חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך בוחרים חברת תרגום ?

מאת: מכונת-כתיבהשפות21/10/20128404 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכפר הגלובאלי בו אנו חיים יש יותר ויותר משמעות לשירותים שמספקות חברות תרגום. אנשי עסקים תלויים לא מעט בשירותיהן של חברות תרגום וגם אנשים פרטיים זקוקים לשירות מעת לעת. בואו ונבדוק איך לבחור חברת תרגום.

בכפר הגלובאלי בו אנו חיים יש יותר ויותר משמעות לשירותים שמספקות חברות תרגום. אנשי עסקים תלויים לא מעט בשירותיהן של חברות תרגום וגם אנשים פרטיים זקוקים לשירות מעת לעת. בואו ונבדוק איך לבחור חברת תרגום.

חברות תרגום מקצועיות מבטיחות מספר שירותים מרכזיים. על מנת להבין את ההבדלים בין חברת תרגום בעלת ניסיון לבין חברות אחרות יש להגדיר קודם כל את המטרות. בצורה כזו קל לאתר את הנקודות החזקות של כל חברה ולבצע את הסינון המתאים. בנוסף, חשוב להבין כי שירותי תרגום אינם נמדדים רק על סמך כלים טכניים. על מנת לבצע תרגום ספרים יש להכיר מצד אחד את שפת המקור, אך מצד שני להקפיד גם על הניואנסים של שפת היעד.

מה הם שירותי תרגום?

שירותי תרגום ניתנים מעברית לעשרות שפות שונות, ולהיפך. חברות תרגום צריכות להציע תרגום מהיר, איכותי, מקצועי ותחת עמידה בלוחות זמנים. תרגום ספרים ניתן לבצע על ידי אדם אחד או צוות מתרגמים, אך תרגום בהיקפים גדולים צריך להיות תחת תחום אחריותו של צוות שלם.

שאלות והסברים כלליים על תרגום

מענה על מספר שאלות נפוצות יכול לעזור בבחירת חברת תרגום. השאלה הראשונה נוגעת להבדל בין חברות תרגום לבין מתרגם עצמאי. לא כדאי לחסוך ולעבוד עם גורם פרטי, משום שזמן שווה כסף והמתרגם העצמאי אינו יכול להתייעץ עם גורמים מקצועיים ולהתמחות באופן ספציפי בפרויקט אחד בלבד. שאלה אחרת קשורה לתרגום של משפטים מול תרגום של מילים בודדות. בעוד בנושא של תרגום ספרים מדובר על מלאכת תרגום בתעריפים הקבועים על פי החברה, בכל הקשור אל מילים בודדות ניתן להסתפק בשירותים חינמיים הנמצאים ברשת האינטרנט. תרגום ספרים לא ניתן לבצע בצורה כזו, אך שירותי תרגום אחרים דווקא כן. בשורה התחתונה, אין תחליף לנוכחות של חברות תרגום מקצועיות. חברת תרגום אחראית על התוצאה הסופית, מבטיחה עמידה בקריטריונים של הלקוח ופועלת בהתאם לדרישות בינלאומיות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכונת כתיבה,

כתיבת מאמרים וכתיבת תוכן איכותי,

הפצת מאמרים שייקדמו אותך בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מכונת-כתיבה

מאת: מכונת-כתיבהלימודים אקדמאיים29/07/131360 צפיות
כיום עם התרחבות ההיצע של מוסדות לימוד בכל רחבי הארץ, ניתן ללמוד את תחום המשפטים גם קרוב לבית ובעלות שכר לימוד רגילה...

מאת: מכונת-כתיבהטיולים בחו"ל19/05/131141 צפיות
לאלו מכם אשר מטיילים עם מזודות בלבד, בעיקר במהלך טיול בחו"ל- מומלץ להקפיד על כמה דברים הקשורים לאריזת המזוודה, ביטוח ובחירה נכונה של מחיר ואיכות.

מאת: מכונת-כתיבהעסקים - כללי08/05/131346 צפיות
מנהל עסקים הינו תחום מבוקש על אף הרוויה בהיצע שיש לו כיום בשוק. מדוע ? לימודי מנהל עסקים נחשבים פרקטיים בכל ניהול והקמה של עסק באשר הוא ולכן מומלצים. מומלץ יותר לשלב את התחום עם תחומים נוספים...

מאת: מכונת-כתיבהניקיון04/05/131659 צפיות
לא משנה אם יש לכם בריכה פרטית או שאתם אחראים על בריכה ציבורית , אתם חייבים רובוט אשר ידאג להיגיינת הבריכה כל הזמן ובאופן שוטף...

מאת: מכונת-כתיבהבניין ואחזקה - כללי04/05/131440 צפיות
ישנן בישראל בריכות רבות, מהן הבריכות הציבוריות שניתן למצוא כמעט בכל עיר ועיר, וכן בריכות פרטיות רבות הממוקמות בבתים עם שטח שמתאים לכך במחייבות אחזקה שוטפת ונכונה...

מאת: מכונת-כתיבהאטרקציות04/05/131156 צפיות
אין בילוי טוב לקיץ כמו שכשוך או שחייה בבריכה. אחרי החורף, את רובו בילינו מתחת לפוך, הגיע הזמן לצאת מהבית, להוריד כמה שכבות ולקפוץ למים (העמוקים או הרדודים. זה כבר נתון לבחירתכם האישית).

מאת: מכונת-כתיבהטיולים בחו"ל04/05/131961 צפיות
לאחר שקיבלתם את ההחלטה לטייל לתאילנד את עומדים בפני חופשה חלומית. כל מה שנשאר הוא לתכנן איך יראה הטיול שלכם...

מאמרים נוספים בנושא שפות

מאת: sharondan80שפות14/05/153171 צפיות
כל תרגום, במיוחד תרגום טכני, דורש תרגום באיכות גבוהה מאוד. הכוונה היא לא רק תרגום של המילים משפה אחת לשפה אחרת, כמו מאנגלית לעברית, או מעברית לערבית, אלא העברת המסר כראוי משפת המקור לשפת היעד. רק על ידי תרגום מקצועי ניתן לוודא כי המסמך יוכל להיות בשימוש נכון על ידי האנשים שישתמשו בו.

מאת: אביבהשפות22/07/147348 צפיות
אנשים רבים עוסקים לפרנסתם בתחום של תרגום טקסטים ומאמרים עבור שלל מטרות ואין ספק שמדובר בעבודה ששכר נאה בצידה. ישנה דעה רווחת שלפיה כל אחד יכול לעסוק בתחום זה ברמה כלשהי, אך חשוב מאד לדעת שלעיתים מדובר בתרגום של מאמרים או טקסטים מקצועיים

מאת: אשר בוהדנהשפות07/11/138859 צפיות
כלב שמירה, לצמד במילים האלה מספר קונוטציות, לכאורה, פשוט מאוד, כלב שמירה הוא כלב שומר על רכושנו, שומר על נפשנו, כלב מאומן ועשוי (או עלול( לתקוף את התוקפים שלנו, אנשים רבים משתמשים בביטוי כלב שמירה לשימושים אחרים, להלן כמה כמה מהם.

מאת: מכונת-כתיבהשפות24/02/133425 צפיות
כל אחד בשלב כזה או אחר בחייו זקוק לשירות תירגום מקצועי. בין אם זה תירגום של חוזה משפטי, מסמך או עבודה ללימודים, או בכלל תואר, או תעודת נישואין, לצורך הגירה או קבלת ויזה לחו"ל, מתי שהוא נזדקק לשירותיה של חברת תרגום וכדאי שנמצא אחת אמינה ומוכרת.

מאת: מכונת-כתיבהשפות20/02/133443 צפיות
תרגום ספרים הוא סגנון מיוחד מאוד של תרגום. בשונה מתרגום של מסמכים יבשים, חוזים או מאמרים אקדמאיים, תרגום ספר משפה אחת לשפה שונה, הוא תרגום לא רק של המלל, אלא של תרבויות ופערי מנטליות.

מאת: showmoviesשפות25/11/128166 צפיות
וורדפרס היא מן המערכות הפופולאריות ביותר לניהול תוכן. מי שהקימו אתרים בוורדפרס נכחו כי יש לה מנגנון קידום טוב וגוגל יודע לקרוא אותה. לוורדפס יתרונות נוספים כמו פשטות הפעלה מרשימה, גמישות, והיא מאפשרת שליטה גם למי שאינו יודע דבר בתכנות ובכתיבה של שורות קוד. המערכת נטענת מהר ואפשר להתקינה על רוב השרתים. היא משלבת ממשקי משתמש ברורים, תומכת בניהול אתרים בכמה שפות, והיא מופעלת בקוד פתוח. וכן, יש לה רשימת לקוחות שאפשר להתגאות בה, בהם אתרים של חברות מובילות בעולם.

מאת: בתיה כץשפות14/05/129816 צפיות
קיים גם כן תרגומון, זהו ספר שמסביר את המילה ואף נותן מילים בעלי משמעות זהה למילה המבוקשת. בשנים האחרונות ניתן לראות בחנויות הספרים מילונים פשוטים לילדים קטנים, סמוך למילה מצוי איור המבאר את פירושה של המילה ועל ידי כך הוא מלמד את אותם הפעוטות את הבסיס ומאפשר להם שידעו ליצור תקשורת יחד עם הסביבה הקרובה. כמובן, כל מילון כתוב בסגנון מסויים ובצורה אחרת, אבל רובם של המילונים נותנים לבסוף את ההסבר למילה המיועדת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica