חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האטרקציה או האוכל - מה חשוב יותר בבר מצווה?

לארגן בר מצווה לילד זה בכלל לא עניין פשוט, כי בניגוד למה שאנחנו זוכרים מלפני הרבה שנים, היום אי אפשר לעשות בר מצווה בלי אטרקציות לבר מצווה. אם יש לבן שלכם בר מצווה בקרוב, כדאי מאוד שתכינו את עצמכם לכך שזו משימה בכלל לא פשוטה לארגן בר מצווה, ויש המון דברים שצריך לקחת בחשבון. אחת השאלות העיקריות שאתם צריכים לשאול את עצמכם בנוגע לבר המצווה של הבן שלכם, היא האם יותר חשוב לכם, ולבן שלכם, להשקיע בנושא של אטרקציות לבר מצווה או שאתם מעדיפים להשקיע יותר באוכל? מובן שאין תשובה אחת נכונה לשאלה הזו, כי כל אחד יכול לבחור את מה שמתאים לו ואת מה שהכי נראה לו הולם לבר המצווה של הבן שלו.

איזה אטרקציות יש היום לבר מצווה

כאשר אנחנו מדברים על אטרקציות לבר מצווה אנחנו למעשה מדברים על הרבה מאוד אפשרויות של דברים שאפשר לעשות באירוע. אם יש אטרקציה שהרבה מאוד ילדים אוהבים לעשות בבר המצווה שלהם, וגם האורחים נהנים לצפות בה, זה ללא כל צל של ספר ברייקדאנס באירוע. ברייקדאנס הוא למעשה ריקוד שהילד שחוגג בר מצווה לומד לרקוד, והוא רוקד את הריקוד המקסים שלו במהלך האירוע עצמו. אין ספק שעל מנת שילד שברוב חייו לא מתעסק עם נושא של ריקוד צריך ללמוד הרבה כדי להצליח לרקוד ברייקדאנס בצורה מרשימה. אם גם הילד שלכם מתלהב מהעניין הזה ורוצה להצליח לרקוד יפה מול האורחים, אתם בכלל לא צריכים לחשוש, כי יש מקומות שבהם הוא יוכל ללמוד את הריקוד המשגע הזה.

להשקיע בכל התחומים

זה נכון שבימינו הנושא של האטרקציות באירוע כמו בר מצווה זה נושא חשוב מאוד, אך המצב הכי טוב שאפשר להגיע אליו, הוא אם משקיעים גם באטרקציות וגם באוכל טוב. על מנת שאפשר יהיה להשקיע בצורה מכובדת בשני ההיבטים האלה, צריך להתכונן לאירוע מספיק זמן מראש, שכן אי אפשר לעשות את הכול ברגע האחרון. קשה להצליח לקלוע לטעם של כל האורחים בבר המצווה של הבן שלכם, אבל אין ספק שיש מאכלים שרוב האנשים יעידו על עצמם שהם אוהבים, כך שמה שקובע הוא למעשה האיכות. אתם יכולים לעשות טעימות בכל מיני מקומות, עד אשר תוכלו לבחור את האוכל שהכי מתאים לכם. חשוב שהילד שלכם ייהנה במסיבה שלו, כך שכדאי שהוא ישקיע בלימוד הריקוד ואתם בבחירת האוכל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ברייקרהוליקס - אטרקציות לאירועים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אטרקציות לבר מצווה

מאת: אטרקציות לבר מצווהבר ובת מצווה23/12/12827 צפיות
חגיגות בת המצווה אינן ככל חגיגת יום הולדת אחרת. בת המצווה מציין למעשה את היום בו הופכת הנערה מילדה לאדם בוגר ובקרב המסורתיים והדתיים מבינינו, מהווה הגיל גם הכרה בנערה כמי שמתחייבת לקחת על עצמה את עול קיום המצוות הנדרשות מנשים. אולם כיום מרבית הנערות החוגגות בת מצווה אינן עושות זאת מטעמים דתיים אלא כטקס מעבר מקובל ורווח בתרבות הישראלית.

מאת: אטרקציות לבר מצווהבר ובת מצווה23/12/12782 צפיות
שתיים עשרה שנים מלאו לנערה ועבור רבות, מציין אירוע בת המצווה את היום המיוחל בו תוכל ללבוש מה שתבחר, לחגוג מסיבה כראות עינייה ואולי אפילו להתאפר לראשונה. אין ספק שבת המצווה, כאירוע המציין גיל מכונן בחייה של נערה, זה אחד האירועים המשמעותיים בחייה. לפחות כך רואות זאת נערות רבות.

מאת: אטרקציות לבר מצווהבר ובת מצווה06/11/12780 צפיות
אין ספק שכל הורה ישמח לראות כיצד מסיבת בת המצווה של בתו עברה בצורה מיוחדת יותר והותירה רושם עצום על כל החוגגים. אך איך בדיוק אפשר להפוך אירוע מסוים למיוחד כל כך, ואיך מבינים מתי החוגגים באמת נהנים?. על הדברים הללו אפשר לענות בצורה קלה ומהירה אם מוצאים אטרקציות לבת מצווה שמדגישות עד כמה הן איכותיות ומקוריות.

מאת: אטרקציות לבר מצווהריקוד09/09/121256 צפיות
אומנות רחוב הנקראת גם תרבות רחוב היא אומנות שמקורה היא ברחוב. בדרך כלל אומנות רחוב תתפתח על ידי אומן יחיד המביע את האומנות של עצמו בקונספט אישי ולאחר זמן מה תתפתח לאומנות שהיא נחלת של רבים. דוגמא לאומנות רחוב שפרצה לתודעה בעשורים האחרונים היא מופע ברייקדאנס.

מאת: אטרקציות לבר מצווהבר ובת מצווה05/08/12876 צפיות
בחייו של כל אחד מאיתנו יש רגעים חשובים אשר היינו מאוד שמחים לחגוג עם האנשים שאנחנו אוהבים. אחד הרגעים הראשונים שיש להם משמעות אדירה בחיים שלנו, הוא בר המצווה שלנו או בת המצווה, ולכן טבעי שנרצה לחגוג אותם עם אנשים שאנחנו אוהבים.

מאת: אטרקציות לבר מצווהבר ובת מצווה16/07/12891 צפיות
אם הילדה שלכם כבר גדלה ויש לה בת מצווה בקרוב, אתם בוודאי מתרגשים כמוה, כי הרי מדובר על תאריך חשוב בחייה. אחרי שנים שהיא הילדה הקטנה שלכם, פתאום היא הופכת להיות אישה, וכמובן שכולכם תשמחו לציין את האירוע הזה על ידי מסיבה גדולה שאליה תזמינו את כל המשפחה ואת כל החברים של הילדה.

מאת: אטרקציות לבר מצווהבר ובת מצווה16/07/12881 צפיות
אם לבן שלכם יש בר מצווה בקרוב, אתם חייבים להכין את עצמכם לקראת האירוע הזה, הן מבחינה נפשית והן מבחינה כלכלית. מהבחינה הנפשית, רצוי שתדעו כי בימינו בר מצווה זה ממש לא דומה למה שהיה בעבר, כי היום יש המון אטרקציות לבר מצווה, ובימינו משקיעים המון באירוע כמו בר מצווה

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211611 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202352 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195877 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191781 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191564 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191676 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181677 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica