חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

Allpress - כל מה שצריך לוורדפרס

מאת: showmoviesשפות25/11/20128165 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
ורדפרס מהי?וורדפרס היא מן המערכות הפופולאריות ביותר לניהול תוכן. מי שהקימו אתרים בוורדפרס נכחו כי יש לה מנגנון קידום טוב וגוגל יודע לקרוא אותה. לוורדפס יתרונות נוספים כמו פשטות הפעלה מרשימה, גמישות, והיא מאפשרת שליטה גם למי שאינו יודע דבר בתכנות ובכתיבה של שורות קוד. המערכת נטענת מהר ואפשר להתקינה על רוב השרתים. היא משלבת ממשקי משתמש ברורים, תומכת בניהול אתרים בכמה שפות, והיא מופעלת בקוד פתוח. וכן, יש לה רשימת לקוחות שאפשר להתגאות בה, בהם אתרים של חברות מובילות בעולם. וורדפרס כמערכת לבלוגיםבתחילת דרכה הייתה וורדפרס מערכת לניהול בלוג (יומן רשת). היא הגיבה יפה גם לשימושים שהם מעבר לזה, כמו לכמויות גדולות ומגוונות של תוכן, ולכן היא מתאימה לאתרי מאמרים.וורדפרס ודיאלוג עם הגולשיםוורדפרס מאפשרת לקבל משובים באתר וכך להגדיל בנקל את התוכן בו. היא מאפשרת גם לשלוט בתגובות הגולשים, למיין אותם, להתנות את תגובתם ברישום, בתשלום או באישורו של מנהל התוכן. ועוד דבר: כיום וורדפרס מאפשרת הפצת מיילים למאגר כתובות שאספת באתר שלך.  מדריכים לוורדפרסוורדפרס בעבריתלוורדפרס גרסה בעברית המבוססת על הגרסה האנגלית, אך המערכת תורגמה ברובה לעברית. הגרסה העברית של וורדפרס איננה מגוונת כזו המקורית- האנגלית אבל עדיין נוח לעבוד איתה בעברית וגם לגלוש באתר וורדפרס בעברית. וורדפרס מעדכנת את גרסת העברית שלה כשלוש או ארבע פעמים בשנה, ביחד עם עדכוני אבטחה.  מדריכים לוורדפרסהתאמות והרחבותעם הזמן הפיצה וורדפרס פיתוחים והרחבות והיא עושה זאת באופן שוטף. כמה מן ההרחבות שלה ניתנות להורדה בחינם מהאינטרנט. כמו כן נוספו לה אלמנטים גראפיים משוכללים שחלקם ניתנים בחינם וחלקם בתשלום. מפתחיה של וורדפרס אינם שוקדים על השמרים וכיום אפשר לראות אתרים מתקדמים מאוד שהורכבו על וורדפרס. תוספים לוורדפרסהאם אפשר להקים אתר בוורדפרס לבד?הדבר אפשרי, אם כי בנייה של אתר מורכב ומתקדם דורשת ידע בבניית אתרים. גם אם תשכור את שירותיו של בונה-מקדם אתרים כדי להקים אתר וורדפרס שהוא יעיל עבורך, הרי אחר כך לא תצטרך את התמיכה שלו ברמה השוטפת. תמיכתו של בונה האתרים בהחלה תחסוך לך תקלות מאוחר יותר
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
ShowMovies
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת showmovies

מאת: showmoviesפרסום באינטרנט12/11/122343 צפיות
אם לא חזרתם ממאדים בתקופה האחרונה, אין מצב שלא שמעתם על יוטיוב (Youtube) ועל הורדת שירים מיוטיוב,אתר סרטוני הוידאו הכי גדול בעולם וגם אחד ממנועי החיפוש הגדולים בעולם לא מן הנמנע שיצא לכם לצפות בכמה קליפים הכי אהובים עליכם,לראות קדימונים של שוברי קופות עתידיים ואולי גם לצחוק בגלל חתול המנגן על תופים או משהו בסגנון.

מאת: showmoviesאינטרנט - כללי17/10/121700 צפיות
באתר תוכלו למצוא מגוון של סרטים לצפייה ישירה סדרות לצפייה ישירה עם תרגום מובנה לצפייה ישירה. כל יום האתר מעדכן מגוון סרטים חדשים וסדרות חדשות , ככה שלא תצטרכו לחכות כלל!

מאמרים נוספים בנושא שפות

מאת: sharondan80שפות14/05/153171 צפיות
כל תרגום, במיוחד תרגום טכני, דורש תרגום באיכות גבוהה מאוד. הכוונה היא לא רק תרגום של המילים משפה אחת לשפה אחרת, כמו מאנגלית לעברית, או מעברית לערבית, אלא העברת המסר כראוי משפת המקור לשפת היעד. רק על ידי תרגום מקצועי ניתן לוודא כי המסמך יוכל להיות בשימוש נכון על ידי האנשים שישתמשו בו.

מאת: אביבהשפות22/07/147347 צפיות
אנשים רבים עוסקים לפרנסתם בתחום של תרגום טקסטים ומאמרים עבור שלל מטרות ואין ספק שמדובר בעבודה ששכר נאה בצידה. ישנה דעה רווחת שלפיה כל אחד יכול לעסוק בתחום זה ברמה כלשהי, אך חשוב מאד לדעת שלעיתים מדובר בתרגום של מאמרים או טקסטים מקצועיים

מאת: אשר בוהדנהשפות07/11/138859 צפיות
כלב שמירה, לצמד במילים האלה מספר קונוטציות, לכאורה, פשוט מאוד, כלב שמירה הוא כלב שומר על רכושנו, שומר על נפשנו, כלב מאומן ועשוי (או עלול( לתקוף את התוקפים שלנו, אנשים רבים משתמשים בביטוי כלב שמירה לשימושים אחרים, להלן כמה כמה מהם.

מאת: מכונת-כתיבהשפות24/02/133425 צפיות
כל אחד בשלב כזה או אחר בחייו זקוק לשירות תירגום מקצועי. בין אם זה תירגום של חוזה משפטי, מסמך או עבודה ללימודים, או בכלל תואר, או תעודת נישואין, לצורך הגירה או קבלת ויזה לחו"ל, מתי שהוא נזדקק לשירותיה של חברת תרגום וכדאי שנמצא אחת אמינה ומוכרת.

מאת: מכונת-כתיבהשפות20/02/133443 צפיות
תרגום ספרים הוא סגנון מיוחד מאוד של תרגום. בשונה מתרגום של מסמכים יבשים, חוזים או מאמרים אקדמאיים, תרגום ספר משפה אחת לשפה שונה, הוא תרגום לא רק של המלל, אלא של תרבויות ופערי מנטליות.

מאת: מכונת-כתיבהשפות21/10/128404 צפיות
בכפר הגלובאלי בו אנו חיים יש יותר ויותר משמעות לשירותים שמספקות חברות תרגום. אנשי עסקים תלויים לא מעט בשירותיהן של חברות תרגום וגם אנשים פרטיים זקוקים לשירות מעת לעת. בואו ונבדוק איך לבחור חברת תרגום.

מאת: בתיה כץשפות14/05/129816 צפיות
קיים גם כן תרגומון, זהו ספר שמסביר את המילה ואף נותן מילים בעלי משמעות זהה למילה המבוקשת. בשנים האחרונות ניתן לראות בחנויות הספרים מילונים פשוטים לילדים קטנים, סמוך למילה מצוי איור המבאר את פירושה של המילה ועל ידי כך הוא מלמד את אותם הפעוטות את הבסיס ומאפשר להם שידעו ליצור תקשורת יחד עם הסביבה הקרובה. כמובן, כל מילון כתוב בסגנון מסויים ובצורה אחרת, אבל רובם של המילונים נותנים לבסוף את ההסבר למילה המיועדת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica