חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהי אמנות רחוב

מאת: אטרקציות לבר מצווהריקוד09/09/20121254 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אומנות רחוב הנקראת גם תרבות רחוב היא אומנות שמקורה היא ברחוב. בדרך כלל אומנות רחוב תתפתח על ידי אומן יחיד המביע את האומנות של עצמו בקונספט אישי ולאחר זמן מה תתפתח לאומנות שהיא נחלת של רבים. דוגמא לאומנות רחוב שפרצה לתודעה בעשורים האחרונים היא מופע ברייקדאנס.

מופע ברייקדאנס היה נחלתם של יחידים ברחובות ניו יורק של שנות השמונים. חבורות קטנות של צעירים התחילו לרקוד את סגנון הריקוד שנקרא היום ברייקדאנס בכיכרות העיר. סגנון הריקוד הושפע ממוזיקת ההיפ הופ ומכיל אלמנטי ריקוד מעולם האקרובטיקה והקפוארה. כאומנות רחוב, הלך ריקוד הברייקדאנס והתפתח מחוץ לרחובות העיר אל מיטב חדרי הסטודיו לריקוד והפך לתרבות ריקוד מוכרת ומבוקשת בכל העולם.

מופע ברייקדאנס כמקרה פרטי של אומנות רחוב מבוקש כיום כמופע באירועים שונים ובמועדונים המוכרים בתחום ריקודי הרחוב. מופעי תרבות רחוב מהווים אטרקציה מרכזית לאירועים משפחתיים, כגון אטרקציות לבר מצווה, או לאירועים עסקיים ויכולים להיות מוצגים כמופעים לצפייה או כמופעים אינטראקטיביים בהם משתתפים קהל הצופים בהנאה רבה. תחום נוסף בו מופע ברייקדאנס מבוקש ופופולארי הוא תחרויות ריקוד שונות ורבים מהרקדנים המקצועיים בסגנון הברייקדאנס משתתפים בתחרויות ארציות ובתחרויות עולמיות בתחום.

מיצוב אמנות רחוב בישראל

אמנות רחוב בישראל בכלל ומופע ברייקדאנס בפרט נמצאת בצמיחה מתמדת ועולה בתודעה של חובבי הריקוד והאומנות בכל רחבי הארץ. ארגונים שונים העוסקים באומנות רחוב עובדים על מנת לחזק את התודעה של האומנות בזו ברחבי הארץ ולהכניס את מופע הברייקדאנס ותחרויות הברייקדאנס אל מוסדות אומנותיים ומיזמים תרבותיים. אמנות הרחוב צוברת תאוצה ומגיעה לרמות גבוהות ביותר של מקצועיות ואמנות הרחוב הישראלית עומדת ברמה של זו העולמית.

קהל היעד של אומנות הרחוב

אומנות הרחוב כמו גם מופע ברייקדאנס פונה לטווח רחב של קהל המורכב מגילאים שונים וממצבים חברתיים מגוונים. לרוב קהל היעד אשר יעסוק באומנות רחוב באופן יומיומי יהיה צעירים והני נוער וקהל היעד המבוגר יותר יחווה את אומנות הרחוב באמצעות מופעים שונים כמו מופע ברייקדאנס המוצג במסגרת אירוע משפחתי או עסקי או באמצעות תכניות טלוויזיה ותחרויות המשודרות לקהל הרחב.

אמנות רחוב בחינוך

גם מההיבט החינוכי, אומנות רחוב צוברת תאוצה ויותר ויותר הורים ומחנכים רואים בה אלמנטים חינוכיים לתרבות וערכים. עידן המחשבים והאינטרנט הופך את שעות הפנאי של הצעירים בימינו לשעות של ישיבה מול המחשב וניוון גופני. אומנות רחוב הכוללת בין היתר את ריקוד הברייקדאנס נותנת מענה הולם לשעות פנאי דינמיות המשלבות הנאה ופעילות גופנית יחד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ברייקרהוליקס - אטרקציות לאירועים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אטרקציות לבר מצווה

מאת: אטרקציות לבר מצווהבר ובת מצווה23/12/12827 צפיות
חגיגות בת המצווה אינן ככל חגיגת יום הולדת אחרת. בת המצווה מציין למעשה את היום בו הופכת הנערה מילדה לאדם בוגר ובקרב המסורתיים והדתיים מבינינו, מהווה הגיל גם הכרה בנערה כמי שמתחייבת לקחת על עצמה את עול קיום המצוות הנדרשות מנשים. אולם כיום מרבית הנערות החוגגות בת מצווה אינן עושות זאת מטעמים דתיים אלא כטקס מעבר מקובל ורווח בתרבות הישראלית.

מאת: אטרקציות לבר מצווהבר ובת מצווה23/12/12782 צפיות
שתיים עשרה שנים מלאו לנערה ועבור רבות, מציין אירוע בת המצווה את היום המיוחל בו תוכל ללבוש מה שתבחר, לחגוג מסיבה כראות עינייה ואולי אפילו להתאפר לראשונה. אין ספק שבת המצווה, כאירוע המציין גיל מכונן בחייה של נערה, זה אחד האירועים המשמעותיים בחייה. לפחות כך רואות זאת נערות רבות.

מאת: אטרקציות לבר מצווההפקת אירועים26/11/121000 צפיות
לארגן בר מצווה לילד זה בכלל לא עניין פשוט, כי בניגוד למה שאנחנו זוכרים מלפני הרבה שנים, היום אי אפשר לעשות בר מצווה בלי אטרקציות לבר מצווה. אם יש לבן שלכם בר מצווה בקרוב, כדאי מאוד שתכינו את עצמכם לכך שזו משימה בכלל לא פשוטה לארגן בר מצווה, ויש המון דברים שצריך לקחת בחשבון.

מאת: אטרקציות לבר מצווהבר ובת מצווה06/11/12780 צפיות
אין ספק שכל הורה ישמח לראות כיצד מסיבת בת המצווה של בתו עברה בצורה מיוחדת יותר והותירה רושם עצום על כל החוגגים. אך איך בדיוק אפשר להפוך אירוע מסוים למיוחד כל כך, ואיך מבינים מתי החוגגים באמת נהנים?. על הדברים הללו אפשר לענות בצורה קלה ומהירה אם מוצאים אטרקציות לבת מצווה שמדגישות עד כמה הן איכותיות ומקוריות.

מאת: אטרקציות לבר מצווהבר ובת מצווה05/08/12875 צפיות
בחייו של כל אחד מאיתנו יש רגעים חשובים אשר היינו מאוד שמחים לחגוג עם האנשים שאנחנו אוהבים. אחד הרגעים הראשונים שיש להם משמעות אדירה בחיים שלנו, הוא בר המצווה שלנו או בת המצווה, ולכן טבעי שנרצה לחגוג אותם עם אנשים שאנחנו אוהבים.

מאת: אטרקציות לבר מצווהבר ובת מצווה16/07/12891 צפיות
אם הילדה שלכם כבר גדלה ויש לה בת מצווה בקרוב, אתם בוודאי מתרגשים כמוה, כי הרי מדובר על תאריך חשוב בחייה. אחרי שנים שהיא הילדה הקטנה שלכם, פתאום היא הופכת להיות אישה, וכמובן שכולכם תשמחו לציין את האירוע הזה על ידי מסיבה גדולה שאליה תזמינו את כל המשפחה ואת כל החברים של הילדה.

מאת: אטרקציות לבר מצווהבר ובת מצווה16/07/12881 צפיות
אם לבן שלכם יש בר מצווה בקרוב, אתם חייבים להכין את עצמכם לקראת האירוע הזה, הן מבחינה נפשית והן מבחינה כלכלית. מהבחינה הנפשית, רצוי שתדעו כי בימינו בר מצווה זה ממש לא דומה למה שהיה בעבר, כי היום יש המון אטרקציות לבר מצווה, ובימינו משקיעים המון באירוע כמו בר מצווה

מאמרים נוספים בנושא ריקוד

מאת: חיים נויריקוד04/07/172798 צפיות
יצירה מרהיבה על חייה של האמנית המקסיקנית- תיאטרון הבימה

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162134 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoריקוד08/08/152919 צפיות
מהי למעשה משמעות המילה גלויות? שהן מגלות. שגלויים בהן כל הפרטים שהן חושפות את העין לכל מה שנמצא עליהן, שהן נגישות וזמינות לעיון בכל עת. אי לזאת גלויות יכולות לשמש כל בית עסק חברה או עצמאי פרילנס כפריט שיווקי נהדר וכאמצעי לפרסום.

מאת: רוי ורלריקוד10/03/152666 צפיות
There are a lot of people out there who claim to real-estate gurus, but do they always make the best decisions? These are the very same people who were presiding when the market crashed after all. Read these tips if you navigate real estate.

מאת: stasevichריקוד30/01/152192 צפיות
גם אני לא הייתי אומר ש-- חשפניות למסיבת רווקים השפיל את ראשו במהירות. - אבל אני אומר לך שאני מרגיש כמו שניתנתי לי הזדמנות שנייה. אני עדיין אוהב אותך ורוצה אותך להיות אשתי. האם אתה מרגיש לי כלום?

מאת: פרדי DJ ריקוד25/01/152103 צפיות
על חשיבות בחירת התקליטן לאירוע שלכם אין עוררין. תקליטן מקצועי מהשורה הראשונה בתחום יגרום לאירוע שלכם להיות הכי שמח ומיוחד בעוד בחירה פזיזה מדי באיש מקצוע שרק בתחילת דרכו עלולה לעלות לכם ביוקר.

מאת: stasevichריקוד28/05/145102 צפיות
בכל אירועה של רווקים מתאימות חשפניות . זה לא חייב להיות מסיבת רווקים לפני הנשואים אלא גם מתאים יום הולדת של חבר או פשוט באיזה שהוא ערב החלטתם להפגש עם החברים ולעשות לאצמכם ערב גברים ולשכוח מהבעיות שיש בחיים , ולרגעה לחשוב שאתם רווקים אפילו אם זה כבר הרבה זמן לא כך . . . לכל מפגש כזה תמיד אקטואלי להזמין חשפניות כי הן תמיד ידעו איך לגוון את האירועה שלכם ולעשות ממנו ערב נפלאה ובלתי נשכח .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica