חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור צלם חתונות ?

מאת: ניסן כהןחתונות27/11/2012819 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך לבחור צלם לצילום חתונה ?

תמונות חתונה הן מזכרת יקרה, והן ההנצחה היחידה של היום החשוב ביותר של החיים שלך. מלבד בחירת בן זוג, הבחירה של צלם החתונה היא החלטה החשובה ביותר הקשורה ליום החתונה שתעשה, ואין בכך כדי להקל ראש. בעקבות צעדים אלה יכולים לעזור לך לבחור את הצלם הטוב ביותר כדי להנציח את היום הגדול שלך.

החלט מה סגנון של צילום החתונה העדיף עליך

האם אתה מחפש גישה מסורתית? או שמא אתה מעדיף גישה מסתורית שאתה אפילו לא יכול לדעת שמצלמים אותך ?האם אתה אוהב את גישת הזוהר של צילום אופנה? האם אתה מעדיף צלם שמשלב את כל הסגנונות האלה ?

החלט מה רמת השירות שאתה רוצה מהצלם לחתונה שלך

תלוי במקום, באווירה ובכמות המוזמנים, יש אירועים קטנים וסולידיים כך שצילום של 1-3 שעות יכול להספיק ויש אירועים גדולים יותר הדורשים חבילה מלאה שעשויה לכלול פגישות אירוסין מראש חתונה, צילומי סטודיו, צילומי כלה ועוד...

החלט כמה תמונות אתה רוצה ממסיבת החתונה שלך

צלמים מסוימים עשויים לספק לך בערך 100 תמונות טובות ביום החתונה ואילו צלמים אחרים יכולים ללכוד 1000 תמונות ואף יותר . חשוב שהצלם יספק כמה שיותר תמונות כך שהבחירה תהיה קלה יותר.

הקפד לשאול על המדיה

מלבד כל התמונות על מדיה הקפד לשאול את הצלם איך הוא מתכוון להנציח עבורך את התמונות .צלם טוב המכבד את עצמו יספק לכם אלבום תמונות דיגיטלי מעוצב עם 100 תמונות בערך של הרגעים החשובים ביותר באירוע ,בנוסף עליך לדרוש ולקבל את כל חומר הגלם של האירוע ,כלומר דאג לסכם מראש עם הצלם שכל התמונות שצולמו באותו הערב יהיו אצלך .

קבע את התקציב שלך

קבע את התקציב שלך כך שלא תהיה צריך לחסוך בנושא הצילום .אל תשכח שיש לך הוצאות נוספות כגון דמי טיפ לכל מיני בעלי מקצוע ,אלבומים נוספים ,תמונות נוספות ועוד...רק לאחר שתקבע את התקציב אתה תדע במה אתה יכול לחסוך ואיפה אתה יכול להשקיע יותר .

החלט כיצד תוכל להשתמש בתמונות שלך

האם אתה מתכוון לתמונות באלבום מעוצב ואלבום תמונות ,או שיש לך כוונות נוספות על אופן השימוש בהן כגון : הדפסת תמונה על הזמנה ,הדפסת התמונה על חולצות או מוצרים שונים ,הדפסה על מגנטים וכו' . דאג ליידע את הצלם על כוונותיך בדקו המלצות, שאלו מכרים וחברים ,חנויות ועסקים או בכלל גלשו באינטרנט וחפשו חומר ומידע על הצלם שאותו אתם רוצים להעסיק .ערכו רשימה של צלמים מומלצים ובחרו לאחר בדיקה ,רצוי ולא מומלץ להעסיק צלם מתחיל לצילום ערב חשוב שכזה  לאחר שבחרתם דרשו מהצלם להראות לכם דוגמאות של צילום ,אלבומים ,עריכת וידאו וכדומה .אל תתביישו לשאול על רמה ואיכות הציוד של הצלם גם אם אתם לא כל כך מבינים בזה ,צלם טוב יכבד אתכם ויסביר לכם כך שתצאו בהרגשה טובה.

קבע פגישה פנים מול פנים

פגישות פנים מול פנים עם 2 בני הזוג , תראו דוגמאות של עבודות הצילום, תקבלו חוברת עם פרטים על חבילות חתונה ותשתדלו לשאול כמה שיותר שאלות.  שימו לב האם הצלם מנומס, שאל את עצמך: "האם זה מישהו שאני רוצה שיהיה בסביבה כשאני לחוץ, תשוש ועייף ?

דברו עם הצלם וראו אם יש בינכם כימיה ושהשיחה זורמת לכיוון נכון .

כמו בכל החלטה חשובה ,תשנו על זה ,אל תחליטו ותסגרו מידית .

והעיקר שיהיה בהצלחה !

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צילום אירועים, צילום חתונה, צילום בת-מצווה - רוני הפקות

http://www.froni.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניסן כהן

מאת: ניסן כהןבר ובת מצווה28/11/12760 צפיות
צילום חתונה היא כבר לא האירוע הגדול היחיד שתעברו בחייכם. שכחו מהעניין. היום, בר ובת מצווה הן חגיגות לא פחות גרנדיוזיות, שכוללות את כל הבונוסים והאטרקציות שיש בחתונה, למעט החופה. וכשמדברים על הכול, מדברים גם על שירותי צילום אירועים .

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182901 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181375 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181511 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181587 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172065 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172183 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172110 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica