חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך תפסתי לי חשפנית

מאת: שי ליבוביץנשים - כללי25/11/20121447 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק



איך תפסתי לי חשפנית


בין אם מדובר על מסיבת רווקים סוערת או על מועדון חשפנות אפלולי, להתחיל עם חשפנית (ולהצליח, כמובן, אחרת מה זה שווה?) זה פנטזיה גברית נפוצה. חשפנית מייצגת את תמצית המיניות הנשית, את הפנטזיה האולטימטיבית של כל גבר באשר הוא. וכמובן חייבים לציין את העובדה - חשפניות הן סמל מין, ומושכות עשרות גברים ולכן רמת הבררנות של חשפנית ממוצעת היא גבוהה בצורה בלתי רגילה, ולכן להתחיל אם חשפנית זה עולם אחר שדורש כישורים גבוהים במיוחד.


הכל התחיל ממסיבת רווקים תמימה


אני רוצה לשתף אתכם, חברי הגברים, בסיפור שקרה לי. הייתה זו מסיבת רווקים של חבר ללימודים. היינו בני 23, צעירים ונמרצים, והוא היה הראשון בחבר'ה שהחליט להתמסד ולהתחתן. מהרגע הראשון היה לנו ברור שאנחנו מארגנים לו מסיבת רווקים מהסרטים, שהוא לא ישכח לעולם. לא נפרט רבות על בחירת האלכוהול והאוכל, שכמובן ביו מצוינים, ונקפוץ ישר למוקד האירוע שהוא כמובן - חשפניות. אחרי התלבטויות מסוימות הזמנו 2 חשפניות יפיפיות מאתר שמתמחה בשירותי חשפנות למסיבות רווקים, וציפינו לבואן.


הופעתה של החשפנית


במהלך המופע, שהיה מרגש ומסעיר, שמתי לב שאחת החשפניות מתמקדת בי יותר מידי. בהתחלה חשבתי כמובן רק על דבר אחד - חשפנית נוהגת כמו חשפנית, ומשתדלת במיוחד על מנת להשיג טיפ שמן. אבל לאורך הערב הבחנתי כי חשפנית זו היא שונה - היא נצמדה אלי במיוחד, וקרצה לי מידי פעם - לא דבר רגיל בשביל חשפנית לעשות.


חשפנית או לא - אני תופס שליטה על העניינים


לקראת סוף האירוע הבנתי בבירור ובהתרגשות לא מבוטלת - חשפנית נדלקה עלי. הצעתי ללוות אותה החוצה אחרי סוף המופע (כמובן שהיא כבר הייתה לבושה), והתחלנו לדבר על הכל מהכל - לא רק על חשפנות ומסיבות כמובן אלא על כל מה שמסביב. ופתאום הבנתי שמאחורי כל חשפנית יש בחורה רגילה לחלוטין. בדחף של רגע הצמדתי אותה לקיר ונישקתי אותה, ומשם אני כבר לא אפרט כדי להישאר ג'נטלמן, אני רק אומר שנחשף הרבה באותו ערב.


 



תגיות המאמר: חשפניות, חשפנות, חשפנית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שי ליבוביץ

מאת: שי ליבוביץהפקות אירועים25/11/12989 צפיות
מסיבת רווקים עבור גברים רבים משמשת כהזדמנות אדירה להתפרע ולהתהולל, ואכן מסיבות אלה הן מאופיינות כחגיגות המשחררות כל רסן, ולכן הן נחשבות למסיבות מהנות כל עוד נעשה הדבר בטעם טוב. גברים רבים המודעים כי הם הולכים ומתקרבים לחופה ונישואין מעוניינים לחגוג מסיבות רווקים אשר ישמשו כחגיגה לשחרור לחצים ויסמלו את יומם האחרון כרווקים.

מאת: שי ליבוביץבידור ופנאי - כללי22/11/121183 צפיות
להיות חשפנית זה לא דבר פשוט היום אבל עם זאת אין זה דבר מסובך למי שרוצה. בשביל להיות חפשנית טובה צריך לפתח קצת "עור של פיל", לעבוד ולהצטיין במיומנויות תקשורת, להיות מסוגלת להתמודד עם דחיות, התחרות הקשה ועוד קשיים נוספים.

מאמרים נוספים בנושא נשים - כללי

מאת: tiloniנשים - כללי23/11/179309 צפיות
(חיפוש בגוגל תמונות, תמונות לא מצונזרות)

מאת: שלום כהןנשים - כללי23/05/1711388 צפיות
כמעט אין אדם שלא מכיר את המושג 'קנדידה', גם אם הוא אינו מכיר אותו בשמו. מדובר למעשה בפטריה מסוג שלרוב אינו מזיק, ואף קיים ככל הנראה בגופם של מרבית האנשים, אך במצבים מסוימים היא מביאה לזיהום ואיתו גירוי טורדני או אפילו כאב, ובמקרים נדירים של חולי קשה (כמו מחלות סופניות או כרוניות ספציפיות) היא אף מסכנת חיים. הטיפול בפטריית הקנדידה הוא פשוט, כמו גם אבחנתה, כך שכל עוד מקפידים לבדוק ולטפל, לא נשקפת כל סכנה לאדם הסובל ממנה - וכן מובטחת שמירה על איכות החיים שלו כפי שהיתה קודם לכן.

מאת: sharondan80נשים - כללי14/06/1610943 צפיות
ההכנות לחתונה, כל חתונה, נמשכות ברוב המקרים כמה וכמה חודשים, כשמטבע הדברים מקדישות הכלות לעתיד תשומת לב נרחבת לנושא השיער שלהן ביום המרגש ביותר בחייהן.

מאת: רוברטנשים - כללי06/09/152277 צפיות
תוספות שיער - שיער מלא וארוך גם אצלך! למה נשים כל כך אוהבות שיער ארוך? אם יש דבר שעדיין לא הצליח להשתנות מזה שנים על גבי שנים זה היופי בשיער ארוך של אישה. כולם יודעים ששיער ארוך אצל אישה זה אחד מן הסימנים הכי נשיים וסקסיים שיש. לא יעזור שינסו גם כמה גברים להאריך את שיערם ולחשוב שזה מתאים גם להם, מהאישה לא ניתן לקחת את יופי שיערה- זהו הכתר שלה. לכן, יותר ויותר נשים אשר שיערן אינה ארוך במיוחד או שהינו דליל ניגשות לפתרון הנהדר שהטכנולוגיה בתחום של עיצוב שיער מציעה להן- תוספות שיער.

מאת: רועי כץנשים - כללי09/08/151878 צפיות
תוספות שיער מהווה תוספת כח עצום למראה הטבעי שלך בכלל ולבטחון העצמי שלך בכלל. ישנם שיטות שונות להדבקת תוספות שיער. ישנם סוגים שונים של סוגי תוספות שיער, במאמר זה הביא כמה.

מאת: sharondan80נשים - כללי28/07/151809 צפיות
השמש הפציעה ורצית לעשות גיחה לחוף הים, אבל בגד הים מהשנה שעברה כבר לא יושב כל כך יפה? ואולי הוא לא עולה עליך בכלל? נשים רבות חוות את התחושות האלו בכל יום ולכן אספנו עבורכם את השאלות העיקריות על הצרת היקפים וסיפקנו תשובות.

מאת: אביגיל ולרנשים - כללי22/07/151986 צפיות
מצעים לילדים קונים בהמלצת ילדים בלבד. אין כמו הפעוט או המתבגר להסביר לנו באופן שאינו משתמע לשתי פנים על ההדפס של הדמות המצוירת או קבוצת הכדורגל שבלעדיהם אין למצעים רשות להיפרש על מיטתם. אם אצל ההורים המצעים נרכשים רק בחגים כמו ראש השנה ופסח, אצל הילדים הכל תלוי בסדרה המשודרת ובכוכבת המצוירת הבאה. קשה להחליט אם מצעים לילדים הם אלו שנרכשים בעקבות חלומות הילדות או שהם אלו שגורמים לחלומות בלילה להתעורר לחיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica