חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מלגזות משומשות - למה כדאי לנו בעסק

המלגזה היא כלי עבודה המשמש ענפי תעשייה רבים כגון מחסנים, תעשיות ובעלי מפעלים.

בעלי עסקים רבים המשתמשים במלגזות מעדיפים לרכוש מלגזות חדשות. אמנם יש יתרונות רבים למלגזה חדשה בעסק, אבל לעומת זאת גם למלגזות משומשות ישנם יתרונות רבים אף יותר מהחדשות. מלבד המחיר הנמוך בצורה משמעותית, שמהווה אחד הקריטריונים העיקריים והמשמעותיים ברכישת מלגזה לעסק, במיוחד בתקופה זאת של משבר כלכלי חמור וחוסר וודאות כלכלית, זהו צעד זהיר וחכם לעסק. עדיף לרכוש מלגזות משומשות מחברה איכותית ממותג מוכר מאשר לרכוש מלגזות חדשות מחברה לא מוכרת שמייצרת מלגזה באיכות גרועה.מלגזות משומשות זולות משמעותית ממלגזות חדשות, יתרון משמעותי לאנשים בעלי עסק חדש שצריכים לחסוך ככל שניתן עד שיצליחו להעמיד את העסק על הרגליים ויהיה להם מספיק ניסיון ומרווח נשימה. הם גם לא יכולים לנחש כמה שימוש יהיה להם במלגזה אם מעט אם הרבה, לכן בתור התחלה עדיף להם לרכוש מלגזות משומשות לעסק.  רכישה של מלגזות משומשות מהווה גםחיסכון בהוצאות התיפעול.  גם בעלי עסקים שאינם עובדים למשל כל השנה בתחום שהם עוסקים בו כמו עבודות עונתיות, או עבודות שאין בהן שימוש רב להעלאת והורדת משאות הפיתרון הטוב ביותר הוא רכישת מלגזה משומשת.

כאשר רוכשים מלגזות משומשות חשוב לבצע את הרכישה מחברה מוכרת שנוכל לסמוך עליה בכל הנוגע לביטוח ואחריות ואחזקה שוטפת של המלגזה, רכישה מחברות כאלה היא מועדפת יותר פעמים רבות כיוון שכך אנו חוסכים זמן וכמובן התרוצצות בין מוסכים ויש לנו על מי להסתמך במקרה של תקלה, מה שגם מקטין מאוד את ההבדל בין רכישה של מלגזות חדשות ומלגזות משומשות.

עלינו גם לזכור שאם רכשנו מלגזות משומשות ואנו רוצים להתחדש במלאי של מלגזות חדשות אחריי שראינו שעסק פועל היטב, ניתן כמובן למכור את המלגזות המשומשות שקנינו ולהחליף בקלות את צי המלגזות שיש לנו בעסק. כאשר רוכשים מלגזה או מלגזות משומשות עלות התיפעול שלהן יכולה להיות גבוהה מעט ממלגזה חדשה, אבל ישנו הבדל משמעותי במחיר בין מלגזה חדשה למשומשת.

חשוב לוודא שהמלגזות המשומשות שאנו רוכשים ממלאות את הצרכים של העסק שלנו. כמובן שניתן להתייעץ עם החברות שעוסקות במכירת מלגזות משומשות כדי לוודא איתן ביחד מה מומלץ עבורנו ועבור העסק שלנו, לסיכום עדיף לרכוש מלגזות משומשות לעסק שלנו מאשר מלגזות חדשות בגלל המחיר הזול משמעותית, אבל מומלץ וחשוב לבדוק שהמוכר נותן לנו ביטוח ואחריות על המלגזה לכל מקרה.




 



תגיות המאמר: מלגזות משומשות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה פינחס

מאת: משה פינחסליסינג והשכרת רכב10/12/12736 צפיות
ליסינג תפעולי - מה המונח מתאר ואיך אפשר לנצל את יתרונותיו . ליסינג תפעולי הוא שיטה מועדפת עבור בעלי עסקים בעיקר ששוכרים רכבים לעסק שלהם ואינם רוצים לטפל בנושא של אחזקת הרכב בעצמם.

מאת: משה פינחסהלוואות05/12/12662 צפיות
שיקים לניכיון הם שיקים עתידיים שבעלי עסק שרוצים לפדות אותם לפני הזמן הנקוב בהם נוהגים להפקיד אותם בידי חברות לניכיון שיקים, אשר בתמורה לוקחות עמלה עבור כל שיק שהן גובות.

מאת: משה פינחסטיולים בארץ21/11/12691 צפיות
מאמר המתאר את המלונות והאטרקציות באילת. למה כדאי חופשה באילת עלויות סוגי מלון ועוד מידע בנושא.

מאת: משה פינחסתחבורה ורכב - כללי21/11/12844 צפיות
משאיות למכירה מידע כללי על חיפוש ורכישת משאיות דרך האינטרנט ואתרים העוסקים ברכישה של משאיות למכירה, נקודות חשובות שצריך לבדוק לפני שרוכשים משאית לעסק.

מאת: משה פינחסהלוואות19/11/12811 צפיות
קניית זהב - מאמר על המתכת החשובה והיקרה ביותר בעולם שעונדים כתכשיט יקר ויוקרתי ומעניקים כמתנה לכל האנשים החשובים והאהובים עלינו ביותר. סמל הסטטוס כאן תוכלו להתעניין גם לגביי קנייה של תכשיטי זהב באתר האינטרנט שלנו.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213577 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204169 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205088 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192545 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181357 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181318 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181522 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica