חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיול ג'יפים בצפון הארץ

מאת: מיכל זאטרקציות25/11/2012696 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחת החוויות הזכורות לנו ביותר מהילדות הם הטיולים המשפחתיים עם אבא ואמא, אבל היום ישנו זן חדש של טיולים ששמור למשפחות חובבות אתגרים ובעצם - גם לאלו שרוצות להתנסות בטיול מסוג אחר באחד האיזורים הכי יפים בארץ.

טיולי ג'יפים בצפון הארץ הפכו בשנים האחרונות לנחלתם לא רק של חובבי אתגרים מקצועניים אלא גם של משפחות עם ילדים שרוצים לחצות נחלים, לצפות על נופים ירוקים וקסומים ולחוש את אדמת הצפון דרך גלגלי הג'יפ. היום אפשר לעשות זאת לא רק באופן עצמאי אלא לקבל עזרה, הדרכה ואפילו ג'יפ ליום אחד מחברות המציעות את הטיולים האלו לקבוצות וגם לבודדים. מדובר בחוויה בלתי נשכחת עבור המבוגרים וכמובן שגם עבור הילדים הקטנים שחווים לראשונה את כוחו של הג'יפ.

מתניעים ויוצאים לטיול

אחד המקומות המומלצים ביותר לטיולי ג'יפים הוא איזור הגליל העליון. מי שבוחר באחד מתוך טיולי ג'יפים בגליל העליון שמוצעים כיום על ידי חברות טיולים מקצועיות, יכול להנות מהנופים הקסומים של האיזור, דרך הנחלים הפתלתלים שעוברים בין היישובים הכפריים, ההרים והגבעות הירוקים, הפינות הקסומות רוויות ההיסטוריה וסיפורי הגבורה שכיף לספר לילדים והשדות החקלאיים שמזכירים לנו ארץ ישראל יפה מהי.

טיול כזה מאפשר להתיישב בג'יפ ולצאת לסייר במהירות מתחנה לתחנה באיזור הגליל העליון, לעצור בחניונים לפיקניק משפחתי או עם החברים הכי טובים, להנות מאטרקציה בטבע ולקפוץ אל הג'יפ בדרך לעוד אטרקציה ולחוות את הטבע מקרוב, דרך הסלעים, התלמים, השבילים הלא סלולים שלו והנופים שנראים בדרך שונה לגמרי מחלונות הג'יפ.

קדימה לגולן

גם באיזור הגולן אפשר למצוא הזדמנויות לטיול עם הג'יפ. חברות מקצועיות מציעות טיולי ג'יפים בגליל שמגיעים לנקודות הכי צפוניות בארץ ומספקים לנו הצצה לנופיו הקסומים של הגולן. מי שמגיע מאיזור הדרום או המרכז יוכל לגלות עם כל המשפחה את הקסם של הגולן בטיולים שיכולים להימשך גם כמה ימים ומי שרוצה טעימה קצרה יוכל לבחור בטיול שנמשך מספר שעות. גם בגליל אפשר למצוא כמובן מגוון אטרקציות בטבע, חניונים מהנים לעצירה נוחה ואינספור נקודות תצפית על הנוף הירוק שמבטיח לנו האיזור.   

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143067 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143543 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143795 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144037 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144122 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144464 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144355 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195634 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192503 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181987 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172126 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171739 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171852 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171450 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica