבין החומרים שבטבע. היהלום נוצר בעומק האדמה בעומקים גדולים מאוד שבין 150 עד 250 ק"מ ובטמפרטורות מאוד גבוהות של בין 1,000 ל- 1,200 מעלות צלזיוס. תנאים אשר ישנם במעטפת של כדור הארץ מתחת ליבשות העתיקות, כמו לדוגמה בדרום אפריקה, ברזיל, מערב קנדה או אזור סיביר שברוסיה. משקלו של היהלום נמדד ביחידות של קרט ששווה לחמישית הגרם (כלומר 0.2 גרם=1 קרט). כמובן שמחיר עסקת קניית יהלומים ממכם תלויה בין השאר גם במשקל היהלום. עובדה מעניינת היא שמשקלו של היהלום הגדול בעולם, שהוא הקולינן ששייך למשפחת המלוכה הבריטית, הוא כ- 621 גרם שהם 3,106 קרט. הקולינן (CULLINAN) התגלה בשנת 1,905 במכרה פרמייר שנמצא בעיירה קולינן שבדרום אפריקה. ממשלת טרנסוואל קנתה את היהלום כדי לתת אותו במתנה לאדוארד השביעי מלך אנגליה. היהלום פוצל לתישעה יהלומים מלוטשים שנקראו קולינן 1, קולינן 2 וכך הלאה. קולינן 1 שובץ בשרביט אדוארד הקדוש, ועד לשנת 1,985 היה היהלום המלוטש הגדול בעולם. השרביט מוצג לראווה בבית התכשיטים שנמצא במצודת לונדון. השרביט נוצר בשנת 1,661 עבור טקס ההכתרה של המלך צ'ארלס השני. כמובן שמשפחת המלוכה הבריטית לא מציעה לאף חנות עסקה של קניית יהלומים ממנה בגלל שאין סיכוי שהיא תסבול ממחסור במזומנים.

מומלץ לתת את היהלום להערכת שווי בחנות תכשיטים בעלת ניסיון ומוניטין על מנת שתקבלו הצעה אטרקטיבית, ומחיר מצוין ביחס לשוק. קניית יהלומים ע"י החנות תאפשר לכם קבלתם של לא מעט מזומנים שבהם תוכלו להשתמש למיגוון רחב וגדול של מטרות שונות על פי העדפתכם. לסיום, קניית יהלומים ממכם היא אופציה שכדאי לחשוב עליה, קניית יהלומים משיגה עבורכם מזומנים.








 



תגיות המאמר: קניית יהלומים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליאור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאור

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181669 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182168 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: ליאורמוסדות לימוד13/09/182498 צפיות
הנדסאי מכונות עם ניסיון, מסוגל להשתלב היטב, בשוק העבודה הישראלי. הנדסאים לומדים בבתי ספר להנדסאים, שמפוזרים ברחבי הארץ.

מאת: ליאורמוסדות לימוד19/08/182692 צפיות
הנדסאי בניין במרכז, יכול לעבוד בתחום ההנדסה האזרחית. במרכז הארץ, מתקיימים כל העת, פרויקטים של בנייה ותשתיות. הנדסאי הבניין, לומד במכללה טכנולוגית. ישנן מכללות טכנולוגיות ללימודי הנדסאים, בכל מיני ערים ברחבי מדינת ישראל.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181780 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורתעשייה07/08/181817 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: ליאורמוסדות לימוד23/07/182727 צפיות
הנדסאי תעשייה וניהול, משתלב בתעשייה הישראלית. הוא לומד, במכללה טכנולוגית ללימודי הנדסאים. מומלץ ללמוד במכללה טכנולוגית, ללימודי הנדסאים, אשר קבלתם עליה המלצות.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214265 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204402 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205304 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194180 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193406 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193455 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182923 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica